ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρετηση LG

Μηνύματα
7
Reaction score
1
καλησπερα στη παρεα
ονομαζομαι σκρεκας κωστας και δυστυχως ειμαι πελατης lg.τον ιουλιο του τρεχοντος ετους αγορασα μια lg uf8407 4k 55in απ το πλαισιο αργυρουπολης.μολις εφτασα σπιτι και συνεδεσα την τηλεοραση διαπιστωσα οτι ειχε εμφανη σημαδια κιτρινιλας στη κατω αριστερη γωνια.λογω του οτι ειχα DOA 7 ημερων την πακεταρα ξανα και πηγα στο πλαισιο οπου αφου διαπιστωθηκε το προβλημα προς τιμην τους μου την αντικατεστησαν αμεσα με μια καινουργια ιδιο μοντελο.στην αρχη ολα καλα επειτα απο 2.5 μηνες η τηλεοραση εμφανιζε πρασινες οριζοντιες γραμμες στο πανω κατω μερος της οθονης.επικοινωνω με την Lg οπου με με ενημερωνουν οτι θα ερθει τεχνικος για την παραλαβη.οπως και εγινε.διαπιστωθηκε οτι ειχε καμμενη μια πλακετα επισκευαστηκε στον μανωλοπουλο και μετα 12 ημερων μου επεστραφει..ενω εχουν φυγει οι ευγενεστοι κυριοι που μου εφεραν την τηλεοραση διαπιστωσα οτι στη δεξια γωνια του bezel εχει ενα σπασιμο.ξαναπερνω τηλεφωνο στην lg ξανα τα ιδια υπομονη μεχρι να δουνε τι θα γινει.με ενημερωσαν μετα απο 10 μερες οτι η τηλεοραση θα αντικατασταθει γιατι δεν επισκευαζεται και να περιμενω τηλεφωνο απ το τμημα ανταλλαγων εντος 5 εργασιμων ημερων.ακομα ΠΕΡΙΜΕΝΩ κυριοι απο 1 δεκεμβρη δεν εχω τηλεοραση ενω πληρωνω κανονικα δοσεις!!!μιλαω 2 φορες τη μερα με την lg και η απαντηση ειναι υπομονη και δεν με παραπεμπουν σε καποιον υπευθυνο γτ ακουσον ακουσον δεν υπαρχει καποιος αλλος να μιλησω περαν των παιδιων στο τηλ κεντρο!!πληρη απογοητευση απ την lg που φερεται σα μαγαζακι της γειτονιας.αυριο θα προσφυγω στην προστασια καταναλωτη σαν τελευταια λυση στο πολυμηνο προβλημα μου.ενημερωσα και τους ιδιους και το ιδιο κανω και σε υποψηφιους πελατες της.πηρα lg γνωριζοντας οτι το service ηταν καλο.ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει σε after sale εξυπηρετηση.συγνωμη για το σεντονι και το υφος του κειμενου.
 

Μηνύματα
148
Reaction score
98
Τακτικές σαν αυτή ήταν κ προ κρίσης κ σε άλλες εταιρίες κ service πόσο μάλλον τώρα...
Η δική μου εμπειρία 2 φορές (αρνητική ) με έκανε να στείλω e mail μέχρι τις μητρικές τους , σαν μέσο πίεσης.Βρήκα λύσεις κ τις δύο φορές ευτυχώς.
Το ίδιο εύχομαι κ εδώ έστω κ αργά.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.852
καλησπερα στη παρεα
ονομαζομαι σκρεκας κωστας και δυστυχως ειμαι πελατης lg.τον ιουλιο του τρεχοντος ετους αγορασα μια lg uf8407 4k 55in απ το πλαισιο αργυρουπολης.μολις εφτασα σπιτι και συνεδεσα την τηλεοραση διαπιστωσα οτι ειχε εμφανη σημαδια κιτρινιλας στη κατω αριστερη γωνια.λογω του οτι ειχα DOA 7 ημερων την πακεταρα ξανα και πηγα στο πλαισιο οπου αφου διαπιστωθηκε το προβλημα προς τιμην τους μου την αντικατεστησαν αμεσα με μια καινουργια ιδιο μοντελο.στην αρχη ολα καλα επειτα απο 2.5 μηνες η τηλεοραση εμφανιζε πρασινες οριζοντιες γραμμες στο πανω κατω μερος της οθονης.επικοινωνω με την Lg οπου με με ενημερωνουν οτι θα ερθει τεχνικος για την παραλαβη.οπως και εγινε.διαπιστωθηκε οτι ειχε καμμενη μια πλακετα επισκευαστηκε στον μανωλοπουλο και μετα 12 ημερων μου επεστραφει..ενω εχουν φυγει οι ευγενεστοι κυριοι που μου εφεραν την τηλεοραση διαπιστωσα οτι στη δεξια γωνια του bezel εχει ενα σπασιμο.ξαναπερνω τηλεφωνο στην lg ξανα τα ιδια υπομονη μεχρι να δουνε τι θα γινει.με ενημερωσαν μετα απο 10 μερες οτι η τηλεοραση θα αντικατασταθει γιατι δεν επισκευαζεται και να περιμενω τηλεφωνο απ το τμημα ανταλλαγων εντος 5 εργασιμων ημερων.ακομα ΠΕΡΙΜΕΝΩ κυριοι απο 1 δεκεμβρη δεν εχω τηλεοραση ενω πληρωνω κανονικα δοσεις!!!μιλαω 2 φορες τη μερα με την lg και η απαντηση ειναι υπομονη και δεν με παραπεμπουν σε καποιον υπευθυνο γτ ακουσον ακουσον δεν υπαρχει καποιος αλλος να μιλησω περαν των παιδιων στο τηλ κεντρο!!πληρη απογοητευση απ την lg που φερεται σα μαγαζακι της γειτονιας.αυριο θα προσφυγω στην προστασια καταναλωτη σαν τελευταια λυση στο πολυμηνο προβλημα μου.ενημερωσα και τους ιδιους και το ιδιο κανω και σε υποψηφιους πελατες της.πηρα lg γνωριζοντας οτι το service ηταν καλο.ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει σε after sale εξυπηρετηση.συγνωμη για το σεντονι και το υφος του κειμενου.
Καλή τύχη φίλε μου και καλή αντοχή...στο μόνο που έχω ένσταση είναι στην παρομοίωση σου για ''μαγαζάκι της γειτονιάς''
πίστεψε με από μαγαζάκι της γειτονιάς έχω δεχτεί κλάσης ανώτερη εξυπηρέτηση από αυτή μεγάλων καταστημάτων που δεν κρύβονται πίσω από την ασφάλεια της μεγάλης αλυσίδας...
παρά επικοινωνούν με τον καταναλωτή για να τον κρατήσουν...και πολλές φορές έχουν κάνει άμεσες τράμπες μόνο και μόνο για να μην περιμένεις το εκάστοτε σέρβις και την γραφειοκρατία της κάθε εταιρίας που άπειρες φορές έχουν ταχύτητα βραδύποδα;)
 

Μηνύματα
1.469
Reaction score
1.124
Μπράβο που έχεις το θάρρος και το καταγγέλεις δημόσια και επώνυμα για να μαθαίνουμε κι εμείς...
 


Μηνύματα
7
Reaction score
1
Εγω ακομα περιμενω να μου λυσουν το προβλημα μου.
http://www.avsite.gr/forum/threads/lg-43lh500t.154484/
τραγικα πραγματα...εγω προσωπικα δε το περιμενα τετοια αντιμετωπιση ενω ακουγα αλλα.εχω ξενερωσει πολυ ασχημα
[DOUBLEPOST=1482300060][/DOUBLEPOST]
Μπράβο που έχεις το θάρρος και το καταγγέλεις δημόσια και επώνυμα για να μαθαίνουμε κι εμείς...
ετσι πρεπει να γινεται.οπως και με τα καλα λογια.ολα πρεπει να λεγονται επωνυμα αλλιως δεν τα λαμβαμω ως αξιοπιστα πλεον
 

Μηνύματα
7
Reaction score
1
Καλή τύχη φίλε μου και καλή αντοχή...στο μόνο που έχω ένσταση είναι στην παρομοίωση σου για ''μαγαζάκι της γειτονιάς''
πίστεψε με από μαγαζάκι της γειτονιάς έχω δεχτεί κλάσης ανώτερη εξυπηρέτηση από αυτή μεγάλων καταστημάτων που δεν κρύβονται πίσω από την ασφάλεια της μεγάλης αλυσίδας...
παρά επικοινωνούν με τον καταναλωτή για να τον κρατήσουν...και πολλές φορές έχουν κάνει άμεσες τράμπες μόνο και μόνο για να μην περιμένεις το εκάστοτε σέρβις και την γραφειοκρατία της κάθε εταιρίας που άπειρες φορές έχουν ταχύτητα βραδύποδα;)
εχεις δικιο για τα μαγαζια της γειτονιας..
παντως απ το πλαισιο δεν εχω κανενα παραπονο.ειναι οι μονοι που ασχοληθηκαν με το προβλημα μου και οταν δεν εβγαλαν ακρη τοτε με παρεπεμψαν στην lg.οππυ εκει τα πραγματα ειναι τραγικα
[DOUBLEPOST=1482300383][/DOUBLEPOST]
Τακτικές σαν αυτή ήταν κ προ κρίσης κ σε άλλες εταιρίες κ service πόσο μάλλον τώρα...
Η δική μου εμπειρία 2 φορές (αρνητική ) με έκανε να στείλω e mail μέχρι τις μητρικές τους , σαν μέσο πίεσης.Βρήκα λύσεις κ τις δύο φορές ευτυχώς.
Το ίδιο εύχομαι κ εδώ έστω κ αργά.
καλημερα,το επιχειρησα και αυτο χτες και τωρα περιμενω.αργοτερα μεσα στη μερα θα μιλησω και με το συνηγορο του καταναλωτη.να κανω τουλαχιστον οτι περναει απ το χερι μου
 




Μηνύματα
16.707
Reaction score
23.683
toshiba θεματακι πριν κανα 2 χρονια
αν θυμαμαι καλα εσβηνε μονη της σε ατακτα χρονικα διαστηματα
κοιταω στο ιντερνε και βλεπω οτι αποτελουσε κλασσικη περιπτωση βλαβης απο το 2012 οπου με ενα firmware upgrade ερχοταν στα ισα του. δωρεαν φυσικα.
παιρνω intersys μου λενε παρε μανωλοπουλο
παιρνω μανωλοπουλο " ε χαλασμενη ειναι να ερθουμε να την παρουμε να την φτιαξουμε. Τι ποιο απγκρει; δεν ξερω , 100 ευρω θελουμε για τον ελεγχο και οτι βγει"

τον βριζω το κλεινω

παιρνω αγγλια
το σηκωνει ενας αγγλουρας (και οχι ινδος/πακιστανος) ασχολειται με την παρτη μου καπου 15-20 λεπτα , μου λεει καταλαβα τι εχει συμβει , θα σας στειλω ενα φλασακι με το λογισμικο. του λεω ειμαι ελλαδα ομως - μισο λεπτο. ξερετε δε μας επιτρεπει η toshiba να στειλουμε λογισμικο σε χωρες που καλυπτονται απο το δικτυο της - τι καλυπτονται ρε παλικαρι σουμουφτου , ειναι σαν μην ειχαμε service ποτε εδω για toshiba. μισο λεπτο μου λεει . καταλαβαινω τι εννοειτε αλλα δυστυχως δε μας αφηνουν να το στειλουμε εκτος αγγλιας , εκτος αν εχετε καποιον γνωστο που μενει εδω να σας εξυπηρετησει. εναλλακτικα δοκιμαστε να κανετε αυτο , αυτο και αυτο κλπ

ο ενας κρετινος δηλαδη ηθελε να χρεωσει 100+ ευρω για να "επισκευασει" κατι που ο κατασκευαστης επιδιορθωνει δωρεαν (και μιλαμε για συσκευη 7 ετων εκεινη την εποχη) σε ολο τον υπολοιπο κοσμο, ο αγγλος που ενω ηξερε απο την αρχη οτι προκειται για συσκευη αγορασμενη και εγκατεστημενη στην ελλαδα ασχοληθηκε με το θεμα μεχρις εσχατων. ενδεχομενως αν ειχα εκεινη την εποχη μια διευθυνση αγγλιας να ειχα λογισμικο.

(στην τελικη αφου εμεινε η τηλοραση εκτος πριζας κανα μηνα εσιαξε μοναχια της)

και μετα διαβαζω κυρηγματα για να μην αγοραζουμε παραεισαγωγες και πιπες.
το ελληνικο after sales ειναι γτπ καβαλα με εξαιρεσεις. ισα ισα μονο να πουλησουμε και αν χαλασει πληρωνει ο μαλακας.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.893
Μηνύματα
2.955.218
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top