JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.652
- Reaction score
- 27.564
Το busa που είχα δεί στο you tube χτύπαγε 420 kmh , και μπορούσε και παραπάνω , αλλά δεν είχε ασχοληθεί κανείς να το εξελίξει αεροδυναμικά , με αποτέλεσμα , στα 420 να κουνάει.
Ξέρεις τι έχει να γίνει αν μακρύνουν την τελική μετάδοση του GTR ?ΥΓ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η GTR ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ....
ΚΑΙ Η ΚΑΒΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Η ΜΠΟΥΓΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΕ ΑΓΡΙΕΣ
ΤΕΛΙΚΕΣ....
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 400 ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.......
Το busa που είχα δεί στο you tube χτύπαγε 420 kmh , και μπορούσε και παραπάνω , αλλά δεν είχε ασχοληθεί κανείς να το εξελίξει αεροδυναμικά , με αποτέλεσμα , στα 420 να κουνάει.
Ορθόν!Ε ναι δεν αντιλέγω. Αυτό νομίζω είναι κομπρεσοράτο σωστά?
ΝΑΙ!Ξέρεις τι έχει να γίνει αν μακρύνουν την τελική μετάδοση του GTR ?
Υπερβολές. (-καλά τα λές..)ΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ 250+ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΛΕΠΤΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ
ΔΕΙ ΟΛΑ!
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΝΑΙ!
ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΓΗ!
ΤΑ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ...
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ.
ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΝΙΣΑΝ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ!!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΩΝ "ΦΤΙΑΓΜΕΝΩΝ" ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥΣΑΔΕΝΙΑ ΚΑΘΟΤΙ
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΑ.
ΠΧ ΑΝ ΕΧΕΙ 1300ΗΡ ΣΤΙΣ 8,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ
ΤΙΣ 6,000 ΤΟΤΕ ΠΑΝΕ ΑΧΡΗΣΤΑ.....
ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΛΟΙΠΟΝ.
Η ΒΕΥΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟΣΑ....
ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 200 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΑΡΓΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
ΜΑΚΛΑΡΕΝ ΣΠΟΡ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ "ΛΑΧΑΝΙΑΖΟΥΝ" Τ ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΟΝ
ΧΟΡΟ.......
Αντιλαμβάνεσαι ότι διαφωνώ σφόδρα μαζί σου, αλλά , γι αυτό είναι τα for a, για να συζητάμε και να διαφωνούμε και να ενημερωνόμαστε και πάει λέγοντας.
Λοιπόν, η αεροδυναμική του GTR φιάχνει εύκολα όπως και των περισότέρων αυτοκινήτων , με ένα πρόγραμμα που τρέχει σε κάποιο δυνατό υπολογιστή. Αρκεί να έχεις την database , της Nissan, με όλα τα αρχεία της και να ξέρεις που να επέμβεις. Υπάρχουν οίκοι στο εξωτερικό που το αναλαμβάνουν αυτό, αντί του ευτελούς ποσού των 1200e. STREAMLINING λέγεται η όλη διαδικασία.
Το δύσκολο τώρα είναι να υπολογίσεις πως και πόσο θα αλλάξεις την τελική μετάδοση για να εκμεταλευτείς τα μουσαδένια άλογα του πειραγμένου κινητήρα , που έγραψε το δυναμόμετρο , και που χρησιμοποιούν και οι ίδιοι οι κατασκευαστές σαν βάση για να εξελίξουν τα αυτοκίνητά τους. Οταν υπάρχει γνώση και θέληση , πέρα απο χρήματα , μπορούν να γίνουν απίστευτα πράγματα.
Το Νισανι πάντως θα τσiμπαγα από δαύτα αν μου λέγανε να διαλέξω...
AVTOEXPORT...Φιλοδοξία ή άγνοια;