Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.857
Reaction score
10.753
δεν αμφισβήτησα κάποια επιστημονική τεκμηρίωση και μέθοδο.. (ακούω σε αφιερωμένο και φροντισμένο χώρο).. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Τα φιλαράκια είναι ανήλικα;
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.764
Reaction score
21.601
Το site θα ήταν φτωχότερο χωρίς τον Ear..

.. Αν και τελευταία έχει βάλει λίγο νερό στο κρασί του....
Ωωωωωωωωωωωωωωωω, τι του είπεεεεεε........ Εμένα, τα μισά να μου έλεγε...:mad::mad::D:D
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Όχι. Δεν υπάρχει κανένα "δίπολο".

Αυτά είναι φαντασιώσεις και ευφυολογήματα της παραφιλολογίας του παραλογισμού του χάλι εντ.

Προσπαθούν απλώς κάποιοι ημιμαθείς (έως απολύτως αμαθείς), λέγοντάς μας επιστημονικοφανείς αβάσιμες μπουρδολογίες πασπαλισμένες με κάνα τυχαίο τεχνικό όρο μπας κι αποκτήσουν αληθοφάνεια, να ερμηνεύσουν δήθεν, αλλά και να δικαιολογήσουν, τις λάθος επιλογές των αδιεκδικητων καλογυαλισμένων μπουρουχομηχανημάτων τους. Δατς όλ.

Κανένα δίπολο. Βλακείες.

Το σωστό μηχάνημα, είναι σωστό, είτε είναι μαύρο κι άχαρο, είτε είναι καλογυαλισμένο κι εμφανίσημο, είτε δε βλέπεται από την ασχήμια, είτε είναι έργο τέχνης εμφανισιακά κι έχει θέση στο μουσείο μοντέρνας τέχνης.

Αυτές οι ψευτοθεωρίες περί ύπαρξης του δήθεν δίπολου, απλώς προσπαθούν ανεπιτυχώς να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
- καλημέρα , οδοστρωτήρας πάλι . . . τίποτα δεν άφησες . . . :(
 






A

AKARL

Guest
Τι να πω, αν μπορείς να αποκόψεις όλες τις αισθήσεις σου και να γίνεις μετρητικό μικρόφωνο τότε συγχαρητήρια, έγινες ρομπότ.

Αμφιβάλλω βέβαια αν όλοι συμμερίζονται την άποψή σου. Σεβαστή μεν, αμφιβάλλω δε
Δόξα στην άγιο ηχολήπτη!
Υπεραγία ηχογράφηση σώσον ημάς!
Έχετε πίστη στο Shure SM58! Μόνον αυτό ημπορεί να λυτρώσει!

Αλήθεια λέω, μερικές φορές η προσύλωσή σας στην ηχογράφηση αγγίζει επίπεδα θρησκείας.
Μην αφορίζετε όποιον έχει διαφορετική άποψη, χαλαρά πάρτε το.
Στην τελική εφόσον έχετε δίκιο, πείτε την άποψή σας και μετά αράξτε με ποπ κορν και παρακολουθείστε την αέναη προσπάθεια των αλλόθρησκων να βρουν τον σωστό ήχο.
Δεν περιμένει κανείς απο σας να είστε οι θεματοφύλακες της αληθείας. Ίσως να χάνετε και λίγο το δίκιο σας.
Καλημέρα ολτουγκέδερ! :coffee::coffee::coffee:

Κατ΄ αρχάς, ειρήνη ημίν εν μουσικοίς τε και ώντιο αδελφοί/ες.

Δράττομαι της ευκαιρίας να συνεισφέρω κι΄ εγώ δγυό σέντσια στη συζήτηση με αφορμή τα άνωθεν κουότεντ σχόλια.

Να βάλουμε ένα πλαίσιο αναφοράς πρώτα; ΟΚ, ας βάλουμε....

1) Όλοι/ες οι συμμετέχοντες/ουσες εις το φόρουμ τούτο επιζητούν την (κατ' εμέ υψίστην) αισθητικήν απόλαυσιν της μουσικής. Σωστά;
2) Οι προς το παρόν υφιστάμενοι διαθέσιμοι τρόποι είναι δγυό (και μόνο): ακρόαση ζωντανής μουσικής παράστασης ή αναπαραγωγή ηχογραφημένης μουσικής παράστασης. ΟΚ, ίσως να υπάρχει και ένας τρίτος τρόπος (πάρτα καταραμένε δυϊσμέ), π.χ. εξ΄αποστάσεως ακρόαση/θέαση λαϊβ μουσικής παράστασης μέσω δορυφορικής ή ιντερνετικής σύνδεσης. Αν ρίξουμε δε και την ιδέα της βίρτσουαλ ρηάλιτη στον εν λόγω τρίτο τρόπο απόλαυσης της μουσικής οι ΕΑΡηδες και οι Ντιμιφούτηδες θα στήσουν χορό και εν χωρώ θα μας αποκουζουλάνουν επαέ πέρα οπότε, για λόγους απλούστευσης, θα τον παραβλέψουμε :onthequiet:.
3) Οι άνωθεν αναφερθέντες τρόποι απόλαυσης της μουσικής είναι εντελώς και ολωσδιόλου δγιαφορετικοί. Συμφωνούμε και σ΄αυτό; ΟΚ.
4) Προς αποφυγήν παρερμηνειών επισημαίνω ότι ουδένα/μια συμμετέχοντα/ουσα εις το φόρουμ γνωρίζω προσωπικώς - μόνο τα σκρίπτα τους τα οποία, ως γνωστόν, μάνεντ.

Πάμε τώρα στο αντικείμενο της διαμάχης σε ετούτο το θρέντ με βάση τα κουότεντ σχόλια τουκακούτουλύκου:

Τα σχόλια τουκακούτουλύκου αποτελούν μια εξαιρετική επιτομή (γι΄αυτό και τα επέλεξα) μιας, κατ΄εμέ, εντελώς λαθεμένης αποκωδικοποίησης της θέσης του ΕΑΡ.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Οι λόγοι είναι πολλοί, όμως οι σημαντικότεροι φαίνεται να είναι δγυό (γαμώτο):
α) η (συνειδητή ή ασυνείδητη) σύγχυση μεταξύ των δυο τρόπων απόλαυσης μουσικής και, συνεπώς, η αδιάκριτη αναφορά εις αυτούς - είπαμε δεν είναι το ίδγιο πράγμα, και
β) ένας τρόπος επιχειρηματολογίας βασιζόμενος σε (αντικειμενικώς) υποκειμενικά κριτήρια ο οποίος αναφέρεται στην απόλαυση της μουσικής έναντι ενός τρόπου (υποκειμενικώς) αντικειμενικής επιχειρηματολογίας (μη βγιαστείς ΕΑΡ) σχετικά με τη σωστή αναπαραγωγή ηχογραφημένης μουσικής παράστασης.

Τι προκύπτει από τα δυο παραπάνω; Το άτοπον του διαλόγου και η αδυναμία επίτευξης συναίνεσης αν αυτό είναι το επιδιωκόμενο.

Να πάρουμε την πρώτη προσέγγιση η οποία σχηματικά συνοψίζεται ως εξής: γουστάρω να ακούω μουσική στο σπίτι μου χωρίς να με ενδιαφέρει και πολύ (ή και καθόλου) το τεχνικό του πράγματος.

ΟΚ, μουσική στο σπίτι μπορούμε να ακούσουμε με δγυό τρόπους: λαϊβ (π.χ. να καλέσουμε τον Σαλέα, ή τον Κάτη να παίξουν για την πάρτη και την παρέα μας) ή να καταφύγουμε (στην οικονομικώς συμφερότερη) επιλογή της αναπαραγωγής της μουσικής από κάποιας μορφής ηχογράφηση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί από (το ένα άκρο) ένα τρανζιστοράκι μονοφωνικό στην κουζίνα μας, στη αποθήκη μας κλπ. έως (το άλλο άκρο) από ένα πανάκριβο (αναπόφευκτα) και σωστά στημένο (χώρος κλπ.) ηχοσύστημα. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ, ΟΚ;

Η δεύτερη, κατά ΕΑΡ, προσέγγιση λέει κάτι πάρα, μα πάρα, πολύ απλό: άκου ότι μουσική θέλεις και όπως θέλεις - αν όμως σε ενδιαφέρει η χαϊ φιντέλιτυ (ήτοι η υψηλή πιστότητα) τότε τα πράγματα είναι απλά και δεδομένα με βάση το υφιστάμενο στάδιο της επιστήμης και της τεχνολογίας (ΟΚ αυτό το τελευταίο δεν το λέει ακριβώς έτσι, εικάζω για λόγους οικονομίας της συζήτησης, διότι θεωρώ δεδομένη την ευφυΐα του προκειμένου να δύναται να αντιληφθεί τον σχετικισμό και της ίδιας της επιστήμης).

Επεξηγώ: κι΄εγώ γουστάρω να ακούω τον Ίαν Άντερσον να τα δίνει όλα στο φλάουτό του (στο ένα πόδι κατά προτίμηση) εντός της σαλονοκουζινοτραπεζαρίας μου. Ένεκα ότι δεν μου περισσεύουν τα "ψιλά" να τον καλέσω επαέ πέρα συμβιβάζομαι να ακούω ηχογραφήσεις του. Όλα καλά και όλα ανθηρά έως τώρα. Αν όμως θέλω να ακούσω στον χώρο μου ακριβώς (δηλαδή με υψηλή πιστότητα) τον τόνο και τη χροιά κλπ. του εν λόγω φλάουτου και να μπορώ να αντιληφθώ τον ίδγιο τον Άντερσον να πηγαινοέρχεται στη σκηνή ωσάν Πάνας τότε θα πρέπει να καταφύγω, αποκλειστικά και δγια ροπάλου, στις λύσεις/προτάσεις του ΕΑΡ διότι αυτές, και μόνο αυτές, επιτυγχάνουν (με τη δεδομένη ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας) το ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ αποτέλεσμα.

Άρα, μακριά από τον ΕΑΡ χαρακτηρισμοί όπως αυτοί που αναφέρονται στα δγυό κουότεντ θρέντς περί πίστης, άποψης, εμμονής κλπ. Ο άνθρωπος, εμφανώς έχοντας μελετήσει πολύ, δεν μεταφέρει άποψη, γνώμη, πίστη, πεποίθηση κλπ. αλλά Γνώση (βαθιά) και μάλιστα δωρεάν και αφιλοκερδώς. Ούτε και ΄μένα μου αρέζουν όλα όσα λέγει, ούτε και υιοθετώ τυφλά αυτά που λέει - δεν αμφισβητώ όμως ούτε την ορθότητα ούτε τη χρησιμότητα αυτών που λέει. Η προσέγγισή του στο αντικείμενο της αναπαραγωγής ενός ηχογραφημένου μουσικού συμβάντος με παραπέμπει έντονα στην (κατά Ρ. Πίρσιγκ) πραγματεία περί Ποιότητας (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance) - και αυτό αποτελεί υψίστη φιλοφρόνηση! :wink:

Προς ΕΑΡ (αν και πιστεύω ότι το έχεις ήδη πιάσει το υπονοούμενο): το δεδομένο επίπεδο ανάπτυξης της επιστημονικής γνώσης και τεχνολογίας αποτελεί μια (στατική) κουκίδα μιας πορείας η οποία ούτε ακριβώς "εξελικτική" είναι ούτε (πολύ περισσότερο) γραμμική. Σε καμία περίπτωση, λοιπόν, η τρέχουσα επιστημονική γνώση και το επίπεδο της τεχνολογίας μπορούν να θεωρούνται "φορείς" απόλυτης, αντικειμενικής, υπερβατικής κλπ. αλήθειας. Ο Φουκώ [Les mots et les choses (une archéologie des sciences humaines)], ο Καστοριάδης (Τα Σταυροδρόμια του Λαβύρινθου) και ο Kuhn (The Structure of Scientific Revolutions) - ανάμεσα σε πολλούς άλλους - έχουν, θεωρώ, καλύψει επαρκέστατα το θέμα αυτό.

Αυτά, κουράστηκα....
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Δγιαφωνώ ρε να πάρει. Δγιότι με παρεξήγησες.
Πρώτα απ' όλα πρέπει να διευκρινήσω ότι ενώ υπάρχει μόνο μία αιτία κάποιος να πάει προς τη σχολή των ενεργών/hypex/ncore/pdf(τα τσουβαλιάζω τώρα όλα για να σας τσατίσω περισσότερο) και αυτός να είναι η υψηλή πιστότητα, υπάρχουν παραπάνω αιτίες που κάποιοι επιλέγουν την σχολή των λαμπών/SET/μονόδρομων ηχείων κτλ κτλ.

Ο πρώτος αναζητά την πιστότητα της ηχογράφησης και ο δεύτερος μπορεί να την ζητά και μπορεί όχι.
Με αυτή την διακήρυξη ανοίγουν οι πόρτες του αφορισμού διότι ο της-υψηλής-πιστότητας-της-ηχογράφησης τύπος δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει ένα λογικό πλάσμα κάτω από το παγκόσμιο στερέωμα που να έχει ακούσει την υψηλή πιστότητα και να μην την προτιμάει. Εξ ου και οι χαρακτηρισμοί "παντόφλα", "οικονομική κρίση", "άσχετος" κτλ κτλ.

Εγώ λοιπόν είμαι από αυτούς που δεν αναζητούν την υψηλή πιστότητα της ηχογράφησης για τον απλό λόγο ότι οι ηχογραφήσεις κατα το 80% (καλά βάλτε 60 αλλά στην ουσια είναι 95) είναι σκάρτες. ΜΑΠΑ πως το λένε. Έχεις να αναπαράξεις υλικό από το 1911 (πχ Paderewski) με το χαρακτηριστικό φύσιμα, υλικό του '60 που είναι απλά άμπασο, μετά μέταλ που είναι V shaped και όλα τα σκουπίδια της pop, trance, disco,rock... μέχρι και την ηχογράφηση του φίλου σου που έπαιξε live σε ένα μαγαζί.
Έχεις λοιπόν ένα υλικό που ε, δεν το έχει mixάρει και ο George Martin. Είναι απλά κακές παραγωγές.

Που το άγιο πρωτότυπο της ηχογράφησης;
Εγώ λοιπόν προσωπικά επιλέγω να έχω ένα σύστημα ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.
Αν δεν συγχωρεί είναι άχρηστο για μένα και δεν μπορώ να ακούσω όλα τα cd μου.
Τώρα, τη συγχώρεση μπορεί να την λάβει κάποιος από ένα ηχείο τύπου quad, ή έναν ενισχυτή τύπου nad ή με υλοποιήσεις ενισχυτών με λάμπες που να συγχωρούν. Το ωραίο κομπρεσάρισμα της λάμπας είναι ένα plus για μένα αλλά είναι εκτός θέματος.

Αντιθέτως, με ένα ενεργό ηχείο γίνεσαι (κατα τη άποψή μου φυσικά) ένα έρμαιο του ηχολήπτη που είτε θα σε πάει στον 7ο ουρανό είτε στο γιατρό για ένα ακοόγραμμα.

Να λοιπόν ένα άλλο επιχείρημα για να χαλάσω τον δυισμό σου. Ελπίζω να το κατάφερα
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Συμφωνώ σε όλα εκτός από το τελευταίο, ότι γίνεσαι έρμαιο. Γίνεσαι έρμαιο αν δεν αποβάλεις τη ψύχωση των "κακών" ρυθμιστικών τονικότητας. Μπορούν να ακουστούν ευχάριστα και τα "κλινικά" επαγγ. εργαλεία. Ακόμη και τα genelec ;-) Νο πρόμπλεμ.

Δεκτόν, βεβαίως βεβαίως από εμένα αν κάποιος προτιμά άλλο δρόμο για να βρει την ευχαρίστησή του! Με χαλούν οι "εμπειρικές" προσεγγίσεις, αλλά ΟΚ.

Αυτό που για μένα δεν παλεύεται και που δεν μπορώ να αντέξω πλέον καθόλου είναι η ακρόαση μουσικής σε πραγματικά κακό χώρο. Εκεί δε σώζει την κατάσταση ούτε το καλύτερο ηχείο ή το καλύτερο drc.
 
Last edited:





A

AKARL

Guest
Δγιαφωνώ ρε να πάρει. Δγιότι με παρεξήγησες.
Πρώτα απ' όλα πρέπει να διευκρινήσω ότι ενώ υπάρχει μόνο μία αιτία κάποιος να πάει προς τη σχολή των ενεργών/hypex/ncore/pdf(τα τσουβαλιάζω τώρα όλα για να σας τσατίσω περισσότερο) και αυτός να είναι η υψηλή πιστότητα, υπάρχουν παραπάνω αιτίες που κάποιοι επιλέγουν την σχολή των λαμπών/SET/μονόδρομων ηχείων κτλ κτλ.

Ο πρώτος αναζητά την πιστότητα της ηχογράφησης και ο δεύτερος μπορεί να την ζητά και μπορεί όχι.
Με αυτή την διακύρηξη ανοίγουν οι πόρτες του αφορισμού διότι ο της-υψηλής-πιστότητας-της-ηχογράφησης τύπος δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει ένα λογικό πλάσμα κάτω από το παγκόσμιο στερέωμα που να έχει ακούσει την υψηλή πιστότητα και να μην την προτιμάει. Εξ ου και οι χαρακτηρισμοί "παντόφλα", "οικονομική κρίση", "άσχετος" κτλ κτλ.

Εγώ λοιπόν είμαι από αυτούς που δεν αναζητούν την υψηλή πιστότητα της ηχογράφησης για τον απλό λόγο ότι οι ηχογραφήσεις κατα το 80% (καλά βάλτε 60 αλλά στην ουσια είναι 95) είναι σκάρτες. ΜΑΠΑ πως το λένε. Έχεις να αναπαράξεις υλικό από το 1911 (πχ Paderewski) με το χαρακτηριστικό φύσιμα, υλικό του '60 που είναι απλά άμπασο, μετά μέταλ που είναι V shaped και όλα τα σκουπίδια της pop, trance, disco,rock... μέχρι και την ηχογράφηση του φίλου σου που έπαιξε live σε ένα μαγαζί.
Έχεις λοιπόν ένα υλικό που ε, δεν το έχει mixάρει και ο George Martin. Είναι απλά κακές παραγωγές.

Που το άγιο πρωτότυπο της ηχογράφησης;
Εγώ λοιπόν προσωπικά επιλέγω να έχω ένα σύστημα ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.
Αν δεν συγχωρεί είναι άχρηστο για μένα και δεν μπορώ να ακούσω όλα τα cd μου.
Τώρα, τη συγχώρεση μπορεί να την λάβει κάποιος από ένα ηχείο τύπου quad, ή έναν ενισχυτή τύπου nad ή με υλοποιήσεις ενισχυτών με λάμπες που να συγχωρούν. Το ωραίο κομπρεσάρισμα της λάμπας είναι ένα plus για μένα αλλά είναι εκτός θέματος.

Αντιθέτως, με ένα ενεργό ηχείο γίνεσαι (κατα τη άποψή μου φυσικά) ένα έρμαιο του ηχολήπτη που είτε θα σε πάει στον 7ο ουρανό είτε στο γιατρό για ένα ακοόγραμμα.

Να λοιπόν ένα άλλο επιχείρημα για να χαλάσω τον δυισμό σου. Ελπίζω να το κατάφερα
Μα, που διαφωνούμε;

Αυτά ακριβώς, αλλά με άλλα λόγια, αποτελούν (ακόμα) την ουσία της επιφύλαξής μου σε ένα "θεματάκι" επιλογής που έχω και αναφέρω σε άλλο θρέντ.

Από τις έως τώρα απαντήσεις που έχω πάρει (από πολύ σοβαρούς συμμετέχοντες στο φόρουμ και γνώστες του αντικειμένου της εν οίκω αναπαραγωγής) τείνω να αποδεχτώ ότι αν πάω σε επιλογή, σούπερ ντούπερ, ενεργών μόνιτορ ηχείων δεν θα βιώνω μια "ανελέητη" φοραπαρτιδίαση των δεδομένων ατελειών ΚΑΘΕ ηχογράφησης αλλά θα ακούω την καλύτερη δυνατή βερσιόν τους.

Οπότε, όταν έρχεται η κρίσιμη στιγμή της επιλογής (η οποία ενέχει σημαντικό κόστος και ρίσκο) ο καθένας μας σταθμίζει μια σειρά κριτηρίων και παίρνει μια απόφαση για τον εαυτό του και κάνει και τους συμβιβασμούς του: Κουρτίνα 1, Κουρτίνα 2 ή Κουρτίνα 3;

Το θέμα είναι να μην σου κάτσει ο Ζόνγκ! :wink: :drinks:
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.497
Reaction score
21.894
...
δεν αμφισβήτησα κάποια επιστημονική τεκμηρίωση και μέθοδο.. (ακούω σε αφιερωμένο και φροντισμένο χώρο).. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Κοίταξε να δεις, εκτός από σοφίες, το γκουγκλάρισμα προσφέρει και ανοησίες - και επομένως δεν πρέπει να έχεις κανένα παράπονο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.838
Μηνύματα
2.953.730
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top