- Μηνύματα
- 866
- Reaction score
- 751
Να και ο αναμάρτητος
Παρών!Να και ο αναμάρτητος
Για να λέω την αλήθεια, όλα μου τα μηχανήματα αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε αποθήκη ή στο πατάρι για ασχέτους λόγους ( Μετακόμιση)! Ελπίζω σε λιγες μέρες να βρω ένα σπίτι που να χωρά όλα τα μηχανάκια που μαζεύω εδώ και κάμποσα χρόνια! Τα emperor συνδέονταν με δύο μονομβλοκ Pass Labs Χ-600 και sonus Faber Cremona. Τα Valhalla συνδέονταν με το προενισχυτή ΒΑΤ vk 51 SE και με Audio research DAC- 7. Τα τελευταία παροπλίστηκαν από μία metric lio- 8 ενώ όλα μαζί μαζί έγιναν ''για τιμωρία'' , δική μου και δική τους, δεξί και αριστερό, στο Home Cinema, όταν στον ίδιο χώρο όταν στήθηκαν τα Grimm LS1! Aφού αρχίσαμε τα ευτράπελα και τις βλακείες που έχουμε κάνει και εξακολουθούμε να κάνουμε κατά καιρούς ( είμαι σίγουρος για αυτό) ακούστε λοιπόν, τι έχω κάνει και εγώ! Αστε που στο τσακ κρατήθηκα πριν από κάποιο καιρό, από το να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο B&W 802 D και έναν προενισχυτή Pass X-! , γιατί οι ''παλιές'' συνήθειες δε... κόβονται. Είναι φαίνεται, σαν τον αλκοόλ και τις γυναίκες, η σαν τους καρχαρίες στο ΝΕΜΟ που θέλουν να γίνουν.... φυτοφάγοι και έκάναν.... ομαδική ψυχανάλυση!! Και τούτο το λήμα για να είμαι ειληκρινής, μου φαίνεται πως είναι κατάλληλο, ακριβώς για αυτό!Πάντως αν τα nordost και τα siltech σου πιάνουν χώρο στο πατάρι είμαι πρόθυμος να σου αδειασω τον τόπο
Αλήθεια, με τι παίζεις τώρα;
Καλως τον Αγγελο! Αλλαγη σπιτιού; Κριμα γιατι στο προηγούμενο ηταν που ειχα μεινει "πακης" ακουγοντας τα grimm σου. Επισης ειχε απλετες δυνατοτητες ακουστικής βελτίωσης. Ευχομαι τα καλύτερα για το νεο χωρο. Και ακου τη συμβουλή του εαρ, δε θα χασεις.Για να λέω την αλήθεια, όλα μου τα μηχανήματα αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε αποθήκη ή στο πατάρι για ασχέτους λόγους ( Μετακόμιση)! Ελπίζω σε λιγες μέρες να βρω ένα σπίτι που να χωρά όλα τα μηχανάκια που μαζεύω εδώ και κάμποσα χρόνια! Τα emperor συνδέονταν με δύο μονομβλοκ Pass Labs Χ-600 και sonus Faber Cremona. Τα Valhalla συνδέονταν με το προενισχυτή ΒΑΤ vk 51 SE και με Audio research DAC- 7. Τα τελευταία παροπλίστηκαν από μία metric lio- 8 ενώ όλα μαζί μαζί έγιναν ''για τιμωρία'' , δική μου και δική τους, δεξί και αριστερό, στο Home Cinema, όταν στον ίδιο χώρο όταν στήθηκαν τα Grimm LS1! Aφού αρχίσαμε τα ευτράπελα και τις βλακείες που έχουμε κάνει και εξακολουθούμε να κάνουμε κατά καιρούς ( είμαι σίγουρος για αυτό) ακούστε λοιπόν, τι έχω κάνει και εγώ! Αστε που στο τσακ κρατήθηκα πριν από κάποιο καιρό, από το να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο B&W 802 D και έναν προενισχυτή Pass X-! , γιατί οι ''παλιές'' συνήθειες δε... κόβονται. Είναι φαίνεται, σαν τον αλκοόλ και τις γυναίκες, η σαν τους καρχαρίες στο ΝΕΜΟ που θέλουν να γίνουν.... φυτοφάγοι και έκάναν.... ομαδική ψυχανάλυση!! Και τούτο το λήμα για να είμαι ειληκρινής, μου φαίνεται πως είναι κατάλληλο, ακριβώς για αυτό!
Το κάθε χόμπι έχει τις δικές του απαιτήσεις. Ο κυνηγός θα ξοδέψει για μία καραμπίνα, ένας συλλέκτης γραμματοσήμων για γραμματόσημα, ένας coffee enthusiast για μύλο καφέ και καφετιέρα κ.ο.κ..(έχετε ακούσει κυνηγούς πόσα χιλιάρικα σκάνε για την τάδε ή τη δείνα καραμπίνα?).
Ο hi end - ας θα ξοδέψει για ένα καλώδιο ρεύματος σε αφρόντιστο χώρο ακόμα και αν διαθέτει ενεργά ηχεία.Το να ξοδεύεις όμως για καλώδια ενώ έχει πρόβλημα ο χώρος είναι σαν να αγοράζει κάποιος ένα κοινό γραμματόσημο και να επενδύει σε ένα πανάκριβο κάδρο, διατυμπανίζοντας παράλληλα ότι έχει την καλύτερη συλλογή.
Αυτό που λες δεν είναι εξαίρεση, είναι ένας άνθρωπος που πήρε κάποτε κάτι για να παίζει στο σαλόνι και παίζει και δεν ασχολείται με το θέμα!Δηλαδή, κάποιος που ακούει με ένα nad + Dali (για να πάρω ως παράδειγμα ένα δημοφιλή και προσιτό συνδυασμό) και είναι ικανοποιημένος γιατί πάνω από όλα είναι μουσικόφιλος, είναι περισσότερο hi end-ας από κάποιον που ακούει από ένα πλήρες σύστημα Grimm που μαζί με τα sub αγγίζει τα 30.000 ευρώ περίπου;
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά στην πορεία προκύπτουν τόσες πολλές εξαιρέσεις που αυτό δεν καθίσταται κανόνας.
Βλέπω πως στο παρόν νήμα ακόμα και οι διαφωνίες εχουν εν πολλοίς λογική βάση και θεμιτά επιχειρήματα χωρίς τις γνωστές αναφορές στο μεταφυσικό-υπερβατικό. Εννοείται οτι σε ενα σύνολο ανθρώπων δεν πρόκειται να υπάρξει απόλυτη συμφωνία.Το νήμα βαδίζει στη σωστή κατεύθυνση
Μάλλον...Η μηπως όχι;
Εντάξει. Ο Μενδρινός τότε αντιπροσώπευε την Audio Note, τη Conrad Johnson, τη Bryston, τη Martin Logan ( αν θυμάμαι καλά ), τη Theta Digital, τη JMLABS ( που μετά έγινε Focal ή το αντίστροφο? ) και πάει λέγοντας. Και ήταν εκείνη η εποχή που κατέβασε στην έκθεση τα Grande Utopia με τους GakuON στην έκθεση στο intercontinental. Φημολογείται ότι εκείνο το σύστημα κόστιζε καμιά εκατοστή 'μύρια. Άρα, με αυτά τα δεδομένα, τα πέντε εκατομμύρια του φαίνονταν το αντίτιμο για ένα "entry level" high end σύστημα. Τα ηχεία που λες τα είχε πάρει το μάτι μου, τα ΝΜ Acoustics πρέπει να ήταν. Αλλά συνήθως έπαιζε με Martin Logan. Γούστο του, αλλά θυμάμαι που είχαμε πάει τον Bryston 3BST ( του κουτιού τότε ) για επισκευή ( κάτι έπαθε στο ένα κανάλι ), πάμε με τον πατέρα μου να τον δούμε και βλέπουμε φέτες το μηχάνημα στο πάτωμα. Αλλού το κυρίως μέρος, αλλού τα modules των καναλιών, αλλού το καπάκι... Εκεί ήταν που ξενέρωσε ο father, έδωσε τη διαφορά και πήρε τον 4BST ( τον οποίο έχω εγώ πια ). Η επόμενη αντιπροσωπία ήταν κάπως πιο σοβαρή στην αντιμετώπιση ων μηχανημάτων ( κρίθηκε σκόπιμο να τοποθετηθεί πλακέτα soft start που δεν είχε απο τη μάνα του ο 4BST ) και είχαν τον ενισχυτή στα πούπουλα. Φυσικά, τη τσόχα στον πάγκο παραλαβής που είχαν στην Lyric και το πιάσιμο του μηχανήματος σαν να κρατάνε μωρό παιδί, δεν τα έχω ξαναδεί πουθενά.Στο θέμα μας ...
Πίσω στο 1995, λιγο πριν παντρευτώ, πάω με τη σύζυγο, στο κατάστημα του Μενδρινου κάπου στο Ηράκλειο, να ακούσω κατι ηχεία δικά του, που έβγαζε εκείνη την εποχή.
Λέω, πριν γίνουν όλα μου τα λ7, καναπέδες και χαλια, να πάρω τουλάχιστον ένα στερεοφωνικό.
Υπήρχε μεγάλη κινητικότητα, απο ότι θυμαμαι, μέσα στο μαγαζί, γιατί έστηναν μια ακρόαση μεγάλου συστήματος.
Εκεί, λοιπόν, που περίμεναμε, έρχεται ένας πωλητής και μας λέει με μια απόλυτη φυσικότητα:
´Για να πάρεις σήμερα ένα μέτριο συγκρότημα θέλεις 5 εκατομμύρια.´
Οποτε καταλαβαίνετε τι έγινε:
´Δηλαδη για να πάρεις ένα καλό ποσά θέλεις ? Πάμε να φύγουμε απο δω, τώρα.´
Έκτοτε αφαιρώ δυο με τρία μηδενικά, ανάλογα.