Nick Arvanitakis
Audio Pro
- Μηνύματα
- 46.961
- Reaction score
- 23.747
Με κέντρο το Τατόι
http://www.sportime.gr/auto_inside.asp?article_id=75357
26/3/2008 16:17
Στα τέλη Μαΐου ξεκινά το φετινό ράλι Ακρόπολις, το οποίο θα είναι το 55ο και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας, θα έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτά που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. Το 2005 και το 2006, η υπερειδική διαδρομή είχε σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και χρησιμοποιηθεί στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας. Το 2007, «μετακόμισε» στις εγκαταστάσεις του ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, αλλά φέτος θα φιλοξενηθεί στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου.Αφού λοιπόν η υπερειδική του Ακρόπολις έγινε σε στάδιο και ιππόδρομο, ήρθε η ώρα να γίνει και σε αεροδρόμιο, ακόμα ένα δείγμα της ελληνικής «φύσης» που δείχνει να ξεπερνά πολλά προβλήματα και να προχωρά σε λύσεις που υιοθετούν άλλες χώρες. Ας μην ξεχνάμε πως η Ελλάδα ήταν η πρώτη στον κόσμο που φιλοξένησε την υπερειδική της διαδρομή σε στάδιο. Η φετινή θα έχει μήκος τεσσάρων χιλιομέτρων και όσοι παλαιοί παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις των οδηγών, θα θυμηθούν τι γινόταν σε αυτή την περιοχή τη δεκαετία του ’70.
Είναι σχεδιασμένη από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο, όπως, άλλωστε, έγινε και πέρυσι, αλλά δεν θα έχει τη γέφυρα όπου ο ένας οδηγός θα περνά πάνω από τον άλλον, παρά οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να «κυνηγιούνται». Οπως προαναφέρθηκε, το μήκος της είναι στα τέσσερα χλμ. και έγκειται στους κανονισμούς της ομοσπονδίας που κάνουν λόγο πως οι υπερειδικές διαδρομές πρέπει να είναι από 1.5 έως και πέντε χιλιόμετρα. Θα χρησιμοποιηθεί δύο φορές, στην αρχή και το τέλος, δηλαδή στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Αλυτάρχης θα είναι φυσικά η κ. Αννίτα Πασσαλή και όπως οι υπόλοιποι, θα δει το κέντρο Τύπου, το σέρβις παρκ και γενικά το κέντρο του αγώνα, στο Τατόι, γεγονός που θα διευκολύνει πάρα πολλούς...
Αλλαγές σε λίγες ειδικές
Αναφορικά με τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του ράλι, αυτά θα αγγίξουν τα 346, δώδεκα περισσότερα από τα περσινά, αφού και εκεί οι κανονισμοί της ομοσπονδίας είναι σαφείς. Αναφέρουν πως η απόσταση ενός αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος πρέπει να είναι από 340 έως και 360χλμ.. Από εκεί και πέρα, οι διαδρομές θα είναι 20, μία λιγότερη σε σχέση με πέρυσι και σύμφωνα με τους χάρτες του αγώνα, απουσιάζουν, η υπερειδική του ιπποδρόμου, τα Ολυμπιακά Ακίνητα, ο Υμηττός και το Λουτράκι.
Αξίζει να αναφερθεί πως για τον Υμηττό είχε δοθεί... μάχη πέρυσι, αφού οι οικολόγοι είχαν διαμαρτυρηθεί έντονα για ένα είδος λουλουδιού που θα κινδύνευε από το πέρασμα των αυτοκινήτων (και για τον ιππόδρομο είχαν εκφραστεί αντιδράσεις για το θόρυβο των αυτοκινήτων που θα τρόμαζε τα άλογα). Για να μην υπάρξουν λοιπόν παρόμοια προβλήματα φέτος, ο Υμηττός αφαιρέθηκε και οι νέες ειδικές είναι το Ποικίλο και η Πισσιά.
Σε γενικές γραμμές το 80% των διαδρομών παραμένει το ίδιο, αλλά έχει γίνει και μια μικρή αλλαγή στους Αγίους Θεοδώρους. Πέρυσι, οι οδηγοί αγωνίστηκαν σε αυτή τη διαδρομή συμπληρώνοντας 48(!) χιλιόμετρα, αλλά επειδή φέτος οι κανονισμοί των ελαστικών έχουν αλλάξει και η Πιρέλι δεν μπορούσε να εγγυηθεί την ασφάλεια των οδηγών, η διαδρομή «κόπηκε» στα δύο, με την ιταλική εταιρεία ελαστικών να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανταγωνιστικά προϊόντα για 24 περίπου χιλιόμετρα.
Οι ειδικές διαδρομές
Είκοσι θα είναι οι φετινές ειδικές του ράλι Ακρόπολις και έχουν χωριστεί με τέτοιον τρόπο προκειμένου να ολοκληρωθούν σε τρεις ημέρες. Η πρώτη έως και την 7η διαδρομή θα χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα, η 8η έως και τη 13η τη δεύτερη και η 14η έως και την 20ή, την τρίτη.
ΕΔ 1, 20 Τατόι
ΕΔ 2-5 Σχηματάρι
ΕΔ 3-6 Θήβα
ΕΔ 4-7 Ποικίλο
ΕΔ 8-11 Αγιοι Θεόδωροι
ΕΔ 9-12 Πισσιά
ΕΔ 10-13 Αγία Τριάδα
ΕΔ 14-17 Αυλώνας
ΕΔ 15-18 Ασσοπία
ΕΔ 16-19 Αγία Σωτήρα
Tατοι ?
Βλεπω καλα?
Προτεινω να παρευρεθουμε !!!
http://www.sportime.gr/auto_inside.asp?article_id=75357
26/3/2008 16:17
Στα τέλη Μαΐου ξεκινά το φετινό ράλι Ακρόπολις, το οποίο θα είναι το 55ο και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας, θα έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτά που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. Το 2005 και το 2006, η υπερειδική διαδρομή είχε σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και χρησιμοποιηθεί στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας. Το 2007, «μετακόμισε» στις εγκαταστάσεις του ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, αλλά φέτος θα φιλοξενηθεί στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου.Αφού λοιπόν η υπερειδική του Ακρόπολις έγινε σε στάδιο και ιππόδρομο, ήρθε η ώρα να γίνει και σε αεροδρόμιο, ακόμα ένα δείγμα της ελληνικής «φύσης» που δείχνει να ξεπερνά πολλά προβλήματα και να προχωρά σε λύσεις που υιοθετούν άλλες χώρες. Ας μην ξεχνάμε πως η Ελλάδα ήταν η πρώτη στον κόσμο που φιλοξένησε την υπερειδική της διαδρομή σε στάδιο. Η φετινή θα έχει μήκος τεσσάρων χιλιομέτρων και όσοι παλαιοί παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις των οδηγών, θα θυμηθούν τι γινόταν σε αυτή την περιοχή τη δεκαετία του ’70.
Είναι σχεδιασμένη από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο, όπως, άλλωστε, έγινε και πέρυσι, αλλά δεν θα έχει τη γέφυρα όπου ο ένας οδηγός θα περνά πάνω από τον άλλον, παρά οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να «κυνηγιούνται». Οπως προαναφέρθηκε, το μήκος της είναι στα τέσσερα χλμ. και έγκειται στους κανονισμούς της ομοσπονδίας που κάνουν λόγο πως οι υπερειδικές διαδρομές πρέπει να είναι από 1.5 έως και πέντε χιλιόμετρα. Θα χρησιμοποιηθεί δύο φορές, στην αρχή και το τέλος, δηλαδή στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Αλυτάρχης θα είναι φυσικά η κ. Αννίτα Πασσαλή και όπως οι υπόλοιποι, θα δει το κέντρο Τύπου, το σέρβις παρκ και γενικά το κέντρο του αγώνα, στο Τατόι, γεγονός που θα διευκολύνει πάρα πολλούς...
Αλλαγές σε λίγες ειδικές
Αναφορικά με τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του ράλι, αυτά θα αγγίξουν τα 346, δώδεκα περισσότερα από τα περσινά, αφού και εκεί οι κανονισμοί της ομοσπονδίας είναι σαφείς. Αναφέρουν πως η απόσταση ενός αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος πρέπει να είναι από 340 έως και 360χλμ.. Από εκεί και πέρα, οι διαδρομές θα είναι 20, μία λιγότερη σε σχέση με πέρυσι και σύμφωνα με τους χάρτες του αγώνα, απουσιάζουν, η υπερειδική του ιπποδρόμου, τα Ολυμπιακά Ακίνητα, ο Υμηττός και το Λουτράκι.
Αξίζει να αναφερθεί πως για τον Υμηττό είχε δοθεί... μάχη πέρυσι, αφού οι οικολόγοι είχαν διαμαρτυρηθεί έντονα για ένα είδος λουλουδιού που θα κινδύνευε από το πέρασμα των αυτοκινήτων (και για τον ιππόδρομο είχαν εκφραστεί αντιδράσεις για το θόρυβο των αυτοκινήτων που θα τρόμαζε τα άλογα). Για να μην υπάρξουν λοιπόν παρόμοια προβλήματα φέτος, ο Υμηττός αφαιρέθηκε και οι νέες ειδικές είναι το Ποικίλο και η Πισσιά.
Σε γενικές γραμμές το 80% των διαδρομών παραμένει το ίδιο, αλλά έχει γίνει και μια μικρή αλλαγή στους Αγίους Θεοδώρους. Πέρυσι, οι οδηγοί αγωνίστηκαν σε αυτή τη διαδρομή συμπληρώνοντας 48(!) χιλιόμετρα, αλλά επειδή φέτος οι κανονισμοί των ελαστικών έχουν αλλάξει και η Πιρέλι δεν μπορούσε να εγγυηθεί την ασφάλεια των οδηγών, η διαδρομή «κόπηκε» στα δύο, με την ιταλική εταιρεία ελαστικών να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανταγωνιστικά προϊόντα για 24 περίπου χιλιόμετρα.
Οι ειδικές διαδρομές
Είκοσι θα είναι οι φετινές ειδικές του ράλι Ακρόπολις και έχουν χωριστεί με τέτοιον τρόπο προκειμένου να ολοκληρωθούν σε τρεις ημέρες. Η πρώτη έως και την 7η διαδρομή θα χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα, η 8η έως και τη 13η τη δεύτερη και η 14η έως και την 20ή, την τρίτη.
ΕΔ 1, 20 Τατόι
ΕΔ 2-5 Σχηματάρι
ΕΔ 3-6 Θήβα
ΕΔ 4-7 Ποικίλο
ΕΔ 8-11 Αγιοι Θεόδωροι
ΕΔ 9-12 Πισσιά
ΕΔ 10-13 Αγία Τριάδα
ΕΔ 14-17 Αυλώνας
ΕΔ 15-18 Ασσοπία
ΕΔ 16-19 Αγία Σωτήρα
Tατοι ?
Βλεπω καλα?
Προτεινω να παρευρεθουμε !!!