Περι ανταλλακτικων-σερβις

Μηνύματα
931
Reaction score
81
Απάντηση: Περι ανταλλακτικων-σερβις

Απλα χιουμορ..Ολα τα αλλα ειναι γραφικα!
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Περι ανταλλακτικων-σερβις

Θυμαμαι την λυρικ(Κακαδελης)οτι και να ζητουσα υπηρχε σε στοκ,ειχα παρει κατι jbl L150και L112 μεταχειρισμενα εκαψα τα τουιτερ και ηθελαν και ρικονιν λογω σαπιου φοαμ,τα ηχεια ηταν καταργημενα τουλαχιστον 15 χρονια και ειχε και καψες για τα τουιτερ και κωνους ολοκληρους σε πολυ καλες τιμες.Αυτος ηταν σουπερ επαγγελματιας.Γενικως ειχε για ολα τα ηχεια jbl που αντιπροσωπευε τα παντα(αυτο ειναι απο προσωπικη εμπειρια μετα απο αλλαγη 20 και πλεον ηχειων jbl) τωρα αστα ουτε βιδα δεν βρισκω.Φανταστειτε οτι μεχρι και σημερα η BON εχει ακομα ανταλλακτικα που ειχε παρει απο την λυρικ πηρα κωνους γουφερ για το 4312 τουιτερ και μιντ και τα κουτια επανω εγραφαν λυρικ.Μπορει ο ΝΙΚ ΑΡΒΑΝ,να μας εξηγησει το φαινομενο αυτο μιας και εχει προσωπικη αποψη απο τον δασκαλο Ν.Κακαδελη?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.281
Reaction score
28.715
Απάντηση: Περι ανταλλακτικων-σερβις

Λίγο καθυστηρεμένη η απάντηση αντώνη , αλλά όπως θα εχεις αντιληφθεί, οι παλαιοί αντιπρόσωποι ηταν πολύ πιο κυριλέ απο τους νεους.
Βέβαια και οι συνθήκες είναι πλέον εντελώς διαφορετικές με αποτέλεσμα , δύσκολα να στοκάρει ο αντ/πος αντ/κά.
Δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε για αυτό, όταν η ίδια η εταιρεία κάνει τα στραβά μάτια.Αλλοι καιροί άλλα ηθη που λέγαμε παλιά.Και μην ξεχνάς οτι το κέρδος που είχαν το 70-90 ήταν πολλαπλάσιο του σημερινού.Για να μην αναφερθώ στο λεγόμενο target group , Που απευθύνονταν τότε , και τώρα.Οσο και αν φανεί κουφό , τότε αυτοί οι 10 που έπαιρναν ακριβά jbl, nakamichi, mark levison , infinity, και δεν θυμάμαι και εγω τι άλλο , τα έπαιρναν για μια ζωη , και απαιτούσαν απο τις εταιρείες υποστήριξη.
Στον σημερινό χαμό που μια εταιρεία αλλάζει χέρια στο πιτς φυτίλι , δυστυχώς δεν είναι το ιδιο.
Δυστυχώς ΚΑΚΑΔΕΛΗΣ δεν θα ξαναυπάρξει , όπως και εταιρείες σαν τις προαναφερθήσες.
Και βέβαια και αντιπρόσωποι τέτοιου είδους.
Είχα την ευκαιρία να τους ζήσω όλους αυτούς ακόμα και απο μέσα μιας και είχα εμπλακεί στον χώρο και επαγγελματικά.Η ΕΛΙΝΑ SA, ΑΝΤ/ΠΟΣ SANSUI TEAC/TASCAM, ΕΊΧΕ το καλύτερο service , μακραν , οχι μόνο πολύ παλιά , αλλά και μέχρι το 1997 , που για 3 χρόνια το είχαν οι τεχνικοί .Οι άνθρωποι είχαν την τεχνογνωσία οχι μόνο επισκευής , αλλά κατασκευής μηχανημάτων , και ηχείων.Πέρα απο αυτό , στο service αυτό κάποια εποχή ειχα εργαστεί και εγω. Το υλικό που παρέλαβα ως υπεύθυνος service δεν περιγράφεται.Δεν συζητώ για μοτέρ , κεφαλές , pinch rollers, ιμαντες , ειδικά ολοκληρωμένα , vu meters, potentiometers alps blue, toroidal transformers, special transistors, fl displays , και service manuals με τα κιλά , που είχε αυτό το service.
Πολλά μάλλιστα απο αυτά , με τιμές ακριβές μεν , αλλά δεκαετιών πριν.
Μέχρι και βραχίονες audio technica είχε εκεί μέσα.Τότε είχαν χρέωση 30.000δρχ ο καθένας.Να μην μιλήσω για κάψες mid tweeter , και κώνους κομπλέ με το πηνίο και την ανάρτηση.Ούτε για κομπλέ κρος.Να μην πω για πυκνωτές κάστομ της ELNA Η NICHICON custom , που φοράγανε οι παλαιοί sansui. Exω αγοράσει 2 ζεύγη elna 22.000μf στα 110v.
Oβαλ.Περασμένα μεγαλεία , τώρα έχουμε το mp3.
Ευχαριστώ δεν θα πάρω.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Περι ανταλλακτικων-σερβις

Λίγο καθυστηρεμένη η απάντηση αντώνη , αλλά όπως θα εχεις αντιληφθεί, οι παλαιοί αντιπρόσωποι ηταν πολύ πιο κυριλέ απο τους νεους.
Βέβαια και οι συνθήκες είναι πλέον εντελώς διαφορετικές με αποτέλεσμα , δύσκολα να στοκάρει ο αντ/πος αντ/κά.
Δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε για αυτό, όταν η ίδια η εταιρεία κάνει τα στραβά μάτια.Αλλοι καιροί άλλα ηθη που λέγαμε παλιά.Και μην ξεχνάς οτι το κέρδος που είχαν το 70-90 ήταν πολλαπλάσιο του σημερινού.Για να μην αναφερθώ στο λεγόμενο target group , Που απευθύνονταν τότε , και τώρα.Οσο και αν φανεί κουφό , τότε αυτοί οι 10 που έπαιρναν ακριβά jbl, nakamichi, mark levison , infinity, και δεν θυμάμαι και εγω τι άλλο , τα έπαιρναν για μια ζωη , και απαιτούσαν απο τις εταιρείες υποστήριξη.
Στον σημερινό χαμό που μια εταιρεία αλλάζει χέρια στο πιτς φυτίλι , δυστυχώς δεν είναι το ιδιο.
Δυστυχώς ΚΑΚΑΔΕΛΗΣ δεν θα ξαναυπάρξει , όπως και εταιρείες σαν τις προαναφερθήσες.
Και βέβαια και αντιπρόσωποι τέτοιου είδους.
Είχα την ευκαιρία να τους ζήσω όλους αυτούς ακόμα και απο μέσα μιας και είχα εμπλακεί στον χώρο και επαγγελματικά.Η ΕΛΙΝΑ SA, ΑΝΤ/ΠΟΣ SANSUI TEAC/TASCAM, ΕΊΧΕ το καλύτερο service , μακραν , οχι μόνο πολύ παλιά , αλλά και μέχρι το 1997 , που για 3 χρόνια το είχαν οι τεχνικοί .Οι άνθρωποι είχαν την τεχνογνωσία οχι μόνο επισκευής , αλλά κατασκευής μηχανημάτων , και ηχείων.Πέρα απο αυτό , στο service αυτό κάποια εποχή ειχα εργαστεί και εγω. Το υλικό που παρέλαβα ως υπεύθυνος service δεν περιγράφεται.Δεν συζητώ για μοτέρ , κεφαλές , pinch rollers, ιμαντες , ειδικά ολοκληρωμένα , vu meters, potentiometers alps blue, toroidal transformers, special transistors, fl displays , και service manuals με τα κιλά , που είχε αυτό το service.
Πολλά μάλλιστα απο αυτά , με τιμές ακριβές μεν , αλλά δεκαετιών πριν.
Μέχρι και βραχίονες audio technica είχε εκεί μέσα.Τότε είχαν χρέωση 30.000δρχ ο καθένας.Να μην μιλήσω για κάψες mid tweeter , και κώνους κομπλέ με το πηνίο και την ανάρτηση.Ούτε για κομπλέ κρος.Να μην πω για πυκνωτές κάστομ της ELNA Η NICHICON custom , που φοράγανε οι παλαιοί sansui. Exω αγοράσει 2 ζεύγη elna 22.000μf στα 110v.
Oβαλ.Περασμένα μεγαλεία , τώρα έχουμε το mp3.
Ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Γιαννη εχεις δικιο η κατασταση ειναι τραγικη με τα σερβις και τα ανταλλακτικα,ο τελικος αποδεκτης ειναι ομως ο καταναλωτης ο οποιος καθε φορα που θα χρειαζεται καποιο ανταλλακτικο για το ακριβοπληρωμενο μηχανακι του πρεπει να παει στην Νικολουλη!Ειναι ντροπη.Βεβαια δεν μπορω να τους εξισωσω ολους αφου στον χωρο υπαρχουν και καποιοι αξιολογοι αντιπροσωποι και εταιρειες κατασκευης που σεβονται το προιον τους πρωτα πρωτα και μετα τον πελατη!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.673
Μηνύματα
2.987.448
Members
38.358
Νεότερο μέλος
Γιαννα
Top