Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.139
Reaction score
77.272
Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

3 μερες εχω να μπω [πηζω] και τα εχετε κανει παλι π@@@@@να!!

Τρακη που εισαι΄;

Εδώ. Θέλεις να σ' τα χώσω? :biggrin:
 




JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.219
Reaction score
28.604
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ο καθενας με τον πονο του.
Τον ηπιαμε απο την Λεβαντε, χτυπηθηκαν τα παιδια απο ιωση, πλημμυρισε ο κηπος και εχω και τον Παππα να με φυτευει στις ιντριγκες που στηνει. Κωστα να μην ξαναμιλησεις ΠΟΤΕ για λογαριασμο μου. Μια απο τις συμπεριφορες που μισω, ειναι αυτες του παρασκηνιου. Δεν ξερω τι ειχες στο μυαλο σου οταν με φωτογραφιζες ουτε και με ενδιαφερει. Εκπροσωπους τυπου δεν χρειαζομαι σιγουρα, αν ηθελα να πω κατι θα το ελεγα εγω. Ζητησα απο την διαχειριση να χτενισει τα μνμ σου που με εμπλεκουν σε ανυπαρκτες συζητησεις, αλλα το αιτημα απερριφθη. Η συναντηση στο σπιτι μου ειχε συγκεκριμενο σκοπο. Τα λοιπα ειναι εκ του πονηρου ...
Γιατί ρε ψηλέ? που σε φωτογράφησε η μίλησε για πάρτη σου? ή που σε έμπλεξε?
Γνήσια απορία εκφράζω.
 


Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Τι έγινε ρε παιδιά??
Έλειψα λίγο και έχασα επεισόδια?
Χαμός στο ...κοτέτσι?:roflmao:









Hδη στρογγυλοκάθισα!
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

Το ΄΄1%΄΄ αποτελεί ψυχοακουστικό όριο γιά την THD.Από εκεί και κάτω,ο ανθρώπινος εγκέφαλος δίνει ύψιστη προτεραιότητα στη φασματική κατανομή των ολικών αρμονικών παραμορφώσεων έναντι της απόλυτης ποσοστιαίας τιμής αυτών.

Υποσημειώσεις από το έγγραφο των τεχνικών χαρακτηριστικών:
"...Notes:
*: At higher audio frequencies there are not enough harmonics left in the audio band to make a meaningful THD measurement. High frequency distortion is therefore determined using a
18.5kHz+19.5kHz 1:1 two-tone IMD test.
**: Dielectric losses in the output capacitor limit long term (>30s) full-power bandwidth to 15kHz."

"...Note: THD+N includes noise. Noise (mainly thermal noise from resistors) dominates below 10W.Since the noise level is constant and absolute its amplitude relative to the test signal level, expressed in percents, is higher for lower signal levels. This in no way implies that distortion performance has an optimum at 10W but that at lower powers it is completely unmeasurable amongst the (very low) noise. This is why distortion spectra are only shown for high power levels where any distortion of note exists. “First Watt” performance is, in fact, first rate."


Σελ 597 από το σύγγραμμα που έχεις καταθέσει:
"...THD measurement of class D amplifiers is practical and relevant when conducted at low frequencies like 1 kHz. However, THD measurements are of very limited use when conducted at high frequencies like 20 kHz. This is because the class D amplifier’s output filter will block many of the upper harmonics,rendering an optimistic result and low sensitivity to those higher harmonics considered most offensive. If the AES17 filter is in place, all harmonics of a 20-kHz test signal will be blocked. Indeed,only the second harmonic of a 10-kHz test signal will barely manage to get through.THD-1 is a satisfactory basic test, but it provides virtually no information about highfrequency nonlinearities..."
O.K. κατανοητο.

Τα bold πως μεταφραζονται?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

O.K. κατανοητο.

Τα bold πως μεταφραζονται?
Τελικά μάλλον είναι όλοι ευχαριστημένοι!
Επιβεβαιώνονται πλέον οι ακουστικές εντυπώσεις, με το acrobat player...:biggrin:
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Αυτη δεν ειναι η μαγεια των μετρησεων?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Εννοείται!
Ιδιαίτερα όταν συμβαδίζουν και με τις ακουστικές εκτιμήσεις, ξεγυμνώνοντας την πεζή πραγματικότητα...
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

Το ΄΄1%΄΄ αποτελεί ψυχοακουστικό όριο γιά την THD.Από εκεί και κάτω,ο ανθρώπινος εγκέφαλος δίνει ύψιστη προτεραιότητα στη φασματική κατανομή των ολικών αρμονικών παραμορφώσεων έναντι της απόλυτης ποσοστιαίας τιμής αυτών.
Δεν θελω να το παιξω εξυπνος, αλλα φιλε μας Bhutia τι προτεινεις?

Να βαζουν οι κατασκευαστες την μεγιστη ισχυ για THD 1%?

Και full-power bandwidth τα 15kHz?

Μπορει να εχεις και δικιο, ουτε εχω μετρησει μεχρι που ακουω, αλλα πως ξεκινησε ολο αυτο με τις τεχνικες προδιαγραφες?

Κανει κινησεις εντυπωσιασμου η καθε Yamaha δηλωνοντας τις παρακατω προδιαγραφες?

Μπορει και ΝΑΙ, δεν το ξερω.

Yamaha A-S2000

POWER SECTION
Minimum RMS Output Power
(8 Ω , 20 Hz to 20 kHz, 0.02% THD) ...................... 90 W + 90 W
(4 Ω , 20 Hz to 20 kHz, 0.02% THD) .................. 150 W + 150 W

Frequency Response
CD, etc. (Flat Position, 5 Hz to 100 kHz) ...................... +0/−3 dB

Ποιες ειναι εκεινες οι μετρησεις που λειπουν για να φανταστουμε πως θα παιζει καποιος ενισχυτης?

Και ΔΕΝ μου αρεσει πως παιζει ο Yamaha τα ATC SCM-7. (τουλαχιστον με τον ενσωματωμενο pre).
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

Δεν θελω να το παιξω εξυπνος, αλλα φιλε μας Bhutia τι προτεινεις?

Να βαζουν οι κατασκευαστες την μεγιστη ισχυ για THD 1%?

Και full-power bandwidth τα 15kHz?

Μπορει να εχεις και δικιο, ουτε εχω μετρησει μεχρι που ακουω, αλλα πως ξεκινησε ολο αυτο με τις τεχνικες προδιαγραφες?

Κανει κινησεις εντυπωσιασμου η καθε Yamaha δηλωνοντας τις παρακατω προδιαγραφες?

Μπορει και ΝΑΙ, δεν το ξερω.

Yamaha A-S2000

POWER SECTION
Minimum RMS Output Power
(8 Ω , 20 Hz to 20 kHz, 0.02% THD) ...................... 90 W + 90 W
(4 Ω , 20 Hz to 20 kHz, 0.02% THD) .................. 150 W + 150 W

Frequency Response
CD, etc. (Flat Position, 5 Hz to 100 kHz) ...................... +0/−3 dB

Ποιες ειναι εκεινες οι μετρησεις που λειπουν για να φανταστουμε πως θα παιζει καποιος ενισχυτης?

Και ΔΕΝ μου αρεσει πως παιζει ο Yamaha τα ATC SCM-7. (τουλαχιστον με τον ενσωματωμενο pre).
να βαζουν το pdf θα ελεγα εγω ωστε να μπορης να δεις την παραμορφωση για δεδομενη ισχυ οπως η Hypex.
το full Power bandwith ειναι για 30sec και ειναι υπεραρκετο αφενος γιατι τα τουιτερ τραβανε πολυ λιγη ισχυ και αφετερου
ειναι μεταβαλωμενη οποτε χλωμο να τραβαη full για 30sec και λογικα για μικροτερο χρονο θα φτανη ψηλοτερα μαλλον μεχρι 50Khz που επεμβαινη τα φιλτρο.
 


Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Γιατί? το φίλτρο είναι time limited?
οχι ειναι στα 50khz η πτωση του Power bandwith στα 15khz δημιουργειται απο τις απωλειες του διηλεκτρικου του πυκνωτη του φιλτρου εξοδου και ειναι time related.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Παντως, οσο το ψαχvω για τους class D, τοσο βλεπω να επαναλαμβανονται δυο σημαντικες προυποθεσεις για σωστη αποδοση.

1. Το L-C φιλτρο στην εξοδο ωφειλει να ειναι custom αναλογα με το ηχειο (το εχει αναφερει ο Ear πολλες φορες ως βελτιστη λυση για τα class D)

LC Filter Design

To save on cost and board space, most LC filters for Class D
amplifiers are second-order, low-pass designs. Figure 3 depicts the
differential version of a second-order LC filter. The speaker serves
to damp the circuit’s inherent resonance. Although the speaker
impedance is sometimes approximated as a simple resistance, the
actual impedance is more complex and may include significant
reactive components. For best results in filter design, one should
always seek to use an accurate speaker model.
A common filter design choice is to aim for the lowest bandwidth
for which droop in the filter response at the highest audio frequency
of interest is minimized. A typical filter has 40-kHz Butterworth
response (to achieve a maximally flat pass band), if droopof less
than 1 dB is desired for frequencies up to 20 kHz. The nominal
component values in the table give approximate Butterworth
response for common speaker impedances and standard L and
C values:

2. Τα καλωδια των ηχειων πρεπει να εχουν ελαχιστο μηκος.

If the design does not include feedback from the speaker,
THD at the speaker will be sensitive to linearity of the LC
filter components.
http://www.analog.com/library/analogDialogue/archives/40-06/class_d.pdf

Φωτογραφια τοπολογιας ενισχυτων για ενεργα ηχεια...:biggrin:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.219
Reaction score
28.604
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Γι"αυτό εγω γουστάρω sansuiγια , και accuphase , but nothing else.
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Παντως, οσο το ψαχvω για τους class D, τοσο βλεπω να επαναλαμβανονται δυο σημαντικες προυποθεσεις για σωστη αποδοση.

1. Το L-C φιλτρο στην εξοδο ωφειλει να ειναι custom αναλογα με το ηχειο (το εχει αναφερει ο Ear πολλες φορες ως βελτιστη λυση για τα class D)




2. Τα καλωδια των ηχειων πρεπει να εχουν ελαχιστο μηκος.



http://www.analog.com/library/analogDialogue/archives/40-06/class_d.pdf

Φωτογραφια τοπολογιας ενισχυτων για ενεργα ηχεια...:biggrin:
οι hypex και audiopower το εχουν λυση το πρωτο.
καποια μοντελα hypex που βαζουν τα καλωδια των ηχειων μεσα στο feedback loop εχουν λυση και το δευτερο.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ποια hypex εχουν λυση για το δευτερο? Εννοεις οτι εχουν δευτερα καλωδια για sence πανω στους ακροδεκτες του ηχειου?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.552
Μηνύματα
2.982.302
Members
38.340
Νεότερο μέλος
loukas21
Top