- Μηνύματα
- 13.208
- Reaction score
- 10.514
Με ποιό τρόπο;* Οτιδηποτε ελαστικο παρεμβληθει στο κλειστο κυκλωμα (μοτερ, πλατο), προκαλει υστερηση στην ακριβεια περιστροφης.
Με ποιό τρόπο;* Οτιδηποτε ελαστικο παρεμβληθει στο κλειστο κυκλωμα (μοτερ, πλατο), προκαλει υστερηση στην ακριβεια περιστροφης.
- όχι καθόλου , ευτυχώς[/DOUBLEPOST]
δεν κάνει πολύ στατικό?? αυτό που μ' αρέσει είναι η σκαμένη επιφάνεια για να κάθεται καλά ο δίσκος..
Δεν διαφωνω,απλα το σχολιο μου αφορα τα σχετικα για το ματ και μονο και τις επιδρασεις του σε σχεση με την κεφαλη.χμμ.. θα διαφωνήσω.. ..
Καλο !!!!!Βάλε λίγη βαζελίνη καλέ μου, τι, ασαλιωτο;
- αντιμετωπίζεις τεχνοκρατικά το όλο θέμα και τα περισσότερα εδώ στο φόρουμ ( γεγονότα , παρατηρήσεις , μετρήσεις συμπεράσματα . . . κλπ ) , και δεν διαφωνώ καθόλου επ΄ αυτού , αλλά στο ότι ίσως η απόλαυση της ακρόασης δεν είναι πάντα τεχνοκρατικήΗ διαφωνία μας είναι στη χρησιμότητα του βινυλίου ως μέσου αποθήκευσης της ηχογράφησης.
Ωστε αυτα εκανες στην βινυλιακη εποχη σου και πηγες στα ψηφιακα.Το βινύλιο αρέσει γιατί είναι ένα όμορφο μάβρο στρόγγυλο γυαλιστερό πράμα, το οποίο έχει θέση και στον τοίχο ως πχ διακοσμητικό ρολόι, που το βγάζεις από τον επίσης όμορφο χάρτινο φάκελλο με τις ωραίες εκτυπώσεις, το χαϊδεύεις, το σκουπίζεις, το κεντράρεις και του καρφώνεις την τρύπα στο στύλο του πλατό σου (πολύ άντρας ρε παιδάκι μου) για ν'αρχισει να σβουρίζει και νιώθεις σπουδαίος όταν αφήνεις δήθεν με προσοχή την κεφαλή στ'αυλάκι, νομίζοντας ότι όντας προικισμένος με άπειρες γνώσεις συμμετέχεις ενεργά σε μία μακρόσυρτη και πολύπλοκη διαδικασία για να ακουστεί τελικά η μουσική, πράγμα που σου δίνει την ψευδαίσθηση της δημιουργίας στο όλο δήθεν τεχνολογικό και φετιχιστικό δρώμενο, κάτι που βεβαίως δε σου προσφέρει το "play" σε ένα ψηφιακό αρχείο, ενώ ταυτόχρονα η ενδελεχής και σχολαστική ενασχόληση με το άλλο καλλιτεχνικό δημιούργημα οπτικής ενασχόλησης, το τυπωμένο φάκελο του μάβρου δίσκου, για όση ώρα θες, σε κάνει να ξεχνάς εντελώς το πώς ακούγεται. Αν δεν είχαν εξώφυλλα οι δίσκοι και ήταν χύμα, πιο προσεκτικά θα τους άκουγες, πάω στοίχημα!
- κάτι αντίστοιχο έκαναν οι rapers και όχι μόνο στο cd , προσέθεταν ''σκρατς'' . . . . έχω και στα 2 φορμά Neneh Chery , με το cd να έχει περισσότερα ''σκρατς'' από το βινύλιο ( τώρα )Να υπάρχει άραγε κάνα Plugin για το Foobar2000 να προσθέτει θόρυβο επιφανείας και σκράτς;
Ακόμα δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα στην παραγωγή μουσικής και την αναπαραγωγή μουσικής από μέσο αποθήκευσης. Aπορείς που δεν έχεις πάρει μυρωδιά από οτιδήποτε άλλο;δεν μπορούν να πείσουν και τον Santana, Steve Vai, Clapton, Mcloughlin να παίζουν σε ψηφιακό ενισχυτή και όχι σε λαμπάτο. μ@λάκες είναι όλοι αυτοί (κι εμείς μαζί) ρε φιλαράκια?? ανακαλύψατε τον μηχανισμό των αντι_ψιθύρων με τα hypex και τα ICE??
“Vinyl has become the ultimate lo-fi tool for adding character to tracks".Να υπάρχει άραγε κάνα Plugin για το Foobar2000 να προσθέτει θόρυβο επιφανείας και σκράτς;
Τί να γίνει όμως που σε πολλούς...αρέσουν (αμφότερα το βινύλιο και το κρυφτό);...
Δε χρειάζεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Προβαίνουν όμως στην ενέργεια του παραδείγματος νο.2 ενσυνείδητα και καλλιτεχνικώς συγκροτημένα, όχι ελέω...χαζοχαρούμενης διάθεσης....ίσως η απόλαυση της ακρόασης δεν είναι πάντα τεχνοκρατική...
1. πόσοι από εμάς τους βινυλιόφιλους έχουν συνειδητά ακτινικούς βραχίονες ( και πολύ ακριβούς μάλιστα ) , ενώ ξέρουμε πως υστερούν σε απόδοση έναντι των παράλλ-μετατόπισης ;
2. υπάρχουν by the book οργανοπαίχτες που κάποιες φορές προτιμούν και εφαρμόζουν ανορθόδοξα κουρδίσματα προκειμένου να πετύχουν τον επιθυμητό ( και όχι μουσικά σωστό ) ήχο
3. κάποιες φορές σε a to b ακροάσεις πιάνω τον εαυτό μου να προτιμάει την απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων του βινυλίου έναντι του ψηφιακού αρχείου , ενώ είμαι πεπεισμένος ( γνωστικά αλλά και ακουστικά ) πως το ψηφιακό υπερέχει στον εν λόγω τομέα , λόγω απουσίας της αναγκαστικής έμφασης και αποέμφασης κατά RIAA , του αναλογικού
. . . ας παραμείνει λοιπόν το βινύλιο ως μέσο αποθήκευσης
[ 10 απαραίτητες ρυθμίσεις,οι εξής...τυχερές 13 ] :Bhutia said:...Μέρος εξάλλου της απόλαυσης που παρέχει η ενασχόληση με το μέσον,πηγάζει από τη συναρπαστική...ανακρίβεια που συνεπάγεται η βινυλιακή αναπαραγωγή...
Δε ξέρω πως συνάγεις τέτοια συμπεράσματα.ότι και να λένε οι ψηφιακοί, όσο και να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους κάτι δεν κάνουν καλά και δεν μπορούν να πείσουν.. ή απλά είναι λάθος και τα λένε πολύ φανατισμένα τα πράγματα..
Έλα ντε! Το σήμα ξεκινά με πλεονέκτημα, που άλλοι παλεύουν να έχουν και καταλήγει σε απλά ταπεινά RCA (Cinch).0) Η φωνογραφική κεφαλή κατέχει χάρη στην κατασκευή της εγγενή χαρακτήρα πλήρως ισορροπημένης πηγής.Επομένως αντί του RCA,ως πρωτόκολλο διασύνδεσης θ'άξιζε μια ανάλογη διαμόρφωση καταλήγουσα σε φωνογραφικό στάδιο που θα διέθετε πλήρως ισορροπημένη κυκλωματική διαρρύθμιση με διατήρηση εκείνης και στα επόμενα ενισχυτικά στάδια.
Σ' ευχαριστώ για την συμπλήρωση της λίστας με τις τρεις επί πλέον παραμέτρους.. είναι πολύ σωστά αυτά που γράφεις αλλά νομίζω είναι περισσότερο επιλογές παρά ρυθμίσεις σε ένα επόμενο στάδιο με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια.. όπως λέω στο #1 αναφέρονται επιγραματικά 10 must για να παίξει σωστά ένα πικάπ, μάλιστα το στρογγύλεψα εντάσσοντας 2 & 3 ρυθμίσεις σε ένα bullet..[ 10 απαραίτητες ρυθμίσεις,οι εξής...τυχερές 13 ] :
-3) Στην περίπτωση όπου η μετάδοση κίνησης γίνεται με ιμάντες,συντήρηση της ελαστικότητας εκείνων στις προδιαγεγραμμένες τιμές.Αφαίρεσή τους από το πλατό όποτε δεν υφίσταται συχνή χρήση του πικάπ και αεροστεγής φύλαξη υπό συνθήκες μέσης υγρασίας και θερμοκρασίας.
-2) Συνδυασμός κεφαλής βραχίονα όπου η συχνότητα συντονισμού του συνόλου θα λαμβάνει τιμή κείμενη στην κατάλληλη ζώνη (βλέπε υπερσύνδεσμο).
-1) Εκτός της VTA υφίσταται και η παράμετρος του SRA (Stylous Rake Angle : η γωνία που σχηματίζει η βελόνα ως προς το στέλεχος και το κύριο σώμα της κεφαλής)
Η τιμή για τη γωνία VTA υπό την οποία πραγματοποιήθηκε η κοπή του βινυλιακού master παρουσιάζει διακυμάνσεις σε διαφορετικές εποχές και ιδίως ανάμεσα στις σύγχρονες εκτυπώσεις,όπου το βινύλιο δεν αποτελεί πλέον κυρίαρχο format αποθήκευσης.
Η ελαχιστοποίηση πιθανών παραμορφώσεων κατά την αναπαραγωγή προϋποθέτει ταύτιση της SRA με τη VTA για δεδομένο βινυλιακό αντίτυπο.Σε αντίθετη περίπτωση,οφείλουν να πραγματοποιηθούν διορθωτικές κινήσεις,όπως μικρές αποκλίσεις από την απόλυτη παραλληλία του βραχίονα εφόσον η κατασκευή παρέχει ευελιξία στη ρύθμιση VTA,ή εισαγωγή σκληρού σφηνοειδούς παρεμβύσματος ανάμεσα σε κέλυφος και σώμα κεφαλής,είτε μικρορύθμιση στη δύναμη κάθετης ιχνηλάτησης (VTF) -εντός πάντα των προδιαγεγραμμένων τιμών για δεδομένη κεφαλή,αφού μεταβολές στην τάξη μισού γραμμαρίου ισοδυναμούν προς 2 χιλιοστά κάθετης μετακίνησης βραχίονα κατά τη ρύθμιση VTA.
0) Η φωνογραφική κεφαλή κατέχει χάρη στην κατασκευή της εγγενή χαρακτήρα πλήρως ισορροπημένης πηγής.Επομένως αντί του RCA,ως πρωτόκολλο διασύνδεσης θ'άξιζε μια ανάλογη διαμόρφωση καταλήγουσα σε φωνογραφικό στάδιο που θα διέθετε πλήρως ισορροπημένη κυκλωματική διαρρύθμιση με διατήρηση εκείνης και στα επόμενα ενισχυτικά στάδια.