Manos58
εγχειρισμένη
- Μηνύματα
- 17.160
- Reaction score
- 12.842
Απάντηση: Ανεμοσκορπίσματα
Και με το συμπάθιο δηλαδή......
Και με το συμπάθιο δηλαδή......
[YOUTUBE]oK_Zn30H5pA[/YOUTUBE]
Με περιβαλλετε με στοργη δηλαδη, χαιρομαιΦίλε μου Παντελή, τρία σχόλια:
1. Είσαι από τα καλύτερα παιδιά του avsite και σ' αγαπάμε όλοι.
2. Η παραπάνω πρότασή σου όπως έχει συνταχθεί δε βγάζει νόημα.
3. Ψυχαναγκαστικό είναι το τρέχεις από ακρόαση σε ακρόαση και να ενθουσιάζεσαι από κάθε "καινούργια" "άποψη περί αναπαραγωγής" δίχως να έχεις συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σου ούτε συγκεκριμένο ενοποιητικό πλάισιο στο οποίο να τις εντάσσεις.
Από την άλλη, το να ξεχωρίζεις σαφώς το "engineering mode" από το "enjoyment mode" και να χρησιμοποιείς τα μηχανήματα για να ακούς τη μουσική και όχι το αντίθετο, μάλλον για τον ορισμό της υγιούς αντιμετώπισης μου μοιάζει.
Αν είμαστε μουσικόφιλοι - μηχανηματάκηδες δηλαδή...
Γιατί αν είμαστε μηχανηματάκηδες κυρίως και δε μπορούμε ούτε "ένα διάγραμμα να διαβάσουμε" όπως (κ)λαίνε πολλοί τότε απλά είμαστε σούργελα...
O παραλληλισμός είναι άτοπος σε ό,τι αφορά τον υποφαινόμενο.Αμφότερα τα άκρα που θέτεις (3D όπως είναι μέχρι στιγμής υλοποιημένο σε αντιπαράθεση με NOS γλόμπους συνοδεία καφασιών-κομοδίνων-κάνναβης και μουμιοποιημένων μετάλλων) με αφήνουν ασυγκίνητο.Διότι θεωρώ πως είναι συνυφασμένα με καθεστώτα υπεραξίας που ποντάρουν τα μεν σε μηχανιστική ρηχότητα-απουσία ουσιαστικής τεχνολογικής προόδου- και τα δε σε ουτοπικό ιδεώδες αναβίωσης του παρελθόντος ή επανεύρεσης σε υλικά μέσα κάποιας άϋλης ΄΄πεμπτουσίας΄΄-τύφλα να χει η...φιλοσοφική λίθος- η οποία όμως χάνεται αναπόφευκτα στη διαδικασία της ηχογράφησης-μίξης-αναπαραγωγής.Η επανάκαμψη αυτής εξαρτάται περισσότερο από τον ακροατή αντί του μέσου.Φιλε Μπουτια , το ασπρομαυρο δεν εχει κατι σε ρομαντζ΄;; Και η λιστα του Σιντλερ ασπρομαυρη ηταν !!!
Σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ με την 3d τεχνολογια, που σε διασταση 42 ιντζων που ειναι αφενος εντυπωσιακη , αλλα αφετερου ειναι σαν να βλεπεις κουκλοθεατρο;;
Τελικα μημπως μετραει το σεναριο , και οχι ενας ανθρωπος ολοζωντανος 3d 30 εκατοστων;;;
Απάντηση:O παραλληλισμός είναι άτοπος σε ό,τι αφορά τον υποφαινόμενο.Αμφότερα τα άκρα που θέτεις (3D όπως είναι μέχρι στιγμής υλοποιημένο σε αντιπαράθεση με NOS γλόμπους συνοδεία καφασιών-κομοδίνων-κάνναβης και μουμιοποιημένων μετάλλων) με αφήνουν ασυγκίνητο.Διότι θεωρώ πως είναι συνυφασμένα με καθεστώτα υπεραξίας που ποντάρουν τα μεν σε μηχανιστική ρηχότητα-απουσία ουσιαστικής τεχνολογικής προόδου- και τα δε σε ουτοπικό ιδεώδες αναβίωσης του παρελθόντος ή επανεύρεσης σε υλικά μέσα κάποιας άϋλης ΄΄πεμπτουσίας΄΄-τύφλα να χει η...φιλοσοφική λίθος- η οποία όμως χάνεται αναπόφευκτα στη διαδικασία της ηχογράφησης-μίξης-αναπαραγωγής.Η επανάκαμψη αυτής εξαρτάται περισσότερο από τον ακροατή αντί του μέσου.
Εάν δεχθούμε ότι η ιστορία της υψηλής πιστότητας επαναλαμβάνεται κυκλικά,επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη-χρήστη η επιλογή ως προς το ποιά μέσα συνιστούν τη μεγαλύτερη τραγωδία και ποιά τη μεγαλύτερη φάρσα.
H αυθεντική "Ζώνη του Λυκόφωτος" γυριζόταν και προβαλλόταν ασπρόμαυρη πρωτίστως γιά οικονομοτεχνικούς παρά γιά στυλιστικούς λόγους...
Ολοι λιγο πολύ, μηχανακηδες ειμαστε, κακά τα ψέμματα....Απο το πρώτο μου σύστημα του 1978 και μετά απ' τα πολλά χαϊεντικά που άλλαξα* πριν γίνω σχεδόν αποκλειστικά AV fan, ακούω πολλούς να μιλούν για συναίσθημα αναλόγως των μηχανημάτων και των καλωδίων μέσω των οποίων ακούγεται η μουσική.
Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό, αν ήμουν συγκεντρωμένος ή χαλαρός ένιωθα πάντα το ίδιο συναίσθημα απ' ότι συσκευή αναπαραγωγής κι αν το άκουγα.
Το δικό μου συμπέρασμα απ' όλα αυτά τα χρόνια είναι πως αν προσπαθεί κάποιος να προσεγγίσει συναίσθημα μέσω του μηχανήματος αντί για τεχνική αρτιότητα, είναι μηχανάκιας και όχι μουσικόφιλος.
*χωρίς ποτέ να γίνω χαϊεντάς ευτυχώς.
Πάρις Κωτσής, Έλλην "δοκιμαστής"Μην μπερδεύετε τις μάρκες και τους τύπους των καλωδίων
Τα καλώδια αποτελούν τη μεγάλη πληγή του hi-fi, καθώς παραλλάσσουν απρόβλεπτα τον ήχο ενός μηχανήματος. Γι’αυτό, το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να έχετε τον ίδιο τύπο καλωδίων σε όλο το σύστημα. Μην μπερδεύετε πολύκλωνα με μονόκλωνα, θωρακισμένα με αθωράκιστα (με εξαίρεση φυσικά την έξοδο του πικάπ όπου τα θωρακισμένα είναι υποχρεωτικά), πεπλεγμένα με παράλληλης γεωμετρίας. Ιδανικά, θα πρέπει όλο το σύστημα να είναι καλωδιωμένο με την ίδια μάρκα και μοντέλο καλωδίων.
Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο να γνωρίζεις την Ιθάκη, για να κινηθείς γενικά προς την δική σου Ιθάκη.Πολύ ρομαντικό.
Η πραγματικότητα βέβαια είναι πιο σκληρή...
Δε γεμίσαμε ακριβώς από θαλασσοδαρμένα μέλη - χομπίστες (που παλεύουν χρόνια με τα κύματα, στο αδιάκοπο ταξίδι τους προς την τεχνική αρτιότητα..)!
Οι Οδύσσειες, αγαπητέ Παντελή, προϋποθέτουν νοσταλγία για την Ιθάκη... Οι δικοί μας Οδυσσείς δεν την έχουν δει ούτε σε carte postale.
Στο δεύτερο κομμάτι, ότι δηλαδή πολλοί χομπίστες αυτοκαθορίζονται από το ηχοσύστημά τους και την απόδοσή του (κι ούτε καν από τη μουσική που ακούνε σε αυτό - που πάει κι έρχεται..), θα συμφωνήσω. Αυτοί οι άνθρωποι, όμως, δεν τον βρήκαν ποτέ τον εαυτό τους για να κινδυνεύουν να τον χάσουν... Τέλος πάντων - μπαίνουμε στα χωράφια άλλων επιστημών...
Επί του θέματος, συμφωνώ ότι ορισμένα ακούσματα μας σημαδεύουν και μας συνοδεύουν, είτε το αντιλαμβανόμαστε είτε όχι. Έχω την αίσθηση, δε, ότι αυτά δεν περιορίζονται σε ό,τι έχουμε βιώσει αλλά κουβαλάμε και κάποια άλλα μέσα μας, "προίκα" από τις προηγούμενες γενιές. Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή θα κατανοήσουμε πλήρως τους μηχανισμούς αυτούς - αλλά όσο υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να ψάχνουν το "γιατί" χωρίς να χάνουν τον εαυτό τους, υπάρχει ελπίδα!
Σκέψου να πιεί και μισό μπουκάλι........και αφού πιεί κανα-δυο ρακιές,
Ας όψεται (μεταξύ άλλων) και ο ΜΗ-Editor...Και με το συμπάθιο δηλαδή......
[YOUTUBE]oK_Zn30H5pA[/YOUTUBE]
...και αφού πιεί κανα-δυο ρακιές...
...και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. -Έφερε και το έτερον ήμισυ μαζί.Είσαι μεγάλος παραμυθατζής....
Ο Χριστος πρωι πρωι ρε Μπουρα.......χαστουκιθηκα 4 φορες για να ισιωσω απο την φωτο....την Pepsi σου μεσα κιαρατα!!!!!!!!...και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. -Έφερε και το έτερον ήμισυ μαζί.
Πάω να ανοίξω μια pepsi.