Acoustic Zen Adagio

melina

Cargo 200
Reaction score
Αγορασμένα καινούργια 01/2008.
Οπτικά παραμένουν καινούργια, λειτουργικά απλά στρωμένα θα έλεγα, ποτέ δεν έχουν παίξει σε εντάσεις που ξέρω ότι μπορούν να φθάσουν καθώς τα έχω ακούσει αλλού, οδηγήθηκαν μόνο από το nuforce IA7-v2, τα ακούτε (σπίτι μου) και τα ελέγχετε.
Χρώμα κόκκινο όπως των φωτογραφιών, από net όχι δικές μου, τις βρίσκω πολύ καλές στη χρωματική απόδοση των ηχείων αν και δεν φαίνονται καλά τα νερά του καπλαμά.

Κριτικές
http://www.6moons.com/audioreviews/acousticzen/adagio.html
http://www.stereotimes.com/speak081006.shtml

Τιμή (με σφύξιμο στο στομάχι) 2700 ευρά.
adagio.jpg
adagio 2.jpg
adagio 1.jpg

melina

Cargo 200
Reaction score
Ακυρο προς το παρόν, θα επανέλθω σε λίγες μέρες με νεώτερα, αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν είτε να τη σβήσουν είτε να την κλειδώσουν.

melina

Cargo 200
Reaction score
Και ενώ έβαλα την αγγελία λέω δεν κάνω και ένα τελικό έλεγχο....η αλήθεια είναι ότι κάτι δεν μου άρεσε τελευταία στο άκουσμα...το δικαιολογούσα όμως στο μυαλό μου ότι ήταν λόγω της αλλαγής θέσης του συστήματος και ποτέ δεν έκατσα να ακούσω σωστά παρά μόνο έπαιζε στο ένα δωμάτιο και άκουγα από το άλλο....
Βάζω μια καρέκλα στο λεγόμενο sweet spot και περιμένω να ακούσω τα αναμενόμενα...αμ δεν....και αρχίζω να ψάχνομαι και...όλη η ιστορία φαίνεται στην παρακάτω αλυσίδα των mails...πάνω πάνω το νεώτερο οπότε αρχίστε από το τέλος το διάβασμα!

Hi Vassilis,
Please just send back the problem one and we will fix for free and ship back to you.
Robert

Acoustic Zen Technologies
Tel: 858.487.1988 Fax: 858.487.4088
[email protected]
www.acousticzen.com

Sent: Sunday, September 30, 2012 8:54 PM
To: [email protected]
Subject: RE: AZ Adagio tweeter

Hi there Robert,

It seems that there is a misunderstanding, most probably due to my English writing.
This is the first time my tweeter shows a problem after 4 ½ years smooth singing. It just seems similar to the problem appeared during the review at Audiogon forum (on a different set of speakers).
Please, give me a few hints. Do you need only the one (problem) tweeter or best to send its pair too?
Do I send it to the address found in your website, attention to Mr. Robert Lee?
I guess transport costs will be considerable anyway, so is it by any means possible to estimate also what the cost for the repair might be?
I look forward to hear from you, thank you for the immediate prompted reply.

Best regards,
Vassilis

Sent: Sunday, September 30, 2012 9:51 PM
To: 'Vassilis Mantas'

Hi Vassilis,
Would you please find that is this same tweeter have problem before ?
Anyway you have to sand back the problem tweeter and I’ll Fix right away.
Best
Robert

[email protected]
www.acousticzen.com

Sent: Sunday, September 30, 2012 11:31 AM
Subject: AZ Adagio tweeter

Dear Madam or Sir hello,

I own a pair of Acoustic Zen Adagio speakers, Serial number AZ 528 (A+B), purchased from Athens, Greece, dealer ‘Music Lover’ in January 2008.

I will copy the passage from a reviewer that best describes my situation.
‘I noticed something was suddenly not quite right with my system; some of the life was gone, the image was collapsed, the sound was dull, just not right. After a little investigation I found that one of the tweeters in the Adagios had something wrong with it. It was very muffled and obviously down a couple of dB from the opposite speaker.’
http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?rspkr&1320085059&openflup&8&4#8

Could you please help me with this case? I was so happy and enjoying my speakers so far for so long and now suddenly without any obvious reason the tweeter is out and I am very sad. The amplifier I use is an integrated Nuforce IA-7A2 and I enjoy easy listening at low-middle sound levels.
I hope everything goes as smooth as in the above mentioned reviewer’s case. Please instruct me what is best to do.

Yours Sincerely,

Vassilis Mantas
Athens, Greece

melina

Cargo 200
Reaction score
Το tweeter έφυγε την προηγούμενη τρίτη και πέμπτη απόγευμα ήταν στα χέρια του Robert Lee στην Acoustic Zen. Παρασκευή έφυγε από Αμερική και σήμερα είναι στα χέρια μου (μαζί με μια κουλουρίτσα ασημοκόλληση που έβαλε μέσα στο κουτί ο Robert). Από Δευτέρα μου είπε ο τεχνικός ότι θα περάσει να κάνει την τοποθέτηση (κόλληση).
Κόστος ως τώρα 80 ευρώ, όσο τα έξοδα αποστολής στην καλιφόρνια με dhl! Υπάρχουν όλα τα αποδεικτικά αποστολής-παραλαβής καθώς και τα mails συνεννόησης.

Η αγγελία είναι σε ισχύ ξανά. Προφανώς απευθύνεται σε όσους γνωρίζουν το ηχείο και ξέρουν τι ψάχνουν. Δεν πρόκεται να δελεάσω με up και 100 ευρώ κάτω κάθε φορά, νομίζω ότι δεν αρμόζει σε αγγελία για αυτό το είδος και για αυτή την τάξη μεγέθους ποσού. Η αγγελία έχει τιμή εκκίνησης την αρχική αλλά προφανώς αναγνωρίζω ότι δεν θα πωληθεί τόσο, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους κατόπιν της αλλαγής του tweeter. Σε κάθε περίπτωση για όποιον ενδιαφέρεται για αυτά τα εξαιρετικά ηχεία μπορεί να μου στείλει pm με την προσφορά του και να συννενοηθούμε.

Reaction score
Και ενώ έβαλα την αγγελία λέω δεν κάνω και ένα τελικό έλεγχο....η αλήθεια είναι ότι κάτι δεν μου άρεσε τελευταία στο άκουσμα...το δικαιολογούσα όμως στο μυαλό μου ότι ήταν λόγω της αλλαγής θέσης του συστήματος και ποτέ δεν έκατσα να ακούσω σωστά παρά μόνο έπαιζε στο ένα δωμάτιο και άκουγα από το άλλο....
Βάζω μια καρέκλα στο λεγόμενο sweet spot και περιμένω να ακούσω τα αναμενόμενα...αμ δεν....και αρχίζω να ψάχνομαι και...όλη η ιστορία φαίνεται στην παρακάτω αλυσίδα των mails...πάνω πάνω το νεώτερο οπότε αρχίστε από το τέλος το διάβασμα!

Hi Vassilis,
Please just send back the problem one and we will fix for free and ship back to you.
Robert

[email protected]
www.acousticzen.com

Sent: Sunday, September 30, 2012 8:54 PM

Hi there Robert,

It seems that there is a misunderstanding, most probably due to my English writing.
This is the first time my tweeter shows a problem after 4 ½ years smooth singing. It just seems similar to the problem appeared during the review at Audiogon forum (on a different set of speakers).
Please, give me a few hints. Do you need only the one (problem) tweeter or best to send its pair too?
Do I send it to the address found in your website, attention to Mr. Robert Lee?
I guess transport costs will be considerable anyway, so is it by any means possible to estimate also what the cost for the repair might be?
I look forward to hear from you, thank you for the immediate prompted reply.

Best regards,
Vassilis

Sent: Sunday, September 30, 2012 9:51 PM
To: 'Vassilis Mantas'

Hi Vassilis,
Would you please find that is this same tweeter have problem before ?
Anyway you have to sand back the problem tweeter and I’ll Fix right away.
Best
Robert

[email protected]
www.acousticzen.com

Sent: Sunday, September 30, 2012 11:31 AM
Subject: AZ Adagio tweeter

Dear Madam or Sir hello,

I own a pair of Acoustic Zen Adagio speakers, Serial number AZ 528 (A+B), purchased from Athens, Greece, dealer ‘Music Lover’ in January 2008.

I will copy the passage from a reviewer that best describes my situation.
‘I noticed something was suddenly not quite right with my system; some of the life was gone, the image was collapsed, the sound was dull, just not right. After a little investigation I found that one of the tweeters in the Adagios had something wrong with it. It was very muffled and obviously down a couple of dB from the opposite speaker.’
http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?rspkr&1320085059&openflup&8&4#8

Could you please help me with this case? I was so happy and enjoying my speakers so far for so long and now suddenly without any obvious reason the tweeter is out and I am very sad. The amplifier I use is an integrated Nuforce IA-7A2 and I enjoy easy listening at low-middle sound levels.
I hope everything goes as smooth as in the above mentioned reviewer’s case. Please instruct me what is best to do.

Yours Sincerely,

Vassilis Mantas
Athens, Greece

Συγχαρητήρια στην εταιρεία για την τόση άψογη και επαγγελματική στάση της μπράβο τους ειλικρινά.

melina

Cargo 200
Reaction score
ΧΘες μπήκε πάλι το tweeter πάνω και άρχισαν πάλι το κελαϊδισμα.
Οσοι ενδιαφέρεστε πραγματικά ευπρόσδεκτοι για ακρόαση...φέρτε και τα συνοδά σας αν θέλετε!

melina

Cargo 200
Reaction score
Είναι δύσκολο σε συνθήκες σπιτιού και με ερασιτεχνική φωτογραφική μηχανή να αποδώσω την πραγματική όψη και χρώμα του ξύλου. Είναι μια καλή απόπειρα αλλά νομίζω ότι αδικούνται, από κοντά είναι πολύ πιο όμορφα...και φυσικά ακούγονται!

P1040379.jpg

P1040380.jpg

melina

Cargo 200
Reaction score
Στα 2300 ευρώ νομίζω είναι εξαιρετική ευκαιρία για αυτά τα ηχεία.

Δεκτές και προτάσεις ανταλλαγών που να περιλαμβάνουν πράγματα αξιόλογα για home cinema setup και αξιοπρεπή ήχο (ηχεία βάσης, σύγχρονοι AVR με HDMI και HD αποκωδιοποίηση, προτζέκτορας HD).

melina

Cargo 200
Reaction score
Η αγγελία αποσύρεται, τα ηχεία θα τα κρατήσω. Ας κλειδώσει παρακαλώ.

Reaction score
Απάντηση: Re: Acoustic Zen Adagio

Μπράβο Βασίλη. Έκανες την πιο σωστή κίνηση, γιατί τα ηχεία είναι εξαιρετικά.
Φιλικά.
Τάσος

melina

Cargo 200
Reaction score
Εβαλες και εσύ το χεράκι σου Τάσο, να'σαι πάντα καλά για να κάνεις τους άλλους καλά, και να έχεις ευχάριστες ακροάσεις.

Reaction score
Απάντηση: Re: Acoustic Zen Adagio

Εβαλες και εσύ το χεράκι σου Τάσο, να'σαι πάντα καλά για να κάνεις τουςάλλους καλά, και να έχεις ευχάριστες ακροάσεις.
Ήδη είμαι σπίτι και χαλαρώνω ακούγοντας Bach.

melina

Cargo 200
Reaction score
Re: Απάντηση: Acoustic Zen Adagio

Μπράβο Bill, πάντα τέτοια.....:417:
Θα τα καταφέρεις και εσύ αν προσπαθήσεις λίγο...εννοώ να μην αλλάξεις ηχείο για 5 χρόνια (άντε μήνες για σένα) :116::116:

melina

Cargo 200
Reaction score
Απ: Acoustic Zen Adagio

Επαναφερω την αγγελια για λιγες μερες στα 2000 ευρω, μηπως προλαβω καποια αλλα ηχεια που πωλουνται και ειναι πιο καταλληλα για χρηση home cinema.

Από το κινητό μου τηλέφωνο.

melina

Cargo 200
Reaction score
Τα ηχεία πήγαν σε καινούργιο σπιτικό.
Εύχομαι στο φιλαράκο (που θα αποκαλυφθεί μόνος του) καλοάκουστα και κυρίως 'καλορίζικα' :614:

Ας κλείσει εδώ η αγγελία και μαζί και η πενταετής συμβίωση μου με τα αγαπημένα adagio.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
margarita82!