Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
180
Reaction score
224
….Bravo, Tipo, Brava, Punto, Stilo, 156, όλα άψογα…
Για όλα αυτά που αναφέρεις το πρώτο πράγμα που παρατηρούσε καποιος βλέποντας τα απ έξω ήταν η κακή συναρμολόγηση, όλοι οι αρμοί, (φτερά πόρτες καπό) στο γάμο του καραγκιοζη, η ίδια εικόνα και στο εσωτερικό. Ξεκινώντας να πας την βόλτα σου (απ τα πρώτα χιλιόμετρα) αρχιζουν οι τριγμοι, που με τον χρόνο επιδεινώνονται, από φρένα…. αστα καλύτερα, στο χώρο του κινητήρα απ τον πρώτο χρόνο αρχιζουν δειλά δειλά να κάνουν την εμφάνιση τους διαρροές λαδιού, συν το γεγόνος ότι καίνε ΚΑΙ Πολύ λάδι.. και κάπου γύρω στην 5ετια βγάζουν τα πιο απίθανα προβλήματα, ότι πιο κουλό μπορεί να φανταστει κανείς…. Το μόνο θετικο (στα Ιταλικά) καποιες Alfa και lancia, ειχαν εκπληκτικά κρατήματα, εσενα πως σου βγήκαν όλα άψογα…..και μάλιστα fiat? Bravo… :D ήσουν τυχερος
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.099
Reaction score
6.974
κακή συναρμολόγηση, όλοι οι αρμοί, (φτερά πόρτες καπό) στο γάμο του καραγκιοζη, η ίδια εικόνα και στο εσωτερικό. Ξεκινώντας να πας την βόλτα σου (απ τα πρώτα χιλιόμετρα) αρχιζουν οι τριγμοι, που με τον χρόνο επιδεινώνονται, από φρένα…. αστα καλύτερα, στο χώρο του κινητήρα απ τον πρώτο χρόνο αρχιζουν δειλά δειλά να κάνουν την εμφάνιση τους διαρροές λαδιού
Βρε ποιοι τριγμοί; Μόνο τριγμοί; Μετά τα πρώτα χιλιόμετρα έφευγαν οι καθαριστήρες. Μέχρι να φτάσεις Θεσσαλονίκη είχαν φύγει τα φτερά και το καπώ. Στην Αλεξανδρούπολη είχες μείνει χωρίς ρόδες και γύριζες με το τρένο.

Άσε μας ρε φίλε. 30 χρόνια τα έχω ζήσει τα αυτοκίνητα αυτά. Και τα τελευταία 7 χρόνια με BMW και 3 με Jaguar, δεν είναι οτι δεν έχω ζήσει και το "καλύτερο" και δεν έχω να συγκρίνω.

Από προσωπική εμπειρία δεκαετιών λέμε τώρα (και με τα μεν και με τα δε), όχι μου είπε ο Μπάμπης ο Σουγιάς που έχει συνεργείο, είχα ένα γνωστό κλπ.
 

Μηνύματα
15.222
Reaction score
21.185
Σε 15ετιας και 20ετιας όχημα πάντως πιο συχνά βλέπεις Peugeot και ford παρά vw group και ας μην είχαν αντίστοιχες πωλήσεις. Αυτό από μόνο του λέει αρκετά.
Δεν λέμε για κλασσικούς Ιάπωνες δεκαετίας 90 που κυκλοφορούν ακόμα, μιλάμε για πιο "σύγχρονα" αυτοκίνητα.
Από τα οχήματα που φέρνανε οι πελάτες το 2004 με 2005 που δούλευα σε car stereo (και ήταν πολλά κάθε μέρα) , τα μόνα που βλέπω ακόμα στους δρόμους είναι 206, fiesta mk6 και Corolla g6. Golf 4 που είχα σχεδόν κάθε μέρα από ένα , στο σπίτι μου τριγύρω είναι ζήτημα να υπάρχουν 2 και το ένα εξ αυτών είναι για να το πάρει ο δήμος . Βορσπουργκ ντουρκ τεκνικ ναουμ
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
Βγήκαν οι τιμές για το θερμικό C3. 8500€ φθηνότερο από το ηλεκτρικό. Από 15.000€. Τιμές Γαλλίας πάντα.

FB_IMG_1712649820495.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
Να δούμε και με τι εξοπλισμό θα έρχεται το θερμικό. Γιατί αν είναι όπως και το ηλεκτρικό, στα 18k-19k που θα ξεκινά στην Ελλάδα δεν θα έχει ούτε οθόνη.

Aπό την άλλη..
 
Last edited:

Μηνύματα
29.496
Reaction score
23.634
 

TGD

Μηνύματα
7.406
Reaction score
7.399

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
Οπότε καθαρά φορτηγά στην Ελλάδα κατά το 2050-55. Καλά είμαστε. 😐
 

Μηνύματα
12.896
Reaction score
10.131
Α, έχουν κι εκεί ηλίθιους! :roflmao:
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
Αυτή η έρευνα γιατί δεν έχει γίνει θέμα από τα μέσα; Μου αρέσει που ως καθαρότερο αυτοκίνητο στην Αμερική βγήκε ένα PHEV. Και τα άρθρα για τα ηλεκτρικά που μολύνουν το περιβάλλον λόγω κατασκευής είναι δεκάδες (στην Ελλάδα).

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η European Union Environment Agency σε πάνω από 500,000 οχήματα, βρήκε ότι τα υβριδικά και κυρίως τα PHEVs εκπέμπουν περίπου 4 φορές παραπάνω καυσαέρια και καταναλώνουν 4 φορές παραπάνω καύσιμα, από όσα λένε.

"While the average WLTP CO2 emissions figure across 123,740 hybrids sold in the EU was just 39.59 g/km of CO2, the actual real-world average for those vehicles was 139.39 g/km. An enormous gap of around 100g/km with the real-world figure 3.5 times higher than the WLTP figure."

"The average WLTP figures on Toyota’s plug-in vehicles is just 22 g/km however the EU’s real-world data shows that the true figure is much closer to 93 g/km. This essentially means that Toyota’s true plug-in hybrid emissions are actually much closer to its average petrol car (127.5 g/km) than the company’s official plug-in hybrid figures."



Kαι αυτή η Toyota, πολύ παραμύθι ρε παιδί μου. Θες τις σουπερντούπερ μπαταρίες της που τις ακούμε από το 2015 και μπαταρίες δεν βλέπουμε ούτε σε demo, θες ότι τα υβριδικά της είναι καθαρότερα, θες την κατανάλωση. Πολύ μούφα η δουλειά.
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.492
Reaction score
75.075
Kαι αυτή η Toyota, πολύ παραμύθι ρε παιδί μου. Θες τις σουπερντούπερ μπαταρίες της που τις ακούμε από το 2015 και μπαταρίες δεν βλέπουμε ούτε σε demo, θες ότι τα υβριδικά της είναι καθαρότερα, θες την κατανάλωση. Πολύ μούφα η δουλειά.
Ο κανονισμός (νόρμα) των μετρήσεων ρύπων δεν φτιάχτηκε απο τους κατασκευαστές αλλά απο τις ΗΠΑ και την ΕΕ.
Αν τα οχήματα χρησιμοποιούνταν όπως σχεδιάστηκαν να λειτουργούν, οι ρύποι θα ήταν κοντά στις μετρήσεις. Πρόκειται για κερδοσκοπικές επιχειρήσεις στις οποίες παραχωρείται παράλογα το δικαίωμα να προσφέρουν προϊόντα που μπορούν να λειτουργήσουν τελείως διαφορετικά.

Για αυτές τις στρεβλώσεις ευθύνεται το σύστημα που λανθασμένα επιδοτεί ό,τι σε κάθε περίπτωση τους καπνίσει, υβριδικά, ηλεκτρικά κ.ο.κ. θεωρώντας οτι αφού η επιδότηση σταματήσει όλα θα έχουν αλλάξει. 🙄 Το είδαμε στην Γερμανία και τις ΗΠΑ...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.960
Reaction score
28.437
Και αυτή η διαφορετική χρήση μπορεί να τετραπλασιάσει τους ρύπους και την κατανάλωση; Πόσο μεγάλη δηλαδή είναι αυτή η απόκλιση που οδηγεί στο x4; Τόσο λάθος χρήση κάνει ο ιδιοκτήτης;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.879
Μηνύματα
2.880.013
Members
37.960
Νεότερο μέλος
Paixtis25
Top