- Μηνύματα
- 4.041
- Reaction score
- 1.720
O Κωστας ειναι απο τους λιγους που αξιζει να το εχει.Λοιπόν, επί της ουσίας: Να τα πάρει ο Ear ή να μην τα πάρει τα Grimm;
O Κωστας ειναι απο τους λιγους που αξιζει να το εχει.Λοιπόν, επί της ουσίας: Να τα πάρει ο Ear ή να μην τα πάρει τα Grimm;
Σιγά μωρέ με τον άσχετο!O Κωστας ειναι απο τους λιγους που αξιζει να το εχει.
οταν ο Κωστας μιλουσε γι αυτη την τεχνολογια καποιοι αλλοι τραγουδουσαν το .........ηταν ενα μικρο καραβι!!!!μαστα,
αφου εμεις δεν αξίζουμε και αφου τελειωσα και με το ρουφηγμα του αυγου μου, σας αφηνω...
καλα να περνατε...
να ο μπομπ ο σφουγγαρακης!!!!χαχαχαχαχαχΆντε μάθαμε τώρα <<μικροί μεγάλοι στο καφενείο>>...
Είπαμε ποιοι έχουν δικαίωμα να μιλάνε.
Μόνο όσοι μαζί με το απολυτήριο νηπιαγωγείου κατείχαν και να αναλύσουν μια καμπύλη impulse response.
Αυτοί με την <<παιδεία>> με δυο λόγια.
Οι υπόλοιποι μόκο κρεμούλα και νάνι.
Που πας ρε Καραμήτρο αν δεν ακούς τις καμπύλες? Γιατί τι είναι η ζωή χωρίς καμπύλες στο φινάλε? Μια ματαιότητα!
Έτσι θα προκόψεις τρομάρα σου!
Ααα και κάτι άλλο. Περιμένω τόσες απαντήσεις να ακούσω μια αναφορά για Rehdeko αλλά τίποτα.
Μέχρι να γίνει λόγος θα σας παρακολουθάω λέμε...
Λοιπόν, επί της ουσίας: Να τα πάρει ο Ear ή να μην τα πάρει τα Grimm;
Ως φυσικόν φαινόμενον,η συγγενής (ανα)θεματολογία κύκλους κάνει....Άντε μάθαμε τώρα <<μικροί μεγάλοι στο καφενείο>>...
Είπαμε ποιοι έχουν δικαίωμα να μιλάνε.
Μόνο όσοι μαζί με το απολυτήριο νηπιαγωγείου κατείχαν και να αναλύσουν μια καμπύλη impulse response.
Αυτοί με την <<παιδεία>> με δυο λόγια.
Οι υπόλοιποι μόκο κρεμούλα και νάνι.
Που πας ρε Καραμήτρο αν δεν ακούς τις καμπύλες? Γιατί τι είναι η ζωή χωρίς καμπύλες στο φινάλε? Μια ματαιότητα!
Έτσι θα προκόψεις τρομάρα σου!
Ααα και κάτι άλλο. Περιμένω τόσες απαντήσεις να ακούσω μια αναφορά για Rehdeko αλλά τίποτα.
Μέχρι να γίνει λόγος θα σας παρακολουθάω λέμε...
Βρε άντε ρύθμισε τα αρνητικά σε κανένα πλέγμα μην χάσεις το σιρόπιασμα.να ο μπομπ ο σφουγγαρακης!!!!χαχαχαχαχαχ
Κάτσε, αυτό να το ξαναπούμε γιατί πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό....εκείνο που εισπράττει ο ακροατής εντός Λυρικών Αιθουσών είναι η επιμέλεια του Ακουστικού Μηχανικού.Οι δε μουσικοί ή διευθυντές ορχήστρας δέχονται καθένας στο πόστο του διαφοροποιημένα ερεθίσματα σε σχέση με αυτά που δέχεται το κοινό...
Σε μία ιδανική κατάσταση,οι επιμέρους αντιλαμβανόμενες αλήθειες θα έχουν κοινό παρονομαστή την τονική ισορροπία στο σύνολο του ακουστού φάσματος.Κάτσε, αυτό να το ξαναπούμε γιατί πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό.
1) Ο ακροατής σε μια αίθουσα προσλαμβάνει την "αλήθεια" που του "δίνει" ο εκάστοτε μηχανικός ήχου.
2) Ο κάθε μουσικός ή διευθυντής ορχήστρας προσλαμβάνει διαφοροποιημένη "αλήθεια" από το κοινό λόγο θέσης.
3) Εκ των υστέρων ο μαστεράς σερβίρει την δικιά του "αλήθεια" προς αποτύπωση στο εκάστοτε μέσο αποθήκευσης.
Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς θα σου πουν ότι εκείνοι και μόνο εκείνοι είναι κοινωνοί της πραγματικής αλήθειας, παρόλαυτά ΟΛΟΙ έχουν μια ΕΚΔΟΧΗ της αλήθειας.
Και εμείς όλοι εδώ βρισκόμαστε να ψάχνουμε το ΜΟΝΑΔΙΚΟ "αληθινό" ηχείο.
Όπως λέει και ο Bhutia...άτοπο.
Ρε συ Κωστη εχουμε μπερδεψει τα bhutia μας οπως το γραφεις.Ο θέτων ερωτήματα η απορίες προς απάντηση η προτροπή αυτής, θα όφειλε να τοποθετείται πρώτος ο ίδιος επ' αυτών !
Ενδιαφέρον θα ήταν να το πάμε και ένα βήμα παραπάνω, συμπληρώνοντας:
1) "Όσοι αναφέρονται στην πιστή αναπαραγωγή, πόσα auditorium στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο έχουν επισκευθεί?"
2) "Ποιοί από τους υποψήφιους αγοραστές είναι "μουσικοί" και με ποιές σπουδές?"
(Παρακαλώ μην αναφέρετε πόσοι και ποιοί είναι "τεχνικοί" τους γνωρίζουμε ήδη....)
Οπότε τις απαντήσεις στην ερώτηση του Bill αναπτύξτε τις εκτενέστερα, λαμβάνοντας και τις παραπάνω απορίες υπ' όψη σας.
Ευχαριστώ.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να νιώθει ασφαλέστερος κριτής ενός ηχοσυστήματος πιστής (έτσι το διάβασε) αναπαραγωγής - όντας «τεχνικά» μελετηρός - χωρίς όμως να διαθέτει καμιά μουσική παιδεία, από έναν άλλο που έχει εντρυφήσει στη ζωντανή αναπαραγωγή, λόγω ...θέσης ακρόασης?Υπό αυτό το πρίσμα, εκείνο που εισπράττει ο ακροατής κατά την παραμονή εντός Λυρικών Αιθουσών είναι η επιμέλεια; του αρμοδίου Ακουστικού Αρχιτέκτονα-Μηχανικού.Οι δε μουσικοί ή διευθυντές ορχήστρας δέχονται καθένας στο πόστο του διαφοροποιημένα ερεθίσματα σε σχέση με αυτά που δέχεται το κοινό.Οπότε το δεύτερο σκέλος απάγεται εις άτοπον.
Δεν χρειάζεται να νιώθει, είναι ασφαλέστερος κριτής. Ο πλέον ακατάλληλος κριτής είναι ο μουσικός. Πριν διαφωνήσεις, ανέβα στη σκηνή και παίξε, και μετά έλα να μου πεις. Και καλά να πρόκειται για ολιγομελή, ηλεκτρική μπάντα, που τέλος πάντων έχεις μπροστά στα πόδια σου τα μόνιτορ. Να δεις τί ακούει ο τελευταίος βιολιστής ή ο τυμπανιστής μιας κλασικής ορχήστρας...Δηλαδή, μπορεί κάποιος να νιώθει ασφαλέστερος κριτής ενός ηχοσυστήματος πιστής (έτσι το διάβασε) αναπαραγωγής - όντας «τεχνικά» μελετηρός - χωρίς όμως να διαθέτει καμιά μουσική παιδεία, από έναν άλλο που έχει εντρυφήσει στη ζωντανή αναπαραγωγή, λόγω ...θέσης ακρόασης?
...
ζηλευουμε? εεεεεεε?Δάσκαλος με ηχεία Sony...
Αν είναι σωστό θα είναι και αληθινό....Και εμείς όλοι εδώ βρισκόμαστε να ψάχνουμε το ΜΟΝΑΔΙΚΟ "αληθινό" ηχείο.
Όπως λέει και ο Bhutia...άτοπο.
Ακριβώς αυτό, ΟΥΤΟΠΙΚΟ.Σε μία ιδανική κατάσταση...
ζωη σε λογου μας...λεμε οτι εχεις σκαλωσει ασχημα.....
τον καφε του ο ενας τον πινει σκετο , ο αλλος μετριο, και παραλλος γλυκο. Επισης τα χαρμανια παρα πολλα!!!
Για να τον πιω πρεπει να γινω χημικος τροφημων;
Εσυ πιες τον σκετο γιατι αυτος ειναι ο σωστος μετα απο μετρησεις!!!
Εγω παλι αυτη την επιλογη σου την ταυτιζω με το [ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ!!]