Koenigsegg One:1 Το νέο ΥΠΕΡ-αυτοκίνητο

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.265
Reaction score
104.264
Εδώ δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Το μόνο που χρειάζεται να ειπωθεί είναι από πού πήρε την ονομασία One:1. To Koenigsegg One:1 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με αναλογία ίππων και κιλών 1:1 !!!

koenigsegg-one1-live-photos-2014-geneva-motor-show_100458547_l.jpg


Το One:1 ζυγίζει 1360 κιλά (με τα καύσιμα...) και έχει ιπποδύναμη 1360 ίππων.

GFW_5509jalop1.jpg


Koenigsegg_One1_Rear_031.jpg


Απολαύστε τα βιντεάκια (κυρίως του DRIVE) σε HD, που δείχνουν το πόση τεχνολογία βρίσκεται πίσω απ' τη δημιουργία του.
 












rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.265
Reaction score
104.264
Ένα από τα πολλά επιτεύγματα σ' αυτό το αυτοκίνητο, είναι ότι, ενώ ουσιαστικά πρόκειται για αυτοκίνητο πίστας, και η λογική της κατασκευής του ήταν η μείωση βάρους για να πετύχουν το 1:1, στην πραγματικότητα δεν του λείπει καμία άνεση.

Βρίσκουμε δέρμα παντού (όπου δεν υπάρχει ανθρακόνημα δηλαδή), ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, κορυφαίο ηχοσύστημα με 6 ηχεία, αλλά και πολλά άλλα "καλούδια".

Μεταξύ αυτών, και στη λογική της οδήγησής του σε πίστα, το One:1 βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με δορυφόρο. Όταν βρεθεί κοντά σε πίστα, από το cloud της Κοenigsegg, φορτώνονται αυτόματα όλα τα δεδομένα της πίστας, αλλά και οι βέλτιστες ρυθμίσεις στο στήσιμο (αναρτήσεις, αεροτομή, σχέσεις κιβωτίου κλπ) στροφή προς στροφή, για όλη την πίστα.

Αναλυτικά μπορείτε να τα δείτε στο βίντεο του post #9.
 

Μηνύματα
531
Reaction score
126
παρωχημένη σχεδίαση,χωρίς αγοραστικό κοινό παρά μόνο φραγκατους πετρελεαδες άσχετους περί αυτοκινησης
 


Μηνύματα
531
Reaction score
126
Όταν διαβάζω κάτι τέτοια, καταλαβαίνω ότι μας έχουν ευνουχίσει και τα όνειρα...
Δεν ειναι αυτο το θεμα απλως δεν με εντυπωσιαζουν οι φτερουγες,οι ζαντες και τα κιτσατα ταμπλο.
θα προτιμουσα κατι που να μπορει να περασει την δυναμη στο δρομο οπως αυτη εδω
 

Μηνύματα
32.929
Reaction score
27.928
Όταν διαβάζω κάτι τέτοια, καταλαβαίνω ότι μας έχουν ευνουχίσει και τα όνειρα...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.....
 

Μηνύματα
32.929
Reaction score
27.928
Δεν ειναι αυτο το θεμα απλως δεν με εντυπωσιαζουν οι φτερουγες,οι ζαντες και τα κιτσατα ταμπλο.
θα προτιμουσα κατι που να μπορει να περασει την δυναμη στο δρομο οπως αυτη εδω

ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 300+ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΕΡΑΡΙ.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
 

Μηνύματα
531
Reaction score
126
ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 300+ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΕΡΑΡΙ.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
Πισωκινητο με 300 αλογα μπορει να κινειται απλα αξιοπρεπως,παραδειγμα 300 αλογα,1800 κιλα η και να σκοτωνει αν η καροτσα το επιτρεπει,ολα ειναι σχετικα
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.876
Μηνύματα
3.066.078
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top