Στρώσιμο Συσκευών

Reaction score
1.173
Έχω αγοράσει καινούρια μηχανήματα ήχου και ποτέ δεν κάθισα να τα "στρώσω":124:, πες από λαχτάρα να το ακούσω πες ότι δεν πιστεύω στις δεισιδαιμονίες και στα τελώνια πες ότι μόνο σε ένα προ που κατάφερα να το κάνω για μερικές ώρες ποιος να ξέρει τι θα γινόταν εάν δεν τον "έστρωνα", πες ότι είμαι άσχετος λόγο μικρής εμπειρίας με τα μηχανήματα ήχου;
Έχω στρώσει 3 καινούρια αυτοκίνητα και όταν λέμε τα έστρωσα από την αρχή με τα χιλιόμετρα της μαμάς τους...... δηλαδή η συμπεριφορά που είχα απέναντί τους ήταν λες και ήταν στρωμένα...... από την πρώτη μέρα τα λειτούργησα κανονικά και ποτέ δεν έβγαλαν το παραμικρό πρόβλημα.... ούτε λαδάκι δεν έκαιγαν.
Ένα τραγικό που με πιάνουν τα γέλια, είναι το στρώσιμο των καλωδίων.χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον μου φαίνεται λίγο γελοίο.
Δηλαδή τι στρώνει, εσωτερικά στα συρματάκια..... υπάρχει φυσικός ορισμός για το συγκεκριμένο; για τους πυκνωτές άντε πάει στο καλό, αλλά για τα καλώδια τι να πω.:203:
Τόσο κουφός είμαι;:201:

Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι το τεχνικό για το θέμα ας το καταθέσει.....

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Reaction score
76.311
Μαζί σου.

Όλα τσίτα απ' την πρώτη μέρα! :105:

Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Reaction score
3.899
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Έχω αγοράσει καινούρια μηχανήματα ήχου και ποτέ δεν κάθισα να τα "στρώσω":124:, πες από λαχτάρα να το ακούσω πες ότι δεν πιστεύω στις δεισιδαιμονίες και στα τελώνια πες ότι μόνο σε ένα προ που κατάφερα να το κάνω για μερικές ώρες ποιος να ξέρει τι θα γινόταν εάν δεν τον "έστρωνα", πες ότι είμαι άσχετος λόγο μικρής εμπειρίας με τα μηχανήματα ήχου;
Έχω στρώσει 3 καινούρια αυτοκίνητα και όταν λέμε τα έστρωσα από την αρχή με τα χιλιόμετρα της μαμάς τους...... δηλαδή η συμπεριφορά που είχα απέναντί τους ήταν λες και ήταν στρωμένα...... από την πρώτη μέρα τα λειτούργησα κανονικά και ποτέ δεν έβγαλαν το παραμικρό πρόβλημα.... ούτε λαδάκι δεν έκαιγαν.