- Μηνύματα
- 2.068
- Reaction score
- 1.469
Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουνΠοσα μετρητικα μηχανηματα και software υπαρχουν?
Ολα θα εδιναν τα ιδια αποτελεσματα μετρώντας το ιδιο συστημα στον ιδιο χωρο?
Εχω περιεργεια
Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουνΠοσα μετρητικα μηχανηματα και software υπαρχουν?
Ολα θα εδιναν τα ιδια αποτελεσματα μετρώντας το ιδιο συστημα στον ιδιο χωρο?
Το four και στο χερι δεν θα αντεξει πανω απο μερικους μηνες.Προσοχή μην πιαστούμε πάλι σε κανένα...κοτετσόσυρμα.
Κάλλιο Four και στο χέρι,παρά...more & more και καρτέρει
Δηλαδη πράγματι λες: τι να ξερει ο μ@λακας ο Parsons για το πως πρεπει να ακουγεται το dark side of the moon -εγω ξερω καλυτερα ?ετσι και αλλιως τις τ@βλες του καθε ηχοληπτη θα ακους..στο τελος...τωρα αν η τ@βλα του καθε μαστορα ειναι μοναδικη αληθεια τι να πω?
Μαλλον εσυ πρεπει να παρεις τα καταλληλα εργαλειαΕγω θελω να ακούσω τη μουσικη που έφτιαξαν αλλοι.
Εσυ θες να δημιουργήσεις τη δικη σου διασκευή αυτής της μουσικής.
Γιατι δεν παιρνεις τα κατάλληλα εργαλεία τοτε?
¨ολα τα μετρητητικά ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα μετρήσουν το ίδιο. Ανάλογα τις δυνατότητες τους και την γνώση του χρήστη θα υπάρχει μεγαλύτερη η μικρότερη σε βάθος ανάλυση. Αλλά ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα μετρήσουν το ίδιοΟι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουν
Εχω περιεργεια
Χωρίς να είμαι ο μέγας ειδικός των...μετρήσεων (μια και υπάρχουν εδώ μέλη έχοντα μεγαλύτερη πρακτική εξάσκηση),έχω να σημειώσω ότι τα ποιοτικά μετρητικά μηχανήματα είναι βαθμονομημένα και ρυθμισμένα κατά τρόπον ώστε ν'ακολουθούν κατά τη λειτουργία τους συγκεκριμένα πρωτόκολλα,φέροντας κιόλας την ομόλογη πιστοποίηση.Αναμένονται αμελητέες διαφορές μεταξύ μετρητικών που φέρουν δεδομένη πιστοποίηση,εφόσον βεβαίως θα διατηρηθούν απαράλλακτα η μέθοδος μέτρησης,το μετρητικό hardware (τα...εργαλεία δηλαδή) και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χώρου.Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουν
Εχω περιεργεια
Να, αυτό είναι το δόγμα του χαϊεντά.Oυτε το ιδιο συστημα σε δεκα διαφορετικους χωρους ακομη και φροντισμενους .δεν θα παιζει το ιδιο.
Δε μου φτάνουν τα λεφτα.Μαλλον εσυ πρεπει να παρεις τα καταλληλα εργαλεια
Μια κακη ηχογραφιση,θα παραμεινει κακη οποιο eq και να της δωσεις.Ο λόγος της συνεχούς και χρόνιας συζήτησης περί ήχου, ηχογραφήσεων και αναπαραγωγής με πολλές και διαφορετικές απόψεις έγκειται στο ότι :
1. Ηχογραφήσεις
Χωρίζονται σε κακές - μέτριες - καλές - εξαιρετικές
2. Συστήματα αναπαραγωγής
Χωρίζονται σε μέτρια - καλά - εξαιρετικά
3. Χώρος Αναπαραγωγής
Χωρίζονται σε κακούς - μέτριους - καλούς - εξαιρετικούς
¨οπως καταλαβαίνετε οι συνδιασμοί των παραπάνω είναι πάρα πολλοί και δυστυχώς ως επι το πλείστον τυχαίοι.
Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς ως πρός την ποιότητα θεωρούμε μια εξαιρετική ηχογράφηση σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής , σε έναν καλό χώρο, πρέπει να πάιξει ακριβώς η πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν ο ηχολήπτης και ο mastering engineer σε συνδιασμό με την παραγωγή..
Το γούστο έγκειται στο ότι κάποιος είτε γιατί δεν ακούει καλά είτε απο άποψή θέλει ποιό πολλά πρίμα ας πούμε η ποιό πολλά μπάσσα. Μέχρι εδώ υπάρχει μια λογική ακολουθία.
Η λογική ακολουθία πάει περίπατο όταν για παράδειγμα μια μέτρια σκληρή ηχογράφηση πάιζει σε ένα μέτριο ας πούμε σύστημα που φουσκώνει τα μπάσσα και αυτή η ηχογράφηση ακούγεται "καλύτερα" απο ότι σε ένα σύστημα εξαιρετικό που δείχνει όμως τα προβλήματα.
Για όλα αυτά στις αρχές του 21 αιώνα υπάρχουν ΑΠΛΕΣ λύσεις. Και αυτές είναι η δημιουργία profiles. Δηλαδή έχουμε σετάρει και πληρώσει ένα Χ, Ψ σύστημα. Με τις σύχρονές δυνατότητες αναπαραγωγής μπορούμε να έχουμε για παραδειγμα 3 καμπύλες
( και πολύ περισσότερες προφανώς ) αλλά 3 είναι υπεραρκετές
1. FLAT
για όλες τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που στο μετρημένο σύστημα μας πάιζουν όπως πρέπει
2. ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ
Για τις σκληρές ηχογραφήσεις
3. ΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ
Για τις ποιό μουντές ηχογραφήσεις
Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της αναπαραγωγής.
(πάντα έτσι ήταν δηλαδή με άλλο τρόπο, π.χ το Linn έγινε μυθικό γιατί όταν όλα έξυναν τα μαλάκωνε και έκανε mastering,οι ψαγμένοι ειχαν 2 βραχίονες και 2 κεφαλές ανάλογα την ηχογράφηση κλπ )
Is that simple
¨οπως όλα τα πράγματα, όλα είναι στο μυαλό μας
Το ξερω γι αυτο το ειπα.Δε μου φτάνουν τα λεφτα.
2 - 3 σελιδες γεμίζει το θεμα την ημερα ...
εγώ πάλι το μπλα μπλα το προσπερνάω ψάχνοντας να δω κάποιο βιντεακι με τα συγκεκριμενα kii εν δρασει
Βλέπε...σώπα...άκου -αναγκαστικώς με αυτήν τη σειρά.τούτα θέλω να ακούσω
τούτα θέλω να ακούσωΠροέκυψε διανυκτέρευση στην Αθήνα και είπα να αρχίσω το στήσιμο
View attachment 62366
View attachment 62367
View attachment 62368
View attachment 62369
η πίσω όψη με τις ρυθμίσεις ειναι τόσο μικρή που λες οτι απευθύνεται μόνο σε μικροκαμωμένους... χειρουργούς... Ασιάτες
Χρήστο Χρήστο, δε καταλαβαίνεις ότι ο ορισμός του καλού συστήματος είναι το πρόβλημα. Καλό σύστημα ποιο ειναι δε μας ειπες. Το όμορφο; Το ακριβό; Το αναλογικό; Το λαμπατο; Το μπασαριστό; Αυτό που μου αρέσει; Άσε, θα σου πω εγώ. Το καλό σύστημα είναι το δικό μου. Γιατί είναι σανσούι.σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής
Ο λόγος της συνεχούς και χρόνιας συζήτησης περί ήχου, ηχογραφήσεων και αναπαραγωγής με πολλές και διαφορετικές απόψεις έγκειται στο ότι :
1. Ηχογραφήσεις
Χωρίζονται σε κακές - μέτριες - καλές - εξαιρετικές
2. Συστήματα αναπαραγωγής
Χωρίζονται σε μέτρια - καλά - εξαιρετικά
3. Χώρος Αναπαραγωγής
Χωρίζονται σε κακούς - μέτριους - καλούς - εξαιρετικούς
¨οπως καταλαβαίνετε οι συνδιασμοί των παραπάνω είναι πάρα πολλοί και δυστυχώς ως επι το πλείστον τυχαίοι.
Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς ως πρός την ποιότητα θεωρούμε μια εξαιρετική ηχογράφηση σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής , σε έναν καλό χώρο, πρέπει να πάιξει ακριβώς η πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν ο ηχολήπτης και ο mastering engineer σε συνδιασμό με την παραγωγή..
Το γούστο έγκειται στο ότι κάποιος είτε γιατί δεν ακούει καλά είτε απο άποψή θέλει ποιό πολλά πρίμα ας πούμε η ποιό πολλά μπάσσα. Μέχρι εδώ υπάρχει μια λογική ακολουθία.
Η λογική ακολουθία πάει περίπατο όταν για παράδειγμα μια μέτρια σκληρή ηχογράφηση πάιζει σε ένα μέτριο ας πούμε σύστημα που φουσκώνει τα μπάσσα και αυτή η ηχογράφηση ακούγεται "καλύτερα" απο ότι σε ένα σύστημα εξαιρετικό που δείχνει όμως τα προβλήματα.
Για όλα αυτά στις αρχές του 21 αιώνα υπάρχουν ΑΠΛΕΣ λύσεις. Και αυτές είναι η δημιουργία profiles. Δηλαδή έχουμε σετάρει και πληρώσει ένα Χ, Ψ σύστημα. Με τις σύχρονές δυνατότητες αναπαραγωγής μπορούμε να έχουμε για παραδειγμα 3 καμπύλες
( και πολύ περισσότερες προφανώς ) αλλά 3 είναι υπεραρκετές
1. FLAT
για όλες τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που στο μετρημένο σύστημα μας πάιζουν όπως πρέπει
2. ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ
Για τις σκληρές ηχογραφήσεις
3. ΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ
Για τις ποιό μουντές ηχογραφήσεις
Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της αναπαραγωγής.
(πάντα έτσι ήταν δηλαδή με άλλο τρόπο, π.χ το Linn έγινε μυθικό γιατί όταν όλα έξυναν τα μαλάκωνε και έκανε mastering,οι ψαγμένοι ειχαν 2 βραχίονες και 2 κεφαλές ανάλογα την ηχογράφηση κλπ )
Is that simple
¨οπως όλα τα πράγματα, όλα είναι στο μυαλό μας
Νταξ, θες να τ'ακουσεις, αλλά γιατί;τούτα θέλω να ακούσω
Λάθος, υπάρχει πολύ χειρότερο κοτετσοσυρμα, αυτό που δεν λιώνει με το τύπωμα του επόμενου PDF, ακόμα κι αν ανεβάζει ασταμάτητα τα Κ των euroΤο four και στο χερι δεν θα αντεξει πανω απο μερικους μηνες.
Δεν υπαρχει χειροτερο κοτετσοσυρμα απο 10-15 Κ-euro που θα λιωσουν με το τυπωμα του επομενου pdf του more & more.
Αν εννοεις την δικη μου ερωτησηΧρήστο (και μπουτια) μη μπαίνεις στον κόπο να απαντάς σε βλακείες..
[DOUBLEPOST=1472294416][/DOUBLEPOST]
Να, αυτό είναι το δόγμα του χαϊεντά.
Γιατί ?!Χρήστο, λυπάμαι πολύ που στο λέω, αλλά δεν έχεις μέλλον στο χώρο του χάι εντ.