- Μηνύματα
- 42.826
- Reaction score
- 76.311
Συνήθως το ABS στις μηχανές απενεργοποιείται μόνο στον πίσω τροχό.
Production Engineering...
Ούτε οι Γερμανοί μπορούν (μόνοι τους). Φυσικά άλλο το "καλύπτω τo 90% του engineering" και άλλο το 30% (εμείς). Παρ' όλα αυτά να είσαι σίγουρος ότι ούτε τα Γερμανικά KUGA robots δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν χωρίς κάποια τυπάκια κάπου στην Καλιφόρνια ή στο Lemonosov... Η δικαiωση του Adam Smith...
Υάρχει όμως και μια άλλη διαφορά: Η δική μου ψυχολογία (σαν Έλληνας) βρίσκει πολύ πληκτικά αρκετά μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Ο Γερμανός ανατρέφεται με άλλες αξίες και δεν βρίσκει πληκτικά τα μέρη αυτά. Είναι πολύ σημαντικό το θέμα "αξίες" και ξεκινάει από τα παιδικά μας χρόνια.
Δυστυχώς έχουμε χάσει το τραίνο αλλά πάντα περνούν τραίνα...
Γιατί, νομίζεις Γερμανοί δουλεύουν σε τέτοια πόστα; Μόνο μετανάστες. Ξέρω 2 φίλους μου Έλληνες, εδώ. Τρίβουν εξαρτήματα με το χέρι (τα βάζουν στην ταινία), που βγάζει η μηχανή. Μιλάμε για 100άδες την ώρα.Ο Γερμανός ανατρέφεται με άλλες αξίες και δεν βρίσκει πληκτικά τα μέρη αυτά.
Ναι αλλά να προσθέσουμε και τις κιλοβατώρες από την πρίζα...Η 5άρα που «καίει» κάτω από 2 lt/100 km
Για όσους θέλουν την πολυτέλεια και την οδηγική απόλαυση μίας BMW, χωρίς όμως τις συχνές επισκέψεις στο πρατήριο
http://www.gocar.gr/news/new-models...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-12-27
Τι γελάτε βρέ;
Trabant Quality Control
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΑΤΕΝΤΑ.
- σωστός , και θυμηθούμε επίσης τα ''πρωταθλήματα κατακευαστή'' που έπαιρναν τα Βάρτμπουργκ , στα ( τότε σπαστήρια ) Ακρόπολις . . . όσα συμετείχαν , τερμάτιζαν !ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΤΜΠΟΥΡΓΚ.
ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΝΤΩΣ.
ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΙΟ ΗΤΑΝ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Σ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΓΕΡΟ- σωστός , και θυμηθούμε επίσης τα ''πρωταθλήματα κατακευαστή'' που έπαιρναν τα Βάρτμπουργκ , στα ( τότε σπαστήρια ) Ακρόπολις . . . όσα συμετείχαν , τερμάτιζαν !