Test drive

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Νομίζω πως δεν υπάρχει τέτοιο θρεντ.

Να η ευκαιρία να μαζέψουμε τις πρώτες εντυπώσεις από test drive που μπορεί να κάνουμε σε νέες κυκλοφορίες αυτοκινήτων, ή/και δίτροχων, γιατί όχι;

Έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε μία data base για μεγάλη γκάμα νέων οχημάτων, που να βοηθήσει τυχόν ενδιαφερόμενους! ;)

Πάμε λοιπόν! :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Toyota C‑HR Hybrid

IMG_20170216_150815.jpg


Σήμερα είχα ραντεβού για τεστ ντραιβ στο νέο υβριδικό κόμπακτ SUV της Τογιότα.

Εσωτερικό:

Στην έκδοση που το οδήγησα, η διχρωμία στο ταμπλό και στις εσωτερικές επενδύσεις στις πόρτες ήταν πολύ όμορφη.
Τα καθίσματα με εξαιρετική στήριξη στο πλάι, τύπου μπακετ, και βολικά. Θέση οδήγησης άνετη, ενδείξεις στο ταμπλό ευανάγνωστες κι ευχάριστες.
Ποιότητα κατασκευής υψηλή.
Το ραδιόφωνο έπαιζε σε επαρκείς στάθμες και αρκετά αξιόλογα για εργοστασιακό.

Γενικά οι εντυπώσεις από το εσωτερικό ήταν από άριστες έως πολύ ενδιαφέρουσες.

Κόστος:

Το κόστος της έκδοσης ήταν στα 28.000€.
Με μία ίντσα μικρότερη ζάντα και 2-3 μπλιμπλικια λιγότερα, πάει στα 25.000€.

Οδήγηση:

Αυτόματο κιβώτιο, και λείπει ο συμπλέκτης ως πεταλ, αλλά η συνήθεια δε κόβεται, το πόδι μου έψαχνε το συμπλέκτη! Χαχαχαχαχα

Λοιπόν, πρώτη εντύπωση: πολιτισμός!
Ξεκινάει από το 0, εντελώς αθόρυβα, και ξαφνιάζει ευχάριστα. Η οδήγηση στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης μέσα στην πόλη είναι ο,τι πιο τέλειο υπάρχει.
Σε ανοιχτό δρόμο δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τίποτα, και οι χρόνοι επιτάχυνσης που μέτρησα ήταν 0-100 σε 9,5-10", 0-120 σε 13" και 0-130 σε 16". Έχει μία χαλαρή και απόλυτα ομοιογενή επιτάχυνση, εντελώς μα εντελώς ομαλή που σχεδόν δε τη νιώθεις, ασταμάτητη. Δε σε κολλάει στο κάθισμα καθόλου, μηδέν.

Το οδήγησα μόνο στη θέση νορμάλ. Έχει μία ρύθμιση εκο, που δίνει λιγότερη ισχύ για πιο ελαττωμένη κατανάλωση, και μία ρύθμιση σπορτ που δίνει περισσότερη απόδοση εις βάρος της κατανάλωσης. Δε μπήκα στη διαδικασία, διότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, καθώς το όχημα δεν απευθύνεται σε γκαζακηδες. ;)

Όταν ανεβάζεις ισχύ, μπαίνει ο κινητήρας βενζίνης που σηκώνει αμέσως στροφές και ακούγεται αρκετά, δεν είναι πλέον "ήσυχο".

Η συμπεριφορά των αναρτήσεων μου άρεσε, ήταν αρκετά σφιχτές ώστε να μη πάει σα βάρκα και να μπορείς χωρίς ανασφάλεια να στρίψεις απότομα, ενώ ταυτόχρονα οι ανωμαλίες του οδοστρώματος περνούσαν γλυκά. Φασαρία από το οδόστρωμα δε περνούσε μέσα στο χώρο επιβατών.

Γενικά οι εντυπώσεις οδήγησης ήταν από καλές έως άριστες. Βασικά η φασαρία του κινητήρα με χάλασε λίγο, άλλο σημαντικό παράπονο δεν είχα.


Απ'εξω το βλέπετε, βγάλτε τα συμπεράσματά σας! Προσωπικά, μου αρέσει, και είναι υποψήφιο όχημα για αγορά.

IMG_20170216_150803.jpg
 





Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Τα παλιά αυτοκίνητα ήταν πανέμορφα και αξιόπιστα, τα στέρεα αναλογικά κι ανθρώπινα, η γης που δούλευαν τίμια οι πατεράδες μας καθαρή, τα παιδάκια έπαιζαν ανέμελα στους δρόμους, πηγαίναμε στο σχολείο ξυπόλητοι 15 χιλιόμετρα μεσ' στα χιόνια αλλά ήμασταν ευτυχισμένοι, όλα ήταν πιό αγνά κι άδολα. :D
 

Μηνύματα
30.389
Reaction score
30.222
Κολοκυθόπιτα τρώτε?
Eσυ?
[DOUBLEPOST=1487275888][/DOUBLEPOST]
Τα παλιά αυτοκίνητα ήταν πανέμορφα και αξιόπιστα, τα στέρεα αναλογικά κι ανθρώπινα, η γης που δούλευαν τίμια οι πατεράδες μας καθαρή, τα παιδάκια έπαιζαν ανέμελα στους δρόμους, πηγαίναμε στο σχολείο ξυπόλητοι 15 χιλιόμετρα μεσ' στα χιόνια αλλά ήμασταν ευτυχισμένοι, όλα ήταν πιό αγνά κι άδολα. :D
Ποιος μίλησε για όλα αυτά?
Παλιά αυτοκίνητα αξιόπιστα , μόνο ο Καφάτος-Ιδρυτής θυμάται κατά καιρούς, κάτι LANCIA FLAVIA, FERRARI DINO και κάτι τέτοιες αηδίες.Τα στέρεα και σήμερα αναλογικά είναι. Τα ηχεία τουλάχιστον.
Αλήθεια πήγαινες ξυπόλυτος στο σχολείο 15 χιλιόμετρα? μέσα στα χιόνια? Και ήσουν και ευτυχισμένος?
Ρε και εγω σε είχα για τρυφερό πόδι!
 
Last edited:

Μηνύματα
30.389
Reaction score
30.222
Εγώ πάντως πήγαινα με τον πατέρα μου με τα πόδια μεν, με παπούτσια , και χωρίς χιόνια δε.
Α! και δεν ήταν 15 χιλιόμετρα. Κανά χιλιόμετρο και αν ήταν , στο δημοτικό , γιατί μετά στο γυμνάσιο και στο λύκειο είχαμε και λεωφορεία και τρόλεϊ.
 




Μηνύματα
30.389
Reaction score
30.222
Πότε γ#μησες πρώτη φορά θα το μάθουμε σε αυτό το θρεντ ή άλλου; :D:gotcha::lol:
Όχι αυτό σε άλλο επερχόμενο Thread , μαζί με πικάντικες λεπτομέρειες , από τον πρώτο που γ@μησα κάμποσα χρόνια αργότερα. :roflmao:
[DOUBLEPOST=1487279009][/DOUBLEPOST]
Εγώ πήγαινα με hummer:roflmao:
Hammer ίσως? η Humvy? :roflmao:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Αλλά να έχει συνδιασμένη ισχύ τουλάχιστον 200 αλόγων (μη σου πω και 250+ γιατί θα είναι και βαρύ -), ρύθμιση ύψους και σκληρότητας αναρτήσεων, και επιλεκτική τετρακίνηση.
Βεβαίως!
Όλα αυτά θα τα ήθελα!

Αν μου τα βρεις όλα μαζί στα 25 χιλιάρικα, πες μου να μη πάω για τεστ ντραιβ! Το κλείνω από τα pdf! :)
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.525
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top