Γρίφοι

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Θα έχει αράξει σε κανα Ιώδιο, Κοχύλι, Δεμίρη ή δε ξέρω και γω που αλλού και θα του έχουν βγει τα τσίπουρα απο τη μύτη με τα γέλια που θα έχει πατήσει με μας!
Μην κοιτάς που δεν έχω γράψει, έχω φαει κι εγώ κάμποση ώρα μ΄αυτά.
Τους γουστάρω αυτούς τους τύπους που σκαλίζουν το σκ@το και βρωμάει!:drinks:
Να σου πω την αλήθεια το υποψιάστηκα ότι μας την είχε στημένη.....

:drinks:
 




melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.046
Reaction score
43.444
Βλέπω ακόμα ασχολείστε με το αεροπλάνο.
Πάμε άλλη μία αλλιώς.
Το αεροπλάνο για να αναπτύξει ταχύτητα εδάφους μεγαλύτερη της αντιθετης ταχύτητας του ιμάντα ώστε να κινείται προς τα εμπρός και η πτέρυγα να βλέπει φαινομενη ταχύτητα αέρα θα πρέπει οι τροχοι να σερνονται. Μόνο τότε μπορει να ισχυριστει κάποιος ότι το αεροπλάνο θα κινηθεί προς τα εμπρός. Αυτό όμως είναι κατά τη γνώμη μου μια υπέρβαση στη θεώρηση του συστήματος καθώς ο ορισμός του προβλήματος λέει ότι κάθε φορά ο ιμάντας αναπτύσσει ίση ταχύτητα με τους τροχούς προς αντίθετη κατεύθυνση.
 

Μηνύματα
13.813
Reaction score
11.452
Καλά την παλεύετε;
Άνοιξε το πρωί το θέμα και μέχρι να μπω τώρα το απόγευμα, είχε φτάσει 144 απαντήσεις; Ούτε για πικάπ vs CD να λέγατε ή για καβλώδια!!
Άει συχτίρ.:p:D
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Είναι λάθος η θεώρηση σου αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να στο εξηγήσω.

Η απαιτούμενη σχετική ταχύτητα είναι με τον αέρα που δεν κινείται μαζί με τον διάδρομο. Ο αεριοστροβιλος σε πεδίο μηδενικών ταχυτήτων ξεκινά την λειτουργία του με την αναρρόφηση αέρος καύσης μερος του οποίου τροφοδοτείται στον θάλαμο καύσης όπου ψεκάζεται καύσιμο και αναφλεγεται .
Η μάζα αυτή των καυσαερίων οδηγείται στο πίσω μέρος. Η ορμή αυτή των καυσαερίων θα προσδώσει στο αεροσκάφος απευθείας και όχι στους τροχούς του μια δύναμη που θα τείνει να το κινήσει μπροστά. Όταν αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα που σε πεδίο μηδενικών ταχυτήτων δουλεύει σε περιοχή χαμηλής απόδοσης , η δύναμη αυτή θα αρχίσει να επιταχύνει το αεροσκάφος υπερνικοντας την αδράνεια των 70 τόνων και μια μικρή συνιστοσα τριβής ελαστικών με τον ιμάντα. ανεξάρτητα με την κίνηση του ιμάντα δεν υπάρχει καμία δύναμη που να μπορεί να περάσει μέσω των τροχών στο αεροσκάφος από τι στιγμή που στα ρουλεμάν των τροχών μπορούν ελεύθερα να περιστραφουν με ελαχιστοτατη τριβή. συνεπώς ο ιμάντας δεν μπορεί να αντισταθεί στην ώση που δημιουργεί ο κινητήρας . Το αποτέλεσμα είναι ότι το αεροσκάφος θα κινηθεί προς τα μπρος , οι κινητήρες θα ανεβάσουν ισχύ καθώς το πεδίο ταχυτήτων θα αποκτά θετικές τιμές και το μετρό της επιτάχυνσης θα μεγαλώνει . Το αεροσκάφος θα ανεβάζει ταχύτητα ο ιμάντας θα κάνει τα δικά του και στο τέλος θα απογειωθεί . τόση ώρα που το συζητάμε έχω προσγειωθεί Ντόχα έχω πάει στο σαλόνι έχω φάει και έχω μπει στο επόμενο για Σεούλ . Σε 3 ώρες φτάνω και αντί να κοιμάμαι κάθομαι να σας εξηγώ φυσική γυμνασίου .

Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι εμπειρίες μας είναι στο σύνολο τους αυτοκινήτου και υποσυνείδητα θεωρούμε ότι όσα ισχύουν για τις ρόδες του αυτοκινήτου ισχύουν για αυτές του αεροσκάφους
 

Μηνύματα
31.209
Reaction score
25.966
Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι εμπειρίες μας είναι στο σύνολο τους αυτοκινήτου και υποσυνείδητα θεωρούμε ότι όσα ισχύουν για τις ρόδες του αυτοκινήτου ισχύουν για αυτές του αεροσκάφους

ΑΚΡΙΒΩΣ.
ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ.
ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.
[DOUBLEPOST=1480452185][/DOUBLEPOST]
Καλά την παλεύετε;
Άνοιξε το πρωί το θέμα και μέχρι να μπω τώρα το απόγευμα, είχε φτάσει 144 απαντήσεις; Ούτε για πικάπ vs CD να λέγατε ή για καβλώδια!!
Άει συχτίρ.:p:D
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΣΗΜΕΡΑ...;)

ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΔΕΝ ΛΗΓΟΥΝ ΠΟΤΕ.....:D:D
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.046
Reaction score
43.444
Συνεπώς κάνεις την παραδοχή ότι οι ρόδες θα ολισθαίνουν πάνω στον ιμάντα ώστε να κινηθεί το αεροσκάφος προς τα εμπρός. Η γραμμική ταχύτητα του ιμάντα και του τροχού στο σημείο επαφής τους είναι ίσες και αντίθετες σύμφωνα με τον ορισμό του προβλήματος (Vτροχού=Vιμάντα, δεν εξετάζουμε εδώ αν μπορεί ή όχι να γίνει αυτό τεχνικά).
Το σκάφος δεν μπορεί να κινηθεί γραμμικά ανεξάρτητα από τους τροχούς εκτός και αν αποκολληθούν και δεν είναι ένα σώμα.
Αυτά λέει η κινηματική του συστήματος.

Κάποιος άλλος στα λινκ κάνει λόγο και για τη δημιουργία ρεύματος αέρα λόγω της κίνησης του ιμάντα (συνθήκες οριακού στρώματος) που θα είναι ικανό να απογειώσει το αεροπλάνο. Δεν έχω αίσθηση αν οι διαστάσεις ενός ιμάντα στο μέγεθος ενός διάδρομου απογείωσης που κινείται με την ταχύτητα απογείωσης του αεροπλάνου είναι ικανά να δημιουργήσουν τέτοια ροή αέρα.
Αυτά μας τα λέει η μηχανική των ρευστών.

Αυτό που λέει ένας άλλος (δεν θυμάμαι αν είναι ο ίδιος) και λες και εσύ είναι ότι τεχνικά το πρόβλημα δεν στέκει γιατί δεν επιτυγχάνονται οι συνθήκες ορισμού του προβλήματος. Και αυτό γιατί η δύναμη της ώσης του κινητήρα είναι κατά πολλές τάξεις μεγαλύτερη της τριβής που αναπτύσσεται μεταξύ τροχού και ιμάντα και είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορεί να διατηρηθεί η συνθήκη ίσης και αντίθετης ταχύτητας των δύο οπότε και θα υπάρξει σχετική κίνηση μεταξύ σημείο επαφής τροχού και ιμάντα και το αεροπλάνο θα επιταγχύνει προς τα εμπρός. Τώρα αν θα αντέξουν τα λάστιχα και δεν πάρουν φωτιά μέχρι να φτάσει στην ταχύτητα που απαιτείται για τη δημιουργία της κατάλληλης άνωσης για να απογειωθεί το αεροσκάφος είναι συζητήσιμο.
Αυτά λέει η τεχνική πραγματικότητα.

Διότι το λάθος στην τεχνική σου θεώρηση είναι ότι θεωρείς πως ο ιμάντας θα αντισταθεί στη δύναμη της ώσης του κινητήρα. Εγώ τουλάχιστον δεν είπα αυτό. Πρέπει να λάβεις υπόψη την κύλιση των τροχών στον ιμάντα και να το δεις κινηματικά το σύστημα. Είναι σαν το παράδειγμα που ανέφερα του διαδρόμου στο οποίο τρέχεις και κάθε φορά που πας να αλλάξεις ταχύτητα (αδιάφορο αν η δύναμη είναι από τα πόδια σου ή από εξωτερική πηγή π.χ. τα χέρια σου που τραβάνε από μια μπάρα εκτός ιμάντα) ο ιμάντας προσαρμόζεται αμέσως στην ταχύτητα των ποδιών σου. Ε, δεν υπάρχει περίπτωση να κουνήσεις ούτε χιλιοστό όσο ισχύει η συνθήκη Vανθρώπου = Vιμάντα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.902
Reaction score
10.847
Συνεπώς κάνεις την παραδοχή ότι οι ρόδες θα ολισθαίνουν πάνω στον ιμάντα ώστε να κινηθεί το αεροσκάφος προς τα εμπρός. Η γραμμική ταχύτητα του ιμάντα και του τροχού στο σημείο επαφής τους είναι ίσες και αντίθετες σύμφωνα με τον ορισμό του προβλήματος (Vτροχού=Vιμάντα, δεν εξετάζουμε εδώ αν μπορεί ή όχι να γίνει αυτό τεχνικά).
Το σκάφος δεν μπορεί να κινηθεί γραμμικά ανεξάρτητα από τους τροχούς εκτός και αν αποκολληθούν και δεν είναι ένα σώμα.
Αυτά λέει η κινηματική του συστήματος.

Κάποιος άλλος στα λινκ κάνει λόγο και για τη δημιουργία ρεύματος αέρα λόγω της κίνησης του ιμάντα (συνθήκες οριακού στρώματος) που θα είναι ικανό να απογειώσει το αεροπλάνο. Δεν έχω αίσθηση αν οι διαστάσεις ενός ιμάντα στο μέγεθος ενός διάδρομου απογείωσης που κινείται με την ταχύτητα απογείωσης του αεροπλάνου είναι ικανά να δημιουργήσουν τέτοια ροή αέρα.
Αυτά μας τα λέει η μηχανική των ρευστών.

Αυτό που λέει ένας άλλος (δεν θυμάμαι αν είναι ο ίδιος) και λες και εσύ είναι ότι τεχνικά το πρόβλημα δεν στέκει γιατί δεν επιτυγχάνονται οι συνθήκες ορισμού του προβλήματος. Και αυτό γιατί η δύναμη της ώσης του κινητήρα είναι κατά πολλές τάξεις μεγαλύτερη της τριβής που αναπτύσσεται μεταξύ τροχού και ιμάντα και είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορεί να διατηρηθεί η συνθήκη ίσης και αντίθετης ταχύτητας των δύο οπότε και θα υπάρξει σχετική κίνηση μεταξύ σημείο επαφής τροχού και ιμάντα και το αεροπλάνο θα επιταγχύνει προς τα εμπρός. Τώρα αν θα αντέξουν τα λάστιχα και δεν πάρουν φωτιά μέχρι να φτάσει στην ταχύτητα που απαιτείται για τη δημιουργία της κατάλληλης άνωσης για να απογειωθεί το αεροσκάφος είναι συζητήσιμο.
Αυτά λέει η τεχνική πραγματικότητα.

Διότι το λάθος στην τεχνική σου θεώρηση είναι ότι θεωρείς πως ο ιμάντας θα αντισταθεί στη δύναμη της ώσης του κινητήρα. Εγώ τουλάχιστον δεν είπα αυτό. Πρέπει να λάβεις υπόψη την κύλιση των τροχών στον ιμάντα και να το δεις κινηματικά το σύστημα. Είναι σαν το παράδειγμα που ανέφερα του διαδρόμου στο οποίο τρέχεις και κάθε φορά που πας να αλλάξεις ταχύτητα (αδιάφορο αν η δύναμη είναι από τα πόδια σου ή από εξωτερική πηγή π.χ. τα χέρια σου που τραβάνε από μια μπάρα εκτός ιμάντα) ο ιμάντας προσαρμόζεται αμέσως στην ταχύτητα των ποδιών σου. Ε, δεν υπάρχει περίπτωση να κουνήσεις ούτε χιλιοστό όσο ισχύει η συνθήκη Vανθρώπου = Vιμάντα.
Στο διάδρομο της γυμναστικής βάζεις ένα τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι. Ανοίγεις τον διάδρομο και πατάς γκάζι με το τηλεχειριστήριο. Θα γίνει αυτό που λες , θα μείνει ακίνητο.

Το αεροπλάνο είναι διαφορετικό.
Κρατάς το αυτοκινητάκι με το χέρι σου, ανοίγεις τον διάδρομο, δεν πάει πουθενά. Οι ρόδες γυρνούν αλλά το κρατάει το χέρι σου.
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Δεν δέχτηκα πότε οτι οι τροχοί ολισθαινουν . περιστρεφονται σε επαφή με το ιμάντα αλλά είναι αδιάφορο .

Ο διάδρομος γυμναστικής είναι άκυρος δεν έχει καμια σχέση με το πρόβλημα. βάλε ένα αεροπλανάκι στον διάδρομο και θα δεις ότι δε θα έχει καμία δυσκολία να κινηθεί μπροστά όση ταχύτητα και να έχει ο ιμάντας.

Οριακά στρώματα κλπ είναι επιστημονική φαντασία η λύση είναι πολύ απλούστερη
Το πρόβλημα είναι στο πως ξεκινάς να θεωρείς την κατάσταση και αναγκαστικά καταλήγεις σε λάθος συμπέρασμα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.046
Reaction score
43.444
ΟΚ πάσο, δεν το πιάνω όπως το λέτε και το έχω κάψει ήδη.
Xfader, κλείστο ρε συ το τόπικ μας έβαλες σε μπελάδες σήμερα, στο φόρουμ μπαίνουμε να κάνουμε πλάκα όχι να... σχεδιάζουμε βελάκια! :p:laugh::laugh::laugh:
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Άσε το άλλο.

Αν δεν κινηθεί το αεροσκάφος η ταχύτητα των τροχών του θα είναι μηδενική συνεπώς και ο ιμάντας θα παραμένει ακίνητος . Το να μείνει δηλαδή ακίνητο το αεροσκάφος δημιουργεί πολλά άτοπα στο πρόβλημα όπως έχει τεθεί . Το αεροσκάφος δεν μπορεί να μείνει ακίνητο και αν ξεκινήσει δεν συντρέχει λόγος ούτε να επιβραδύνει ούτε να αποκτήσει οριακή ταχύτητα μικρότερη της απαιτούμενης για απογείωση .

Εντωμεταξυ σε δύο ώρες φτάνω Σεούλ έχουν αρχίσει να μοιράζουν πρωινό θα ανοίξω να δω καμία σειρά να περάσει η ώρα μέχρι την προσγείωση . Μου χαλάσατε τον ύπνο αglήτες παglιοπαιδα .
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.902
Reaction score
10.847
Άσε το άλλο.

Αν δεν κινηθεί το αεροσκάφος η ταχύτητα των τροχών του θα είναι μηδενική συνεπώς και ο ιμάντας θα παραμένει ακίνητος . Το να μείνει δηλαδή ακίνητο το αεροσκάφος δημιουργεί πολλά άτοπα στο πρόβλημα όπως έχει τεθεί . Το αεροσκάφος δεν μπορεί να μείνει ακίνητο και αν ξεκινήσει δεν συντρέχει λόγος ούτε να επιβραδύνει ούτε να αποκτήσει οριακή ταχύτητα μικρότερη της απαιτούμενης για απογείωση .

Εντωμεταξυ σε δύο ώρες φτάνω Σεούλ έχουν αρχίσει να μοιράζουν πρωινό θα ανοίξω να δω καμία σειρά να περάσει η ώρα μέχρι την προσγείωση . Μου χαλάσατε τον ύπνο αglήτες παglιοπαιδα .
Δε ρωτάς και την γνώμη του πιλότου;
Αν δεν κοιμάται με τόσες ώρες πτήση
 

Μηνύματα
31.209
Reaction score
25.966
Άσε το άλλο.

Αν δεν κινηθεί το αεροσκάφος η ταχύτητα των τροχών του θα είναι μηδενική συνεπώς και ο ιμάντας θα παραμένει ακίνητος . Το να μείνει δηλαδή ακίνητο το αεροσκάφος δημιουργεί πολλά άτοπα στο πρόβλημα όπως έχει τεθεί . Το αεροσκάφος δεν μπορεί να μείνει ακίνητο και αν ξεκινήσει δεν συντρέχει λόγος ούτε να επιβραδύνει ούτε να αποκτήσει οριακή ταχύτητα μικρότερη της απαιτούμενης για απογείωση .

Εντωμεταξυ σε δύο ώρες φτάνω Σεούλ έχουν αρχίσει να μοιράζουν πρωινό θα ανοίξω να δω καμία σειρά να περάσει η ώρα μέχρι την προσγείωση . Μου χαλάσατε τον ύπνο αglήτες παglιοπαιδα .
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.

ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΦΑΙ ΣΤΗΝ ΝΤΟΧΑ?

ΚΡΑΣΙΑ?

ΤΙΜΕΣ?
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.315
Reaction score
42.674
.. πεταει το αεροπλανο..πεταει και ο ελεφαντας..πεταει και η μαιμου....!!!
 
  • Like
Reactions: Pin

Μηνύματα
31.209
Reaction score
25.966
.. πεταει το αεροπλανο..πεταει και ο ελεφαντας..πεταει και η μαιμου....!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ ΕΛΙΓΜΟ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.


 
Last edited:

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.

ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΦΑΙ ΣΤΗΝ ΝΤΟΧΑ?

ΚΡΑΣΙΑ?

ΤΙΜΕΣ?
Να σου πω Ντόχα συνήθως περναω μόνο transit οπότε βλέπω το αεροδρόμιο που είναι καινούριο και από τα πολύ καλά για τον επιβάτη . Μια φορά είχα κατέβει για να μπω στο καράβι αλλά πάλι για πολύ λίγο και αναλώθηκα να μπινελικιάζω τον πράκτορα που ήταν κλασικός αργοσχολος άραβας εισαγωγής . Ένας φίλος μου είχε μείνει καιρό πριν καμιά 10 άρια χρόνια και είχε μείνει ενθουσιασμενος αλλά οινόπνευμα κλασικά όπως σε όλο τον περσικο μόνο σε ξενοδοχεία μακρυά από τους ντόπιους .

Το ταξίδι πάντως ήταν εικονικό σήμερα για να δώσω έμφαση ότι το αεροπλάνο πετάει
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.337
Μηνύματα
2.972.020
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top