Στρώσιμο Συσκευών

Μηνύματα
1.107
Reaction score
1.173
Έχω αγοράσει καινούρια μηχανήματα ήχου και ποτέ δεν κάθισα να τα "στρώσω":124:, πες από λαχτάρα να το ακούσω πες ότι δεν πιστεύω στις δεισιδαιμονίες και στα τελώνια πες ότι μόνο σε ένα προ που κατάφερα να το κάνω για μερικές ώρες ποιος να ξέρει τι θα γινόταν εάν δεν τον "έστρωνα", πες ότι είμαι άσχετος λόγο μικρής εμπειρίας με τα μηχανήματα ήχου;
Έχω στρώσει 3 καινούρια αυτοκίνητα και όταν λέμε τα έστρωσα από την αρχή με τα χιλιόμετρα της μαμάς τους...... δηλαδή η συμπεριφορά που είχα απέναντί τους ήταν λες και ήταν στρωμένα...... από την πρώτη μέρα τα λειτούργησα κανονικά και ποτέ δεν έβγαλαν το παραμικρό πρόβλημα.... ούτε λαδάκι δεν έκαιγαν.
Ένα τραγικό που με πιάνουν τα γέλια, είναι το στρώσιμο των καλωδίων.χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον μου φαίνεται λίγο γελοίο.
Δηλαδή τι στρώνει, εσωτερικά στα συρματάκια..... υπάρχει φυσικός ορισμός για το συγκεκριμένο; για τους πυκνωτές άντε πάει στο καλό, αλλά για τα καλώδια τι να πω.:203:
Τόσο κουφός είμαι;:201:

Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι το τεχνικό για το θέμα ας το καταθέσει.....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Μαζί σου.

Όλα τσίτα απ' την πρώτη μέρα! :105:

Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
 

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.899
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Έχω αγοράσει καινούρια μηχανήματα ήχου και ποτέ δεν κάθισα να τα "στρώσω":124:, πες από λαχτάρα να το ακούσω πες ότι δεν πιστεύω στις δεισιδαιμονίες και στα τελώνια πες ότι μόνο σε ένα προ που κατάφερα να το κάνω για μερικές ώρες ποιος να ξέρει τι θα γινόταν εάν δεν τον "έστρωνα", πες ότι είμαι άσχετος λόγο μικρής εμπειρίας με τα μηχανήματα ήχου;
Έχω στρώσει 3 καινούρια αυτοκίνητα και όταν λέμε τα έστρωσα από την αρχή με τα χιλιόμετρα της μαμάς τους...... δηλαδή η συμπεριφορά που είχα απέναντί τους ήταν λες και ήταν στρωμένα...... από την πρώτη μέρα τα λειτούργησα κανονικά και ποτέ δεν έβγαλαν το παραμικρό πρόβλημα.... ούτε λαδάκι δεν έκαιγαν.
Ένα τραγικό που με πιάνουν τα γέλια, είναι το στρώσιμο των καλωδίων.χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον μου φαίνεται λίγο γελοίο.
Δηλαδή τι στρώνει, εσωτερικά στα συρματάκια..... υπάρχει φυσικός ορισμός για το συγκεκριμένο; για τους πυκνωτές άντε πάει στο καλό, αλλά για τα καλώδια τι να πω.:203:
Τόσο κουφός είμαι;:201:

Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι το τεχνικό για το θέμα ας το καταθέσει.....
Και γω μαζί σου, δεν μπορώ όμως να είμαι απόλυτος για θέματα που δεν γνωρίζω, πχ "θερμικο-ηλεκτρικό" στρώσιμο εξαρτημάτων.

Όσο για τα καλώδια...ένα ζευγάρι που αγόρασα απο USA, είχε ολόκληρη μπροσούρα που εξηγούσ ετα πως και γιατί θέλουν ...200 ώρες στρώσιμο και έρχονται σε πλήρη απόδοση μετά τα 20 λεπτά και να τα κοιτάς πάντα με γλυκό βλέμμα και να τους μιλάς με καλό τρόπο....άσε!!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.543
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Λάδια φίλτρα τους άλλαξες? , αν δεν , τότε δεν κάνουμε δουλειά.
Ξέρω τα ίδια έγραψα και σε πιο κάτω thread, αλλά δεν μπορώ ρε γμτ μου , να ακούω βλακείες.
Αμα πάρεις τελικό και δεν του τα χώσεις ? τι θα καταλάβεις?
Ασε δλδ που αμα του τα χώσεις from day one , τι θα γίνει? θα παρεξηγηθεί και θα κάψει φλάντζα?
Η θα καίει λάδια απο τους ηλεκτρολυτικούς μετά? Μήπως ζοριστεί κανά ισχύος και ζεσταίνεται πιο πολύ μετά και θέλει βεντιλατέρ συνέχεια? Η μήπως την ακούει ο μετ/στής και δεν βγάζει σωστές τις τάσεις?:205:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

νιαου νιαου βρε γατουλα.............
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Καλά τα λέτε με δύο ενστάσεις.

Ας πάρουμε έναν ενισχυτή. Τον αγόρασες καινούργιο. Το πιθανότερο είναι ότι έφυγε από το εργοστάσιο πριν από κανένα εξάμηνο, μην σου πω χρόνο. Οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές έχουν χάσει ένα μέρος από την χωρητικότητά τους, το οποίο θα ξανααποκτήσουν όταν τροφοδοτήσεις την συσκευή. Ίσως χρειαστούν 5-6 ώρες για πλήρη χωρητικότητα. Αν σκεφτείτε επίσης ότι μόνο μερικά μηχανήματα μένουν στον πάγκο τελικής δοκιμής πάνω από λίγα δευτερόλεπτα, είναι πιθανό οι ηλεκρολυτικοί πυκνωτές να μην τροφοδοτήθηκαν ποτέ με αρκετής διάρκειας τάση, οπότε ο χρόνος που "μετράει" με ανενεργούς τους πυκνωτές, ξεκινά από την ημερομηνία παραγωγής τους (πολύ πριν την κατασκευή του τελικού προιόντος).

Μετά, κάθε μέρα που τον ανάβεις, οι πυκνωτές αποκτούν πλήρη χωρητικότητα στο τέταρτο.

Αυτά! Απλά θα έλεγα ότι για τους πυκνωτές και για να επέλθει μία θερμική ισορροπία σε όλο τον ενισχυτή, καλύτερα να δίνεται τα γκάζια μετά από λίγη ώρα προθέρμανσης. Και όποιο service manual και αν ανοίξετε, θα δείτε ότι τα ρεύματα ηρεμίας τα μετράμε μετά από κάποια ώρα στο ΟΝ.

Τίποτα ιδιαίτερο τελικά, αλλά όπως δεν ζορίζω ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν το θερμόμετρο δείξει 90, το ίδιο κάνω και με τα ενισχυτικά....

...ζεστά έμβολα με κρύα χιτώνια..είναι συνταγή για κόλλημα....:116:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.452
Reaction score
21.750
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Παρακαλώ επιτρέψτε μου μια σημαντική λεπτομέρεια, όσον αφορά τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές. Από κατασκευής, όλα αυτού του είδους τα εξαρτήματα έχουν χωρητικότητα υψηλότερη της ονομαστικής τουλάχιστον κατά 20%. Και όταν λέω όλα, εννοώ όλα.

Όσον αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, εδώ και είκοσι και πλέον χρόνια, οι κατασκευαστές δεν συνιστούν καμιά "νορμάλ" χρήση δίκην στρώσιμου, διότι αυτό δεν χρειάζεται - και δεν χρειάζεται διότι έτσι επιτρέπουν οι ανοχές (οι μηχανολογικές προσεγγίσεις). Αντιθέτως, η λειτουργία ενός νέου κινητήρα σε μέσο προς υψηλό ρυθμό περιστροφής επιβάλλεται όταν αυτός είναι εντελώς καινούργιος, ώστε οι εγχάραξη που γίνεται επί τούτου στα τοιχώματα του κυλίνδρου να "πάρει" τις ακμές των ελατηρίων σωστά, πριν αυτή φαγωθεί, διαδικασία γνωστή ως honing. Φυσικά, αυτή η διαδικασία είναι ολοκληρωμένη τουλάχιστον κατά 90% στο εργοστάσιο, σε κάθε αυτοκίνητο, από τους οδηγούς που παίρνουν το τελικό προϊόν από το τέρμα της γραμμής παραγωγής έως το χώρο στάθμευσης, και οι οποίοι έχουν επί τούτου αυστηρές εντολές.

Φανταστείτε να πάρει ο φορτηγατζής καινούργιο τράκτορα, και να του πουν στην αντιπροσωπεία, "κοίτα να δεις, κάνε καναδυό χιλιάδες χιλιόμετρα στο ίσωμα, και μετά να ανέβεις το Μαρτίνο". Θα τραβάει τα μαλλιά του ο άνθρωπος!

Βεβαίως, ενδέχεται κάποιοι -μάλλον λίγοι, πλέον- έμποροι ή μηχανικοί, να συνιστούν "στρώσιμο", ακολουθώντας άνωθεν εντολές, αλλά αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον, διότι δεν γνωρίζουν, και δεύτερον - το πιθανότερο, για να φοβίσουν τον ατυχή ιδιοκτήτη, ώστε αυτός να μεταχειρίζεται τον κινητήρα με το μαλακό, ώστε αν ο κινητήρας έχει κάποιο από κατασκευής ελάττωμα, αυτό να το παρουσιάσει μετά από κατά το δυνατόν μεγάλο χρονικό ή χιλιομετρικό διάστημα, ει δυνατόν εκτός εγγύησης. Γενικά, όμως, ένας έμπορος ή μηχανικός αυτοκινήτων δεν συμπεριφέρεται μ' αυτόν τον τρόπο στον πελάτη του, και αυτό είναι ο κανόνας.

Τέλος, η παραβολή ενός ενισχυτή - που δεν έχει κινούμενα μέρη, με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι άτοπος.

Το "στρώσιμο" στο hi-fi είναι αρμοδιότητα του ψυχιάτρου, αλλά όσοι "στρώνουν" τις συσκευές τους - και ειδικά τα καλώδια - κυκλοφορούν ελεύθεροι, διότι είναι συνήθως ακίνδυνοι.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.543
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

@ yiannis b
Σιγά μη θέλουν οι πυκνωτές τέταρτο της ώρας για να φορτιστούν . Στο 3λεπτο 5λεπτο το πολύ και πάλι πολύ λεω.
Οσο για τα ρεύματα ηρεμίας ναι τα ρυθμίζουμε μετά απο κανά μισάωρο , μόνο και μόνο για να προλάβουν να ζεσταθούν λιγάκι τα drivers pre drivers, και να πιάσουν τις συνήθεις αντιστάσεις τους.Και αυτό μόνο για να φέρουμε το bias, ακριβώς εκεί που το θέλουμε. Οχι οτι αν το ρυθμίσουμε με κρύο μηχάνημα θα βγεί τελείως εκτός προδιαγραφών.Τι 25 mv τι 30 ?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.543
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Παρακαλώ επιτρέψτε μου μια σημαντική λεπτομέρεια, όσον αφορά τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές. Από κατασκευής, όλα αυτού του είδους τα εξαρτήματα έχουν χωρητικότητα υψηλότερη της ονομαστικής τουλάχιστον κατά 20%. Και όταν λέω όλα, εννοώ όλα.

Όσον αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, εδώ και είκοσι και πλέον χρόνια, οι κατασκευαστές δεν συνιστούν καμιά "νορμάλ" χρήση δίκην στρώσιμου, διότι αυτό δεν χρειάζεται - και δεν χρειάζεται διότι έτσι επιτρέπουν οι ανοχές (οι μηχανολογικές προσεγγίσεις). Αντιθέτως, η λειτουργία ενός νέου κινητήρα σε μέσο προς υψηλό ρυθμό περιστροφής επιβάλλεται όταν αυτός είναι εντελώς καινούργιος, ώστε οι εγχάραξη που γίνεται επί τούτου στα τοιχώματα του κυλίνδρου να "πάρει" τις ακμές των ελατηρίων σωστά, πριν αυτή φαγωθεί, διαδικασία γνωστή ως honing. Φυσικά, αυτή η διαδικασία είναι ολοκληρωμένη τουλάχιστον κατά 90% στο εργοστάσιο, σε κάθε αυτοκίνητο, από τους οδηγούς που παίρνουν το τελικό προϊόν από το τέρμα της γραμμής παραγωγής έως το χώρο στάθμευσης, και οι οποίοι έχουν επί τούτου αυστηρές εντολές.

Φανταστείτε να πάρει ο φορτηγατζής καινούργιο τράκτορα, και να του πουν στην αντιπροσωπεία, "κοίτα να δεις, κάνε καναδυό χιλιάδες χιλιόμετρα στο ίσωμα, και μετά να ανέβεις το Μαρτίνο". Θα τραβάει τα μαλλιά του ο άνθρωπος!

Βεβαίως, ενδέχεται κάποιοι -μάλλον λίγοι, πλέον- έμποροι ή μηχανικοί, να συνιστούν "στρώσιμο", ακολουθώντας άνωθεν εντολές, αλλά αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον, διότι δεν γνωρίζουν, και δεύτερον - το πιθανότερο, για να φοβίσουν τον ατυχή ιδιοκτήτη, ώστε αυτός να μεταχειρίζεται τον κινητήρα με το μαλακό, ώστε αν ο κινητήρας έχει κάποιο από κατασκευής ελάττωμα, αυτό να το παρουσιάσει μετά από κατά το δυνατόν μεγάλο χρονικό ή χιλιομετρικό διάστημα, ει δυνατόν εκτός εγγύησης. Γενικά, όμως, ένας έμπορος ή μηχανικός αυτοκινήτων δεν συμπεριφέρεται μ' αυτόν τον τρόπο στον πελάτη του, και αυτό είναι ο κανόνας.

Τέλος, η παραβολή ενός ενισχυτή - που δεν έχει κινούμενα μέρη, με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι άτοπος.

Το "στρώσιμο" στο hi-fi είναι αρμοδιότητα του ψυχιάτρου, αλλά όσοι "στρώνουν" τις συσκευές τους - και ειδικά τα καλώδια - κυκλοφορούν ελεύθεροι, διότι είναι συνήθως ακίνδυνοι.
Τώρα για αυτό το τελευταίο μην παίρνεις και ορκο.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Ο.Κ. εγώ μίλησα για ζέσταμα, όχι για στρώσιμο, όσο για τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές.... έχουν πολλά κοινά με τις μπαταρίες, για να γίνω πιο κατανοητός.

Όσο για το στρώσιμο των σύγχρονων ΜΕΚ, καλά τα λέει ο Κώστας, και θα συμπλήρωνα τα εξής:

Κατά το στρώσιμο είναι καλύτερα να αποφεύγουμε την καταπόνηση του κινητήρα για να αποτρέψουμε την τοπική υπερθέρμανση, πριν λειανθούν ικανοποιητικά τα πιστόνια και οι κύλινδροι.

Υπάρχει και υπήρχε η εσφαλμένη αντίληψη ότι η αύξηση των στροφών είναι αυτή που αυξάνει την θερμική καταπόνηση του κινητήρα, γεγονός που οδήγησε γενιές οδηγών να ανεβαίνουν το Πήλιο με τρίτη και τετάρτη και 1500-2000 στροφές προκειμένου να στρώσουν το καμάρι τους, σκεπτικό εντελώς λάθος. Ένας κινητήρας δεν καταπονείται όταν δουλεύει στην ροπή του, με την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο.

Σαν μοναδική συμβουλή για στρώσιμο, θα έλεγα, ξεχάστε το ηλίθιο gear shift λαμπάκι οικονομίας που όλοι οι κατασκευαστές σιγά σιγά υιοθετούν.... και την overdrive έκτη αφήστε την για αργότερα. Περισσότερες στροφές σε κάθε σχέση, και ο κινητήρας στην ροπή του...:116:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Στρώσιμο Συσκευών

Ο.Κ. εγώ μίλησα για ζέσταμα, όχι για στρώσιμο...
'Ετσι μπράβο...
Δείτε το παρακάτω "tip" από owner's manual και στην επόμενη φωτό η επανάληψη σε άλλο σημείο, που επιβάλει το ...ζέσταμα της συσκευής (στην προκειμένη περίπτωση του προ..)


 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.581
Μηνύματα
2.945.061
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top