PMC

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.833
Reaction score
28.240
Ναι,αν έφερε άνθρωπο απτή Γαλλία για να του το σεταρει ο άνθρωπος θα έχει λες πρόβλημα να είναι μάρμαρο η' γρανίτης?
Δεν αναφέρομαι στο κόστος αλλά στην άλλη μια οθόνη που θα έχει στο πάτωμα επειδή είτε μάρμαρο είναι είτε γρανίτης θα γυαλίζει.
 






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.833
Reaction score
28.240
Τιμές, από σχόλιο της PMC.

UK Retail Pricing:
Active twenty 5.21i £3,975
Active twenty 5.22i £5,275
Active twenty 5.23i £5,975
Active twenty 5.24i £7,975
 



Timaras

*****
Μηνύματα
2.891
Reaction score
2.083
Να ρωτήσω εγώ κάτι ρε παιδιά που το χω σαν απορία?

Για όλα τα ηχεία που παρουσιάζονταν παλαιότερα εδώ μέσα,ακόμα και σε χώρους μελών και μας τρέχαν τα σάλια,
Θυμάμαι κάτι JBL theater series συγκεκριμένα αλλά και άλλα,το πρώτο πράγμα που ρωτούσαμε ήταν το spinorama ή είναι φρέσκο κουλούρι αυτό?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.553
Reaction score
126.290
Φρέσκο.

Από τότε που φτιάξαμε τα ανάλογα θρεντς.

Προχωράει η επιστήμη, τι α κάεις;

Κάποτε το σπινοραμα δεν υπήρχε, τώρα υπάρχει διαθέσιμο και για χρέπια. Έχουμε μέτρο σύγκρισης. Σημαντικό εργαλείο αξιολόγησης.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.833
Reaction score
28.240
Και αυτά εδώ που ήταν στην έκθεση πέρσι έπαιζαν θαυμάσια. 2500€ το μεγάλο. Και πολύ όμορφα στο μάτι, με ποιότητα στη κατασκευή.


Τώρα τα σπινοράματα είναι φρέσκο φρούτο, ευαγγέλιο για κάποιους, 3ο-4ο στη λίστα για άλλους (όπως εγώ), και υπάρχουν και αυτοί που τους είναι αδιάφορο. Το ότι υπάρχει δεν σημαίνει ότι πρέπει και να το ακολουθούμε, αν το μόνο που προσφέρει το ηχείο είναι καλά data και στα υπόλοιπα είναι να για γέλια και για κλάματα.

Επίσης, οτιδήποτε παίζει ή ξεπερνά την κατηγορία τιμής των γνωστών στουντιακών ενεργών δεν σημαίνει πως διαγράφεται αυτόματα. Ούτε είναι κανόνας ή ταβάνι τα γκετχάρντ. Χίλιες φορές τα 120άρια Paradigm στα ίδια χρήματα παρά τα γκετχάρντ, για μένα.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.876
Reaction score
4.670
Αν ήταν πχιο ψηλά, κοντά στα 2.20 θα έλεγα ναι, δικαιολογείται και η δαπάνη για τη διπλή χρήση για ηχείο ΚΑΙ 1 +1 φέρετρο.
 


Μηνύματα
4.479
Reaction score
7.767
Να ρωτήσω εγώ κάτι ρε παιδιά που το χω σαν απορία?

Για όλα τα ηχεία που παρουσιάζονταν παλαιότερα εδώ μέσα,ακόμα και σε χώρους μελών και μας τρέχαν τα σάλια,
Θυμάμαι κάτι JBL theater series συγκεκριμένα αλλά και άλλα,το πρώτο πράγμα που ρωτούσαμε ήταν το spinorama ή είναι φρέσκο κουλούρι αυτό?
και γω είχα την απορία παλιότερα πόσο σημαντικό είναι το περιβόητο spinorama. Δυστυχώς είναι.
Νομίζω ότι το παρακάτω κείμενο απο τον Anselm Goertz βοηθάει στην κατανόηση. Η μετάφραση με την βοήθεια του αυτόματου μεταφραστή της google.:)

How a loudspeaker behaves in the room depends largely on its “directivity”. Basically, in acoustically difficult or "reverberant" rooms with many reflective surfaces, you should prefer narrow-radiation systems in order to bring as much direct sound as possible to the listener's position without unnecessarily stimulating the room. On the other hand, there is the aspect of freedom of movement at the listening position, where there should not be any major tonal shifts even outside of the ideal position in the sweet spot. When it comes to directivity, it is not possible to make a general assessment as good or bad, but only as more or less suitable for the application. In all cases, however, the straightening behavior should be uniform.
i.e. change as little as possible with frequency and only evenly without any jumps over the course. Meeting this requirement over a wide frequency range is naturally difficult for loudspeakers, since the directivity depends on the ratio of the wavelength to the size of the radiator area and the wavelength covers a huge range. The wavelength at 50 Hz is 6.88 m and at 10 kHz only 3.4 cm, which makes the problem clear.

However, the horizontal radiation behavior is likely to be more important, especially for use in the home. The directional behavior in the vertical plane is particularly relevant for floor and ceiling reflections.


Interpreting the Spinorama is easy. The frequency response in the listening window should be as similar to the on-axis response as possible, which means that you have a lot of freedom of movement without the listening impression changing too much. The early reflections curve should be offset by a few dB and run parallel to the two mentioned above, so that early reflections occur evenly and not more or less depending on frequency. The greater the distance, the fewer reflections occur. The sound power curve shows how strongly the room and thus also the diffuse field in the room is stimulated overall by the speaker. The more reverberant a room is, the more important this curve becomes. The more sharply the radiation behavior of a loudspeaker is defined, the deeper the sound power curve lies below the listening window curve. Here too, it is important that the curve runs as parallel as possible to the top two and does not approach each other in a frequency-selective manner. Towards lower frequencies, where the directivity of a loudspeaker decreases, all curves converge. If the loudspeaker were an ideal omnidirectional source, then all four curves would be identical and the two DI curves would be consistently at 0 dB.
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.144
Reaction score
20.704


Παρηκμασμένοι, νωθροί, ημιαλκοολικοί γέροι με παχύ πορτοφόλι, πασχίζουν απεγνωσμένα να κεντρίσουν τους λιγοστούς και σε ημιθανή κατάσταση υποδοχείς ντοπαμίνης που τους αμέμειναν, κοιτάζουν αθλίας αισθητικής, μαύρα σταλινόκουτα που παίζουν μουσική της μακρινής νιότης τους, την ώρα που άλλοι συνομήλικοί τους πασχίζουν να δημιουργήσουν κάτι όπως μπορούν, όσο ακόμα μπορούν, αν μπορούν, που τουλάχιστον αυτοί κάτι μπορούν, και την παλεύουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.553
Reaction score
126.290
Αντικρουόμενα τα συναισθήματα..

Από την μια μεριά είναι τα υπερτιμημένα σε βαθμό κακουργήματος γκουμουτσοηχεία της γαλαζοαίματης pόρνης αγγλίδας PMC, που δε ξέρω και γω σε ποιους απευθύνονται.

Από την άλλη πλευρά είναι οι πραγματικά αξιόλογοι μηχανικοί ήχου και σοβαροί στουντιαδες της φίρμας, νορμάλ καθημερινοί και απλώς αξιαγάπητοι άνθρωποι της δουλειάς, οι οποίοι σχεδόν από χόμπι και αγάπη για το αντικείμενό τους, αναβαθμίζουν παλιές αλλά ιστορικές και σημαντικές ηχογραφήσεις από τα αυθεντικά μάστερ που κατέχουν, στα νέα σύγχρονα ιμερσιβ φορμάτ.

Προφανώς οποιοσδήποτε με απλώς λειτουργικά αυτιά στο κεφάλι του, κατανοεί σε ελάχιστα δευτερόλεπτα την υπεροχή των νέων τεχνολογιών αναπαραγωγής, αυτό είναι το προφανές.

Ταυτόχρονα όμως, τα αδιάντροπα πολλά λεφτά που ζητάει η PMC για τα (λίαν επιεικώς) αμφιβόλου αισθητικής και τερατώδους μεγέθους ηχεία της που μοστράρουν εκεί μπροστά, είναι από μόνα τους ένας σοβαρός λόγος να τους αγνοείς, επιδεικτικά μάλιστα.

Η δε χρήση 4 σαμπ τέτοιου μεγέθους σε αυτήν την τοποθέτηση, είναι απλώς ανέκδοτο, τουλάχιστον για όσους γνωρίζουν τα βασικά και θεμελιώδη των αρχών τοποθέτησης των σαμπ.
Είναι προφανές πως η τοποθέτηση αυτή, είναι μόνον για τα "μάτια του κόσμου", φάτε μάτια ψάρια. Τι να πω..

Ακόμα και για λόγους επίδειξης, θα μπορούσαν έστω να βάλουν 2 σαμπ το ένα πάνω στο άλλο στο κέντρο μπροστά, και τα άλλα δύο στο κέντρο πίσω από τις θέσεις των ακροατών. Ακόμα καλύτερα να ήταν στις 4 γωνίες του χώρου ακρόασης ή στις 4 μεσότητές του. Αλλά που..
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.743
Μηνύματα
2.874.580
Members
37.943
Νεότερο μέλος
Harris_K
Top