- Μηνύματα
- 42.925
- Reaction score
- 76.595
Το αυτόνομο μέλλον μας!
The trolley problem. Ποιόν πρέπει να σώσει ένα αυτόνομο όχημα που δεν διακρίνει τρόπο πλήρους αποφυγής; Τους επιβάτες, τους πεζούς, τα αντίθετα κατευθυνόμενα οχήματα;
Οι εταιρείες, πολύ σοφά, αποφεύγουν να απαντούν στην ερώτηση, στρέφοντας την συζήτηση σε πιό εντυπωσιακά θέματα. Όπως το να μπορείς να πιείς και να σε γυρίσει το αυτοκίνητο στο σπίτι με ασφάλεια για όλους.
Εκπρόσωπος της Mercedes απάντησε στην ερώτηση για πρώτη φορά, λέγοντας οτι οι επιβαίνοντες είναι σημαντικότεροι (και πιθανότερο να επιζήσουν αφού φορούν ζώνες και έχουν δέκα airbags γύρω τους).
The trolley problem. Ποιόν πρέπει να σώσει ένα αυτόνομο όχημα που δεν διακρίνει τρόπο πλήρους αποφυγής; Τους επιβάτες, τους πεζούς, τα αντίθετα κατευθυνόμενα οχήματα;
Οι εταιρείες, πολύ σοφά, αποφεύγουν να απαντούν στην ερώτηση, στρέφοντας την συζήτηση σε πιό εντυπωσιακά θέματα. Όπως το να μπορείς να πιείς και να σε γυρίσει το αυτοκίνητο στο σπίτι με ασφάλεια για όλους.
Εκπρόσωπος της Mercedes απάντησε στην ερώτηση για πρώτη φορά, λέγοντας οτι οι επιβαίνοντες είναι σημαντικότεροι (και πιθανότερο να επιζήσουν αφού φορούν ζώνες και έχουν δέκα airbags γύρω τους).
http://jalopnik.com/mercedes-decides-who-an-autonomous-car-should-save-and-1787749419All of Mercedes-Benz’s future Level 4 and Level 5 autonomous cars will prioritize saving the people they carry, according to Christoph von Hugo, the automaker’s manager of driver assistance systems and active safety.
“If you know you can save at least one person, at least save that one. Save the one in the car,” Hugo said in an interview at the Paris auto show. “If all you know for sure is that one death can be prevented, then that’s your first priority.”