- Μηνύματα
- 25.556
- Reaction score
- 22.052
Απάντηση: 800 Di........μην λες τιποτα
Ε, και η F3 του 800ριού είναι στα 32Hz, και η F6 στα 25.
Ε, και η F3 του 800ριού είναι στα 32Hz, και η F6 στα 25.
Γι'αυτό θα συμφωνήσω και με τον JargonGR που παιδεύεται με τα σαμπ, καθώς προβλέπεται μπόλικο παίδεμα για να βρεις γρήγορα, ελεγχόμενα και "αμπουμάριστα" σαμπ για να τα "ταιριάξεις" με τα 800-άρια, ώστε να μη χάσες την εκπληκτική τους ακρίβεια στην περιγραφή των χαμηλών, χάριν της έκτασης και ιδίως της ποσότητας των πολύ χαμηλών.Απλα καποιοι ζητανε να παιξει στα χαμηλα περισσοτερο απ αυτο που κατασκευαστικα ειναι φτιαγμενο να δωσει.
Ακριβώς...Εκλαμβάνεται ως εμπεριστατωμένη σχεδιαστική επιλογή από την πλευρά του κατασκευαστή...να συμπληρώσω μόνο το "αυτονόητο".
Το θέμα έκτασης και επάρκειας "χαμηλών" είναι καθαρά θέμα "χώρου".
Πιθανά, οι σχεδιαστές του εν λόγω ηχείου, κάναν την "επιλογή" να έχει τόσο χαμηλό και τέτοια έκταση και κλίση στην απόκριση, ώστε να μπορεί να παίξει σε σχετικά μικρούς χώρους άριστα.
Και ΙΜΗΟ σοφή επιλογή, διότι αν επέλεγαν το ανάποδο δε θα μπορούσε να παίξει σε κανένα χώρο μικρότερο των πχ 60τμ ή καλύτερα των πχ 150 κυβικών μέτρων.
Όσο μεγαλώνει ο χώρος, ως γνωστό, δε γεμίζει σε χαμηλές με ψωμοτύρι. Γι'αυτό πουλάει σαμπ κι η B&W. Αμ πως...
Αυτό δέν θα μπορούσε κάποιος να το ονομάσει voicing?Πιθανά, οι σχεδιαστές του εν λόγω ηχείου, κάναν την "επιλογή" να έχει τόσο χαμηλό και τέτοια έκταση και κλίση στην απόκριση, ώστε να μπορεί να παίξει σε σχετικά μικρούς χώρους άριστα.
Βαλτός είσαι μπρέ;:142:Αυτό δέν θα μπορούσε κάποιος να το ονομάσει voicing?
Tων υποψηφίων χώρων ακρόασης ενδεχομένως...:612:Αυτό δέν θα μπορούσε κάποιος να το ονομάσει voicing?
Κάτσε βρε!!!!Εδώ αναφέρθηκε οτι κόψαν-ράψαν για να μπορεί το ηχείο να έχει πλήρες χαμηλό σε ένα σαλόνι.Άρα αυτομάτως ένα απο τα πιο δυνατά μόνιτορ της αγοράς κρίθηκε υποκειμενικά απο τους ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(το τονίζω με κεφαλαία) οτι χρειάζεται μικρορυθμισούλες και μάλιστα υποκειμενικές για να μπορεί να το ευχαριστιέται ο χρήστης.Βαλτός είσαι μπρέ;:142:
To B&W 800 είναι ένα πολύ ακριβές ηχείο από μια πολύ σοβαρή εταιρεία αλλά, τουλάχιστον από άποψη τιμής - απόδοσης, δεν είναι (και ίσως όχι μόνο κατά τη γνώμη μου) ένα από τα πιο δυνατά monitor της αγοράς.Άρα αυτομάτως ένα απο τα πιο δυνατά μόνιτορ της αγοράς...
Συμφωνώ με το χαρακτηρισμό ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ με κεφαλαία για τους μηχανικούς της B&W, αλλά διαφωνώ (εντελώς) με το χαρακτηρισμό "υποκειμενικά"....κρίθηκε υποκειμενικά απο τους ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ (το τονίζω με κεφαλαία)...
Όπως και προηγουμένως, διαφωνώ με το χαρακτηρισμό "υποκειμενικές"....οτι χρειάζεται μικρορυθμισούλες και μάλιστα υποκειμενικές για να μπορεί να το ευχαριστιέται ο χρήστης.
Κατά τη γνώμη μου πάντα, το ηχείο ποτέ δεν είχε τη φιλοσοφία κατασκευής ενός πραγματικού monitor, τουλάχιστον στα επίπεδα των (σημαντικά φθηνότερων) Adam MP1, ή, ακόμα περισσότερο των K+H O 500 C.Θεωρητικά αυτό το ηχείο έχει τη φιλοσοφία κατασκευής του ανηχ. θαλάμου και των μετρήσεων.
Όπως σημείωσα και προηγουμένως, δε νομίζω πως στην περίπτωση αυτή έχουμε να κάνουμε με κάποια μορφή υποκειμενισμού.Πώς εισήχθη ο υποκειμενισμός; Μία συνέχεια αυτού του υποκειμενισμού δέν είναι και το voicing?
Η υψηλή πιστότητα ΔΕ ΛΕΕΙ κάτι τέτοιο, όχι τουλάχιστον με τον τρόπο που το αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι....Όμως μία ρύθμιση που παρεμβαίνει στην ορθή αναπαραγωγή του σήματος...
π.χ. κόβουμε τα ψηλά,τσιμπάμε τα μεσαία και δίνουμε στα μπάσα είναι ένας τυπος παρέμβασης
...ξεφεύγει απο τα πλαίσια της υψηλής πιστότητας που μας λέει οτι ένα ηχείο πρέπει να είναι 20-20 +-0db.
Αν μπορουσες και να το αποδειξεις θα ηταν καλα. Τα στουντιο που τα χρησιμοποιουν ειναι απο τα μεγαλυτερα στον κοσμο, κατι θα ξερουν.To B&W 800 είναι ένα πολύ ακριβές ηχείο από μια πολύ σοβαρή εταιρεία αλλά, τουλάχιστον από άποψη τιμής - απόδοσης, δεν είναι (και ίσως όχι μόνο κατά τη γνώμη μου) ένα από τα πιο δυνατά monitor της αγοράς.