τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Απάντηση: Re: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Αυτό ήταν?

Δυό μέρες παιδεύεσαι γι' αυτό μόνο?
Είχε πάει να αγοράσει από ενεχειροδανειστήριο ασημοκόλληση
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

άσε, με κρέμασαν στα ηλεκτρονικά. πήγα να πάρω κάλτσα και θερμοσυστελλόμενο. κάλτσα δεν είχαν....

άτιμη φτωχομάνα Θεσσαλονίκη....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

όλο το καλωδιομάνι έχει τελειώσει, όλα λειτουργούν. η μέτρικ συνδέθηκε με τη lynx και με τους ενισχυτές, κι επίσης συνδέθηκε με το i-τέτχιο, το πρόγραμμά της τρέχει, τα λαμπάκια αναβοσβήνουν κανονικά και με το νόμο. την έκανα και "registration", όχι παίζουμε! (δουλεύει μέχρι και το internet στο i-τέτχιο)

και πάμε στα δύσκολα:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

4-way crossover with LIO-8 By using the L-R 24db/oct dsp filter - the "band split".

Κοιτάξτε πως σκέφτομαι να υλοποιήσω την σύνδεση σε ένα 5.1 σύστημα, με τέτοιο τρόπο δηλαδή, ώστε όποτε παίζει δικάναλη μουσική να ακούγονται τα κυρίως ηχεία και το σαμπ, ενώ όποτε παίζει πολυκάναλη (χωρίς καμιά αλλαγή πουθενά) να παίζει και το κεντρικό, αλλά και το σαμπ να παίρνει την πληροφορία του .1 καναλιού.

Έχετε υπ'όψιν πως για τα πίσω ηχεία (RL & RR) υπάρχει άλλο DAC και άλλος στέρεο ενισχυτής, οπότε η LIO-8 θα κληθεί να χειριστεί τα υπόλοιπα κανάλια: (main left, main right, sub & center channels)

το setup:
1 subwoofer - 1 amp
1 center speaker (speaker with passive crossover) - 1 amp
2 main speakers, 3-way each (without passive crossover) 3 amps for each

οπότε χρειάζομαι τις εξής αναλογικές εξόδους από τη LIO-8:

- sub
- center
- left low
- right low
- left mid
- right mid
- left high
- right high

Σύνολο 8 channels, και υπάρχουν (προφανώς) 8 mono amps.

Η Lynx 16AES SRC συνδέεται με τη Metric Halo LIO-8 (8 AES/EBU cables, 4 inputs and 4 outputs, DB-25 Lio input - DB-26 Lynx output)

πάμε λοιπόν στην υλοποίηση:

(AES/EBU) Input 1: the .1 channel (sub)
(AES/EBU) Input 2: main L channel
(AES/EBU) Input 3: main R channel
(AES/EBU) Input 4: center channel

(input 2) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subA) + high(A)
(input 3) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subB) + high(B)

low(subA) + low(subB) - (summer A+B)= sumA

Έτσι, το "sumA" είναι το άθροισμα της πληροφορίας για το sub από τα main channels (L+R).

(input 1) + sumA - (summer A+B) = sumB

Έτσι, το "sumB" είναι το .1 channel από τον 5.1 ήχο + την πληροφορία sub από τα main channels.

(input4) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subC) + high(C)

low(subC) + sumB - (summer A+B) = sumC

sumC πάει στην analog output 1 για να οδηγήσει το sub woofer, και περιέχει το άθροισμα sub (20Hz-60Hz) από: L+R+C+.1

high(C) πάει στην analog output 2 για να οδηγήσει το κεντρικό ηχείο (60Hz - 20kHz).

high(A) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)A + high(not connected)
high(B) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)B + high(not connected)

low(woofer)A πάει στην analog output 3 για να οδηγήσει το left main channel woofer (60Hz-200Hz)

low(woofer)B πάει στην analog output 4 για να οδηγήσει το right main channel woofer (60Hz-200Hz)

(input 2) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(C)
(input 3) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(D)

high(C) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midA) + high(trebleA)
high(D) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midB) + high(trebleB)

low(midA) πάει στην analog output 5 για να οδηγήσει το left main channel midrange (200Hz-1kHz)
low(midB) πάει στην analog output 6 για να οδηγήσει το right main channel midrange (200Hz-1kHz)
high(trebleA) πάει στην analog output 7 για να οδηγήσει το left main channel tweeter (1kHz-20kHz)
high(trebleB) πάει στην analog output 8 για να οδηγήσει το right main channel tweeter (1kHz-20kHz)

------------
Έτσι που λέτε το σκέφτηκα.

με αυτή τη χρήση των φίλτρων, έχω "καταφέρει" τα εξής:

2 dsp L-R 24db/oct φίλτρα σε σειρά για κάθε tweeter
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε midrange
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε woofer

Υποθέτω πως η χρήση ίδιου αριθμού ψηφιακών φίλτρων Linkwitz-Riley σε κάθε ακουστικό κλάδο του ηχείου, θα δώσει τα ίδια ποσοστά "αλλοίωσης" σε όλο το φάσμα που θα κληθεί συνολικά να παίξει το ηχείο, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο "ενιαίο" το συνολικό αποτέλεσμα από κάθε άποψη.

Στο σαμπ έχουμε μερικά φίλτρα ακόμα σε σειρά:

1 dsp L-R 24db/oc φίλτρο και 3 dsp "sum" φίλτρα σε σειρά για το subwoofer

αλλά δε βλέπω άλλο τρόπο.



περιμένω εναγωνίως για οποιοδήποτε σχόλιο - πρόταση - παρατήρηση - ιδέα.

βλέπετε λάθη; διορθώστε με!

θενκς ιν αντβάνς
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Στο iTunes, μπήκες; :138:
όχι, δε το άνοιξα. δουλεύει βέβαια.

άνοιξα το αμάρα. και κάτι άλλα παλαβά...

τες πα.

Ζαπάντηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη... έκανες κακάκια;
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.927
Reaction score
2.130
Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Κοιτάξτε πως σκέφτομαι να υλοποιήσω την σύνδεση




(input 2) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subA) + high(A)
(input 3) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subB) + high(B)

low(subA) + low(subB) - (summer A+B)= sumA

Έτσι, το "sumA" είναι το άθροισμα της πληροφορίας για το sub από τα main channels (L+R).

(input 1) + sumA - (summer A+B) = sumB

Έτσι, το "sumB" είναι το .1 channel από τον 5.1 ήχο + την πληροφορία sub από τα main channels.

(input4) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subC) + high(C)

low(subC) + sumB - (summer A+B) = sumC

sumC πάει στην analog output 1 για να οδηγήσει το sub woofer, και περιέχει το άθροισμα sub (20Hz-60Hz) από: L+R+C+.1

high(C) πάει στην analog output 2 για να οδηγήσει το κεντρικό ηχείο (60Hz - 20kHz).

high(A) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)A + high(not connected)
high(B) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)B + high(not connected)

low(woofer)A πάει στην analog output 3 για να οδηγήσει το left main channel woofer (60Hz-200Hz)

low(woofer)B πάει στην analog output 4 για να οδηγήσει το right main channel woofer (60Hz-200Hz)

(input 2) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(C)
(input 3) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(D)

high(C) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midA) + high(trebleA)
high(D) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midB) + high(trebleB)

low(midA) πάει στην analog output 5 για να οδηγήσει το left main channel midrange (200Hz-1kHz)
low(midB) πάει στην analog output 6 για να οδηγήσει το right main channel midrange (200Hz-1kHz)
high(trebleA) πάει στην analog output 7 για να οδηγήσει το left main channel tweeter (1kHz-20kHz)
high(trebleB) πάει στην analog output 8 για να οδηγήσει το right main channel tweeter (1kHz-20kHz)

------------


:140:
:609:

:140:


Καλορίζικη Κώστα!
Πρέπει να παίζει θεϊκά το σύστημα!!
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.749
Reaction score
7.557
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

4-way crossover with LIO-8 By using the L-R 24db/oct dsp filter - the "band split".

Κοιτάξτε πως σκέφτομαι να υλοποιήσω την σύνδεση σε ένα 5.1 σύστημα, με τέτοιο τρόπο δηλαδή, ώστε όποτε παίζει δικάναλη μουσική να ακούγονται τα κυρίως ηχεία και το σαμπ, ενώ όποτε παίζει πολυκάναλη (χωρίς καμιά αλλαγή πουθενά) να παίζει και το κεντρικό, αλλά και το σαμπ να παίρνει την πληροφορία του .1 καναλιού.

Έχετε υπ'όψιν πως για τα πίσω ηχεία (RL & RR) υπάρχει άλλο DAC και άλλος στέρεο ενισχυτής, οπότε η LIO-8 θα κληθεί να χειριστεί τα υπόλοιπα κανάλια: (main left, main right, sub & center channels)

το setup:
1 subwoofer - 1 amp
1 center speaker (speaker with passive crossover) - 1 amp
2 main speakers, 3-way each (without passive crossover) 3 amps for each

οπότε χρειάζομαι τις εξής αναλογικές εξόδους από τη LIO-8:

- sub
- center
- left low
- right low
- left mid
- right mid
- left high
- right high

Σύνολο 8 channels, και υπάρχουν (προφανώς) 8 mono amps.

Η Lynx 16AES SRC συνδέεται με τη Metric Halo LIO-8 (8 AES/EBU cables, 4 inputs and 4 outputs, DB-25 Lio input - DB-26 Lynx output)

πάμε λοιπόν στην υλοποίηση:

(AES/EBU) Input 1: the .1 channel (sub)
(AES/EBU) Input 2: main L channel
(AES/EBU) Input 3: main R channel
(AES/EBU) Input 4: center channel

(input 2) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subA) + high(A)
(input 3) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subB) + high(B)

low(subA) + low(subB) - (summer A+B)= sumA

Έτσι, το "sumA" είναι το άθροισμα της πληροφορίας για το sub από τα main channels (L+R).

(input 1) + sumA - (summer A+B) = sumB

Έτσι, το "sumB" είναι το .1 channel από τον 5.1 ήχο + την πληροφορία sub από τα main channels.

(input4) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subC) + high(C)

low(subC) + sumB - (summer A+B) = sumC

sumC πάει στην analog output 1 για να οδηγήσει το sub woofer, και περιέχει το άθροισμα sub (20Hz-60Hz) από: L+R+C+.1

high(C) πάει στην analog output 2 για να οδηγήσει το κεντρικό ηχείο (60Hz - 20kHz).

high(A) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)A + high(not connected)
high(B) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)B + high(not connected)

low(woofer)A πάει στην analog output 3 για να οδηγήσει το left main channel woofer (60Hz-200Hz)

low(woofer)B πάει στην analog output 4 για να οδηγήσει το right main channel woofer (60Hz-200Hz)

(input 2) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(C)
(input 3) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(D)

high(C) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midA) + high(trebleA)
high(D) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midB) + high(trebleB)

low(midA) πάει στην analog output 5 για να οδηγήσει το left main channel midrange (200Hz-1kHz)
low(midB) πάει στην analog output 6 για να οδηγήσει το right main channel midrange (200Hz-1kHz)
high(trebleA) πάει στην analog output 7 για να οδηγήσει το left main channel tweeter (1kHz-20kHz)
high(trebleB) πάει στην analog output 8 για να οδηγήσει το right main channel tweeter (1kHz-20kHz)

------------
Έτσι που λέτε το σκέφτηκα.

με αυτή τη χρήση των φίλτρων, έχω "καταφέρει" τα εξής:

2 dsp L-R 24db/oct φίλτρα σε σειρά για κάθε tweeter
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε midrange
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε woofer

Υποθέτω πως η χρήση ίδιου αριθμού ψηφιακών φίλτρων Linkwitz-Riley σε κάθε ακουστικό κλάδο του ηχείου, θα δώσει τα ίδια ποσοστά "αλλοίωσης" σε όλο το φάσμα που θα κληθεί συνολικά να παίξει το ηχείο, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο "ενιαίο" το συνολικό αποτέλεσμα από κάθε άποψη.

Στο σαμπ έχουμε μερικά φίλτρα ακόμα σε σειρά:

1 dsp L-R 24db/oc φίλτρο και 3 dsp "sum" φίλτρα σε σειρά για το subwoofer

αλλά δε βλέπω άλλο τρόπο.



περιμένω εναγωνίως για οποιοδήποτε σχόλιο - πρόταση - παρατήρηση - ιδέα.

βλέπετε λάθη; διορθώστε με!

θενκς ιν αντβάνς
To air condition σε ποια θυρα θα το βαλλεις?
kαι αυτο μεσω Lynx?????

:204::410:
 

Μηνύματα
13.486
Reaction score
10.929
Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

(input 2) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subA) + high(A)
(input 3) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subB) + high(B)

low(subA) + low(subB) - (summer A+B)= sumA

Έτσι, το "sumA" είναι το άθροισμα της πληροφορίας για το sub από τα main channels (L+R).

(input 1) + sumA - (summer A+B) = sumB

Έτσι, το "sumB" είναι το .1 channel από τον 5.1 ήχο + την πληροφορία sub από τα main channels.

(input4) - (band split mono Fs 60Hz)= low(subC) + high(C)

low(subC) + sumB - (summer A+B) = sumC

sumC πάει στην analog output 1 για να οδηγήσει το sub woofer, και περιέχει το άθροισμα sub (20Hz-60Hz) από: L+R+C+.1

high(C) πάει στην analog output 2 για να οδηγήσει το κεντρικό ηχείο (60Hz - 20kHz).

high(A) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)A + high(not connected)
high(B) - (band split mono Fs 200Hz) = low(woofer)B + high(not connected)

low(woofer)A πάει στην analog output 3 για να οδηγήσει το left main channel woofer (60Hz-200Hz)

low(woofer)B πάει στην analog output 4 για να οδηγήσει το right main channel woofer (60Hz-200Hz)

(input 2) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(C)
(input 3) - (band split mono Fs 200Hz)= low(not connected) + high(D)

high(C) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midA) + high(trebleA)
high(D) - (band split mono Fs 1kHz)= low(midB) + high(trebleB)


2 dsp L-R 24db/oct φίλτρα σε σειρά για κάθε tweeter
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε midrange
2 dsp L-R 24db/oc φίλτρα σε σειρά για κάθε woofer
Τα παραπάνω δεν τα κατάλαβα. Δεν περιμένω εξήγηση σε όλα, εκτός και αν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και θες να τα γράψεις. Συγκεκριμένα, δεν κατάλαβα τους όρους στις ισότητες που γράφεις και πώς προέκυψαν. Π.χ., το "summer A+B" τί είναι;

Αυτό όμως που θα ήθελα εξήγηση είναι αυτό:

2 dsp L-R 24db/oct φίλτρα σε σειρά για κάθε tweeter
Πώς προέκυψαν τα 2 φίλτρα για τα tweeter; Στην πραγματικότητα μόνο ένα υψιπερατό δεν χρειάζεται;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

ακόμα κλειστοί οι ενισχυτές, τώρα παίζω! :116:

βέβαια, τα παραπάνω είναι απλά το κρος.

σε κάθε έξοδο πρέπει να μπουν πολλά ντι-ες-πο-πράγματα ακόμα, για ρυθμίσεις στάθμης, φάσης, για ισοστάθμιση (φτιάχνει κάτι τόνους σκέτα λουκουμάκια η μέτρικ) κλπ κλπ κλπ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Τα παραπάνω δεν τα κατάλαβα. Δεν περιμένω εξήγηση σε όλα, εκτός και αν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και θες να τα γράψεις. Συγκεκριμένα, δεν κατάλαβα τους όρους στις ισότητες που γράφεις και πώς προέκυψαν. Π.χ., το "summer A+B" τί είναι;

Αυτό όμως που θα ήθελα εξήγηση είναι αυτό:


Πώς προέκυψαν τα 2 φίλτρα για τα tweeter; Στην πραγματικότητα μόνο ένα υψιπερατό δεν χρειάζεται;
το "summer A+B" είναι η ονομασία του φίλτρου "αθροίσματος" (sum) της μέτρικ. Δηλαδή παίρνεις 2 κανάλια και τα ενώνεις, τα κάνεις ένα, βάζεις δυό πόδια σε ένα παπούτσι, κλπ κλπ κλπ

ναι, στην πραγματικότητα ένα υψιπερατό αρκεί και θα μπορούσα να το κάνω έτσι. νομίζω όμως πως με χρήση 2 τέτοιων φίλτρων θα έχω τις ίδιες αλλοιώσεις (βλέπε και φασικές που μας ενδιαφέρουν) με το μιντ, ώστε να μη ψάχνω μετά τρόπους να συνδέσω τα ασύνδετα ανάμεσα στους κλάδους.

οπότε χρησιμοποιώ πρώτα ένα φίλτρο L-R στα 200 Hz (κάνει "split" το φάσμα στα 2 και δίνει 2 εξόδους) και μετά παίρνω το φάσμα 200Hz-20kHz και δίνω ακόμα ένα φίλτρο L-R στο 1kHz και παίρνω δυό χρήσιμες εξόδους, μια 200Hz-1kHz και μια 1kHz-20kHz για μιντ και τουίτερ.

Δεν "ακριβώς" είναι σα τα αναλογικά φίλτρα κρος... είναι δυό διακριτά φίλτρα dsp σε σειρά. ότι είναι να κάνουν το κάνουν. πάντως, και στο αναλογικό κρος των μαγκνεπαν, έτσι υλοποιείται η ιστορία, αλλά βέβαια εκεί τα πράγματα καθορίζονται από κάπως διαφορετικούς "νόμους" θα έλεγα, αυτούς του αναλογικού πεδίου...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχει FIR φίλτρα. Βέβαια, κι άλλος ο παππούς (ο μπαρμπα βάις) στο μεγάλο του (που είναι τρομερό εργαλείο, δε το συζητάμε, τι να λέμε τώρα δηλαδή) επίσης δε χρησιμοποιεί FIR φίλτρα. Μπορεί να φοβούνται τα κουδούνια, μπορεί να τρομάζουν με την υπολογιστική ισχύ, μπορεί να βρήκαν τρόπο να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, δε ξέρω, δηλώνω ασχετίδης. Αυτά έχω, αυτά θα δουλέψω. Αργότερα παίζει να δοκιμάσω με software την υλοποίηση FIR φίλτρων πάνω στις εξόδους της Lynx (πριν πάνε στη μέτρικ) και να βλέπω τις cpu-δες του πισιού να τσουρουφλάνε, δε ξέρω τι θα παίξει. Τότε βέβαια η μέτρικ θα παριστάνει την πάπια (το ντακ)... (ή μάλλον θα γλυτώσει απλά το κρος, ή -πιο σωστά- θα γλυτώσει κάποια τμήματα του κρος, αυτό είναι μεγάλη συζήτηση...)

βέβαια αυτά τα software κοστίζουν όσο μισή μέτρικ, οπότε προς το παρών στ'αβγά μας και μαζεύουμε λεφτά για ρολογάκι, χωρίς το οποίο, ιδίως αυτά τα παραμύθια, είναι καταδικασμένα. ΙΜΗΟ τελοσπάντων.
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

... Κοιτάξτε πως σκέφτομαι να υλοποιήσω την σύνδεση σε ένα 5.1 σύστημα, ...

περιμένω εναγωνίως για οποιοδήποτε σχόλιο - πρόταση - παρατήρηση - ιδέα. ...

θενκς ιν αντβάνς
θα προσπαθήσω να το απλοποιήσω άμα είναι εφικτό ... ζαλίστηκα λίγο :107: με τις "προσθέσεις" που κάνεις και δεν μπορώ να ανοίξω την MIO, τώρα, να δω ...
υποθέτω ότι .1 έχει πληροφορία από 20 Hz μέχρι 60 Hz και τα left/right full range.

έχουμε λοιπόν τέσσερις εισόδους (mio strips):

(AES/EBU) Input 1: the .1 channel (sub)
(AES/EBU) Input 2: main L channel
(AES/EBU) Input 3: main R channel
(AES/EBU) Input 4: center channel
και 8 εξόδους (strips/mix buses ή όπως αλλιώς βαπτίζονται):

- sub
- center
- left low
- right low
- left mid
- right mid
- left high
- right high
άρα βλεπουμε στην MIO 12 strips

Στέλνουμε τα σήματα ως εξής:

1) Input strip .1 ---> output sub mix-bus. Βάζουμε φίλτρο < 60 Hz στο sub mix-bus

2) Input main L channel strip

---> left low Βάζουμε το αντίστοιχο φίλτρο
---> left mid >>
---> left low >>
---> sub >> (έχει ήδη)

3) Input main R strip το ίδιο ...

4) Input center channel strip

---> center
---> sub

Καλή επιτυχία και αναμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα !!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

υποθέτω ότι .1 έχει πληροφορία από 20 Hz μέχρι 60 Hz
δε το ξέρω! θα το μετρήσω βέβαια σε κάποια στιγμή, αλλά προς το παρών είναι αδιάφορο στο συλλογισμό.

Ότι δίνει το .1 ας το δίνει, ας δίνει και 120 κύκλους, ποσώς με απασχολεί.

τα κυρίως ηχεία θα κοπούν τελικά περί τα 50 Hz, μπορεί και πιο κάτω (θα ελέγξω με τόνους τις αναρτήσεις τους πόσο αντέχουν το πηγαινέλα)

απλά θα αθροίζεται το πχ 43Hz και κάτω (έτσι το δούλευα μέχρι πρότινος) με ότι έχει το .1
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

έχουμε λοιπόν τέσσερις εισόδους (mio strips)
και 8 εξόδους (strips/mix buses ή όπως αλλιώς βαπτίζονται)

άρα βλεπουμε στην MIO 12 strips
ναι, πολύ σωστά.

και 2 strips αναλογικών εισόδων (για να χρησιμοποιήσουμε τα A/D για κάτι ταινίες που έχει ο Κοτσίδης)

και 1 strip αναλογικής εισόδου για μικρόφωνο

και 2 strips αναλογικής εισόδου για phono (μη γελάς)

και 1 strip ψηφιακής (AES/EBU) εισόδου για ρολόι
και 1 strip ψηφιακής (AES/EBU) ειξόδου για ρολόι

και άλλα 2 strip ψηφιακής εξόδου (AES/EBU) για να παίρνει να γράφει η Lynx.

σύνολο 12+9=21 mio strips

21! κερδίσαμε!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

Στέλνουμε τα σήματα ως εξής:

1) Input strip .1 ---> output sub mix-bus. Βάζουμε φίλτρο < 60 Hz στο sub mix-bus

2) Input main L channel strip

---> left low Βάζουμε το αντίστοιχο φίλτρο
---> left mid >>
---> left low >>
---> sub >> (έχει ήδη)

3) Input main R strip το ίδιο ...

4) Input center channel strip

---> center
---> sub

Καλή επιτυχία και αναμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα !!!
Το 1) όπως σου είπα πριν, δε χρειάζεται φίλτρο, ότι έχει το .1 θα πάει να ακουστεί από το σμαπ. Οπότε θέλει μια μικρή διαφοροποίηση για να έχουν φίλτρα οι άλλες έξοδοι sub.

προσπαθώ να υλοποιήσω 1 bus για όλα τα strip του 5.1 (συμπεριλαμβανομένου του δικάναλου) με ένα έλεγχο στάθμης για όλα. Για τα 2 πίσω ηχεία θα πρέπει να στέλνω πίσω στη Lynx το σήμα με άλλη στάθμη (volume) ώστε και τα πίσω κανάλια να ελέγχονται από το volume του bus.

τα υπόλοιπα strip πρέπει να είναι μοναχά τους, εκτός αυτού του bus. θα δείξει, το σκέφτομαι ακόμα.

Ευχαριστώ πολύ για όλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: τρέμε Ζαπάντη!!!!!!!!!!

έχω την εντύπωση πως θα με βρίσει η μέτρικ....:138::137::135:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.335
Μηνύματα
2.937.122
Members
38.171
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top