Η ταχυπαλμία των Lipinski

Μηνύματα
958
Reaction score
498
Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τα Tidal & τα Lipinski είναι από τα καλύτερα ηχεία που έχω ακούσει με αντικειμενικά κριτήρια.Όμως τολμώ να πω πως δεν είναι ολοκληρωμένα στο φάσμα - τα μοντέλα που έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον.Λείπει και στα 2 το χαμηλό κι έτσι το αποτέλεσμα βγαίνει κάπως λεπτόηχο.Όσο καλά και να είναι ως εκ τούτου μιλάμε για 10,000 Ευρώ για τα 707Α με τις βάσεις τους και 15,000 για τα Piano Cera.Δεν είναι λίγα χρήματα για "ηχεία βάσης" γιατί κάπως έτσι ακούγονται και τα 2.Ο προβληματισμός μου είναι εάν τα Grand θα ακούγονται "ολοκληρωμένα" γιατί ούτε με τα 10" τα Focal subs με έχουν πείσει τα μεν ούτε και με τα μεγάλα τα Contriva έχω πειστεί 100% για το χαμηλό δε κι ας είναι "μεγάλο" ηχείο..

Ή έχω λάθος αντίληψη για το χαμηλό ή θες τελικά πάρα πολλά χρήματα για κάτι ολοκληρωμένο φασματικά κι ας είναι ευρύτερα αποδεκτό (ορθόν ηχητικά).

Υ.Γ: Η αλήθεια είναι πως σε συγκεκριμένα ακούσματα δεν σου λείπει το χαμηλό και από τα 2, αλλά σε κάποια άλλα μένεις με την προσμονή του χαμηλού που δεν έρχεται ποτέ..
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Eννοείται παιχταρά μου, μετά τις γιορτές όπως και δήποτε!!!
Mέφκιαξες!!!

Με λίγο συντονισμό θα το καταφέρουμε!!!
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τα Tidal & τα Lipinski είναι από τα καλύτερα ηχεία που έχω ακούσει με αντικειμενικά κριτήρια.Όμως τολμώ να πω πως δεν είναι ολοκληρωμένα στο φάσμα - τα μοντέλα που έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον.Λείπει και στα 2 το χαμηλό κι έτσι το αποτέλεσμα βγαίνει κάπως λεπτόηχο.Όσο καλά και να είναι ως εκ τούτου μιλάμε για 10,000 Ευρώ για τα 707Α με τις βάσεις τους και 15,000 για τα Piano Cera.Δεν είναι λίγα χρήματα για "ηχεία βάσης" γιατί κάπως έτσι ακούγονται και τα 2.
...
Όσο καλά και να είναι και τα δύο, δεν παύουν να είναι ηχεία με δύο μόνο 7άρια midwoofer και ένα tweeter, τα δε Lipinski είναι επιπλέον και σχεδίαση κλειστής καμπίνας (συνειδητή επιλογή).
Οι νόμοι της φύσης είναι αμείλικτοι, ειδικά αν κάποιος έχει σκοπό την ακρίβεια στην αναπαραγωγή και όχι τον εντυπωσιασμό.


...
Ο προβληματισμός μου είναι εάν τα Grand θα ακούγονται "ολοκληρωμένα" γιατί ούτε με τα 10" τα Focal subs με έχουν πείσει τα μεν ούτε και με τα μεγάλα τα Contriva έχω πειστεί 100% για το χαμηλό δε κι ας είναι "μεγάλο" ηχείο..
...
1. Τα L-707 τα άκουσες με ένα ή δύο sub της Focal να τα συνοδεύουν;
2. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν τα 6 επιπλέον 7άρια midwoofer "έχαναν" σε απόλυτη έκταση χαμηλού σε σχέση με τα 2 ενεργά 11άρια sub (κάτι που στην προκείμενη περίπτωση μάλλον δεν ισχύει) σίγουρα θα υπερτερούσαν σε "σώμα" και ακρίβεια στα μεσοχαμηλά.
3. Στην τελική, αν κάποιος έχει τα λεφτά να αγοράσει τα Lipinski Grand με τους ενισχυτές τους, τότε, αν τον ικανοποιεί ο ήχος αλλά δεν του φτάνουν τα μπάσσα ή το "σώμα" στα χαμηλά - μεσοχαμηλά, μάλλον δε θα έχει και τόσο μεγάλο πρόβλημα να τα "σκάσει" για τα Signature.
Στο κάτω κάτω 23.000 Ευρώ με 31.000 Ευρώ έχουν διαφορά 34,8% (ή 25,1% - ανάλογα πώς το βλέπει κανείς).:116:


...
Ή έχω λάθος αντίληψη για το χαμηλό
...
Δεν έχεις.


...
ή θες τελικά πάρα πολλά χρήματα για κάτι ολοκληρωμένο φασματικά κι ας είναι ευρύτερα αποδεκτό (ορθόν ηχητικά).
...
Αν με τον όρο "ευρύτερα αποδεκτό - ηχητικά ορθό" εννοείς ένα ηχείο που να είναι πλήρους (ή σχεδόν πλήρους) φάσματος και να έχει τη δυνατότητα αναπαραγωγής σε υψηλές στάθμες με πραγματικά χαμηλές παραμορφώσεις και με όσο το δυνατόν μικρότερη δυναμική συμπίεση, τότε ναι, αν δεν "πιάνουν τα χερια σου", όντως θέλεις πάρα πολλά χρήματα.


...
Υ.Γ: Η αλήθεια είναι πως σε συγκεκριμένα ακούσματα δεν σου λείπει το χαμηλό και από τα 2, αλλά σε κάποια άλλα μένεις με την προσμονή του χαμηλού που δεν έρχεται ποτέ..
Έτσι είναι η ζωή συνήθως (και όχι μόνο στο audio)...
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τα Tidal & τα Lipinski είναι από τα καλύτερα ηχεία που έχω ακούσει με αντικειμενικά κριτήρια.Όμως τολμώ να πω πως δεν είναι ολοκληρωμένα στο φάσμα - τα μοντέλα που έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον.Λείπει και στα 2 το χαμηλό κι έτσι το αποτέλεσμα βγαίνει κάπως
λεπτόηχο.
Όσο καλά και να είναι ως εκ τούτου μιλάμε για 10,000 Ευρώ για τα 707Α με τις βάσεις τους και 15,000 για τα Piano Cera.Δεν είναι λίγα χρήματα για "ηχεία βάσης" γιατί κάπως έτσι ακούγονται και τα 2.Ο προβληματισμός μου είναι εάν τα Grand θα ακούγονται "ολοκληρωμένα" γιατί ούτε με τα 10" τα Focal subs με έχουν πείσει τα μεν ούτε και με τα μεγάλα τα Contriva έχω πειστεί 100% για το χαμηλό δε κι ας είναι "μεγάλο" ηχείο..

Ή έχω λάθος αντίληψη για το χαμηλό ή θες τελικά πάρα πολλά χρήματα για κάτι ολοκληρωμένο φασματικά κι ας είναι ευρύτερα αποδεκτό (ορθόν ηχητικά).

Υ.Γ: Η αλήθεια είναι πως σε συγκεκριμένα ακούσματα δεν σου λείπει το χαμηλό και από τα 2, αλλά σε κάποια άλλα μένεις με την προσμονή του χαμηλού που δεν έρχεται ποτέ..
- Πές κ ποιά είναι τα υπόλοιπα της κατηγορίας "καλύτερα", μίλα, μολόγα!!

- Ποιά είναι βρε τα αντικειμενικά κριτήρια?

- άν δεν υπάρχει χαμηλό, πάντα λεπτόηχο είναι το αποτέλεσμα. Το θέμα όμως είναι τι εστί χαμηλό για τον καθένα μας!!

- που άκουσες τα Λιπίνσκι με 2 Focal subs?

- με τι ενισχυτικά?

- έμ δέν θές? Θές.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
498
1. Τα L-707 τα άκουσες με ένα ή δύο sub της Focal να τα συνοδεύουν;
2. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν τα 6 επιπλέον 7άρια midwoofer "έχαναν" σε απόλυτη έκταση χαμηλού σε σχέση με τα 2 ενεργά 11άρια sub (κάτι που στην προκείμενη περίπτωση μάλλον δεν ισχύει) σίγουρα θα υπερτερούσαν σε "σώμα" και ακρίβεια στα μεσοχαμηλά.
3. Στην τελική, αν κάποιος έχει τα λεφτά να αγοράσει τα Lipinski Grand με τους ενισχυτές τους, τότε, αν τον ικανοποιεί ο ήχος αλλά δεν του φτάνουν τα μπάσσα ή το "σώμα" στα χαμηλά - μεσοχαμηλά, μάλλον δε θα έχει και τόσο μεγάλο πρόβλημα να τα "σκάσει" για τα Signature.
Στο κάτω κάτω 23.000 Ευρώ με 31.000 Ευρώ έχουν διαφορά 34,8% (ή 25,1% - ανάλογα πώς το βλέπει κανείς).
1.Με 2 την πρώτη φορά στην έκθεση και ουσιαστικά με 1 την άλλη φορά σε έναν φίλο.Ίσως να ήτανε και τις 2 φορές πολύ χαμηλά ρυθμισμένα τα σαμπ σε στάθμη, δεν μπορώ να γνωρίζω και φυσικά δεν ήθελα να πειράξω τίποτα ούτε να το ζητήσω σε ξένο σύστημα..
2.Θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να μπορούσαμε να τα ακούσαμε δαύτα..
3.Χεχεχε, δεν έχεις και άδικο εδώ..:116:
 

Μηνύματα
958
Reaction score
498
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

- Πές κ ποιά είναι τα υπόλοιπα της κατηγορίας "καλύτερα", μίλα, μολόγα!!

Τελειώσανε οι εποχές που κάνω αρνητική ή θετική διαφήμιση σε φόρουμς.Το καλύτερα πήγαινε στο ότι μου αρέσανε πάρα πολύ.Θα μπορούσε να μου αρέσει κάτι πολύ που δεν είναι απόλυτα "σωστό".

- Ποιά είναι βρε τα αντικειμενικά κριτήρια?

Υπάρχει το αντικειμενικά καλό όπως και να το κάνουμε.Με τα ηχεία αυτά δεν βαριέσαι ποτέ.Κάθε ηχογράφηση σου βγάζει τελείως άλλα πράγματα (εάν σου αρέσει αυτό βεβαίως βεβαίως).Καλά στημένα Tidal & Lipinski δεν νομίζω να μην αρέσουν σε κανέναν.Φαίνεται η κλάση τους, αρκεί να μην έχεις προκαταλήψεις..

- άν δεν υπάρχει χαμηλό, πάντα λεπτόηχο είναι το αποτέλεσμα. Το θέμα όμως είναι τι εστί χαμηλό για τον καθένα μας!!

Σωστόν.Για μένα το σωστό θα ήταν με το παραπανίσιο χαμηλό που τους λείπει π.χ..χεχεχεχ

- που άκουσες τα Λιπίνσκι με 2 Focal subs?

Στην έκθεση πρώτα και σε έναν φίλο την δεύτερη.

- με τι ενισχυτικά?

Με τα δικά τους.

- έμ δέν θές? Θές.

Όπως φαίνεται...
...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Re: Ταχυπαλμinski

Ικανοποιητική απόκριση άρχουσα από τα 20Hz συνεπάγεται καθολική ενεργοποίηση των ρυθμών συντονισμού του χώρου.Οπότε στα εν λόγω ποσά οφείλεται να προστεθεί το έξοδο εύρεσης (διαστάσεις) και ακουστικής φροντίδας του δωματίου που θα τα φιλοξενήσει.Σκοπός θα είναι να προκύπτει γραμμική αντίληψη κατά την ακρόαση του συνόλου,όπου οι εξάρσεις-βυθίσεις στη ζώνη 20-300 Hz θα έχουν κατά το δυνατόν εξομαλυνθεί.Όταν μάλιστα υπάρχει πλήθος παρατιθέμενων μονάδων εκπομπής σε μεγάλη ακτίνα επί της πρόσοψης,προκύπτει επιπλέον ζήτημα σχετικό με την απόσταση ακρόασης.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Ταχυπαλμinski

Ικανοποιητική απόκριση άρχουσα από τα 20Hz συνεπάγεται καθολική ενεργοποίηση των ρυθμών συντονισμού του χώρου.Οπότε στα εν λόγω ποσά οφείλεται να προστεθεί το έξοδο εύρεσης (διαστάσεις) και ακουστικής φροντίδας του δωματίου που θα τα φιλοξενήσει. Σκοπός θα είναι να προκύπτει γραμμική αντίληψη κατά την ακρόαση του συνόλου,όπου οι εξάρσεις-βυθίσεις στη ζώνη 20-300 Hz θα έχουν κατά το δυνατόν εξομαλυνθεί.
...
Σαφέστατα.


...
Όταν μάλιστα υπάρχει πλήθος παρατιθέμενων μονάδων εκπομπής σε μεγάλη ακτίνα επί της πρόσοψης,προκύπτει επιπλέον ζήτημα σχετικό με την απόσταση ακρόασης.
Γενικά ναι.
Όπως γνωρίζεις, η βέλτιστη απόσταση ακρόασης έχει να κάνει τόσο με τη συχνοτική όσο και με τη φασική σύμπτωση των επιμέρους μονάδων στη λήψη του (απευθείας τουλάχιστον) ήχου από τα αυτιά του ακροατή.
Η μορφή "ημισελήνου" που έχουν τα Lipinski Signature ελαχιστοποιεί μάλλον τις απαιτήσεις ως προς την ελάχιστη απόσταση ακρόασης που θα περίμενε κανείς από ένα ηχείο ύψους 2,02 μέτρων.



Ως προς τη θέση ακρόασης, το sweet spot, αλλά και την ομαλότητα της off-axis συμπεριφοράς ο Don Keele έχει εξερευνήσει τις δυνατότητες που δίνει η μορφή της "ημισελήνου" από την "ανάποδη".





Παραμένει βέβαια το θέμα του "χρονικού ίχνους" ενός ηχείου. Του χρονικού διαστήματος δηλαδή, ως προς τον ακροατή, που παίρνει για να "αναπτυχθεί" ένας (απευθείας) ήχος από το ηχείο.
Το διάστημα αυτό εξαρτάται από τη διαφορά στην απόσταση που έχουν οι μονάδες που αναπαράγουν τον εν λόγω ήχο από τα αυτιά του ακροατή (οι απαιτήσεις γίνονται ολοένα και αυστηρότερες όσο ανεβαίνει η συχνότητα με μάλλον σημαντικά δυσχερέστερη αναλογία από το t=1/f που θα περίμενε κανείς).
Το "χρονικό ίχνος" ενός ηχείου έχει μεγάλη σχέση με την ακρίβεια και τον pin-point εστιασμό της στερεοφωνικής εικόνας.

Ίσως οι προσεγγίσεις των Lipinski - Keele να τα καταφέρνουν με διαφορετικό βαθμό επιτυχίας σε καθέναν από τους δύο παραπάνω τομείς.


Δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά το φίλο μας τον zonepress - RDoherty για το σχετικό post του (Η συνέντευξη του Κινέζου), και, παράλληλα, να του ζητήσω συγγνώμη για τη γαϊδουριά μου να μην του έχω επισημάνει εδώ και καιρό το λογικό σφάλμα που διέπραξε.
Βλέπετε, υποθέτοντας τέλεια γραμμική πηγή έχουμε κυλινδρική συμμετρία στη διάδοση του ήχου και σε διεύθυνση κάθετη στη γραμμική πηγή, συνεπώς μάλλον δε μπορούμε να μιλήσουμε για "διάδοση υπό γωνία".
Ο ακροατής μπορεί να αντιληφθεί τον ήχο από τα άκρα μιας τέλειας γραμμικής πηγής μόνο* μέσω ανακλάσεων που αλλάζουν τη διεύθυνση της προσπίπτουσας ηχητικής δέσμης (το γεγονός αυτό μάλλον διαφοροποιεί τις απαιτήσεις διάχυσης ανάλογα με το λοβό ακτινοβολίας της πηγής - Bhutia εσύ τι λες;).

Από την άλλη, λογικό σφάλμα ή όχι, το συγκεκριμένο post και ο προβληματισμός τον οποίο μου προσέφερε, με βοήθησαν σημαντικά στο να προβλέψω την ηχητική συμπεριφορά ενός ηχείου που κατασκεύασε ένας πολύ σοβαρός diyer μήνες προτού η εν λόγω κατασκευή υλοποιηθεί.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύει περίτρανα ότι όταν λαμβάνουν χώρα επιστημονικές συζητήσεις, συζητήσεις δηλαδή που περιλαμβάνουν διαψεύσιμες δηλώσεις οι οποίες συνδέονται λογικά, τα οφέλη είναι δεδομένα ανεξάρτητα από το αν οι εν λόγω δηλώσεις ή και όποια συμπεράσματα εξαχθούν από αυτές αποδειχτούν τελικά αληθή ή όχι.


Ευχαριστούμε zonepress - RDoherty.


* Βέβαια "αντιλαμβάνεται" μια χαρά την αναβάθμιση της ευαισθησίας που προσφέρει η ακουστική σύζευξη μεταξύ των στοιχειωδών επιμέρους πηγών που συναποτελούν μια γραμμική πηγή...
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Re: Η ταχυπαλμία των Lipinski

1.Με 2 την πρώτη φορά στην έκθεση και ουσιαστικά με 1 την άλλη φορά σε έναν φίλο.Ίσως να ήτανε και τις 2 φορές πολύ χαμηλά ρυθμισμένα τα σαμπ σε στάθμη, δεν μπορώ να γνωρίζω και φυσικά δεν ήθελα να πειράξω τίποτα ούτε να το ζητήσω σε ξένο σύστημα..
2.Θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να μπορούσαμε να τα ακούσαμε δαύτα..
3.Χεχεχε, δεν έχεις και άδικο εδώ..:116:
Στην έκθεση έπαιζαν με ένα sub. To άλλο sub έπαιζε με τα Focal.

Να σημειώσω πως το συγκεκριμένο ενεργό sub (CMS Sub) είναι η απόλυτα προσιτή λύση στα 780 € περίπου με ενισχυτή 300 W με 11" woofer και το προτείνουμε για να μην ανέβει το κόστος Lipinski + Sub. Επίσης το προτείνουμε γιατί γενικά ταιρίαζει με το Lipinski και με λίγο προσπάθεια δένει ικανοποιητικά.

Υπάρχουν και πιο ακριβά Focal και βέβαια το Lipinski L-150 sub οδηγημένα απο τον
L-400 subwoofer amp που είναι και η ιδανική λύση. Μάλιστα πολλά mastering studio διεθνώς χρησιμοποιούν 1 L-150 το κανάλι.

Τα Grand έχουν μεγάλη διαφορά και για το 90-95 % των ακροατών δεν θα χρειαστεί sub.

Βέβαια έχω πελάτη που χρησιμοποιεί το Focal CMS Sub και μάλιστα δυνατά μαζί με Grand ! Ο λόγος είναι πως το Grand έχει θαυμάσιο χαμηλό αλλά με 3 7" είναι πραγματικό ,"γρήγορο" και χωρίς παραμορφώσεις. Αν κάποιος περιμένει να ακούσει τον "αέρα" που παράγει ενα μεγάλο woofer (ειδικά για pop μουσική) τότε ίσως χρειαστεί και sub.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
498
Θα υπάρξει η δυνατότητα στο μέλλον να ακούσουμε το Grand σε κάποιο demo room Χρήστο?Αυτό θα είναι ενδιαφέρον.

Τα L-150 να υποθέσω πως είναι γρήγορα και ακολουθούν τα μεσουψηλά "καρότσι"? :116:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.811
Reaction score
7.715
Απάντηση: Re: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Παραπονιάρη vet... :p

Geomiat, δεν πουλάμε κανένα χωραφάκι να πάμε μία και καλή στα Grand;
Olive oil is overrated, anyway.. :116:
Τα Grand θα τα παρω εγω....αμαν πια...........ειπαμε θελω να κλεισω σαν ανδρας....μεγαλωσα πια!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
1.591
Reaction score
663
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τα Tidal & τα Lipinski είναι από τα καλύτερα ηχεία που έχω ακούσει με αντικειμενικά κριτήρια.Όμως τολμώ να πω πως δεν είναι ολοκληρωμένα στο φάσμα - τα μοντέλα που έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον.Λείπει και στα 2 το χαμηλό κι έτσι το αποτέλεσμα βγαίνει κάπως λεπτόηχο.Όσο καλά και να είναι ως εκ τούτου μιλάμε για 10,000 Ευρώ για τα 707Α με τις βάσεις τους και 15,000 για τα Piano Cera.Δεν είναι λίγα χρήματα για "ηχεία βάσης" γιατί κάπως έτσι ακούγονται και τα 2.Ο προβληματισμός μου είναι εάν τα Grand θα ακούγονται "ολοκληρωμένα" γιατί ούτε με τα 10" τα Focal subs με έχουν πείσει τα μεν ούτε και με τα μεγάλα τα Contriva έχω πειστεί 100% για το χαμηλό δε κι ας είναι "μεγάλο" ηχείο..

Ή έχω λάθος αντίληψη για το χαμηλό ή θες τελικά πάρα πολλά χρήματα για κάτι ολοκληρωμένο φασματικά κι ας είναι ευρύτερα αποδεκτό (ορθόν ηχητικά).

Υ.Γ: Η αλήθεια είναι πως σε συγκεκριμένα ακούσματα δεν σου λείπει το χαμηλό και από τα 2, αλλά σε κάποια άλλα μένεις με την προσμονή του χαμηλού που δεν έρχεται ποτέ..
για τα Limpinski δε θα μιλησω γιατι δε τα εχω ακουσει αρκετα ωστε να μπορω να εκφερω γνωμη.

για τα Tidal Piano Cera η αποψη μου ειναι οτι το να λεμε οτι δε βγαζουν μπασο ειναι εξισου ακριβες με το να λεμε οτι ξυριζουν. Το ηχειο αυτο μπορει να βγαλει τοσο μπασο οσο δεν εχει ξανακουσει κανεις απο αλλο ηχειο με δυο 7ιντσα μεγαφωνα...

Επειδη το εχω ακουσει και με ενισχυτες κτηνακια (βλεπε Krell 302 και Sovereign Glory) μπορω να πω απλα οτι εαν τα ακουσεις να οδηγουνται απο ενα μεγαλο Krell η ενα μεγαλο Bryston ειμαι σιγουρος οτι τουλαχιστον οσον αφορα το μπασο θα ενθουσιαστεις με το παραπανω...
 

Μηνύματα
958
Reaction score
498
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

για τα Limpinski δε θα μιλησω γιατι δε τα εχω ακουσει αρκετα ωστε να μπορω να εκφερω γνωμη.

για τα Tidal Piano Cera η αποψη μου ειναι οτι το να λεμε οτι δε βγαζουν μπασο ειναι εξισου ακριβες με το να λεμε οτι ξυριζουν. Το ηχειο αυτο μπορει να βγαλει τοσο μπασο οσο δεν εχει ξανακουσει κανεις απο αλλο ηχειο με δυο 7ιντσα μεγαφωνα...

Επειδη το εχω ακουσει και με ενισχυτες κτηνακια (βλεπε Krell 302 και Sovereign Glory) μπορω να πω απλα οτι εαν τα ακουσεις να οδηγουνται απο ενα μεγαλο Krell η ενα μεγαλο Bryston ειμαι σιγουρος οτι τουλαχιστον οσον αφορα το μπασο θα ενθουσιαστεις με το παραπανω...

Πωπω αδερφάκι μου..Τα ίδια μου λες και από το τηλέφωνο, τα ίδια και από κοντά,τώρα και μέσα στο φόρουμς..Απόδειξέ το μου..Θα περιμένω μέχρι να έρθουνε τα δικά σου..:126:..
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Πωπω αδερφάκι μου..Τα ίδια μου λες και από το τηλέφωνο, τα ίδια και από κοντά,τώρα και μέσα στο φόρουμς..Απόδειξέ το μου..Θα περιμένω μέχρι να έρθουνε τα δικά σου..:126:..
Όπως είπες πριν , το μπάσσο ( η ότι νομίζει κάποιος για μπάσο) εμπεριέχει μια λίγο-πολύ θολή εκτίμηση.

Όταν έδωσα τα Lipinski με τους ενισχυτές στην Ηχοδομή για demo μαζί με τους ενισχυτές τους και παίζοντας τα εκεί με μερικά ακριβά λαμπάτα preamp / DAC είχαν ένα τεράστιο ήχο και όλοι μου έλεγαν γιατί προτείνεις sub ? μια χαρά παίζουν όπως είναι.

Όποιος όμως ακούσει τα ATC 200A που έχω στο studio + το μεγάλο Sub της ATC και που μετρημένα παίζουν flat μέχρι 35Hz (μετά πέφτουν σχετικά γρήγορα όπως όλα τα sofit mounted ) καταλαβαίνει τι σημαίνει μπάσο και ανακαλύπτει πως είναι πραγματικά το χαμηλό γνωστών δίσκων.
 

Μηνύματα
9.849
Reaction score
2.010
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Eιλικρινά δεν ξέρω τι μπασο-χαμηλό περιμένω να ακούσει ο Φίλος Χρήστος πάντως το σίγουρο είναι ότι οτι το μπάσο των Tidal διαφέρει από το μπάσο των περισσότερων ηχείων. Μπάσο με αρχή και τέλος, μπάσο που καταλαβαίνεις τη νότα, που δεν μπουμπουνίζει ποτέ χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη πληροφορία μέσα στο κομμάτι. Σχεδόν νομίζεις ότι είναι σχεδίαση με κλειστή καμπίνα. Ο Power έχει απίστευτο μπάσο, μην τρελένεστε. Όποιος θέλει να βλέπει ταινίες ας πάρει sub η ενισχυτή με τονισμένα άκρα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα άλλωστε. Ο Power και τα Tidal βγάζoυν αυτό που υπάρχει στην ηχογράφηση.

Αλλά ρε Chris αυτό ότι το Piano ακούγεται σαν βάσης με πέθανε! Σιγά μην είναι και μονόδρομο ρε:114:

Άρπα τη :618:

Χρόνια Πολλά σε όλους σας!
 

Μηνύματα
1.591
Reaction score
663
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Πωπω αδερφάκι μου..Τα ίδια μου λες και από το τηλέφωνο, τα ίδια και από κοντά,τώρα και μέσα στο φόρουμς..Απόδειξέ το μου..Θα περιμένω μέχρι να έρθουνε τα δικά σου..:126:..
Δε νομιζω οτι θα ακουσεις το μπασο που ψαχνεις σπιτι μου γιατι δε με ενδιαφερει να ακουσω το μπασο ενος Bryston πανω σε ενα τετοιο ηχειο... Με ενδιαφερει το πραγματικο μπασο που υπαρχει στην ηχογραφηση και οχι να ακουω τρελο μπασο σε καθε ηχογραφηση οποτε ποτε δε θα εβαζα τετοιους ενισχυτες πανω στα Tidal....

Εσυ ομως θα τρελαινοσουν με το μπασο...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.081
Reaction score
3.269
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Με ενδιαφερει το πραγματικο μπασο που υπαρχει στην ηχογραφηση...
Mike τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με αυτόν το ηχητικό εξοπλισμό ακούς το πραγματικό μπάσο που υπάρχει στην ηχογράφηση κάτι που με άλλον δεν γίνεται;


p.s. Χρόνια Πολλά!

...
 

Μηνύματα
9.849
Reaction score
2.010
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Mike τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με αυτόν το ηχητικό εξοπλισμό ακούς το πραγματικό μπάσο που υπάρχει στην ηχογράφηση κάτι που με άλλον δεν γίνεται;


p.s. Χρόνια Πολλά!

...
Mike ή Γιώργο? Ούτε εσύ έχεις συνέλθει από χτες ε? :114:

Χρόνια Πολλά!
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Αν με τον όρο "ευρύτερα αποδεκτό - ηχητικά ορθό" εννοείς ένα ηχείο που να είναι πλήρους (ή σχεδόν πλήρους) φάσματος και να έχει τη δυνατότητα αναπαραγωγής σε υψηλές στάθμες με πραγματικά χαμηλές παραμορφώσεις και με όσο το δυνατόν μικρότερη δυναμική συμπίεση, τότε ναι, αν δεν "πιάνουν τα χερια σου", όντως θέλεις πάρα πολλά χρήματα.
.
για λεγε, για λεγε....
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Όπως είπες πριν , το μπάσσο ( η ότι νομίζει κάποιος για μπάσο) εμπεριέχει μια λίγο-πολύ θολή εκτίμηση.

Όταν έδωσα τα Lipinski με τους ενισχυτές στην Ηχοδομή για demo μαζί με τους ενισχυτές τους και παίζοντας τα εκεί με μερικά ακριβά λαμπάτα preamp / DAC είχαν ένα τεράστιο ήχο και όλοι μου έλεγαν γιατί προτείνεις sub ? μια χαρά παίζουν όπως είναι.

Όποιος όμως ακούσει τα ATC 200A που έχω στο studio + το μεγάλο Sub της ATC και που μετρημένα παίζουν flat μέχρι 35Hz (μετά πέφτουν σχετικά γρήγορα όπως όλα τα sofit mounted ) καταλαβαίνει τι σημαίνει μπάσο και ανακαλύπτει πως είναι πραγματικά το χαμηλό γνωστών δίσκων.
τι εδινε δηλαδη η "ακριβη" λαμπα? (define τεραστιο ηχο..)
(εχω δηλαδης μιας τετοια υλοποιηση και θελω να καταλαβω τι θα ακουω με τα Lipinski...)
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.611
Μηνύματα
2.984.761
Members
38.349
Νεότερο μέλος
fidanis
Top