Yamaha HS8 & Dynaudio 18S : It's only...Monophonic (but I like it)



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.125
Σε σύνδεση με τα προηγούμενα,ο κύριος λόγος για τον οποίο απορρίφθηκε το υψιπερατό κροσάρισμα με τα sub πλευρικά τοποθετημένα φαίνεται στο παρακάτω spectrogram:
Dyn sub left-right side.png

Χρονική ευθυγράμμιση μεν στη ζώνη γύρω από τα 80 Hz αλλά αναστάτωση σε κατώτερες ζώνες με απότομη υποχώρηση κάτω από τα 35 Hz...
Ανήκει αυτή η περίπτωση στις εξαιρέσεις όπου με την επιλεγείσα χωροταξία και με τις προοριζόμενες στάθμες ακρόασης να επιτρέπουν τέτοια απόφαση, τα main σε αμφιπολικό array έβγαζαν μόνα τους ομαλότερη την απαιτούμενη ενέργεια στις χαμηλές... Αυτό για να βλέπουμε ότι δεν υπάρχει τυφλοσούρτης κατά την εγκατάσταση δικαναλικού τουλάχιστον setup.

Υπάρχει όμως και προέκταση στην όλη ιστορία... Ύστερα από κάποιες μέρες ακροάσεων είπα να δοκιμάσω βελτιστοποίηση στην ακροαματική επίδοση κάνοντας παρεμβάσεις ακριβείας πάνω στην τοποθέτηση των main ηχείων. Έπαιξα με αποστάσεις προς τα πλάγια τάξης 1-2 cm, περισσότερες μοίρες στο toeing-in , τελειοποίηση της γεωμετρικής ευθυγράμμισης ανάμεσα σε πρόσθιο και οπίσθιο σκέλος ανά κανάλι και τέλος με τους βιδωτούς αποστάτες από καθεμία βάση χαμηλώθηκε το ύψος σε όλα τα επιμέρους σκέλη κατά 4-5 εκατοστά του μέτρου...
Η τοποθεσία για καθένα εκ των sub έμεινε απαράλλακτη.

Διακρίνουμε στις παρακάτω φωτογραφίες το χαμήλωμα καθώς και την τελειότητα ευθυγράμμισης όπως φαίνεται χαρακτηριστικά η σιλουέτα της σκιάς πάνω στην επιφάνεια της πόρτας.

DSC03515.JPG

DSC03512.JPG


Επιστρέφοντας στις ακροάσεις διαπίστωνα ότι εκτός από τις ανώτερες οκτάβες ακούγονταν ακόμα καλύτερα και οι χαμηλές. Η διαφορά ήταν τόσο ευκρινής ώστε να συμπεραίνω πως έπρεπε να καταγράφεται σε λήψεις από τη νέα κατάσταση.

Τα main μόνα τους:
20-200 sat imp.png

Κατόπιν με την ενεργοποίηση των δύο sub χωρίς την παραμικρή μεταβολή σε διαχείριση σήματος από εκείνα ή προφίλ ισοστάθμισης:
20-200 DynX2 opt.png


Με ελάχιστα εκατοστά διαφοροποίησης στην τοποθεσία των main διαπιστώνεται αναπάντεχα περαιτέρω εξομάλυνση στις χαμηλές... Αυτό για να θυμόμαστε ότι κι ελάχιστες μετατοπίσεις μπορεί να μετράνε όπου δεν θα ήταν αναμενόμενο εκ των προτέρων...
DSC03510.JPG
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.970
Reaction score
12.724
Άριστα!

Ο ψυχαναγκασμός μου θα με οδηγούσε σε αναζήτηση καλωδίων σήματος/ρεύματος με γωνιακά βύσματα προς ελαχιστοποίηση της μεταξύ των ηχείων απόστασης. Θεωρώ ότι δε θα είχε ακουστή διαφορά, αλλά φευ...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.125
Άριστα!

Ο ψυχαναγκασμός μου θα με οδηγούσε σε αναζήτηση καλωδίων σήματος/ρεύματος με γωνιακά βύσματα προς ελαχιστοποίηση της μεταξύ των ηχείων απόστασης. Θεωρώ ότι δε θα είχε ακουστή διαφορά, αλλά φευ...
Ούτως ή άλλως οι ψύκτρες στην πλάτη καθενός ηχείου δεν θα επέτρεπαν προσέγγιση ανώτερη...

Είχα κάτι ανάλογο κατά νου αλλά περίμενα μια νέα παραγγελία καλωδίων για να το εφαρμόσω... Μετά από νέες ακροάσεις αποφάσισα ότι μπορώ να τα καταφέρω ακόμα καλύτερα στον τομέα των δυναμικών αντιθέσεων. Για να γίνει αυτό έπρεπε να κροσαριστούν τα μέλη του array υψιπερατά ως προς τα sub ώστε τα τελευταία ν'αναλαμβάνουν μόνα τους τη ζώνη 20-80 Hz. Για να γίνει αυτό χωρίς να πάνε σε πλευρικές θέσεις αλλά να έμεναν στις τωρινές - για τις οποίες ήξερα από προηγούμενες δοκιμές ότι θα ήταν οι βέλτιστες και γι αυτό το σχέδιο - χρειαζόταν ένα νέο μήκος από interconnect καλώδια (στα οποία θα γίνει αναφορά προσεχώς) , οπότε με την παραλαβή τους έγινε η νέα διαχείριση...

Ρόλο κόμβου που θα φρόντιζε με τον ενσωματωμένο του επεξεργαστή για την εφαρμογή κατάλληλων delays και φίλτρων κρος κρατά το Dynaudio 18S ευρισκόμενο δίπλα στην κεντρική θέση ακρόασης. Εκείνο θα τροφοδοτεί τα μέλη από καθένα κανάλι με τον διακλαδωτή να κουμπώνει τώρα απευθείας στα ηχεία όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία :
DSC03527.JPG


Το δεύτερο όμοιο sub δεν παρεμβάλλεται στη διαδρομή του σήματος αλλά συνδέεται απευθείας σε προενισχυτική έξοδο αφού τα main θα έχουν ήδη δεχθεί delays από το κύριο sub. Διαφοροποιήσεις στην παρούσα κατάσταση είναι το υψιπερατό κροσάρισμα στα 80 Hz με το βαθυπερατό για τa sub τεμάχια στην ίδια συχνότητα και η μετάβαση του κύριου sub στην ίδια πολικότητα προς τα main αφού τώρα θα έπρεπε να δοκιμαστεί η τεχνική ιδιορρυθμικής ισοστάθμισης όχι πλέον ως προς τα main αλλά το δεύτερο τεμάχιο sub. Παρέμενε σταθερό για καθένα sub το ενσωματωμένο φίλτρο EQ σε 34 & 32 Hz αντίστοιχα Χάρη σε ελάχιστες λήψεις στη ζώνη 20-200 Hz βέλτιστο αποτέλεσμα ως προς τη ζητούμενη εξουδετέρωση ιδιορρυθμών προέκυψε με το δεύτερο sub να μένει σε διαφορά φάσης 180 μοιρών.

Στόχος ήταν να ΄΄βαράει΄΄ ακόμα εντονότερα στις χαμηλές οκτάβες το setup κι επίσης ν'ακούγεται ομαλότερα εκεί έστω και χωρίς ισοστάθμιση - η οποία κρινόταν υποχρεωτική πάντα έως τα 200 Hz στην πρότερη κατάσταση . Για να μην πολυλογούμε βλέπουμε παρακάτω την απόκριση υπό περιστρεφόμενο μικρόφωνο με τα επιμέρους κανάλια χωρίς ισοστάθμιση :
Lmic-Rmic.png


Ενδεικτικά εδώ η αντιπαραβολή του αριστερού καναλιού με καμπύλη-στόχο τύπου Bruel & Kjaer :
L before EQ.png


Στη συνέχεια η απόκριση συχνότητας με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί ύστερα από ισοστάθμιση στη ζώνη 30-200 Hz :
LR corr.png

Παραστάσεις spectrogram από τη νέα κατάσταση...Άνω προ ισοστάθμισης και κάτω μετά την εφαρμογή EQ αποκλειστικά στη ζώνη 30-200 Hz :
20-200 bp hp no EQ.png

20-200 bp hpf corr.png


Καλύτερη θέα από αυτό είναι σίγουρα η παρακάτω :
DSC03514.JPG
 
Last edited:




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.125
Έχοντας λοιπόν ασχοληθεί στις προηγούμενες σελίδες με πληθώρα εναλλακτικών σεναρίων πάνω στη διευθέτηση setup Yamaha HS8 & Dynaudio 18S περνάμε τώρα στην τελειωτική λύση που πιάνει γενικότερα για ενδεδειγμένο στήσιμο...

Με αφορμή ένα πρόσφατο σχόλιο του Πέτρου Νταλίπη κρίνω σκόπιμο να επιδείξω αφενός μεν πόσο απλό και ανέξοδο μπορεί να είναι ένα πολυκαναλικό setup αφετέρου δε πόσο αναγκαίο θα ήταν αυτό το βήμα ως αναβάθμιση του σήματος από την πρότερη δικαναλική σύνθεση...Εννοείται σε τυπικό οικιακό δωμάτιο αφού σε dedicated χώρο άλλα γνωστά και μη εξαιρετέα μέλη έχουν παρουσιάσει κάθε διατύπωση για δικά τους πιο αβανταδόρικα setup.

HS8 multichannel.JPG


Στο δωμάτιο δεν γινόταν η εγκατάσταση κεντρικού όχι λόγω του ικριώματος που παραμεριζόταν αλλά επειδή οι αναγκαίες θέσεις των μπροστινών L - R καναλιών για την ενδεδειγμένη χωροταξία έφραζαν τη μπαλκονόπορτα και την πόρτα εισόδου στο δωμάτιο αντίστοιχα. Τα τέσσερα δορυφορικά κανάλια επέτρεπαν είτε τετραφωνική σύνθεση χωρίς sub είτε 5.1 setup με phantom κεντρικό που τελικά επελέγη ρυθμίζοντας τις παραμέτρους των Windows από τη διαχείριση Συσκευών Ήχου :
logilink config.png


Αφέθηκαν ελεύθεροι οι σωλήνες bass reflex αφού κρίθηκε σκόπιμο να οριστούν τα δορυφορικά κανάλια ως full range και να λαμβάνεται όση ενέργεια χαμηλών γινόταν από αυτά ενώ το μονό sub που συνδέθηκε κείται πάνω στη μεσοκάθετο μεταξύ μπροστινού και οπίσθιου ζεύγους καναλιών με δικό του ενσωματωμένο βαθυπερατό σε κεντρική συχνότητα 50 Hz. Για τα HS8 εκτιμήθηκε με γνώμονα τις προδιαγραφές και περασμένες λήψεις συντονισμός του bass reflex σε συχνότητα 47 Hz. Με την απόσταση ακρόασης - κατώτερο midfield - στην παρούσα εφαρμογή και τον αποκλεισμό χρήσης για ταινίες δεν αναμενόταν να προκύψει ιδιαίτερη καταπόνηση των δορυφορικών καναλιών.

Σε ρόλο διαμεσολαβητή μια πολυκαναλική εξωτερική κάρτα ήχου που κυκλοφορεί ως OEM με κόστος γύρω στα 40 ευρά. Προσθέτουμε εδώ χονδρικά και άλλο ένα σαραντάρι για τους απαραίτητους αντάπτορες στη διασύνδεση με τα ενεργά ηχεία και το sub.
logilink & adaptors.JPG



Διαπιστώθηκε τελικά ότι η κάρτα αυτή κάνει upmixing ενεργοποιώντας το φωτεινό εικονίδιο με το λογότυπο στο κεντρικό menu από το λειτουργικό της σύστημα ύστερα από φόρτωση των ειδικών driver.
main menu.png


Στην ανωτέρω παράσταση αναγράφεται στην είσοδο συστήματος επιλογή 6 καναλιών αφού τη δεδομένη στιγμή μεσολαβεί το upmixer του foobar ενώ σε άλλες εφαρμογές με δικαναλικό σήμα από την πηγή επιλέγεται πλήθος 2 καναλιών στην είσοδο.

Από τη στιγμή που δεν παρέχεται διαχείριση σήματος εφάμιλλη τυπικών AVR φροντίζουμε τη διευθέτηση των ηχειακών πηγών κατά τρόπον ώστε να μη χρειάζονταν εναλλαγές delay και EQ καναλιών από την ίδια την κάρτα.
Τα μοναδικά εμπλεκόμενα φίλτρα είναι ένα για το linearization του κρος στους δορυφόρους κι εκείνο για τη χρονική ευθυγράμμιση του bass reflex - που συντελεί όπως έχουν εξηγηθεί οι παράγοντες εφαρμογής παράλληλα σε καλύτερο συγχρονισμό ανάμεσα σε sub & δορυφόρους - παραγόμενα μέσω rePhase

Όταν κάνει upmixing σε δικαναλικό σήμα από τον υπολογιστή ως streamer το αρχείο .wav με τα φίλτρα φορτώνεται στη μηχανή Συνέλιξης του APO Equalizer, ενώ με πηγή το foobar και παράκαμψη των Windows η δική του μηχανή Συνέλιξης πρέπει να προηγείται του upmixer στο DSP υπομενού.
foobar config.png


Το όλο σύστημα κοστίζει γύρω στα 2700 ευρά , ενώ με προσθήκη κεντρικού πάλι δεν ξεπερνά το τριχίλιαρο και με επιλογή φθηνότερου sub το κόστος κατέρχεται.

Αυτό που μένει είναι να διαπιστώσουμε υπό ποια έννοια αναβαθμίζεται το στήσιμο δικαναλικού με τέτοια σύνθεση, κρατώντας υπ'όψιν ότι το σενάριο όπου έχουμε αυτόματο διπλασιασμό των πηγών άμεσης ενέργειας από το προηγούμενο βήμα στο επόμενο αναμένεται να έχει την πιο ραγδαία επίδραση σε σχέση με πρόσθετα μεμονωμένα κανάλια.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.125
Οι αποκρίσεις συχνότητας με περιστρεφόμενο μικρόφωνο και χωρίς την παραμικρή ισοστάθμιση. Μαύρη καμπύλη το σύνολο των επιμέρους καναλιών και οι κατώτερες τα επιμέρους κανάλια με το sub αυτόνομα ενεργοποιημένο κατά τη λήψη του εκάστοτε καναλιού.
4.1 system FR.png


Spectrogram 20-200 στη ζώνη του MLP :
4.1 MLP.png


Οι δύο τοπικές ανωμαλίες με περιορισμένο εύρος δεν ξεχωρίζουν κατά τις ακροάσεις κι έχουν κριθεί αδιόρθωτες, με την πρώτη γύρω από τα 97 Hz να εμφανίζεται σε οποιοδήποτε τρόπο στησίματος των HS8 στο παρόν δωμάτιο.
Η αντιπαραβολή όμως με όλα όσα έχουν αναρτηθεί προηγουμένως είναι αμείλικτη...

Κατά τα άλλα διακρίνουμε στην τρίτη οκτάβα σφρίγος το οποίο ουδέποτε επιτυγχανόταν με midfield στήσιμο των HS8 και υπό δικαναλικές συνθέσεις setup. Ανεξάρτητα από την αυθεντική σύνθεση του προγράμματος η προσθήκη επιπλέον πηγών άμεσης ηχητικής ενέργειας - εννοείται με τήρηση στοιχειωδών κανόνων ως προς την τοποθέτηση - εξομαλύνει τη μετάδοση της ενέργειας μέσα στο δωμάτιο. Φαίνεται και με λήψη σε θέση εκτός MLP :

20-200 random central.png


Δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη αναβάθμιση σε οποιοδήποτε τυπικό οικιακό δωμάτιο και setup... Επίσης δεν θα μπορούσε υπό καμία συνθήκη να προέκυπτε ανάλογο αποτέλεσμα με setup που θα βασίζονταν σε εικονικά ηχεία μέσω ανακλάσεων... Όπως κερδίζονται σε μια σύρραξη οι περιοχές με την έλευση στρατού ξηράς έτσι κερδίζεται και η ορθότητα κατά το στήσιμο με την έλευση πραγματικών ηχειακών πηγών.

Η δε δράση του upmixing είναι άκρως διακριτική χωρίς ασκόπως περιφερόμενα ηχητικά είδωλα. Η ηχητική σκηνή εκτείνεται στη ζώνη που ορίζουν τα μπροστινά κανάλια με την παρουσία πρόσθετων να καθιστά ανετότερη και λιγότερο αγχωτική την επισκόπηση των δρώμενων.Ακόμα και με παραμονή ξάπλα στο προσκέφαλο του κρεβατιού γίνεται αντιληπτή συνεκτική σκηνή μεταξύ των ηχείων που θα είναι κάθε φορά προσανατολισμένα μπροστά στην κεφαλή του ακροατή χωρίς να ξεχωρίζουν τα αντίστοιχα περιφερικά.

Είναι σχεδόν σκανδαλώδες το ποσό ευχαρίστησης που μπορεί να προκύπτει από μια απλή εξωτερική κάρτα ήχου κανονικά προοριζόμενη για gaming κι εφαρμογές ασύνδετες προς την ΄΄υπερυψωμένη΄΄ πιστότητα με την οποία έχουμε κατηχηθεί εδώ και δεκαετίες. Το δε ΄΄χειρότερο΄΄ είναι ότι στην παρούσα περίπτωση δεν χωράνε δικαιολογίες γι αναβλητικότητα και τα συνήθη ΄΄ναι μεν αλλά΄΄ τύπου dedicated , προηγμένοι επεξεργαστές, ντουζίνες καναλιών και τα συναφή. Έχουμε ένα κοινό υπνοδωμάτιο με παντελή έλλειψη ακουστικής φροντίδας στα τοιχώματα και στημένο ηχοσύστημα με στοιχειώδη σύνθεση.

Η πολυκαναλική σύνθεση επικρατεί στη συνείδηση του γράφοντος μονάχα όταν η εφαρμογή της μονιμοποιείται σε κοινούς οικιακούς χώρους με άθικτη την κανονική τους λειτουργικότητα.

sunrise clouds.JPG
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.560
Reaction score
126.314
Δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη αναβάθμιση σε οποιοδήποτε τυπικό οικιακό δωμάτιο και setup... Επίσης δεν θα μπορούσε υπό καμία συνθήκη να προέκυπτε ανάλογο αποτέλεσμα με setup που θα βασίζονταν σε εικονικά ηχεία μέσω ανακλάσεων... Όπως κερδίζονται σε μια σύρραξη οι περιοχές με την έλευση στρατού ξηράς έτσι κερδίζεται και η ορθότητα κατά το στήσιμο με την έλευση πραγματικών ηχειακών πηγών.
👍👍👍👍
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.315
Reaction score
27.333
Σοβαρά τώρα. Είμαι εντυπωσιασμένος.
Ωστόσο, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πού είναι η mlp.


Κάτι ακόμα.
όταν η εφαρμογή της μονιμοποιείται σε κοινούς οικιακούς χώρους με άθικτη την κανονική τους λειτουργικότητα.
Άμα θα σηκωθείς τη νύχτα για κατούρημα να σε δω.
 


Μηνύματα
12.874
Reaction score
10.095
:hi:👍👏
Και τελικά πόσο υποδεέστερη είναι (αν είναι) η ποιότητα ήχου από μια τέτοια κάρτα ήχου, σε αντιπαράθεση με ένα πολυκάναλο DAC δεκαπλάσιας (ας πούμε) αξίας; Ή με τον υψηλής πιστότητας εξοπλισμό σου;
 



Ndis

Titika
Μηνύματα
1.876
Reaction score
4.670
Εστιαζω στα 3κ, τα οποία αλλες εποχές δεν φτάνανε ουτε για ... καρφιά ηχείων.

Παράλληλα το αποτέλεσμα κατουράει στα μουτράκια το 95% των αγγλο-γαλικών χαϊ-εντ (τρομάρα τους) λύσεων πολλαπλάσιου κόστους.

Το χωροταξικό φτιάχνεται αρκετά φτηνά, as-usual το προβλημα ειναι το έτερον ήμισυ.

Fast-forward μερικά χρόνια στο μέλλον, σωστό software, 7-8 ασύρματα σονος, αλεξες, τζεμπιελ κλπ με 2-4 μικρα σαμπς σκορπισμένα στο χώρο, ικανά να τοποθετηθουν πίσω ή και κάτω απο έπιπλα και το παραμύθι θα λήξει για το 99% του κοζμάκι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.560
Reaction score
126.314
Οι επιπρόσθετες πηγές ήχου, ιδίως οι όμοιες όπως δείχνει ο μπουτχιας, βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια. Προφανώς η αναβάθμιση της ακρόασης της μουσικής σου, είναι άνευ προηγουμένου.

Ποιος αφελής ανάμεσά μας, νομίζει πως τα 2 ηχεία που έχει, εάν γίνουν 4 ίδια, θα είναι χειρότερα; χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όσο περισσότερα ηχεία, καλώς ή κακώς, τόσο καλύτερα, αλλά μεταξύ μας, Μεταξά: η "αναβάθμιση" ενός καλωδίου ρεύματος είναι πολύ φτηνότερη υπόθεση από το να πας να πάρεις ακόμα 2 ηχεία και ενισχυτές, σαν αυτά που ήδη έχεις, δηλαδή να διπλασιάσεις κατά βάση το σεταπ σου, και έως να το ..6-πλασιάσεις.

Γι'αυτό, σοφός όποιος διαλέγει ενεργά ηχεία λογικού κοστολογίου ώστε να μη ματώνει οικονομικά όταν αυξάνει τον αριθμό τους.

Αντιθέτως, μεγάλα κι ακριβά ηχεία, σε συνδυασμό με τίποτα ακριβά λαμπατα ενισχυτικά, θα περιορίσουν την "αναβάθμιση" στα γνωστά καλώδια ρεύματος, κι ο ιδιοκτήτης θα παραμείνει να παίζει με τις καραμπολες σα παιδάκι του δημοτικού που παίζει με τα αυτοκινητάκια του. 😁🤪😜😜
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.125
Σοβαρά τώρα. Είμαι εντυπωσιασμένος.
Ωστόσο, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πού είναι η mlp.


Κάτι ακόμα.


Άμα θα σηκωθείς τη νύχτα για κατούρημα να σε δω.
Καταρχάς δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα με... προστάτη ώστε να να σηκωνόμουν στη μέση του νυχτερινού ύπνου με ανάγκη για ούρηση. Ρυθμίζω το ρυθμό κατανάλωσης υγρών σε συνάρτηση με την ώρα που πέφτω για ύπνο και ουδέποτε θα σηκωνόμουν λ.χ. για να έτρωγα κάτι.

Δεύτερον, μπορώ να περιφέρομαι σε οποιονδήποτε χώρο του σπιτιού - ακόμα και ν'ανεβοκατεβαίνω τις σκάλες μεταξύ ορόφων - με κλειστά μάτια.

Τρίτον, άμα προσεχθεί η κατωφερής κλίση στα δορυφορικά ηχεία, συμπεραίνεται ότι η ζώνη MLP δεν είναι προορισμένη για τυπικά καθιστό ακροατή αλλά για ξαπλωτό στο κάτω μπροστινό τεταρτημόριο του κρεβατιού ή όπως θα κάθονταν αναπαυτικά οι συνδαιτυμόνες σε αρχαία ρωμαϊκά συμπόσια. H λειτουργικότητα του υπνοδωματίου παραμένει αλώβητη. Θα είχε θέμα μονάχα άμα πρόσθετα και το κεντρικό κανάλι.

Το όλο setup ακούγεται ισορροπημένα και χωρίς κομφούζιο σε οποιοδήποτε τμήμα του δωματίου και φυσικά σε θέσεις ακρόασης ...έξω από το δωμάτιο.
:hi:👍👏
Και τελικά πόσο υποδεέστερη είναι (αν είναι) η ποιότητα ήχου από μια τέτοια κάρτα ήχου, σε αντιπαράθεση με ένα πολυκάναλο DAC δεκαπλάσιας (ας πούμε) αξίας; Ή με τον υψηλής πιστότητας εξοπλισμό σου;
Δεν γίνεται να συγκρίνω με πράγματα που δεν έχω όπως προηγμένα πολυκαναλικά DAC επιπέδου Trinnov & Anthem. Ακούγοντας πάντως μέσω foobar αρχεία DSF & SACD.ISO που είναι αυθεντικά πολυκαναλικά χωρίς upmixing κρίνω την ανάλυση συγκρίσιμη με τον AV ολοκληρωμένο που κρατώ στο πιο ΄΄επίσημο΄΄ πολυκαναλικό setup.

Η σύγκριση με κλασσικά δικαναλικά DAC που θα είχαν δικό τους γραμμικό τροφοδοτικό δεν μπορεί να γίνει υπό κοινούς όρους αφού η ανάλυση που θ'αναμενόταν από ανώτερη ποιότητα κατασκευής και SINAD μπορεί ν'αντισταθμίζεται με την προηγμένη διάσταση ευκρίνειας που παρέχουν τα πρόσθετα ηχειακά κανάλια. Σε επίπεδο απόλαυσης πάντως είναι ενδεικτικό πως για να ευχαριστιόμουν κάτι δικαναλικά καταφεύγω πλέον μόνο στο δωμάτιο με τις κόρνες και τον vintage ενισχυτή - των οποίων την οριστική διευθέτηση ενδεχομένως να δείξω.

...
Αντιθέτως, μεγάλα κι ακριβά ηχεία, σε συνδυασμό με τίποτα ακριβά λαμπατα ενισχυτικά, θα περιορίσουν την "αναβάθμιση" στα γνωστά καλώδια ρεύματος, κι ο ιδιοκτήτης θα παραμείνει να παίζει με τις καραμπολες σα παιδάκι του δημοτικού που παίζει με τα αυτοκινητάκια του. 😁🤪😜😜
Τέτοιου είδους ΄΄επιστροφές΄΄ δεν θα γινόταν να είναι πιο... φθίνουσες. :wink:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.757
Μηνύματα
2.874.890
Members
37.945
Νεότερο μέλος
LLLEFTERIS
Top