JOHN MARKOU's Civic S 140hp @260kph!

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.013
Reaction score
76.846
Για μένα, η πιο σφαιρική ένδειξη χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου ήταν ανέκαθεν το χιλιόμετρο από στάση.
Δεν είναι, αδικεί τα αυτοκίνητα με κίνηση σε δυο μόνο τροχούς σε συνθήκες που δε θα βρεθούν ποτέ.
Το rolling απο 10-20 χ.α.ω. είναι πραγματικά αντικειμενικό.

Το launch είναι η χειρότερη δοκιμασία που μπορεί να περάσει ένα αυτοκίνητο, όχι οι πίστες και οι χωματόδρομοι. Διαλύονται τα πάντα.
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.424
Reaction score
92.762
Δεν είναι, αδικεί τα αυτοκίνητα με κίνηση σε δυο μόνο τροχούς σε συνθήκες που δε θα βρεθούν ποτέ.
Το rolling απο 10-20 χ.α.ω. είναι πραγματικά αντικειμενικό.

Το launch είναι η χειρότερη δοκιμασία που μπορεί να περάσει ένα αυτοκίνητο, όχι οι πίστες και οι χωματόδρομοι. Διαλύονται τα πάντα.
Αναφέρομαι στις εργοστασιακές τιμές. Τα πειράματα των χρηστών έχουν το κόστος τους. Όποιος θέλει πειράγματα εννοείται ότι έχει σκεφτεί τα έξτρα χρήματα συντήρησης που θα χρειαστούν. :)

Και δεν μιλάω για "κόντρες" που μετράει το δέκατο του δευτερολέπτου. Αν θέλουμε να μετρήσουμε τη βελτίωση που κάναμε μπορούμε να εκκινήσουμε πιο συμβατικά, χωρίς να εξαερώσουμε το δίσκο/πλατό και το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης. Αν αντί για 30" κάνουμε 30.8" δεν τρέχει τίποτα. Θα μετρήσουμε 2-3 φορές πριν και 2-3 μετά τη βελτίωση και θα δούμε τι ψάρια πιάσαμε.

Άσε που πολλοί ηλικιωμένοι ή γυναίκες ξεκινούν πάντα με τέρμα γκάζι και αμπραγιάρισμα και "καρφώνουν" τις ταχύτητες στα κατεβάσματα με αποτέλεσμα να τα ρημάζουν όλα πιο γρήγορα από γκαζοτάκουνο. :D

Οι μεταβολές της ταχύτητας είναι ο σκοπός της κάθε βελτίωσης. Το να πατάμε τέρμα το γκάζι σε ατέλειωτες ευθείες μπας και δούμε 5 χιλιόμετρα παραπάνω δεν έχει μεγάλο πρακτικό αποτέλεσμα στην καθημερινότητά μας με το αυτοκίνητο.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.013
Reaction score
76.846
Οι μεταβολές της ταχύτητας είναι ο σκοπός της κάθε βελτίωσης. Το να πατάμε τέρμα το γκάζι σε ατέλειωτες ευθείες μπας και δούμε 50 χιλιόμετρα παραπάνω δεν έχει μεγάλο πρακτικό αποτέλεσμα στην καθημερινότητά μας με το αυτοκίνητο.
Fixed.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.424
Reaction score
92.762
Μπορούμε να κάνουμε τη μέτρηση με το Need for Speed: Shift 2 Unleashed μόνο που εκεί έχει μόνο το Civic Si. 8-)

Screenshot (1).png


Υπάρχουν αρκετά upgrades και τεστάρουμε δωρεάν από το σπίτι μας. :D

 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.264
Reaction score
102.557
Ωραία βρε παιδγιά όλα αυτά, ο Γιάννης όμως πού είναι; :thumbsdown::sneaky::)
 



Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.222
Reaction score
36.277
Εντελως τυχαια, πριν απο λιγο μιλουσα με ενα πρωην μελος του φορουμ, κ πολυ γνωστο στην HiEnd κοινοτητα, που ηταν ιδιοκτητης κωλοφτιαγμενου Type R , που ετρεχε σε αγωνες, κ του ανεφερα ετσι την περιπτωση κ γελουσε, με καμια Παναγια λεει..

Πανω απ ολα , σε καμια περιπτωση δε θα θελα να φερω σε δυσκολη θεση το Γιαννη, ουτε ειναι πως δεν τον πιστευω, ενω μου φαινεται βεβαια κ μενα απιθανο, αλλα ποτε δεν ξερεις...


Ετσι, σεφτες να γινεται μωρε...
 





rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.806
Reaction score
99.483
και ναι!! τα καταφεραμε και γεμισαμε 9 σελιδες και 175 ποστς και ακομα τιποτις.... :p:p:p
Μόλις ξαναπιάσει τα 262 θα μας ποστάρει φωτό, φαντάζομαι...:whistling:
 


indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.187
Reaction score
4.227
Το Type s δυναμομετρημένο στα 158 bhp , δεν βάζει ακριβώς φωτιά στο δρόμο. Παρ΄'όλα ταύτα στην εθνική που κατέβαινα την δευτέρα , από σαλλονίκη , το ένιωθα να κολλάει στο δρόμο πολύ καλά. Σε φρένο πανικού από τα 260 , έξω από την Κατερίνη σε κλασσικό μπλόκο , δεν μπήκε καν ABS.
Για το δρακο που βγαινει στο τουλελ της Κατερίνης κουβεντα ε?:beach:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
καλα κρασα........αδειαζε το σακουλακι της τυχης σου ...και ο λογαριασμος.....ερχεται...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.176
Μηνύματα
2.965.115
Members
38.302
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top