- Μηνύματα
- 55.237
- Reaction score
- 137.853
λοιπόν, ας ξεκινήσω την παρουσίαση της ηχητικής μου απόδρασης, από το βαρέως τροποποιημένο ηχείο μου (Magnepan 3,6R), και αρχίζω συγκεκριμένα από το ρίμπον του ηχείου μου.
Σύντομη περιγραφή: είναι μακρύ, στέκεται όρθιο, (!!!), κι είναι πολύ πιο ψηλό από ολόκληρο το ηχείο του βλάση, μαζί με τις παλιο-βάσεις του και τις ψευτο-ακίδες του.... :136::135::143:
στις άκρες του, αντί να έχει κλέμες (πφφφφφ) και κοινά καλώδια (πχ σα τα παλιοηχεία του βλάση) έχει ένα πλατύ χάλκινο γκοερτζίζον καλώδιο που γυαλίζει κι αστράφτει, το οποίο έρχεται σε άμεση επαφή με τον αλουμινένιο αγωγό του ρίμπον, πολύ στενή επαφή μετά συσφίξεως κι όχι μετά κολλήσεως, έτσι για να ζηλεύει ο βλάσης δηλαδή, αλλά και για να βελτιώνεται ουσιαστικά ο ήχος, ο οποίος έτσι βελτιώνεται, κι όχι με μπανάνες γυαλιστερές (σαν αυτές του βλάση)...:136:
δηλαδή, είναι σε κάθε άκρη του έτσι:
Το οποίο λοιπόν, έχει ως αποτέλεσμα τα πρίμα να είναι θεσπέσια, κι ας μη παίζει πικάπ, το οποίο πικάπ δηλαδή είναι και λίγο σπαστική ιστορία μεταξύ μας, με ιμάντες και μπερδέματα απίστευτα, που ούτε καν ο κόγιας δεν έχει καταλάβει ακόμα πως στο διάτανο δουλεύει, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ινκόγκιτό μας:
Σύντομη περιγραφή: είναι μακρύ, στέκεται όρθιο, (!!!), κι είναι πολύ πιο ψηλό από ολόκληρο το ηχείο του βλάση, μαζί με τις παλιο-βάσεις του και τις ψευτο-ακίδες του.... :136::135::143:
στις άκρες του, αντί να έχει κλέμες (πφφφφφ) και κοινά καλώδια (πχ σα τα παλιοηχεία του βλάση) έχει ένα πλατύ χάλκινο γκοερτζίζον καλώδιο που γυαλίζει κι αστράφτει, το οποίο έρχεται σε άμεση επαφή με τον αλουμινένιο αγωγό του ρίμπον, πολύ στενή επαφή μετά συσφίξεως κι όχι μετά κολλήσεως, έτσι για να ζηλεύει ο βλάσης δηλαδή, αλλά και για να βελτιώνεται ουσιαστικά ο ήχος, ο οποίος έτσι βελτιώνεται, κι όχι με μπανάνες γυαλιστερές (σαν αυτές του βλάση)...:136:
δηλαδή, είναι σε κάθε άκρη του έτσι:
Το οποίο λοιπόν, έχει ως αποτέλεσμα τα πρίμα να είναι θεσπέσια, κι ας μη παίζει πικάπ, το οποίο πικάπ δηλαδή είναι και λίγο σπαστική ιστορία μεταξύ μας, με ιμάντες και μπερδέματα απίστευτα, που ούτε καν ο κόγιας δεν έχει καταλάβει ακόμα πως στο διάτανο δουλεύει, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ινκόγκιτό μας: