Bullying (Kii Audio Three)

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Δηλ μηπως το επεβαλαν οι συνθηκες?
Η καταναλωτική λύσσα τα επέβαλε....το μέγεθος τους τα επέβαλαν .........αλλά το κυριότερο ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ
ιατροί πιντιεφάκηδες τους οποίους συναναστρέφεται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων οι οποίοι αγοράζουν ηχεία σαν να παίρνουν εγχρωμο ντοπλερ και UBS medical grade .:rolleyes:

o tempora o mores ..........................που λέει και ο γερος στο πειρατικό στον Αστερίξ .
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.072
Reaction score
79.749
Επειδή εσύ είσαι καμένος απο την κρυσταλλιερα θα έχουν όλοι τον ίδιο καημό νομίζεις;:p
Μιλάει...ο άνθρωπος που κάνει μπασοπαγίδες με κάδρα του Βελουχιώτη...:whistling::p:D:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Regarding toe-in I really don’t understand why heavy toe-in isn’t morepopular.When the axes cross in front of the listener, the time of arrival and intensity cues counteract so you get a kind of stereo image even outside the sweet spot. When the axes cross behind the listener, the two cues reinforce each other so the image collapses on the nearest speaker. I’m not the only one doing that. The Marantz room at the MOC had their speakers crossed at 90 degree angles and they gave the same reason for it. You do need controlled dispersion for thistrick to work of course. I guess some folks like near-zero toe-in because, as Floyd Toole found, lateral reflections are often euphonic (more “space”). I don’t do euphonics as you’ve probably figured.
Μπρουνος τα άνωθεν.
Κι εγώ τα λέω μία δεκαπενταετία..
Κάποιοι άλλοι το είχαν εφαρμόσει στην πράξη προτού ξεκινήσεις να τα λες,με ηχεία...χοάνης που είχαν στην κατοχή τους.8-)
Αναφέρεται μάλιστα εν είδει αλλότριου παραδείγματος ότι πολλοί επισκέπτες στην Αθηναϊκή έκθεση του 2015 είχαν απορήσει με την τοποθέτηση των Zingali Twenty υπό υψηλή γωνία κλίσης,όπου οι εγκάρσιοι άξονες των ηχείων τέμνονταν πολύ πιο μπροστά ως προς την ορισθείσα απόσταση ακρόασης.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Η καταναλωτική λύσσα τα επέβαλε....το μέγεθος τους τα επέβαλαν .........αλλά το κυριότερο ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ
ιατροί πιντιεφάκηδες τους οποίους συναναστρέφεται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων οι οποίοι αγοράζουν ηχεία σαν να παίρνουν εγχρωμο ντοπλερ και UBS medical grade .:rolleyes:

o tempora o mores ..........................που λέει και ο γερος στο πειρατικό στον Αστερίξ .
Ποιητικό....
 

Μηνύματα
544
Reaction score
379
Τα συγκεκριμένα ηχεία τι ηχεία θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν;
Κάποιος σαν κι εμένα που ακούει ροκ την μποτιά θα την νιώσει στο στομάχι; Αν βάλω να ακούσω την Μυθωδία θα νιώσω το μεγαλείο της ορχήστρας;
Ρωτάω γιατί σκέφτομαι για αλλαγή των ηχείων μου.
Καμία απάντηση;
 


Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Καμία απάντηση;
Ειναι πολυ σχετικο κ υποκειμενικο αυτο που ρωτας?
Ηχεια υπαρχουν τοοσα μα τοσα πολλα που ακούγονται διαφορετικα αναλογως των ενισχυτικων δωματιου αυτιων πηγης κομματιου κτλ
Αν κανεις τον πολλαπλασιασμο θα καταληξεις στο απειρο
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.254
Reaction score
137.893
View attachment 62372

Βάσει των μετρήσεων που δημοσιεύει το Audio, η ορθότητα των οποίων είναι μάλλον δεδομένη, συγκρινομένη μ' αυτήν επί του άξονος, η απόκριση αυτού του ηχείου σε οριζόντιο off-set 45 μοιρών παρουσιάζει πτώση της τάξης των 3-4dB από τα 300Hz, η οποία συναρτήσει της συχνότητας βαίνει αύξουσα -δηλαδή επιδεινώνεται, φθάνοντας κάπου στα 8-9dB στο ωφέλιμο όριο των 13KHz. Δηλαδή, στρέφοντας τα ηχεία προς τα έσω, αυτά μπασσάρουν -μπασσάρισμα το οποίον καθίσταται αντιληπτό ακόμη και από ανεκπαίδευτο άτομο, με το κατάλληλο ρεπερτόριο, βεβαίως. Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει νομοτελειακά, αφού τα διαφράγματα κινούνται αξονικά και όχι ακτινικά.

Αυτό θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει ευφωνία και να του τη βγει του Μπρούνο, άλλως θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει και παθητική αύξηση των μπάσων, βάσει του γούστου. Εν πάση περιπτώσει, εγώ προσωπικά το βρίσκω χαζό, από τη μια κάποιος να παλεύει να επιτύχει υψηλής ακριβείας ευθεία απόκριση επί του άξονος, αποπνέοντας μάλιστα δημοσίως μια αύρα ορθολογιστού τεχνοκράτου και από την άλλη να υποστηρίζει δημοσίως τα περί toe-in, όπου η ευθεία απόκριση έχει πάει τη βόλτα της στο πάρκο (που θά 'λεγε κι ο αείμνηστος Κούμπας).
Πολύ σωστά.
Τα ηχεία αυτά, θα πρέπει να έχουν τόσο toe-in, όσο χρειάζεται για να σε βλέπουν φάτσα κάρτα, +10 μοίρες, για τόνωση του μπάσου για πολλαπλούς και ευκόλως αντιληπτους λόγους.
Όπως φαίνεται από την εκτός άξονα απόκριση, στις 10 μοίρες είναι κουκλι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.254
Reaction score
137.893
Τα συγκεκριμένα ηχεία τι ηχεία θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν;
Καμία απάντηση;
Τα συγκεκριμένα ηχεία θα μπορούσαν επάξια να αντικαταστήσουν οποιαδήποτε άλλα ηχεία, για οποιοδήποτε είδος μουσικής.

Ο περιορισμός που υφίσταται είναι ο άνθρωπος, δηλαδή τι έχει μάθει να ακούει και αν μπορεί να ξεφύγει από αυτό, ιδίως αν αυτό εμπεριέχει ευχάριστες αποχρώσεις, είτε αυτές είναι παραμορφώσεις (ευηχες) είτε μπουμπουνιστικα μπάσα (εκτός περιεχομένου ηχογράφησης, αλλά ευχάριστα)
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Οι αποψεις για τα το τι αξιζει το καθε ηχειο η τι παιζει ειναι σε αριθμο πολλαπλασιο του αριθμου των διαθεσιμων των ιδιων των ηχειων
Και καπου εδω κολλαει το...
Χαος.....:D:D:dance2:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Αυτά που λέμε στη στάση...


Καλό θα ήταν ν ανοίξεις νέο θέμα,να γράψεις τι έχεις τώρα και πως έχεις συνηθίσει ν ακούς.
Μας τα λες στο λεωφορείο.
Ο περιορισμός που υφίσταται είναι ο άνθρωπος, δηλαδή τι έχει μάθει να ακούει και αν μπορεί να ξεφύγει από αυτό, ιδίως αν αυτό εμπεριέχει ευχάριστες αποχρώσεις, είτε αυτές είναι παραμορφώσεις (ευηχες) είτε μπουμπουνιστικα μπάσα (εκτός περιεχομένου ηχογράφησης, αλλά ευχάριστα)
Άρπα την ρε γιατρουδάκο .:p:D
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
View attachment 62372

Βάσει των μετρήσεων που δημοσιεύει το Audio, η ορθότητα των οποίων είναι μάλλον δεδομένη, συγκρινομένη μ' αυτήν επί του άξονος, η απόκριση αυτού του ηχείου σε οριζόντιο off-set 45 μοιρών παρουσιάζει πτώση της τάξης των 3-4dB από τα 300Hz, η οποία συναρτήσει της συχνότητας βαίνει αύξουσα -δηλαδή επιδεινώνεται, φθάνοντας κάπου στα 8-9dB στο ωφέλιμο όριο των 13KHz. Δηλαδή, στρέφοντας τα ηχεία προς τα έσω, αυτά μπασσάρουν -μπασσάρισμα το οποίον καθίσταται αντιληπτό ακόμη και από ανεκπαίδευτο άτομο, με το κατάλληλο ρεπερτόριο, βεβαίως. Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει νομοτελειακά, αφού τα διαφράγματα κινούνται αξονικά και όχι ακτινικά.

Αυτό θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει ευφωνία και να του τη βγει του Μπρούνο, άλλως θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει και παθητική αύξηση των μπάσων, βάσει του γούστου. Εν πάση περιπτώσει, εγώ προσωπικά το βρίσκω χαζό, από τη μια κάποιος να παλεύει να επιτύχει υψηλής ακριβείας ευθεία απόκριση επί του άξονος, αποπνέοντας μάλιστα δημοσίως μια αύρα ορθολογιστού τεχνοκράτου και από την άλλη να υποστηρίζει δημοσίως τα περί toe-in, όπου η ευθεία απόκριση έχει πάει τη βόλτα της στο πάρκο (που θά 'λεγε κι ο αείμνηστος Κούμπας).
Υποστηρίζει δημοσίως το μεγάλο toe-in, δηλ. τα ηχεία να διασταυρώνονται εμπρός από τον ακροατή γιατί αυτό δίνει ευρύτερο sweet spot. Όμως όπως σωστά λες, μεγάλο toe-in χαλάει την απόκριση. Αυτό το πρόβλημα το είχε λύσει στο grimm με διαφορετική ρύθμιση του dsp/eq (ώστε να παίζει φλατ στις 45 μοίρες). Στο kii δεν ξέρω αν υπάρχει σχετική πρόβλεψη.

Επίσης αναφέρει ότι μικρό ή καθόλου toe-in είναι πιο εύηχο λόγω των πλαινών ανακλάσεων. Classic trick στο κόσμο του hi-fi oπου το εύηχο υπερτερεί του ακριβούς.Με καθόλου toe-in έχεις και λιγότερα μεσαία/πρίμα και εύηχες ανακλάσεις που κάνουν το sounstage να "εκτείνεται πέρα από τα όρια του δωματίου" - τρίχες, κατσαρές. Aντίθετα στον κόσμο του pro audio τα ηχεία "κοιτούν" πάντα ευθεία τον ακροατή, δηλ. έχουν "σωστό" toe-in, ούτε μεγάλο, ούτε μικρό.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.254
Reaction score
137.893
Πολύ σωστά.
Τα ηχεία αυτά, θα πρέπει να έχουν τόσο toe-in, όσο χρειάζεται για να σε βλέπουν φάτσα κάρτα, +10 μοίρες, για τόνωση του μπάσου για πολλαπλούς και ευκόλως αντιληπτους λόγους.
Όπως φαίνεται από την εκτός άξονα απόκριση, στις 10 μοίρες είναι κουκλι.
Για να κλείσει το θέμα:

Σε ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (γωνίες τριγώνου 60 μοιρών) τα ηχεία οφείλουν toe-in 30 μοιρών, συν 10 μοίρες που μας επιτρέπει η εκτός άξονα απόκριση. Το σύνολον 40. Θα εστιάζει ολίγον εμπρός η ακτινοβολία των ηχείων, ευρύ σουιτ σποτ, ωραία καμπύλη απόκρισης, σύμφωνα με το προαπαιτούμενο από μπουτια ανάγνωσμα προσχωμεν.

Αυτάαααα, άλλα νέα; Ο καιρός καλός;
 



Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
γυρισα σημερα γαμ@#^#@^%### >:(

ελεγα να σε παρω ναρθω μια βολτα .....αλλα θα ειχα προβλημα μετα και ετσι το αφησα για αλλη φορα :)

εχετε τον παραδεισο διπλα σας...
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.977
Reaction score
101.650
Σ' αρέσουν τα ηχεία του Κωστάκη; :)
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.531
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top