Tesla



n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Κατά το τριήμερο που τελείωσε προ ολίγων ωρών έκανα βόλτες πέριξ του Βόλου με Model 3 και Model Y. Με το δεύτερο κάναμε και μετρήσεις 0-400m καθώς και βόλτες σε αυτοσχέδια πίστα (σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο).

Το άσμα που ακολουθεί αντικατοπτρίζει άριστα μέσω του τίτλου του τις εντυπώσεις μας.

 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Δεν έχει καμία σημασία, γιατί δεν ήταν θέμα σύγκρισης.

Τα εγγενή χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών εν γένει και τα ρεαλιστικά πλεονεκτήματα των 3 και Υ τα γνωρίζουμε. Οι εν λόγω δοκιμές έγιναν επειδή μπορούσαμε, όχι για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα εν είδει αντικειμενικού review. 😁

Σε ευθεία είναι εντυπωσιακά ταχύ (ακόμη και με 5 μαντράχαλους και κάποιες αποσκευές). Μόλις όμως αρχίσουν οι στροφές προκύπτουν θέματα (έστω και με οδηγό μόνο).

Προφανώς οι συνθήκες ήταν εντελώς εκτός της comfort zone του Υ, το οποίο κλήθηκε να κάνει πράγματα για τα οποία δεν έχει σχεδιαστεί - και όπως ήταν αναμενόμενο, απέτυχε παταγωδώς. Ενδεχομένως το Performance να τα κατάφερνε καλύτερα (όπως πχ στο video που θα αναρτήσω στο τέλος), αν και η "πίστα" ήταν ιδιαίτερα κλειστής σχεδίασης. Όπως και να έχει, παραμένει ένα ευρύχωρο, ταχύτατο σε ευθεία, ειδικά σε σχέση με το μέγεθος/βάρος, καλά εξοπλισμένο, ιδιαίτερο και σίγουρα συμφέρον (ειδικά με την τρέχουσα τιμολογιακή πολιτική) SUV-sized αυτοκινούμενο.

Δεν κρίνω την εμφάνιση γιατί έχουμε διαβάσει τόσες φορές τόσο τα φίλια όσο και τα αρνητικά σχόλια.

Μαιζονέτα on wheels. :biggrin:

 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.809
Reaction score
136.728
Αϊ καλά. 😜🤪😁😂

Για πίστα για το πλαντ εξαντλήθηκαν τα αποθέματα:


Τα Τέσλα γενικώς, επειδή έχουν υψηλή ιπποδύναμη, δεν σημαίνει κιόλας πως είναι για πίστες και δεξερωγωτι, οικογενειακά αυτοκίνητα είναι, για εκδρομές και για τα ψώνια από το σουπερμάρκετ, να χωράνε τα μπαγαζια στο πορτμπαγκάζ.

Για πίστα, υπάρχει συγκεκριμένο σοφτγουερ της Τέσλα, το track mode, και μόνον οι εκδόσεις performance των Υ/3 το διαθέτουν, και βέβαια η έκδοση πλαντ του S.

Το δε Υ, λόγω αυξημένου (17,5 cm ground clearance (καθότι πλασάρεται ως σουβ), και λόγω έλλειψης αερανάρτησης ώστε να μπορεί να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, θεωρώ πως είναι εντελώς ακατάλληλο για "μαγκιες" γενικώς, όπως φυσικά και το άλλο το τέρας το μοντελ Χ.

Για το Υ, υπάρχουν ένα σωρό προτάσεις από διάφορες φίρμες για τοποθέτηση αερανάρτησης, ώστε να μπορεί να μειώνεται και το ground clearance, και όσοι τα βάλανε λένε πως αλλάζει πολύ τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, πχ:



Κλπ κλπ κλπ

Δηλαδή, θέλει δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά δεν νομίζω και πάλι πως είναι καλή ιδέα.

Τέλος πάντων, η προσωπική μου άποψη είναι πως για πίστα και για μαγκιες γενικώς, δεν είναι καλή ιδέα ένα σχεδόν 5-μετρο οικογενειακό σουβ 2 τόνων, κι αν διαφωνείτε, όπως νομίζετε. 😁😂😜

Προσωπικά πάντως, οποιαδήποτε "δοκιμή" του Υ σε πίστα, από οποιονδήποτε "reviewer", την προσπερνάω ως "η άχρηστη πληροφορία της ημέρας". 😁🤪😂😜

Φυσικά δε θα κάτσω να δω το ανωτέρω βίντεο! 😎

Έχω δει όμως άλλο βίντεο, που πήραν ένα Υ περφορμανς με 21" ή 22" ζάντες και του έβαλαν 18" ζάντες με πολύ πιο στενά λάστιχα (σα του LR), κι έγινε πιο "ανθρώπινο" στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, κι έβγαλε περισσότερα χιλιόμετρα από το WLTP! Αυτό ναι, ήταν ενδιαφέρον! (Βεβαίως πήγαινε σε επαρχιακό δρόμο, με 80 και 90 χιλιόμετρα την ώρα, δηλαδή όπως πας ..κανονικά), ασχέτως αν στα χαρτιά έχει 527 άλογα η γκουμούτσα. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Πώς αλλιώς θα δικαιολογήσουν τα ακριβά σπορ ΜΕΚ τους οι επίδοξοι Σουμάχερ;
Δοκιμάζουν τα Tesla, που όντας γρήγορα τους κλέβουν τη δόξα, και υποτίθεται έμπρακτα τα βγάζουν άχρηστα για μαγκιές και πίστα.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Απόλυτα αναμενόμενες (έως και προβλέψιμες) αντιδράσεις. :)

miss-the-point-300x300.png


Όπως έγραψα και νωρίτερα, δεν έχει καμία σημασία το τι αυτοκίνητο έχω. Ακόμη κι αν παρείχα αυτή την πληροφορία στο σύνολο, και πάλι δε λέει κάτι ούτε για την εμπειρία μου με διαφορετικών ειδών οχήματα (ΜΕΚ, υβριδικό, ηλεκτρικό, SUV, σεντάν, σπορ, παλιό, καινούριο, φτηνό, ακριβό) ούτε για τα κριτήρια τα οποία χρησιμοποιώ.

Τα Τέσλα γενικώς, επειδή έχουν υψηλή ιπποδύναμη, δεν σημαίνει κιόλας πως είναι για πίστες και δεξερωγωτι, οικογενειακά αυτοκίνητα είναι, για εκδρομές και για τα ψώνια από το σουπερμάρκετ, να χωράνε τα μπαγαζια στο πορτμπαγκάζ.
[snip]
Τέλος πάντων, η προσωπική μου άποψη είναι πως για πίστα και για μαγκιες γενικώς, δεν είναι καλή ιδέα ένα σχεδόν 5-μετρο οικογενειακό σουβ 2 τόνων, κι αν διαφωνείτε, όπως νομίζετε. 😁😂😜
Δε διαφωνώ. Αν διαβάσεις αυτά που γράφω παραπάνω θα δεις πως το ίδιο ακριβώς αναφέρω.

Προσωπικά πάντως, οποιαδήποτε "δοκιμή" του Υ σε πίστα, από οποιονδήποτε "reviewer", την προσπερνάω ως "η άχρηστη πληροφορία της ημέρας". 😁🤪😂😜
Και ως τέτοια ανάρτησα τα ανωτέρω. :biggrin:

Φυσικά δε θα κάτσω να δω το ανωτέρω βίντεο! 😎
Να το δεις, λένε καλά πράγματα.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.406
Reaction score
12.058
Πώς αλλιώς θα δικαιολογήσουν τα ακριβά σπορ ΜΕΚ τους οι επίδοξοι Σουμάχερ;
Δοκιμάζουν τα Tesla, που όντας γρήγορα τους κλέβουν τη δόξα, και υποτίθεται έμπρακτα τα βγάζουν άχρηστα για μαγκιές και πίστα.
Συμφωνώ,
αξια στα Τεσλα και σε κάθε ηλεκτρικο έχει το 0-300-0 (km/h)
Ολα τα άλλα είναι πλεονασμός,περιττή εξελιξη;)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Από πότε η πίστα έγινε μαγκιά και όχι τρόπος αξιολόγησης της δυναμικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων; Όπως και το ελκ τεστ και το σλάλομ δηλαδή.
 

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Οι ιδιοκτήτες των Tesla στα ίδια συμπεράσματα κατέληξαν; Ότι ήταν πλοία ακυβέρνητα;

Ή τα Tesla ήταν νοικιασμένα από ιδιοκτήτες σπορ MEK;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.809
Reaction score
136.728
Δε διαφωνώ. Αν διαβάσεις αυτά που γράφω παραπάνω θα δεις πως το ίδιο ακριβώς αναφέρω.
Μα φυσικά δε διαφωνώ καθόλου με όλα όσα έγραψες, λέξη προς λέξη.
Αν τυχόν κατάλαβες ότι διαφωνούσα, να σε διαβεβαιώσω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Συμφωνούμε 100%.

Να το δεις, λένε καλά πράγματα.
Μπα, δε με νοιάζει καθόλου να δω κάτι "καλό" να λένε για το περφορμανς, το θεωρώ εντελώς αμερκανιά, για 0-100 και χαζά. Δε με νοιάζουν.

Προσωπικά θεωρώ λάθος ένα τέτοιο οικογενειακό σουβ να έχει τόσα άλογα και τέτοιες επιδόσεις. Για τον περισσότερο κόσμο, είναι απλώς επικίνδυνο.

Εγώ θέλω απλά πράγματα.
Καταρχήν δε τρέχω. Δε θέλω.
Ψηλό θέλω, να μη βρίσκει στα πεζοδρόμια που το ανεβάζω.

Στρίβω χαλαρά, να μη φεύγει ο καφές από τη θέση του, και να μην αγχώνεται η γυναίκα μου δίπλα, ή το παιδί μου, και να κρατήσουν τα λάστιχα 60.000 χλμ.

Ήσυχα χιονολαστιχα με νοιάζει να βρω, και θα οδηγώ με τέτοιο τρόπο, εννοείται πάντα στο chill mode, ώστε να μου βγάζει κατανάλωση αν είναι δυνατόν κάτω από 10 kWh/100km! 😁

Από πότε η πίστα έγινε μαγκιά και όχι τρόπος αξιολόγησης της δυναμικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων; Όπως και το ελκ τεστ και το σλάλομ δηλαδή.
Το ελκ τεστ είναι βεβαίως μια πολύ χρήσιμη ένδειξη στα χέρια σπουδαίων οδηγών, με πείρα στο σπορ της αγωνιστικής οδήγησης.

Τις επιδόσεις που πιάνει το συγκεκριμένο όχημα στο ελκ τεστ, σε περίπτωση απροόπτου, δε θα τις πιάσω ούτε γω ούτε η γυναίκα μου, θα καρφωθουμε κάπου, πιθανώς στον τάρανδο καρφί κέντρο. 😜😂😁

Για τον απλό χρήστη και για τη γυναίκα μου, όλα αυτά είναι άχρηστα, μόνο οι επιδόσεις στα κρας τεστ μετράνε. 😜😂😁

ΥΓ. Φυσικά δεν είπα με κακό νόημα το να κάνεις "μαγκιες" στην πίστα, είμαι φαν άλλωστε.

Αλλά θέλει ειδικά αυτοκίνητα για πίστα ώστε να κάνεις τέτοιες μαγκιες.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Τα ελκ τεστ του κμ77 γίνονται από απλούς οδηγούς, όχι από πρωταθλητές.

Το βίντεο που ανέβασε ο Ολύμπιος θεός συγκρίνει χρόνους ηλεκτρικών και μη αυτοκινήτων σε συγκεκριμένη πίστα από συγκεκριμένους οδηγούς. Εξαιρετικά χρήσιμο για όλους, όσο και τα κρας τεστς.

1.png
2.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.809
Reaction score
136.728
Τα ελκ τεστ του κμ77 γίνονται από απλούς οδηγούς,
Τώρα σοβαρά; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα


ΥΓ.
Πρέπει να σου δείξω πως πιάνει η γυναίκα μου το τιμόνι, καταρχήν να γελάσεις, κι αφετέρου να κατανοήσεις πως είναι εντελώς αδύνατο να κάνει γρήγορη τιμονιά δεξιά κι αριστερά στην απαιτούμενη στροφή που χρειάζεται.

7 μανούβρες θέλει.

Εγώ συνήθως κρατάω το τιμόνι με ένα δάχτυλο με το αριστερό χέρι μόνο, με τον αγώνα πάνω στην πόρτα να ξεκουράζεται το χέρι, και με το άλλο χέρι πίνω καφέ και ηλεκτρονικό τσιγάρο.

Ποια στροφή; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Για να πιάσω κανονικά το τιμόνι ώστε να μπορώ να κάνω 180° στροφή γρήγορη, καταρχήν πρέπει να αλλάξω θέση στο κάθισμα.

Άσε με παιδάκι μου..😜😂😁


ΥΓ. Στην ανωτέρω πίστα, που το Υ βλέπω να υπολείπεται κατά 2,5" από την πόρσε τάικαν, άμα το πιάσω γω στα χέρια μου, θα υπολείπεται κατά 2,5 λεπτά. Όχι δευτερόλεπτα, λεπτά.

(Μπορεί και παραπάνω) 😜😂😁

Και ίδιο χρόνο θα κάνω και με την πόρσε. 😜😂😁

Τέλος πάντων, καμία αξία δεν έχει για μένα ο ανωτέρω πίνακας.
Για σένα μπορεί και να έχει. Οκ, αλλά για μένα, όχι. Τα κρας τεστ έχουν για μένα, και το efficiency.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Από πότε η πίστα έγινε μαγκιά και όχι τρόπος αξιολόγησης της δυναμικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων; Όπως και το ελκ τεστ και το σλάλομ δηλαδή.
Από τότε που ο επίδοξος Σουμάχερ (χομπίστας της γρήγορης οδήγησης στο όριο) θεωρείται ο μέσος οικογενειάρχης οδηγός-κάτοχος SUV.

Ο μέσος οδηγός είδες στο ποστ του Ear ποιος είναι.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.406
Reaction score
12.058
Άμα είναι να οδηγείς σαν τον Κωνσταντάρα στις ταινίες της Φίνος βρε εαρ δεν θέλεις Τεσλα ή οποιοδήποτε αυτοκινουμενο!
Μπάτλερ — οδηγό θέλεις και σίγουρα θα σου βγαίνει και φτηνότερα:oops:
 


Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Πες μας κάτι παραπάνω ντε, με το τσιγκέλι στα βγάζουμε.

Παράξενο τίποτα δεν μου φαίνεται. Ο καθένας όπως τη βρίσκει.

Φαντάζομαι για να αρέσκονται να περνάνε τα σαββατοκύριακά τους καλοκαιριάτικα στην πίστα, έκαναν λάθος επιλογή που πήραν SUV.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.943.981
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top