- Μηνύματα
- 28.833
- Reaction score
- 84.881
Η κοντή που βγαίνει απο μεσα θα κανει φοβερό μασάζ φαντάζομαιΜην το λες, τα Guarneri έχουν 13.000 € !!!
Η κοντή που βγαίνει απο μεσα θα κανει φοβερό μασάζ φαντάζομαιΜην το λες, τα Guarneri έχουν 13.000 € !!!
Μήπως αυτό;Και για να υποβληθεί κάποια χρήσιμη ένδειξη,όσοι αναρωτήθηκαν εάν πράγματι τα μικρά Focal ΄΄γέμιζαν΄΄ ικανοποιητικώς και...γραμμικώς τον όγκο της αίθουσας,δεν είχαν παρά να προσέξουν τις διαδρομές των mid-woofer,το πλήθος παρευρισκόμενων ατόμων,την απόσταση ακρόασης και την εκτόνωση-απαγωγή αέρος από την οπίσθια σχισμή ανάκλασης χαμηλών όποτε ανέρχονταν οι ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος και οι στάθμες αναπαραγωγής.
Η δε ακουστική φροντίδα της αίθουσας-εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο- δεν υπήρχαν στοιχεία πως ήταν παθητική εγκατάσταση,αλλά να είχε τη μορφή κάποιας ισοστάθμισης μέσω του software αναπαραγωγής.
Πρέπει όμως να σκύβεις για να γλυτώσεις απο τα ξυραφάκιαΑντί για το πιτσιρίκι με τα 13000, με τα ίδια χρήματα παίρνεις αυτο (παθητικό επίσης)
http://www.skroutz.gr/s/5035162/ATC-SCM100ASLT-Passive.html
Να γελάσει καθε πικραμένος με τη σύγκριση
Δεν ειναι απαραίτητα κατακριτέο.Αν έγινε αυτο Gonis, ήταν μεγάλο λάθος. Κρίμα το ηχείο.
Σε ενοχλεί το Atc100? Δεν μου το εχει πει κανεις άλλος, περίεργο...περί ορέξεως...εμένα παντως κανένα Atc δεν με ξύρισε ποτέ.Πρέπει όμως να σκύβεις για να γλυτώσεις απο τα ξυραφάκια
Και πιστεύω ότι ενα ζευγάρι Genelec από 2500€ - 3000€ και πάνω θα έπαιζε αρκετά καλύτερα. Χωρίς sub, να κρατήσουμε το μέγεθος. Αν πάρεις δε και της σειράς SAM ακόμα καλύτερα, θα έχεις και εργοστασιακό EQ.Με το 1/4
Προσωπικώς δεν μπήκα καν στον κόπο να υπεισέλθω σε τέτοιες εκτιμήσεις,αφού αντιλαμβανόμουν πρωταρχικώς το σύστημα στον συγκεκριμένο χώρο ως ΄΄διπρόσωπο΄΄,ανάλογα με τις στάθμες αναπαραγωγής και τις ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος.Αληθεια ο συνδιασμος tweeter βηρύλλιου με classD ενισχυτη πως σας φανηκε ?
Πάγια τακτική ενός επιτυχημένου επαγγελματία είναι να διαθέτει στη φαρέτρα του επιχειρήματα και πρακτικές που θ'αποκρούουν ΄΄ενοχλητικές΄΄ αιτιάσεις και απαιτήσεις.Κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν θεωρείται μεμπτόν -για να εξηγούμαστε- αλλά και απαραίτητο για την απρόσκοπτη ροή των υπηρεσιών.Όλοι όσοι θεωρείτε ότι το ηχείο μπούμαρε (και όντως κι εγώ το άκουσα υπερβολικό στις χαμηλές) και το αποδίδετε στο ηχείο, έχετε σκεφθεί το ενδεχόμενο να μην ήταν καλή η συγκεκριμένη ηχογράφηση με την οποία το ακούσατε;
Το δωμάτιο ήταν υπερβολικά μεγάλο, αλλά αυτό δεν ήταν λόγος για να μπουμάρει ένα ηχείο βάσης με μικρό γούφερ. Μάλλον το ανάποδο... Υπήρχε και φροντίδα χώρου (δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω αν ήταν επαρκής, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο κ. Χατζηστάμου ξέρει πολύ καλύτερα από μένα).
Σε παρατήρηση μου στον κ. Χατζηστάμου ότι ακουγόταν υπερβολικό χαμηλό, τον ρώτησα αν έφταιγε το ηχείο (πχ φαντάστηκα ότι μπορεί να φθάνει στα όριά του για να γεμίσει το χώρο και να μην αντέχει) ή αν ήταν η ηχογράφηση...Και η απάντηση του ήταν ότι η συγκεκριμένη ηχογράφηση που έπαιζε είχε τσιμπημένο χαμηλό. Μάλιστα άλλαξε επιτόπου πρόγραμμα σε κλασική μουσική, όπερα αν θυμάμαι καλά και το πρόβλημα λύθηκε....
Τον τελευταίο αφορισμό -κατά τον "Τελευταίο...Πειρασμό"- κρίνεται σκόπιμο να μας τον δικαιολογήσεις.Οι χώροι που ηταν στημένα τα Focal, όπως και τα B&W 802 D3,νομίζω οτι δεν προσομοιώνουν τους χώρους του 99,9% των υποψηφίων αγοραστών των συγκεκριμένων η παρεμφερών συστημάτων.
Ο χώρος της ΑΡΑ απο την άλλη ηταν μεγάλος με πολλα προϊόντα σε στατική επίδειξη και προσφερόταν για κουβεντούλα,ποτακι και...ατμισμα
Εμενα προσωπικά μου άρεσε γιατί το κοινωνικό κομμάτι του χόμπι και η αλληλεπίδραση που δέχεσαι,οταν έχεις αποκτήσει εμπειρία,ειναι προς ωφελος του καταναλωτή...
Τώρα στο συγκριτικό που γράφει πιο πάνω ο @Bhutia με τα trio 6 be,η διαφορά κόστους ειναι πολύ μεγάλη και ο χώρος της ΑΡΑ θεωρώ οτι θα ευνοήσει το φτηνότερο.