Bullying (Kii Audio Three)

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Σαφώς αποδεκτή η ορθότητα του συλλογισμού σου απ'ακρη σ'ακρη, αλλά ασύμβατη με το χάι εντ, διότι είναι πχ αποδεκτό στο χώρο του χάι εντ να αλλάζεις καλώδια με έμβλημα το κυνήγι του τέλειου ματσινγκ και με σύμμαχο την τσέπη, το αυτί, δγιο δήθεν επιστημονικά γραφήματα του καλωδίου, και που το πας, την αναγνώριση στην κενωνία ρε αδερφέ, για ένα κούτελο ζούμε, αλλά είναι ασύμβατη η επέμβαση στο αγνό παρθένο σήμα το αναλογικό το αμόλυντο.
Δεν νομίζω

Το Hi-end αλλάζει παγκοσμίως τάχιστα.

Είναι ασύμβατη η παρουσία ρυθμιστικών τονικότητας στην πλάτη του ηχείου.
Ομοίως στον προενισχυτή.Είναι ασύμβατη η έννοια της ισοστάθμισης χώρου με dsp.
Και καλά κάνει, γιατί στις περισότερες περιπτώσεις θα κάνει ποιό πολύ κακό απο καλό.
Δεν γίνεται σε κάθε δωμάτιο να υπάρχει και ένας ειδικός που θα το ρυθμίζει.
Και καλύτερα ένα απλό σύστημα να παίζει γήινα μουσική παρά ένα αρύθμιστο DSP

Μπορείς όμως να αλλαζεις λυχνίες, καμία νος, καμία ρωσσικη με φωνές αληθινές και τέτοια. Το να βάζεις πσηφιακό καρακτερ της ίδιας λυχνίας όμως, όχι, ασύμβατο. Κι ας ακούγεται το ίδιο, είναι θέμα θρησκείας. Τι πιστεύει ο άλλος. Όχι τι ισχύει.
Δεν είναι το ίδιο ούτε σε αποτέλεσμα ούτε σε φιλοσοφία. ( δεν μιλάω τι είναι καλύτερο)
Και πραγματικά δεν είναι για όλους. Ίσως σε 10 χρόνια. Αυτό δεν είναι για μομφή.
Κάποιοι δεν έχουν ακόμα ισχυρή σχέση με Computer και οι λυχνίες είναι μια χαρά για ...
αλλαγές στον ήχο.


Διότι το γούστο του καθενός είναι απόρροια της επι σειράς ετών λανθασμένης άποψης που έχει διαμορφωθεί υποσυνείδητα στον εαυτό του
Το γούστο είναι πολύ γενική λέξη αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι απο την εμπειρία μου 30 χρόνια στον ήχο ( 90 %) ακούνε με τον ίδιο τρόπο το σωστό αποτέλεσμα και συμφωνούν.

Δηλαδή, να σου πω στην πράξη, πας ρε παιδάκι μου στον γκεομιατ ή στον γκονη, που μία ζωή ακούν λάθος (δε πειράζει να τα παραδεχομαστε)
Λάθος.

O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer και αν κάποτε είχε 25 μηχανήματα ήχου ήταν επειδή έψαχνε. Όταν " βρήκε " έμεινε με 3-4 και την πολύ μεγάλη δισκοθήκη του που απολαμβάνει τακτικά.

Το ίδιο και ο Γκόνης, μόλις άκουγε ένα σύστημα αξιώσεων το ξεχώριζε με ευκολία άσχετα με το τι είχε για να ακούει ο ίδιος την ίδια περίοδο.

Μην τα βάζεις όλα και όλους στο τσουβάλι εδώ ....

Στην άλλη ερώτηση, όταν ( πολύ σπάνια πλέον, ας το ρυθμίσει ο καθένας όπως θέλει) ρυθμίσω ένα σύστημα, προφανώς το ρυθμίζω για να παίζει "ιδανικά" σε δεδομένο χώρο ( η τέχνη του εφικτού). Πάντα όμως αφήνω 3-4 προφίλ για διαφορετικές ηχογραφήσεις, σκληρές - μαλακές - vintage για να παίξει ο ακροατής - πελάτης ανάλογα τα κέφια και το γούστο του και να αποφασίσει.
 

Κ

κιμωνhifi

Guest
Ακόμα και τη δεκαετία 90-00 με την b&w και τον nautilus πάλι δεν προχώρησε όσο θα έπρεπε. Ναι δε λέω ο ναυτίλος ήταν περιορισμένης παραγωγής και μάλλον αρκετά ακριβό conept , αλλά θεωρώ ότι στην διεθνή High end κοινότητα θα έπρεπε να τύχει μεγαλύτερης αποδοχής και ενθουσιασμού. Από ότι θυμάμαι η εταιρεία έδινε τα δύο ηχεία και το ενεργό κροςς, χωρίς ενισχυτικά. Εβαζε ο καθένας ότι ήθελε . Γιατί δεν πουλήθηκαν χιλιάδες ναυτίλοι? Δεν πιστεύω ότι αν πουλούσε τόσο πολύ θα σταματούσε η παραγωγή του. Η μήπως υπάρχει ακόμα?
http://www.skroutz.gr/s/346833/B-W-Nautilus.html
:welcome:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.763
Reaction score
21.601
Γιατί δεν το αγόραζε ο κόσμος!

Ενεργό, υπέροχο, σε λογικό κόστος.

Ξέρω πολλούς που έδωσαν περισσότερα λεφτά μόνο για ηχεία, αυτό το έδιναν και πακέτο με νεμο κάποτε.
Αισθάνομαι ότι πέφτω σε παγίδα, αλλά ας είναι, θα ρωτήσω... "Λογικό κόστος" οι σαλίγκαροι της B&W; Πριν κάποια χρόνια που είχα ρωτήσει την τιμή τους, ήταν γύρω στα 50.000 Ευρώ και στο link του Κίμωνα κάτω από 60.000 Ευρώ δεν πέφτουν! Ήμαρτον!:)
 
Last edited:

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Εμένα πάντως ένα πράγμα μου κάνει εντύπωση . Τα ενεργά συστήματα ηχείων υπάρχουν από το 70 περίπου. Μπορεί και νωρίτερα. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια φυσικά και έχουν γίνει προσπάθειες από εταιρείες και ιδιώτες για ενεργά ηχεία, πολυενίσχυση ενεργά κροςς κλπ. Παρόλα ταύτα δεν προχώρησε πολύ η ιστορία με τα ενεργά.

Επίσης κάτι που δεν έχει αναφερθεί - αναλυθεί αρκετά σε όλες αυτές τις σελίδες που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα είναι η αξία , όχι χρηματική αλλά ηλεκτρονική , των μεγαφώνων. Δεν δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στα μεγάφωνα
Η ιστορία με τα ενεργά στο Hi-Fi δεν προχώρησε επειδή χάλαγαν την πιάτσα. ¨Εχαναν τις πωλήσεις τελικών , καλωδίων κλπ Και έβαζαν και τον πελάτη σε άλλο σκεπτικό.

Το ίδιο πακέτο σε παθητικά είχε πολύ περισσότερα κέρδη για όλη την αλυσίδα.
Έτσι έμειναν για την pro κοινότητα και όσους κατάλαβαν το παιγνίδι.

Για τα μεγάφωνα δεν έχεις δίκιο, υπάρχουν καταπληκτικά μεγάφωνα τεχνολογικά στις μέρες μας με απείρως καλύτερα χαρακτηριστικά απο ότι μεγάφωνα ακόμα και πρίν 5-10 χρόνια.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Συμφωνω σε ολα Χρηστο..........αλλα αμφιβαλω για τα μεγαφωνα. Μπορει σαν τεχνολογια υλικων, αυξηση ισχυος, επεξεργασια κωνου για μεγαλυτερη αντοχη, νεοδυμια, βυριλια, κ.λ.π. να εγιναν βηματα αλλα σαν αποδοση οχι και πολλα πραγματα. Για παραδειγμα το μεσαιο της ATC, ποσα χρονια ειναι το ιδιο?
Αν ειχε βγει κατι καλυτερο, θα το ειχαν αλλαξει.
 

Κ

κιμωνhifi

Guest
Δεν νομίζω

Το Hi-end αλλάζει παγκοσμίως τάχιστα.


Και καλά κάνει, γιατί στις περισότερες περιπτώσεις θα κάνει ποιό πολύ κακό απο καλό.
Δεν γίνεται σε κάθε δωμάτιο να υπάρχει και ένας ειδικός που θα το ρυθμίζει.
Και καλύτερα ένα απλό σύστημα να παίζει γήινα μουσική παρά ένα αρύθμιστο DSP



Δεν είναι το ίδιο ούτε σε αποτέλεσμα ούτε σε φιλοσοφία. ( δεν μιλάω τι είναι καλύτερο)
Και πραγματικά δεν είναι για όλους. Ίσως σε 10 χρόνια. Αυτό δεν είναι για μομφή.
Κάποιοι δεν έχουν ακόμα ισχυρή σχέση με Computer και οι λυχνίες είναι μια χαρά για ...
αλλαγές στον ήχο.




Το γούστο είναι πολύ γενική λέξη αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι απο την εμπειρία μου 30 χρόνια στον ήχο ( 90 %) ακούνε με τον ίδιο τρόπο το σωστό αποτέλεσμα και συμφωνούν.



Λάθος.

O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer και αν κάποτε είχε 25 μηχανήματα ήχου ήταν επειδή έψαχνε. Όταν " βρήκε " έμεινε με 3-4 και την πολύ μεγάλη δισκοθήκη του που απολαμβάνει τακτικά.

Το ίδιο και ο Γκόνης, μόλις άκουγε ένα σύστημα αξιώσεων το ξεχώριζε με ευκολία άσχετα με το τι είχε για να ακούει ο ίδιος την ίδια περίοδο.

Μην τα βάζεις όλα και όλους στο τσουβάλι εδώ ....

Στην άλλη ερώτηση, όταν ( πολύ σπάνια πλέον, ας το ρυθμίσει ο καθένας όπως θέλει) ρυθμίσω ένα σύστημα, προφανώς το ρυθμίζω για να παίζει "ιδανικά" σε δεδομένο χώρο ( η τέχνη του εφικτού). Πάντα όμως αφήνω 3-4 προφίλ για διαφορετικές ηχογραφήσεις, σκληρές - μαλακές - vintage για να παίξει ο ακροατής - πελάτης ανάλογα τα κέφια και το γούστο του και να αποφασίσει.
Δεν νομίζω

Το Hi-end αλλάζει παγκοσμίως τάχιστα.


Και καλά κάνει, γιατί στις περισότερες περιπτώσεις θα κάνει ποιό πολύ κακό απο καλό.
Δεν γίνεται σε κάθε δωμάτιο να υπάρχει και ένας ειδικός που θα το ρυθμίζει.
Και καλύτερα ένα απλό σύστημα να παίζει γήινα μουσική παρά ένα αρύθμιστο DSP



Δεν είναι το ίδιο ούτε σε αποτέλεσμα ούτε σε φιλοσοφία. ( δεν μιλάω τι είναι καλύτερο)
Και πραγματικά δεν είναι για όλους. Ίσως σε 10 χρόνια. Αυτό δεν είναι για μομφή.
Κάποιοι δεν έχουν ακόμα ισχυρή σχέση με Computer και οι λυχνίες είναι μια χαρά για ...
αλλαγές στον ήχο.




Το γούστο είναι πολύ γενική λέξη αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι απο την εμπειρία μου 30 χρόνια στον ήχο ( 90 %) ακούνε με τον ίδιο τρόπο το σωστό αποτέλεσμα και συμφωνούν.



Λάθος.

O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer και αν κάποτε είχε 25 μηχανήματα ήχου ήταν επειδή έψαχνε. Όταν " βρήκε " έμεινε με 3-4 και την πολύ μεγάλη δισκοθήκη του που απολαμβάνει τακτικά.

Το ίδιο και ο Γκόνης, μόλις άκουγε ένα σύστημα αξιώσεων το ξεχώριζε με ευκολία άσχετα με το τι είχε για να ακούει ο ίδιος την ίδια περίοδο.

Μην τα βάζεις όλα και όλους στο τσουβάλι εδώ ....

Στην άλλη ερώτηση, όταν ( πολύ σπάνια πλέον, ας το ρυθμίσει ο καθένας όπως θέλει) ρυθμίσω ένα σύστημα, προφανώς το ρυθμίζω για να παίζει "ιδανικά" σε δεδομένο χώρο ( η τέχνη του εφικτού). Πάντα όμως αφήνω 3-4 προφίλ για διαφορετικές ηχογραφήσεις, σκληρές - μαλακές - vintage για να παίξει ο ακροατής - πελάτης ανάλογα τα κέφια και το γούστο του και να αποφασίσει.
Το Hi-end αλλάζει παγκοσμίως τάχιστα.

Όχι όλες οι συσκευές απαραίτητα, μόνο οι ψηφιακές.

Και καλά κάνει, γιατί στις περισότερες περιπτώσεις θα κάνει ποιό πολύ κακό απο καλό.
Δεν γίνεται σε κάθε δωμάτιο να υπάρχει και ένας ειδικός που θα το ρυθμίζει.
Και καλύτερα ένα απλό σύστημα να παίζει γήινα μουσική παρά ένα αρύθμιστο DSP


Σωστά.

Δεν είναι το ίδιο ούτε σε αποτέλεσμα ούτε σε φιλοσοφία. ( δεν μιλάω τι είναι καλύτερο)
Και πραγματικά δεν είναι για όλους. Ίσως σε 10 χρόνια. Αυτό δεν είναι για μομφή.
Κάποιοι δεν έχουν ακόμα ισχυρή σχέση με Computer και οι λυχνίες είναι μια χαρά για ...
αλλαγές στον ήχο.


Γιατί κρίνεται απαραίτητο να εμπλέκεται υπολογιστής σε μόνιμη βάση σε ένα σύστημα;
Η αλλαγές των λυχνιών είναι σαν τις αλλαγές άλλων υλικών που γίνονται για βελτίωση, γιατί πρέπει να τις "απομονώνουμε" και να τις διαχωρίζουμε; υλικά που αποτελούν μέρος της σχεδίασης της συσκευής είναι.


Το γούστο είναι πολύ γενική λέξη αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι απο την εμπειρία μου 30 χρόνια στον ήχο ( 90 %) ακούνε με τον ίδιο τρόπο το σωστό αποτέλεσμα και συμφωνούν.

Σωστά, απλά δεν το "καταλαβαίνουν" και τελικά πράττουν σύμφωνα με το γούστο τους.

Λάθος.

O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer και αν κάποτε είχε 25 μηχανήματα ήχου ήταν επειδή έψαχνε. Όταν " βρήκε " έμεινε με 3-4 και την πολύ μεγάλη δισκοθήκη του που απολαμβάνει τακτικά.


Με την λογική αυτή ο διαχωρισμός του ενισχυτή σε προ & τε, του cd σε transport & dac, του av ενισχυτή σε pre av & power κλπ είναι λάθος, να πάμε σε λύση all in one είναι το σωστό; γιατί;

Το ίδιο και ο Γκόνης, μόλις άκουγε ένα σύστημα αξιώσεων το ξεχώριζε με ευκολία άσχετα με το τι είχε για να ακούει ο ίδιος την ίδια περίοδο.

Ερώτηση παγίδα: με ποια "αναφορά" σύγκρινε τα άλλα συστήματα;

Μην τα βάζεις όλα και όλους στο τσουβάλι εδώ ....

Στην άλλη ερώτηση, όταν ( πολύ σπάνια πλέον, ας το ρυθμίσει ο καθένας όπως θέλει) ρυθμίσω ένα σύστημα, προφανώς το ρυθμίζω για να παίζει "ιδανικά" σε δεδομένο χώρο ( η τέχνη του εφικτού). Πάντα όμως αφήνω 3-4 προφίλ για διαφορετικές ηχογραφήσεις, σκληρές - μαλακές - vintage για να παίξει ο ακροατής - πελάτης ανάλογα τα κέφια και το γούστο του και να αποφασίσει.


Σωστός.

* Πάντα με σεβασμό στο πρόσωπο σου όχι μόνο σαν επαγγελματίας αλλά και σαν άνθρωπος, έχουμε συζητήσει και μου έκανε εντύπωση η ηπιότητα του χαρακτήρα και η ευγένεια.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.883
Αισθάνομαι ότι πέφτω σε παγίδα, αλλά σε είναι, θα ρωτήσω... "Λογικό κόστος" οι σαλίγκαροι της B&W; Πριν κάποια χρόνια που είχα ρωτήσει την τιμή τους, ήταν γύρω στα 50.000 Ευρώ και στο link του Κίμωνα κάτω από 60.000 Ευρώ δεν πέφτουν! Ήμαρτον!:)
Ε σιγά τα ωά. Αλλοι , και είναι πολλοί αυτοί δίνουν για wilson alexandria ,τα 3πλάσια μπορεί και παραπάνω.Να μην αναφέρω τα tesseract. Υπάρχουν ηχεία σε απίστευτες τιμές. Κάτι goldmund τα έχεις δει? Ξέρεις πόσο κάνουν αυτά τα εκτρώματα?
 

Κ

κιμωνhifi

Guest
Συμφωνω σε ολα Χρηστο..........αλλα αμφιβαλω για τα μεγαφωνα. Μπορει σαν τεχνολογια υλικων, αυξηση ισχυος, επεξεργασια κωνου για μεγαλυτερη αντοχη, νεοδυμια, βυριλια, κ.λ.π. να εγιναν βηματα αλλα σαν αποδοση οχι και πολλα πραγματα. Για παραδειγμα το μεσαιο της ATC, ποσα χρονια ειναι το ιδιο?
Αν ειχε βγει κατι καλυτερο, θα το ειχαν αλλαξει.
Σωστός, είναι θέμα marketing και νέων "τάσεων", το αν είναι καλύτερα μην το πιάσουμε εδώ, χρειάζεται πολύ ανάλυση.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.883
Η ιστορία με τα ενεργά στο Hi-Fi δεν προχώρησε επειδή χάλαγαν την πιάτσα. ¨Εχαναν τις πωλήσεις τελικών , καλωδίων κλπ Και έβαζαν και τον πελάτη σε άλλο σκεπτικό.

Το ίδιο πακέτο σε παθητικά είχε πολύ περισσότερα κέρδη για όλη την αλυσίδα.
Έτσι έμειναν για την pro κοινότητα και όσους κατάλαβαν το παιγνίδι.

Για τα μεγάφωνα δεν έχεις δίκιο, υπάρχουν καταπληκτικά μεγάφωνα τεχνολογικά στις μέρες μας με απείρως καλύτερα χαρακτηριστικά απο ότι μεγάφωνα ακόμα και πρίν 5-10 χρόνια.
Διαφωνώ . Δεν χρειάζεται τα ενεργά ηχεία να περιλαμβάνουν και τους τελικούς και τα dsp και ότι άλλο βάζει ο νους του κάθε σχεδιαστή, Μιλάω για απλά ενεργά ηχεία με εξωτερικό ενεργό κροςς και εξωτερικούς τελικούς . Και καλώδια θα πουλάγανε και τελικούς και κροςς και από όλα.
Τώρα όσο για τα μεγάφωνα πάλι διαφωνώ. Δεν έχει σημασία ποια έχω εγώ στο μυαλό μου , αλλά δείξε μου ένα σοβαρό mid θόλου , 10εκ -4,5ιντσών , με 4 ίντσες πηνίο και γαμάτο μαγνητικό σύστημα , που να παίζει από τους 300κύκλους μέχρι τους 6χιλιόκυκλους με υψηλή ευαισθησία και χωρίς να χορεύει πεντοζάλι. Δεν υπάρχει. Το τελευταίο το έβγαλαν οι Ιάπωνες κάπου γύρω στο 87.
Μην μου πείς το ATC γιατί αυτό με τον θόλο που κουνάει σαν ζελέ δεν το θέλω. Κάτι μυστήρια πανάκριβα βγάζει η ACCUTON ,αλλά τα πουλάει πανάκριβα και δεν έχουν και καλές ευαισθησίες , αλλά και δεν είναι και κάτι εξαιρετικό. Απλά έχουν κεραμικό θόλο η κώνο. Άλλος πόνος , η διαφορά κώνου με θόλο. ... Και η ζωή συνεχίζεται.
 

Κ

κιμωνhifi

Guest
Πολλοί βγάζουν τα crossover εκτός των ηχείων και σε παθητικά, από παλιά συμβαίνει αυτό.
 





Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.675
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που δεν έχουν προχωρήσει τα ενεργά μέχρι στιγμής.

α) Δεν καλύπτουν τους φίλους της full λάμπας. Καλώς ή κακώς υπάρχουν και αυτοί. Η λάμπα στην προενίσχυση καθιστά το σύστημα υβριδικό, άρα "μισοδουλειά" για τους φίλους λαμπάκηδες.

β) Είναι σύστημα βασισμένο σε ενεργά ηχεία είναι λιγότερο ευέλικτο. Ένα παθητικό σύστημα επιτρέπει περισσότερο παιχνίδι όσον αφορά το system building και αυτό αποτελεί το αλατοπίπερο για πολλούς χομπίστες, άσχετα αν στην Ελλάδα κοντεύουμε να το ξεχάσουμε.

γ) Ο τρίτος λόγος είναι και αποτέλεσμα και αιτία συγχρόνως, διαλεκτική γαρ. Επειδή η αγορά στα ενεργά ηχεία δεν κινείται στους ίδιους ρυθμούς με το υπόλοιπο hi-fi, όποιος αγοράσει τέτοια ηχεία κατά πάσα πιθανότητα τα...παντρεύεται ή, τέλος πάντων, θα τα "σπρώξει" σαφώς πιο δύσκολα. Βέβαια, στο βαθμό που θα μεγαλώνει η αγοραστική πίτα, αυτό ενδέχεται να αλλάξει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.914
Να διευκρινήσω πως γκρομιατ και γκονη που εμπλεξα στην κουβέντα μου, όπως και τον αεροπόρο με το παράδειγμα των σανσουι, είναι γιατί ξέρω πως δε θίγονται τα παιδιά, εξ ου και η τυχαία αναφορά δύο ονομάτων, άντε γιατί δεν θέλω κλάματα, γεμισαμε ευαισθησία εδώ μέσα.. :)

Βέβαια να λες παιδί τον γκονη, ή τον γκρομιατ, είναι ένα θέμα... Καλά, ο μάρκου παιδί είναι, νταξ.
[DOUBLEPOST=1472341666][/DOUBLEPOST]
ποιος ρε ακουει σαν μαστεριγκ ιντζενοιρ να τον βαλσαμωσω?:D καθιστε καλα ε
Πεστα ρε! Άντε με τα κουφαλογα..
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.763
Reaction score
21.601
Ε σιγά τα ωά. Αλλοι , και είναι πολλοί αυτοί δίνουν για wilson alexandria ,τα 3πλάσια μπορεί και παραπάνω.Να μην αναφέρω τα tesseract. Υπάρχουν ηχεία σε απίστευτες τιμές. Κάτι goldmund τα έχεις δει? Ξέρεις πόσο κάνουν αυτά τα εκτρώματα?
Γιάννη, το ξέρω ότι υπάρχουν ηχεία σε εξωγήινες τιμές. Η απορία μου στάθηκε στον χαρακτηρισμό των 60.000 ως "λογικό κόστος" απόκτησης ενός ζευγαριού ενεργών ηχείων!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.080
Δεν νομίζω
Το Hi-end αλλάζει παγκοσμίως τάχιστα.
Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζεις καλύτερα από εμάς γι αυτό.Δεν παύουμε όμως εμείς να βρισκόμαστε ακόμα στο Ελλάντα του...Ώλγουεϊζ του-θέρτι.;)
O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer και αν κάποτε είχε 25 μηχανήματα ήχου ήταν επειδή έψαχνε. Όταν " βρήκε " έμεινε με 3-4 και την πολύ μεγάλη δισκοθήκη του που απολαμβάνει τακτικά.

Το ίδιο και ο Γκόνης, μόλις άκουγε ένα σύστημα αξιώσεων το ξεχώριζε με ευκολία άσχετα με το τι είχε για να ακούει ο ίδιος την ίδια περίοδο.

Μην τα βάζεις όλα και όλους στο τσουβάλι εδώ ....

Στην άλλη ερώτηση, όταν ( πολύ σπάνια πλέον, ας το ρυθμίσει ο καθένας όπως θέλει) ρυθμίσω ένα σύστημα, προφανώς το ρυθμίζω για να παίζει "ιδανικά" σε δεδομένο χώρο ( η τέχνη του εφικτού). Πάντα όμως αφήνω 3-4 προφίλ για διαφορετικές ηχογραφήσεις, σκληρές - μαλακές - vintage για να παίξει ο ακροατής - πελάτης ανάλογα τα κέφια και το γούστο του και να αποφασίσει.
Προσπαθώ πάντοτε να βγάζω λογικά συμπεράσματα απ'όσα διαβάζω.Δεχόμενος λοιπόν την αλήθεια του Λόγου σου -και δίχως την παραμικρή υποτιμητική ή ειρωνική διάθεση προς τους εμπλεκόμενους στο συγκεκριμένο παράδειγμα- ωθούμαι να συμπεράνω ότι μολονότι οι διακεκριμένοι συμφορουμίτες μας γνωρίζουν καλά τι ακούνε,σύμφωνα με την μαρτυρία σου οι προηγούμενες τρόπον τινα περιπλανήσεις τους πρέπει να οφείλονταν στο ότι δεν ήξεραν τί ακριβώς ...χρειάζονταν.

Κι εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει,μπορούμε να κατανοήσουμε τη χαϊενδική άβυσσο,ιδίως όταν εκείνη περιλαμβάνει κι έτερους ακροαματικόφιλους που δεν θα ήξεραν καν τι ακούνε ή τι...θέλουν (΄΄να έχουν όραμα΄΄ όπως είχες αναφέρει κάποτε εδώ...) :sneaky:
Γιάννη, το ξέρω ότι υπάρχουν ηχεία σε εξωγήινες τιμές. Η απορία μου στάθηκε στον χαρακτηρισμό των 60.000 ως "λογικό κόστος" απόκτησης ενός ζευγαριού ενεργών ηχείων!
Εάν επρόκειτο για τα Β&Ο Beolab 90,τότε ναι,είναι εύλογο.;)
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.883
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που δεν έχουν προχωρήσει τα ενεργά μέχρι στιγμής.

α) Δεν καλύπτουν τους φίλους της full λάμπας. Καλώς ή κακώς υπάρχουν και αυτοί. Η λάμπα στην προενίσχυση καθιστά το σύστημα υβριδικό, άρα "μισοδουλειά" για τους φίλους λαμπάκηδες.

β) Είναι σύστημα βασισμένο σε ενεργά ηχεία είναι λιγότερο ευέλικτο. Ένα παθητικό σύστημα επιτρέπει περισσότερο παιχνίδι όσον αφορά το system building και αυτό αποτελεί το αλατοπίπερο για πολλούς χομπίστες, άσχετα αν στην Ελλάδα κοντεύουμε να το ξεχάσουμε.

γ) Ο τρίτος λόγος είναι και αποτέλεσμα και αιτία συγχρόνως, διαλεκτική γαρ. Επειδή η αγορά στα ενεργά ηχεία δεν κινείται στους ίδιους ρυθμούς με το υπόλοιπο hi-fi, όποιος αγοράσει τέτοια ηχεία κατά πάσα πιθανότητα τα...παντρεύεται ή, τέλος πάντων, θα τα "σπρώξει" σαφώς πιο δύσκολα. Βέβαια, στο βαθμό που θα μεγαλώνει η αγοραστική πίτα, αυτό ενδέχεται να αλλάξει.
Μπα μην το λες. Ξέρεις πόσα ενεργά έχω δει με Λαμπάτους!! Το μόνο που ήταν τρανζίστορ ήταν το κροςς το ενεργό. Προ και 2-3 τελικοί , όλα λάμπες. Εντάξει ψιλοακριβό βέβαια , αλλά έχω δει κάμποσα στο νετ.
Όταν λέμε ενεργό ηχείο δεν απαραίτητα αυτοενισχυόμενο , με την έννοια του να περιλαμβάνει τους τελικούς μέσα στην καμπίνα του. Κάτι που εμένα δεν μου αρέσει προσωπικά. Οι δονήσεις από τα γούφερ και όλα αυτά κατά την γνώμη μου δεν κάνουν και πολύ καλό.
Οσο για το σπρώξιμο , θεωρώ ότι όταν πας σε ενεργό έχεις αφήσει πίσω σου τα παθητικά.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.883
Να διευκρινήσω πως γκρομιατ και γκονη που εμπλεξα στην κουβέντα μου, όπως και τον αεροπόρο με το παράδειγμα των σανσουι, είναι γιατί ξέρω πως δε θίγονται τα παιδιά, εξ ου και η τυχαία αναφορά δύο ονομάτων, άντε γιατί δεν θέλω κλάματα, γεμισαμε ευαισθησία εδώ μέσα.. :)

Βέβαια να λες παιδί τον γκονη, ή τον γκρομιατ, είναι ένα θέμα... Καλά, ο μάρκου παιδί είναι, νταξ.
[DOUBLEPOST=1472341666][/DOUBLEPOST]
Πεστα ρε! Άντε με τα κουφαλογα..

Ναι και ο Μάρκου Παιζάκι είναι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.654
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top