Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Φέρτε μου μια γούρνα να πνίξω τον καημό μου .
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

.... αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!
....> :623:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

η πολύ μάζα κύριο στόχο έχει την σταθερότητα περιστροφής (λόγω αδράνειας), πράγμα που φυσικά εξασφαλίζεται και με άλλους τρόπους (δηλαδή και χωρίς τόσο πολύ μάζα) και είναι απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, είναι κύριο χαρακτηριστικό λειτουργίας. Ως ελάχιστη μάζα του κινούμενου μέρους δύσκολα θα βρεις κάτω του κιλού, παρά μόνο σε κάποια ψευτοπικάπ πλαστικά που είναι έτσι κι αλλιώς εντελώς της πλάκας. η απόσβεση των κραδασμών γίνεται με τη συνολική σχεδίαση (όχι από κάποιο συγκεκριμένο "αποσβεστικό" υλικό) και υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές λύσεις, με καλύτερη μάλλον αυτή του 1200, το οποίο ως γνωστό δε καταλαβαίνει κιχ από κραδασμούς. Επίσης αποτελεί απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, καθώς τα δυο αυτά μαζί ξέρεις πολύ καλά πως τα λένε...
Καλά τώρα εσύ βρε Bruel γιατί απάντησες? :444:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.817
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Τοτε δεν αντιλαμβανεσαι τι λεω!!! Οι ισχυρες ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ τις οποιες ανετα εκοψε ο τορνος φρεναρουν (ανεπεστητα αλλα ακουστα!!!) την περιστροφη του δισκου οταν "διαβαζονται" απο την κεφαλή, αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!

Αυτό που λες είναι απόλυτη αστειότητα.

ΑΠΟΛΥΤΗ.

η αντίσταση της ακίδας πάνω στο σκάλισμα του δίσκου είναι μεν υπαρκτή, αλλά ακόμα και σε πολύ πολύ μικρής μάζας πλατό είναι αδύνατο (πρόσεξε: ΑΔΥΝΑΤΟ) η ακίδα να αλλάξει τον ρυθμό περιστροφής του δίσκου, υπερνικώντας δυνάμεις ασύγκριτα μεγαλύτερες, έστω και "ανεπαίσθητα" που λες, προκαλώντας αύξηση του wow, δηλαδή αλλαγή του pitch.

Αυτά είναι (μετα συγχωρήσεως) κοτσάνες.

Και καμιά σχέση δεν έχει η ροπή του τόρνου εκσκαφής του μάστερ με την ροπή του πλατό και τα δυναμικά του δίσκου, αυτά είναι απίστευτα που λες.

εντελώς απίστευτα όμως, ειλικρινά μένω έκπληκτος.:111:

η ΜΟΝΗ ουσιαστική αιτία χρήσης πλατό μεγάλης μάζας είναι για να αποσβένει δια της αδράνειας τις μικροαλλαγές στην ταχύτητα περιστροφής από το μοτέρ και τον ιμάντα, καθώς τα μοτέρ "δικαιούνται" να κάνουν κάποια "λαθάκια" αν δεν είναι πολύ της προκοπής, ενώ ταυτόχρονα ο ιμάντας δεν μπορεί να προσφέρει την απόλυτη μηχανική σταθερότητα στη σχέση μετάδοσης, για λόγους καθαρά μηχανικής που γνωρίζεις πολύ καλά (ελαστικότητα, μικροδιαφοροποίηση στο πάχος του ιμάντα, μικροδιαφορές τριβής σε διάφορα σημεία μιας μη απόλυτα ομοιόμορφα λείας επιφάνειας, κλπ κλπ κλπ)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.817
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Καλα, δεν ειναι ετσι.
Οταν κτυπησεις το σασσι γινεται ακουστικο πανηγυρι.....τυφλα να χουν οι μποτιες...

καλά βρε, και συ χτυπάς το σασί όταν παίζει ο δίσκος; τα ποδαράκια κάτω από το σασί τι τά'χει; χτύπα το έπιπλο κάτω από τα ποδαράκια!

αν είχε πρόβλημα αναπαραγωγής στις "μποτιές", τότε το εν λόγω πικάπ θα ήταν αδύνατο να δουλέψει στα κλαμπ, όπου τα σαμπ είναι το ένα πάνω στ'άλλο και τα νταπα ντούπα σου ταρακουνάν τ'άντερα...
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Φυσικα δεν το κτυπας Κωστα, αλλα γνωριζεις οτι ειναι ο πλεον παραδεκτος και απλος τροπος να ελενξεις την αποτελεσματικοτητα της αποσβεσης των κραδασμων του σασσι.

Με το μποτιες , παρομοιασα τον ηχο και την ενταση, αποτελεσμα του κτυπηματος.
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Τοτε δεν αντιλαμβανεσαι τι λεω!!! Οι ισχυρες ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ τις οποιες ανετα εκοψε ο τορνος φρεναρουν (ανεπεστητα αλλα ακουστα!!!) την περιστροφη του δισκου οταν "διαβαζονται" απο την κεφαλή, αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!

Ο τεχνολαγνος εγωισμος σας δεν σας αφηνει να σκεφτειτε ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ πραγματα.....
Αυτό που λες είναι απόλυτη αστειότητα.

ΑΠΟΛΥΤΗ.

η αντίσταση της ακίδας πάνω στο σκάλισμα του δίσκου είναι μεν υπαρκτή, αλλά ακόμα και σε πολύ πολύ μικρής μάζας πλατό είναι αδύνατο (πρόσεξε: ΑΔΥΝΑΤΟ) η ακίδα να αλλάξει τον ρυθμό περιστροφής του δίσκου, υπερνικώντας δυνάμεις ασύγκριτα μεγαλύτερες, έστω και "ανεπαίσθητα" που λες, προκαλώντας αύξηση του wow, δηλαδή αλλαγή του pitch.

Αυτά είναι (μετα συγχωρήσεως) κοτσάνες.

Και καμιά σχέση δεν έχει η ροπή του τόρνου εκσκαφής του μάστερ με την ροπή του πλατό και τα δυναμικά του δίσκου, αυτά είναι απίστευτα που λες.

εντελώς απίστευτα όμως, ειλικρινά μένω έκπληκτος.:111:

η ΜΟΝΗ ουσιαστική αιτία χρήσης πλατό μεγάλης μάζας είναι για να αποσβένει δια της αδράνειας τις μικροαλλαγές στην ταχύτητα περιστροφής από το μοτέρ και τον ιμάντα, καθώς τα μοτέρ "δικαιούνται" να κάνουν κάποια "λαθάκια" αν δεν είναι πολύ της προκοπής, ενώ ταυτόχρονα ο ιμάντας δεν μπορεί να προσφέρει την απόλυτη μηχανική σταθερότητα στη σχέση μετάδοσης, για λόγους καθαρά μηχανικής που γνωρίζεις πολύ καλά (ελαστικότητα, μικροδιαφοροποίηση στο πάχος του ιμάντα, μικροδιαφορές τριβής σε διάφορα σημεία μιας μη απόλυτα ομοιόμορφα λείας επιφάνειας, κλπ κλπ κλπ)
Καλα, βαλε στροβοσκόπιο σε ελαφρυ πλατω και βαλε μετα κεφαλη να διαβασει σε δισκο αμεσης κοπης και ελα ξανα με τον κηδεμονα σου.....
Εχεις την εντυπωση οτι το F-W το φτιαξα για πλακα?

ειπαμε ο εγωισμος τυφλώνει.....
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Το Flywheel εξυπηρετει αλλες 'αναγκες' και οχι το δεσιμο του δισκου στο πλατω, - ουτε το 'φρεναρισμα'.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Δηλαδή να υποθέσουμε ότι δεν έχουν εμφανιστεί ούτε ποιοτικά remaster σε διαχρονικά-από καλλιτεχνικής σκοπιάς- έργα...
Εδώ φίλτατε Bhutia θα πέσεις στον τοίχο μου και θα κάθομαι πάλι να εξηγώ γιατί δεν είμαι ελέφαντας....
Δεν πιστεύω σε κανένα remaster όσο και καλό να είναι από τον κάθε μηχανικό ήχου. Θέλω την αρχική έκδοση όσο κακή ποιοτικά να είναι.

Υπάρχουν remasters που είναι πολύ καλύτερα ποιοτικά από την αρχική κόπια αλλά δεν παύουν να είναι επανέκδοση.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Φυσικα δεν το κτυπας Κωστα, αλλα γνωριζεις οτι ειναι ο πλεον παραδεκτος και απλος τροπος να ελενξεις την αποτελεσματικοτητα της αποσβεσης των κραδασμων του σασσι.

Με το μποτιες , παρομοιασα τον ηχο και την ενταση, αποτελεσμα του κτυπηματος.
Βρε εάν έχετε πρόβλημα να βάλετε αυτά...

 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Υπάρχουν remasters που είναι πολύ καλύτερα ποιοτικά από την αρχική κόπια αλλά δεν παύουν να είναι επανέκδοση.
Ακριβως. !!!
Κατα το παλιο και 'παρεξηγημενο' δικο μου "αλλοιωση του πρωτοτυπου"


Βρε εάν έχετε πρόβλημα να βάλετε αυτά...

bilstein δεν κανει ?
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Το Flywheel εξυπηρετει αλλες 'αναγκες' και οχι το δεσιμο του δισκου στο πλατω, - ουτε το 'φρεναρισμα'.
.... ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ τις οποιες btw, για απαριθμησε τες να δω αν ξερεις.....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.817
Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Χρήστο σου έχει διαφύγει κάτι που ίσως το ξέχασες με τα χρόνια.....
Πρέπει να πάμε μερικές δεκαετίες πίσω για να δούμε το πως έκαναν οι μηχανικοί ήχου τα mastes τη δεκαετία του 60 και του 70 για να κόψουν τα βινύλια. Το mastering γινόταν με τέτοιο τρόπο ώστε η αναπαραγωγή του βινυλίου από τις τότε γνωστές βινυλιακές συσκευές, κεφαλές και ακίδες (την τότε τεχνολογία δηλαδή) να πλησιάζει το tape.
Κανείς δεν περίμενε ότι αυτά τα ίδια δισκάκια θα έπαιζαν κάποτε σε πλατώ μάζας με MC κεφαλές, line contact, micro ridge, SAS, micro HD ακίδες. Εάν υπήρχαν τότε εκείνες οι τεχνολογίες θα έκαναν το mastering βάση αυτών και σήμερα θα μιλάγαμε για άλλου είδους βινύλια.

Το Linn είναι ένας αναπαραγωγέας που έρχεται από εκείνη την εποχή και έχει ένα ιδιαίτερο retro χαρακτήρα που τον κατατάσσει κορυφαίο αναπαραγωγέα σε βινύλια περασμένων δεκαετιών ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ή ο καλοκουρδισμένος αναπαραγωγέας που ωφελείται από το mastering αυτής της εποχής. Είναι τα βινύλια κομένα και ραμμένα στα μέτρα του.

Ετσι όταν σήμερα παίζει βινύλια με διαφορετικό (σύγχρονο μάστερ) βάζει αυτή την retro πινελιά του που σε μερικούς αρέσει.

είπες μια μεγάλη αλήθεια, η οποία ισχύει και σήμερα φυσικά. (το υπογράμμισα)

σε κάθε εποχή οι μηχανικοί ήχου "ελέγχουν" το μάστερινγκ που κάνουν, ακούγοντας το τελικό προϊόν με κάποια μηχανήματα audio, αυτά που είναι διαθέσιμα την εκάστοτε χρονική περίοδο, ώστε να δουν τι διάλο πέρασαν στο μέσο και πως αυτό θα "ακούγεται" τελικά από τον καταναλωτή.


είναι γνωστό πως και στις μέρες μας η "συμπίεση δυναμικών" έχει λόγο που γίνεται (για να ακούγεται συνολικά πιο καλά σε διάφορα μέσα)


από κει και πέρα δε δέχομαι εύκολα πως το LP12 είναι ένα πλατό με συγκεκριμένο "χαρακτήρα". Το πλατό δεν έχει "χαρακτήρα", έχει "χαρακτηριστικά", μετρήσιμα, πχ wow & flutter. Επίσης μετρήσιμα χαρακτηριστικά έχει ο βραχίονας, εντελώς συγκεκριμένα. Δεν έχει "χαρακτήρα" ο βραχίονας, χαρακτηριστικά έχει. Αυτό που (σκοπίμως) έχει "χαρακτήρα" είναι η κεφαλή (η οποία έχει και χαρακτηριστικά βεβαίως). Σαφώς όμως, οι μηχανικοί ήχου των δεκαετιών που αναφέρεις, χρησιμοποιούσαν πολύ αυτό το πικάπ για να τσεκάρουν το πως ακούγεται το δημιούργημά τους, αλλά το πιο πολύ βάρος σε αυτό που άκουγαν τότε πέφτει στις κεφαλές που είχαν, όπως και στα ενισχυτικά και στα ηχεία της εποχής, και όχι σε αυτό καθαυτό το πλατό, το οποίο και τότε έκανε καλά τη δουλειά του, όπως και σήμερα. Άρα, για να ακούσεις όσο καλύτερα γίνεται αυτούς τους δίσκους, δηλαδή να τους ακούσεις όπως τους άκουσε τότε ο μηχανικός ήχου που τους έφτιαξε, χρειάζεσαι πλήρες ηχοσύστημα της εκάστοτε εποχής.

Αν θες να ακούσεις τι πραγματικά περιέχει το μέσο, χρειάζεσαι το πιο αντικειμενικό ηχοσύστημα.

Αν θες να ακούσεις και να σου αρέσει αυτό που ακούς, ΜΟΝΟ εσύ ξέρεις τι χρειάζεσαι, γιατί μόνο εσύ ξέρεις τι σου αρέσει. Άρα, ακούς, κι αν σου αρέσει, ψωνίζεις. Απλά πράγματα, εύκολα κατανοητά, δεν είναι δα καμιά τρελή επιστήμη...
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

η πολύ μάζα κύριο στόχο έχει την σταθερότητα περιστροφής (λόγω αδράνειας), πράγμα που φυσικά εξασφαλίζεται και με άλλους τρόπους (δηλαδή και χωρίς τόσο πολύ μάζα) και είναι απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, είναι κύριο χαρακτηριστικό λειτουργίας. Ως ελάχιστη μάζα του κινούμενου μέρους δύσκολα θα βρεις κάτω του κιλού, παρά μόνο σε κάποια ψευτοπικάπ πλαστικά που είναι έτσι κι αλλιώς εντελώς της πλάκας. η απόσβεση των κραδασμών γίνεται με τη συνολική σχεδίαση (όχι από κάποιο συγκεκριμένο "αποσβεστικό" υλικό) και υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές λύσεις, με καλύτερη μάλλον αυτή του 1200, το οποίο ως γνωστό δε καταλαβαίνει κιχ από κραδασμούς. Επίσης αποτελεί απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, καθώς τα δυο αυτά μαζί ξέρεις πολύ καλά πως τα λένε...
Κάτσε μισό. Οι δύο μετρήσεις που έχω δεί αφορούν η μία το θόρυβο του μοτέρ και η άλλη την ακρίβεια περιστροφής. Πού έχει δεί μέτρηση για απορρόφηση κραδασμών ή ηχητική ανάδραση? Και μάλιστα ως απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος για πολλά πικάπ?Δέν έχω δεί γι αυτό σου λεω...
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Διάβασες (το λινκ παλι εδω) τι είναι αυτό... ρε τι έκανε η Sony στα ντουζένια της...
Βρε το ξερω, το ειχα καποτε, οπως και το αλλο της Clearaudio.

ΔΕΝ......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.817
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........

Φυσικα δεν το κτυπας Κωστα, αλλα γνωριζεις οτι ειναι ο πλεον παραδεκτος και απλος τροπος να ελενξεις την αποτελεσματικοτητα της αποσβεσης των κραδασμων του σασσι.
ναι, είναι ο πιο "διαδεδομένος" τρόπος ελέγχου του σασί (όπως και των ηχείων, κατά τη μέθοδο του καρπουζιού), αλλά δε παύει να είναι λάθος.

ο σωστός τρόπος είναι να χτυπάς το ρακ στήριξης του πλατό, όχι το ίδιο το πλατό.


(κατάλαβα βρε τι εννοούσες με τις μποτιές)
 




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.336
Μηνύματα
2.937.208
Members
38.171
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top