Tesla (απο 1/1/23)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.651
Reaction score
132.930
Δήλωσε ο ιδιοκτήτης του Τέσλα που πήρε φωτιά τα εξής:

«Η κάμερα του αυτοκινήτου έχει καταγράψει ένα άτομο που καθόταν για περισσότερο από μία ώρα κοντά στο αυτοκίνητο, το επεξεργαζόταν και προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια. Από τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να είναι βλάβη στην μπαταρία. Θα γινόντουσαν εκρήξεις. Οι κάμερες δεν έχουν καταγράψει από που ξεκινάει η φλόγα. Δεν ξέρω αν έβαλε την φωτιά κάτω από το αυτοκίνητο ή βραχυκύκλωσε κάτι όταν προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια φόρτισης».

«Τα καλώδια αυτά έχουν κάποιες ασφάλειες και είναι δύσκολο να τα αποσυνδέσει κάποιος που δεν ξέρει. Στο βίντεο φαίνεται να ασκεί μεγάλη πίεση και δύναμη στο όχημα. Αλλά ακόμα δεν έχει βγει το πόρισμα. Αυτός ήταν κοντά στα 30, ίσως είχε πιει κάτι, συμπεριφερόταν αλλόκοτα. Το αυτοκίνητο το είχα 2 μήνες, ήταν καινούργιο, δεν είχε κανένα πρόβλημα. Τώρα η καταστροφή είναι ολική, δεν μπορώ να το επισκευάσω».

-----------------------------------

Το καλώδιο φόρτισης εμπεριέχει σε κάθε βύσμα και μέτρηση θερμοκρασίας, οπότε εάν ξεπεραστεί κάποια θερμοκρασία σταματάει τη φόρτιση. Ομοίως μέσα στο αυτοκίνητο.

Η φόρτιση εκεί, ήταν σε μικρό τριφασικό AC, μόλις 11 kW, δε παίρνουν φωτιά έτσι τα καλώδια και τα βύσματα και τα αυτοκίνητα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
'Ελα ντε. Αντί να βάλουν πχ Τρίπολη, Μεγαλόπολη, Γιάννενα, Ξάνθη, Κομοτηνή, θέλουν Σέρρες (όταν στην Θεσσαλονίκη θα μπουν έτσι κ αλλιώς), και κέντρο Αθήνα.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.710
Reaction score
75.961

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Και στην Ευρώπη δεν τα πάει καλά. Οι Γερμανικές αρχές ζήτησαν από ειδικό να το ελέγξει και μετά από 400χλμ χρήσης FSD το χαρακτήρισε επικίνδυνο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Σήμερα θα έχω για μια ώρα ένα Μ3 Highland. Για πείτε τίποτα που θα είχε ενδιαφέρον να δω;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Χωρίς πλάκα και να το είχε δεν θα το έβαζα. Εδώ δεν ξέρω το αμάξι, θα βάλω FSD;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.651
Reaction score
132.930
Μεταφέρω ποστ από φατσοβιβλίο:

Το αυτοκίνητο παίρνει πρωτοβουλίες από μόνο του (Model Y 2024)
Μας έτυχε το εξής αξιοπερίεργο: σε στενό δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά κι αριστερά χτυπήσαμε τον καθρέφτη του αυτοκινήτου σ' έναν άλλο καθρέφτη ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου (ίσα που ακούμπησε στην άκρη και δεν έγινε ζημιά στους καθρέφτες που ήρθαν σ' επαφή). Συνεχίζοντας παρακάτω στον ίδιο δρόμο το αυτοκίνητο ανοιγόκλεινε τους καθρέφτες όποτε θεωρούσε ότι ήταν πολύ κοντά σε άλλο καθρέφτη...!
Αυτό συνέβη πριν τρεις ημέρες.
Σήμερα περνώντας από τον ίδιο δρόμο το αυτοκίνητο ανοιγόκλεισε τους καθρέφτες γιατί "θυμόταν" τι έγινε την προηγούμενη φορά, παρ' όλο που τώρα δεν υπήρχαν στη μια πλευρά παρκαρισμένα αυτοκίνητα ώστε να είναι στενός ο δρόμος!!! 😬
Δεν πάμε καλά...! 🙃
Στο τέλος θα μας πηγαίνει όπως θέλει αυτό..
.! 🤣
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.017
Reaction score
10.222
Σήμερα θα έχω για μια ώρα ένα Μ3 Highland. Για πείτε τίποτα που θα είχε ενδιαφέρον να δω;
Νομίζω ότι θα ενθουσιαστείς.

Δες αν η ευκολία οδήγησης σου φαίνεται αποδεκτή στα στενά της πόλης, γιατί εγώ δεν το ένιωθα ευέλικτο. Βέβαια, δύο φορές το έχω οδηγήσει μόνο, οπότε δεν είχα εξοικειωθεί ούτε με τον όγκο που καταλαμβάνει ούτε με τις κάμερες, που λειτουργούν πολύ καλά.
Επίσης, μου φαίνεται κάπως κλειστοφοβικό. Με ενοχλούσε τόσο η μπάρα που υπάρχει στο κέντρο της οροφής, όσο -κυρίως- αυτή μπροστά, η οποία κλείνει ένα μέρος του οπτικού πεδίου προς τα πάνω. Η θέση οδήγησης είναι ξαπλωτή, προτιμώ πιο όρθια θέση.
Γενικά, το Υ δίνει την αίσθηση πολύ πιο ευρύχωρης καμπίνας και δίνει καλύτερη ορατότητα τριγύρω.

Τουλάχιστον στο Highland είναι κάπως βελτιωμένη η απτή ποιότητα κατασκευής (πολύ κάτω από το ανταγωνιστικό BYD Seal πάντως), η άνεση από την ανάρτηση και η ηχομόνωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Μεταφέρω ποστ από φατσοβιβλίο:

Το αυτοκίνητο παίρνει πρωτοβουλίες από μόνο του (Model Y 2024)
Μας έτυχε το εξής αξιοπερίεργο: σε στενό δρόμο με παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά κι αριστερά χτυπήσαμε τον καθρέφτη του αυτοκινήτου σ' έναν άλλο καθρέφτη ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου (ίσα που ακούμπησε στην άκρη και δεν έγινε ζημιά στους καθρέφτες που ήρθαν σ' επαφή). Συνεχίζοντας παρακάτω στον ίδιο δρόμο το αυτοκίνητο ανοιγόκλεινε τους καθρέφτες όποτε θεωρούσε ότι ήταν πολύ κοντά σε άλλο καθρέφτη...!
Αυτό συνέβη πριν τρεις ημέρες.
Σήμερα περνώντας από τον ίδιο δρόμο το αυτοκίνητο ανοιγόκλεισε τους καθρέφτες γιατί "θυμόταν" τι έγινε την προηγούμενη φορά, παρ' όλο που τώρα δεν υπήρχαν στη μια πλευρά παρκαρισμένα αυτοκίνητα ώστε να είναι στενός ο δρόμος!!! 😬
Δεν πάμε καλά...! 🙃
Στο τέλος θα μας πηγαίνει όπως θέλει αυτό..
.! 🤣
Να προσθέσω και ένα από τα σχόλια σε αυτό το post που με έκανε να γελάω: "πόσο γρήγορα μαθαίνουν τα σπασμένα".

😅
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Νομίζω ότι θα ενθουσιαστείς.

Δες αν η ευκολία οδήγησης σου φαίνεται αποδεκτή στα στενά της πόλης, γιατί εγώ δεν το ένιωθα ευέλικτο. Βέβαια, δύο φορές το έχω οδηγήσει μόνο, οπότε δεν είχα εξοικειωθεί ούτε με τον όγκο που καταλαμβάνει ούτε με τις κάμερες, που λειτουργούν πολύ καλά.
Επίσης, μου φαίνεται κάπως κλειστοφοβικό. Με ενοχλούσε τόσο η μπάρα που υπάρχει στο κέντρο της οροφής, όσο -κυρίως- αυτή μπροστά, η οποία κλείνει ένα μέρος του οπτικού πεδίου προς τα πάνω. Η θέση οδήγησης είναι ξαπλωτή, προτιμώ πιο όρθια θέση.
Γενικά, το Υ δίνει την αίσθηση πολύ πιο ευρύχωρης καμπίνας και δίνει καλύτερη ορατότητα τριγύρω.

Τουλάχιστον στο Highland είναι κάπως βελτιωμένη η απτή ποιότητα κατασκευής (πολύ κάτω από το ανταγωνιστικό BYD Seal πάντως), η άνεση από την ανάρτηση και η ηχομόνωση.
Θα βγω Αττική οδό μέχρι αεροδρόμιο να το δω σε ανοιχτό δρόμο. Η πλειοψηφία των χλμ που κάνω καθημερινά είναι σε ανοιχτούς δρόμους οπότε με ενδιαφέρει ο θόρυβος, η κατανάλωση καθώς πάω τουλάχιστον 90χλμ συνέχεια, η συμπεριφορά κ.α. Αργότερα, και εφόσον θα είναι στη λίστα θα γίνουν και άλλα test drives. Είδα ότι μπορείς να το πάρεις μέχρι και για δύο μέρες. Ενδιαφέρον.

Πριν από αυτό θα έχω πάλι για μια ώρα το 🐬 και θα κάνω την ίδια διαδρομή για τους ίδιους λόγους. Τι συγκρίνουμε τώρα θα μου πεις και θα έχεις δίκιο. Μια που κάνω το ένα είπα να κάνω και το άλλο αφού κατεβαίνω εκεί και είναι δίπλα. Για το κλειστοφοβικό του M3 πάντως νομίζω ότι θα συμφωνήσω και ας έχω μπει μόνο σε στατικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.651
Reaction score
132.930
Η πλειοψηφία των χλμ που κάνω καθημερινά είναι σε ανοιχτούς δρόμους
Κάνε την καθημερινή σου διαδρομή, τίποτε άλλο.
Ένα καθημερινό πηγαινέλα κάνε ως τεστ ντραιβ.
Διαδρομή που την ξέρεις καλά πως πάει.

Επίσης βάλε να ακούσεις μουσική, να δεις πως παίζει την μουσική σου, αυτά που ξέρεις, που ακούς πιο συχνά. Φτιάξε και το EQ κατά το δοκούν, 5 δευτερόλεπτα δουλειά είναι. Το immersive upmixing στο κέντρο +1.

Κι απόλαυσε τη διαδρομή.
Στο τέλος μετράει το μέγεθος της απόλαυσης.

ΥΓ. Οδήγα στο chill mode. Στο standard βάλτο αν σώνει και καλά θες (που δε χρειάζεται) για πολύ λίγο, να κάνεις το Σουμάχερ για 5 δευτερόλεπτα, μετά ξανά chill.
 
Last edited:


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.017
Reaction score
10.222
Καλά, ειδικά σε αυτό το χρώμα...
Όπως και αυτό που έχει πάρει ο Κώστας το Υ, μακράν τα πιο επιτυχημένα των δύο μοντέλων.
Τραβώντας πρέπει να σε έβγαλαν όταν το παρέδιδες! :p
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.373
Reaction score
7.566
χτυπήσαμε τον καθρέφτη του αυτοκινήτου σ' έναν άλλο καθρέφτη ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου (ίσα που ακούμπησε στην άκρη και δεν έγινε ζημιά στους καθρέφτες που ήρθαν σ' επαφή)
Σε ελεύθερη μετάφραση:
"χτυπήσαμε τον καθρέφτη του ανθρώπου και φύγαμε" 😁🙄
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.063
Reaction score
29.752
Φτάνοντας στο κατάστημα είχε έξω αυτό, και εκεί παθαίνω ένα σοκ. Λέω έχει γούστο να είναι το SR που ζήτησα. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση εξαιρετική και ευγενέστατη. Μας εξήγησε τα βασικά και φύγαμε

20240926_192013.jpg
20240926_192023.jpg

20240926_192039.jpg

20240926_192049.jpg
20240926_192201.jpg


Το Μ3 με αυτό το χρώμα και ζάντα είναι νάρα πολυτελείας. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο συνδυασμό. Έρωτας. 🥰

Εσωτερικά, και εδώ αρχίζει η πλάκα, δεν μας ενόχλησε τίποτα. Χλευάστε ελεύθερα 😁. Όσο και να του τα έχω ¨χώσει¨ στο παρελθόν για την "τάβλα με το tablet", όχι μόνο δεν μας ήταν περίεργο, μας άρεσε και από πάνω. Όταν μπήκαμε στο δικό μας είπαμε "σαν πολλά δεν έχει😅 (no joke). Η οθόνη καταπληκτική, με άριστο responce και σε μέγεθος όσο πρέπει. Ούτε μικρή ούτε μεγάλη, τέλεια. Τα καθίσματα πολύ άνετα, αεριζόμενα, και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με πολλές επιλογές. Μόνο δεξιά - αριστερά δεν πάνε 😊. Αν και αισθανθήκαμε λίγο κλειστοφοβικά όταν είχαμε μπει παλαιότερα σε στατικό μοντέλο, αυτό δεν επαληθεύθηκε. Είμασταν μια χαρά στο σύνολο της διαδρομής.

Τιμόνι καλύτερο από ότι το περίμενα, θα κρατήσω όμως ένα ¨αλλά¨ για τα κουμπιά στα φλας. Δεν ξέρω, δεν τα βρίσκω βολικά αλλά ούτε και ασφαλή. Όσο και να τα συνηθίσεις μετά από καιρό, θα βρεθείς σε περιπτώσεις που θα τα ψάχνεις. Όπως εγώ χθες που έπρεπε να κάνω κάθετα αριστερά και μετά καπάκι κάθετα δεξιά, με τα φλας να έχουν φτάσει στο κάθισμα και να κοιτάνε πάτωμα.

Από επιτάχυνση το Chill είναι υπεραρκετό για τα γούστα μου, νομίζω και των περισσοτέρων normal οδηγών. Το Standard είναι too much για μένα. Θεωρώ πως δεν θα το έβαζα ποτέ. Είναι έως και τρομακτικό. Από ήχο δεν ασχολήθηκα πολύ. Στο λίγο που βάλαμε έπαιζε πολύ καλά και μπορεί και πολύ δυνατά. Σε daily use δεν θα έφτανα καν στη μέση. Χθες ήθελα να απολαύσω το όχημα στην ηρεμία - ησυχία της διαδρομής. Απίστευτη αίσθηση. Δεν το περίμενα. Το αμάξι βράχος στο δρόμο από θέμα σταθερότητας. Άσε που πήγαινα με 130 και δεν άκουγα σχεδόν τίποτα μέσα στην καμπίνα. Υπήρχε ένας πολύ χαμηλός ήχος από το οδόστρωμα αλλά ρε φίλε πήγαινα με 130. Αριστούργημα. Μοναδική εμπειρία. Δεν έφτασα μέχρι το σπίτι καθώς για κάτι τέτοιο χρειάζονται εύκολα δύο ώρες μπρος πίσω. Από το αεροδρόμιο είμαι άλλα 35΄ νότια. Δεν υπήρχε χρόνος.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα υποβοήθησης οδηγού είναι εντελώς καινούργιο θέμα για μένα, με πρώτη εμπειρία την χθεσινή. Μπιπ όταν ξεπερνούσα όριο ταχύτητας, όταν ήμουν πολύ αριστερά η πολύ δεξιά, και έχω την αίσθηση (χωρίς να είμαι και βέβαιος) πως μου τραβούσε και το τιμόνι προς την σωστή κατεύθυνση. Επίσης σε μεγάλες ταχύτητες σχεδόν δεν με άφηνε να αλλάξω λωρίδα αν δεν έβγαζα πριν φλας. Έκανε πολύ σκληρό το τιμόνι. Δεν ξέρω, έχω την αίσθηση πως μου αρέσουν αυτά. Δεν σε αφήνει να κάνεις λαλακίες στο δρόμο.

Όπως τα υπολόγισα διανύσαμε περίπου 50χλμ απόσταση από το κατάστημα μέχρι ΙΚΕΑ και πίσω. Με ταχύτητα 110 - 120 σχεδόν στο σύνολο της Αττικής οδού και τον κλιματισμό στους 21 βαθμούς φύγαμε με 73% μπαταρία και το παραδώσαμε με 60%. Νομίζω ότι είναι πολύ καλά. Φρένο δεν πάτησα πουθενά. Μόνο για να βάλω drive.

Το ενδιαφέρον για μένα που έμαθα για το ballon είναι ότι ακόμα και αν δεν έχεις το σύνολο του ποσού της τελικής δόσης, μπορείς να πληρώσεις όσα έχεις συγκεντρώσει και το υπόλοιπό ποσό επαναχρηματοδοτείται για Χ χρονικό διάστημα που βολεύει. .

Γενικά φύγαμε ενθουσιασμένοι. Και αποφασισμένοι πως αν ποτέ αγοραστεί θα είναι όπως αυτό. Προσωπικά έχω πολλά χρόνια να κάνω σαν μικρό παιδί από ενθουσιασμό με κάτι που αγοράζεται. Οπότε χαλάλι τα +3700€ του χρώματος και της ζάντας αν είναι να κερδίσω 10 χρόνια ζωής μόνο που το βλέπω.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.893
Μηνύματα
2.921.761
Members
38.108
Νεότερο μέλος
Evri
Top