Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει

Μηνύματα
64
Reaction score
46
Όχι, δεν είναι έτσι.
Αν ήταν έτσι, τότε τα μισά λάιβ όργανα που άκουσες έξω από το παμπλικ, δε θα σου άρεζαν.

Το ορθό είναι προφανώς πχ για τα φυσικά όργανα όπως αυτά τα τρως στα μούτρα στο λάιβ, και δε σου πέφτει λόγος αν σου αρέσει το όργανο, αυτό είναι.

Λόγος σου πέφτει στο αν σου άρεσε η μουσική, κι εκεί είναι τα γούστα του καθενός, άλλος ακούει ρεμπέτικο τραγούδι και τη βρίσκει, άλλος τρανς κι άλλος χέβι μέταλ. Κι ο ντιμιφουτ κλασσική.

Στο θέμα των μηχανημάτων αναπαραγωγής, ομοίως δε σου πέφτει λόγος, όπως και στα όργανα. Το μόνο ορθό είναι τα μηχανήματα να μην προσθέτουν παραμορφώσεις και τονικές αλλοιώσεις και το δικό τους "χαρακτήρα" στα όργανα, ώστε να ακούσεις τα όργανα αυτά, όπως τα άκουσες στο λάιβ στο μαλ έξω από το παμπλικ και σου σηκώθηκε η τρίχα.

Και αυτός είναι και ο στόχος των ηχογραφήσεων, να περάσουν στο ηχογραφημένο υλικό την ουσία αυτή των οργάνων, χωρίς πρόσθετες παραμορφώσεις και τονικές αλλοιώσεις, εκτός κι αν αυτό επιθυμεί ο δημιουργός του μουσικού έργου, πράγμα στο οποίο επίσης δε σου πέφτει λόγος, δε φτιάχνεις εσύ τη μουσική, άλλος τη φτιάχνει, εσύ την ακούς.

Επαναλαμβάνω, σου πέφτει λόγος μόνο στο αν σου αρέσει η μουσικούλα. Στα υπόλοιπα, η επιστήμη της ακουστικής και οι νόμοι της φυσικής έχουν λόγο, κι όχι τα προσωπικά σου γούστα.

Να χαρώ εγώ να μου πεις ότι δε σου αρέσει το τάδε πχ ηχείο, διότι είναι άσχημο και δε το θες στο χώρο σου, να σου χαλάει το ντεκόρ. Δεκτό και σεβαστό.

Αλλά να έχεις άποψη για το πόσες περιττές ή άρτιες παραμορφώσεις ή πόσα μπάσα και πόσα πρίμα θες να εισάγει το μηχάνημα στον ήχο του οποιουδήποτε φυσικού οργάνου για να το ακούς και να σου αρέσει, είναι μπουρδολογία. Το φυσικό αυτό όργανο, έτσι ακούγεται μεγάλε, κι έτσι είναι. Αν δε σ'αρεσει, μην ακούς μουσική που το εμπεριέχει, κάτσε φτιάξε δικά σου φυσικά όργανα, φτιάξε δική σου μουσική, κι άκου τη μόνος σου.

Εμείς οι υπόλοιποι, όπως κι όλη η τεχνολογία του οντιο, έχουν βασικές αρχές και προδιαγραφές με στόχο την πιστή αναπαραγωγή στο χώρο μας του ηχογραφημένου υλικού, και κάτ'επέκταση του φυσικού οργάνου, και των συναισθημάτων που αυτά τα όργανα γεννούν στο λάιβ άκουσμα.

Και το πετυχαίνουν σε πραγματικά πολύ μεγάλο βαθμό. Με τη σύγχρονη τεχνολογία και τηρώντας τις αρχές της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, είναι εφικτή η αναπαραγωγή τόσο πιστά στο χώρο μας, με τόση μεγάλη αληθοφάνεια, και στην εικόνα και στον ήχο, που η απόλαυση είναι πραγματικά μεγάλη και οι αισθήσεις μας παραπλανούνται επαρκώς ώστε να νιώθουμε ότι βρισκόμαστε μπροστά στα δρώμενα.

Αν δε μας αρέσουν τα δρώμενα, δε μας αρέσει και το λάιβ έξω από το παμπλικ στο μαλ. Και φεύγουμε. ;)
Μα δεν διεφώνησα στο τί είναι ορθό. Όμως όπως σχολίασαν και άλλοι περί ορέξεως ουδείς λόγος.
Συμφωνώ απόλυτα πως δεν μπορείς να επιβάλλεις την λάθος γνώμη σου ειδικά αν το ξέρεις πως "ακούς λάθος".
Όμως αυτό λέω και επιμένω, ομοίως ΔΕΝ μπορείς να επιβάλλεις την γνώμη σου, όσο σωστή και να είναι. Μπορείς απλώς να την εκφράσεις, εντόνως και καλώς κάμνεις, να την υποστηρίξεις, αλλά έως εκεί. Το τί θα επιλέξει ο καθένας από τις πληροφορίες/γνώμες/απόψεις που διαβάζει και ακούει είναι καθαρά δικό του θέμα. Έτσι δεν είναι;

Και να σου πω κάτι, περισσότερο με ενοχλούν οι επαγγελματίες του χώρου που προσπαθούν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες εκμεταλλευόμενοι την αγορά είτε επειδή δεν μπορούν είτε επειδή δεν θέλουν, αντί να κοιτάζουν την ουσία του πράγματος, παρά ο μέσος καταναλωτής που έχει παραμυθιαστεί. Διότι τον επαγγελματία τον πιστεύει πιο εύκολα. Μιλάω και για εταιρίες κατασκευής audio και πωλητές. (εννοείται δεν τους βάζω όλους σε ένα τσουβάλι, πάντα υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες, απλά σε μία ελεύθερη αγορά είναι καμιά φορά δύσκολο να τους ξετρυπώσεις).

Σε τελική όπως λες και εσύ υπάρχουν λύσεις για να μπορέσουμε να έχουμε μία αρκετά καλή αναπαραγωγή στον χώρο που επιλέγουμε να ακούσουμε μουσική.
Για μένα αυτή την στιγμή όμως εξίσου σημαντικό είναι το αν οι αρχικές παραγωγές είναι καλές, ώστε να μην σκεφτόμαστε αν με σωστή αναπαραγωγική αλυσίδα θα τις ακούσουμε όπως πρέπει ή αν τελικά οι κακές θα ενοχλούν τα αυτιά μας. (αναφέρθη και πιο πάνω)
Νομίζω πως ΚΑΙ εκεί πρέπει να εστιάζουμε....στο να ασκήσουμε πίεση σε δισκογραφικές να βελτιώσουν τις παραγωγές τους ή έστω να μας δίνουν την επιλογή να κατεβάζουμε πχ την έκδοση χωρίς συμπίεση.... Διότι εκτός από κλασσική και jazz (που συνήθως οι παραγωγές είναι καλύτερες), ακούω και rock, και pop και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Ακούω αλλά δεν φχαριστιέμαι, διότι η παραγωγή είναι χάλια.....
Να τω πω απλά. Προτιμώ να ακούσω Volbeat από ηχεία desktop στο γραφείο μου, παρά στο σπίτι με το καλό σύστημα. Γιατί, μα διότι με την μία φαίνεται πόσο κομπρεσσαρισμένες είναι οι παραγωγές τους!!!!

Και αυτό λοιπόν με ενοχλεί στα αυτιά εξίσου με το πιάνο ή το χάλκινο που δεν ακούγεται όπως πρέπει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.497
Reaction score
21.894
Ελάτε ρε παιδιά, το κομπρεσσάρισμα και τα τεχνουργήματα και ό,τι άλλο είναι απλώς προφάσεις. Παραδεχτείτε το, δεν μπορείτε χωρίς βαρβάρους. Αυτό είναι όλο. Οι βάρβαροι είναι μια λύσις - πάντοτε ήταν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.080
Δγιαφωνώ ρε να πάρει...
Ο πρώτος αναζητά την πιστότητα της ηχογράφησης και ο δεύτερος μπορεί να την ζητά και μπορεί όχι.
Με αυτή την διακήρυξη ανοίγουν οι πόρτες του αφορισμού διότι ο της-υψηλής-πιστότητας-της-ηχογράφησης τύπος δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει ένα λογικό πλάσμα κάτω από το παγκόσμιο στερέωμα που να έχει ακούσει την υψηλή πιστότητα και να μην την προτιμάει. Εξ ου και οι χαρακτηρισμοί "παντόφλα", "οικονομική κρίση", "άσχετος" κτλ κτλ.

Εγώ λοιπόν είμαι από αυτούς που δεν αναζητούν την υψηλή πιστότητα της ηχογράφησης για τον απλό λόγο ότι οι ηχογραφήσεις κατα το 80% (καλά βάλτε 60 αλλά στην ουσια είναι 95) είναι σκάρτες. ΜΑΠΑ πως το λένε. Έχεις να αναπαράξεις υλικό από το 1911 (πχ Paderewski) με το χαρακτηριστικό φύσιμα, υλικό του '60 που είναι απλά άμπασο, μετά μέταλ που είναι V shaped και όλα τα σκουπίδια της pop, trance, disco,rock... μέχρι και την ηχογράφηση του φίλου σου που έπαιξε live σε ένα μαγαζί.
Έχεις λοιπόν ένα υλικό που ε, δεν το έχει mixάρει και ο George Martin. Είναι απλά κακές παραγωγές.

Που το άγιο πρωτότυπο της ηχογράφησης;
Εγώ λοιπόν προσωπικά επιλέγω να έχω ένα σύστημα ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.
Αν δεν συγχωρεί είναι άχρηστο για μένα και δεν μπορώ να ακούσω όλα τα cd μου.
Τώρα, τη συγχώρεση μπορεί να την λάβει κάποιος από ένα ηχείο τύπου quad, ή έναν ενισχυτή τύπου nad ή με υλοποιήσεις ενισχυτών με λάμπες που να συγχωρούν. Το ωραίο κομπρεσάρισμα της λάμπας είναι ένα plus για μένα αλλά είναι εκτός θέματος.

Αντιθέτως, με ένα ενεργό ηχείο γίνεσαι (κατα τη άποψή μου φυσικά) ένα έρμαιο του ηχολήπτη που είτε θα σε πάει στον 7ο ουρανό είτε στο γιατρό για ένα ακοόγραμμα.
Καταρχάς η ηχοληψία,μίξη,(pre)mastering αποτελούν διακριτές διαδικασίες κατά την παραγωγή ενός μουσικού γεγονότος σε αναπαράξιμη μορφή.Συνεπώς είναι εσφαλμένη η τάση να επικαλούμαστε την ποιότητα μιας ηχογράφησης...Τούτο όμως είναι δευτερεύον.

Απευθυνόμενος σε όλους,πρωτεύων παράγοντας είναι το στοιχείο στο οποίο χωλαίνουν ανάλογοι ισχυρισμοί :
Η ουσιαστική αγάπη για τη μουσική έγκειται στην ικανότητα απόλαυσης ενός έργου έστω και υπό αντίξοες συνθήκες,είτε κατά τη ζωντανή ακρόαση είτε κατά την αναπαραγωγή εκείνου.

Εκεί ακριβώς εδρεύει η πεμπτουσία φράσεων του τύπου ΄΄Ακούω λάθος αλλά μ'αρέσει΄΄,καθότι... Όποιος έχει ανάγκη επιλεκτικών φίλτρων για να μπορεί να του αρέσει κάτι,τότε δεν το λατρεύει ουσιαστικά υπό οιαδήποτε συνθήκη.:sneaky:

Η πραγματικότητα διαθέτει ιδιαίτερους τρόπους να ΄΄εκδικείται΄΄...Και ο πυρήνας του ζητήματος ξεπερνά το πλαίσιο της ηχητικής αναπαραγωγής,επειδή αρκετοί φρονούν και ενεργούν λες και οι όροι που διέπουν την πραγματικότητα θα ήταν στοιχεία διαπραγμάτευσης ή/και...΄΄συμφωνίας Κυρίων΄΄ σε οποιοδήποτε πλαίσιο...:sneaky:
Συμφωνούμε
Διαφωνώ κάθετα. Όταν θέλεις να ακούσεις ένα κομμάτι αλλά δεν μπορείς λόγω "μίξης" τότε το αγαπάς τόσο πολύ που σκύβεις το κεφάλι και πειράζεις το eq και το ακούς έτσι, πειραγμένο.
Δεν καταλαβαίνω, τι μουσική ακούς, δεν σου τυχαίνει να σταματάς άρον άρον το κομμάτι επειδή σου τρυπάνε τα αυτιά τα πρίμα? Rock? Τίποτα?
Αν άκουγα και εγώ μόνο τζαζ και συμφωνικές θα πήγαινα καρφωτός σε ενεργά, αλήθεια σου λέω.
Όποιος αναρωτιέται περί των μουσικών ιιδιωμάτων που λατρεύει ο υποφαινόμενος,ας παραπεμφθεί στις μουσικοκριτικές που έχει ο δεύτερος κατά καιρούς δημοσιεύσει στον παρόντα ιστότοπο...
Νισάφι πιά...:p
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Να τω πω απλά. Προτιμώ να ακούσω Volbeat από ηχεία desktop στο γραφείο μου, παρά στο σπίτι με το καλό σύστημα. Γιατί, μα διότι με την μία φαίνεται πόσο κομπρεσσαρισμένες είναι οι παραγωγές τους!!!!

Και αυτό λοιπόν με ενοχλεί στα αυτιά εξίσου με το πιάνο ή το χάλκινο που δεν ακούγεται όπως πρέπει.
Να πάρεις λάμπες με 5W και βινύλιο . Να αφήσεις κατά μέρος τα ασυμπίεστα ψηφιακά αρχεία των studio, αυτά είναι του διαβόλου !!
Μετά να δεις τι καλά θα σου ακούγονται οι ηχογραφήσεις.

Χιούμορ κάνω ;)
 

Μηνύματα
148
Reaction score
98
Πως ξέρετε αν μια ηχογράφηση είναι σκουπίδι ;
Σε εμένα προσωπικά ως εξής:
Κάθεσαι σε θέση ακρόασης με νεύρα να χαλαρώσεις κ αποκτάς κ άλλα !!! :laugh:
Κ αν ανοίξεις κ ένταση πάρα πάνω πας κ για ασπιρίνες!!!:lolsign:
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Καταρχάς η ηχοληψία,μίξη,(pre)mastering αποτελούν διακριτές διαδικασίες κατά την παραγωγή ενός μουσικού γεγονότος σε αναπαράξιμη μορφή.Συνεπώς είναι εσφαλμένη η τάση να επικαλούμαστε την ποιότητα μιας ηχογράφησης...Τούτο όμως είναι δευτερεύον.
Συμφωνούμε

Απευθυνόμενος σε όλους,πρωτεύων παράγοντας είναι το στοιχείο στο οποίο χωλαίνουν ανάλογοι ισχυρισμοί :
Η ουσιαστική αγάπη για τη μουσική έγκειται στην ικανότητα απόλαυσης ενός έργου έστω και υπό αντίξοες συνθήκες,είτε κατά τη ζωντανή ακρόαση είτε κατά την αναπαραγωγή εκείνου.

Εκεί ακριβώς εδρεύει η πεμπτουσία φράσεων του τύπου ΄΄Ακούω λάθος αλλά μ'αρέσει΄΄,καθότι... Όποιος έχει ανάγκη επιλεκτικών φίλτρων για να μπορεί να του αρέσει κάτι,τότε δεν το λατρεύει ουσιαστικά υπό οιαδήποτε συνθήκη.:sneaky:
Διαφωνώ κάθετα. Όταν θέλεις να ακούσεις ένα κομμάτι αλλά δεν μπορείς λόγω "μίξης" τότε το αγαπάς τόσο πολύ που σκύβεις το κεφάλι και πειράζεις το eq και το ακούς έτσι, πειραγμένο.

Δεν καταλαβαίνω, τι μουσική ακούς, δεν σου τυχαίνει να σταματάς άρον άρον το κομμάτι επειδή σου τρυπάνε τα αυτιά τα πρίμα? Rock? Τίποτα?
Αν άκουγα και εγώ μόνο τζαζ και συμφωνικές θα πήγαινα καρφωτός σε ενεργά, αλήθεια σου λέω.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.353
Reaction score
8.006
Εγώ λοιπόν προσωπικά επιλέγω να έχω ένα σύστημα ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.
(Ειναι αυτονοητο νομιζω, αλλα ετσι για επιβεβαιωση...)
Καταλαβαινεις οτι ενα συστημα που"συγχωρει" τις κακες ηχογραφησεις, χαντακωνει τις καλες ηχογραφησεις?
Δηλαδη δε γινεται αλλιως...
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
(Ειναι αυτονοητο νομιζω, αλλα ετσι για επιβεβαιωση...)
Καταλαβαινεις οτι ενα συστημα που"συγχωρει" τις κακες ηχογραφησεις, χαντακωνει τις καλες ηχογραφησεις?
Δηλαδη δε γινεται αλλιως...
Εννοείται. Αλλά με αυτό τον τρόπο μπορώ να ακούσω όλη τη μουσική μου.

Προφανώς το σύστημα δεν πρέπει να τσακίζει τα πάντα. Με ένα ευγενικό roll-off στις υψηλές διπλασιάζεται η δισκοθήκη μου
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.841
Reaction score
84.920
Εννοείται. Αλλά με αυτό τον τρόπο μπορώ να ακούσω όλη τη μουσική μου.

Προφανώς το σύστημα δεν πρέπει να τσακίζει τα πάντα. Με ένα ευγενικό roll-off στις υψηλές διπλασιάζεται η δισκοθήκη μου
  1. Γιατι δεν χρησιμοποιείς eq στις ηχογραφήσεις που σε ενοχλούν;
  2. RT60 στον χώρο σου μέτρησες;
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.353
Reaction score
8.006
Εννοείται. Αλλά με αυτό τον τρόπο μπορώ να ακούσω όλη τη μουσική μου.

Προφανώς το σύστημα δεν πρέπει να τσακίζει τα πάντα. Με ένα ευγενικό roll-off στις υψηλές διπλασιάζεται η δισκοθήκη μου
Ωραια.
Τοτε γιατι να μη φτιαξεις ενα υψηλης πιστοτητας συστημα, που ρυθμιζομενο (dsp, eq κλπ) να παιζει τα παντα, αντι να τα κανει ολα μια γκρι πηχτη σουπα?
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Ωραια.
Τοτε γιατι να μη φτιαξεις ενα υψηλης πιστοτητας συστημα, που ρυθμιζομενο (dsp, eq κλπ) να παιζει τα παντα, αντι να τα κανει ολα μια γκρι πηχτη σουπα?
Πέστα Χρυσόστομε !!!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν έχουν μετρήσει τον χώρο τους είναι ότι:
  1. Μόλις δείτε την μέτρηση, δλδ κάτι +- 10 db θα πάθετε ένα ψιλοσόκ. θα να αναρωτηθείτε ''τι σκατά ακούω;;, μπααα λάθος μετράει χαλασμένο είναι.''
  2. Με ενα dsp, αποκτάτε όσα ηχεία θέλετε. Τα πειράζετε όπως θέλετε, το κάνεις μπασαριστό, φωτεινό, μυστηριώδες και σαγηνευτικό. Εν ολίγοις βάζετε άφοβα αλατοπίπερο.
  3. Στο τέλος αφού σας φύγει η τρέλα του πειράγματος να είστε σίγουροι ότι θα το αφήσετε στο λεγόμενο flat
  4. Μετά θα μπείτε στο κυνήγι του φλατ. Καλό το dsp αλλά να διορθώσω και λίγο τον χώρο μου.
  5. Μετά θα καταλάβετε γιατί τα λίγα Watt είναι.... λίγα
  6. Μετά θα γράφετε στο φόρουμ και θα σας λένε περίεργους που ακούνε μηχανήματα και όχι μουσική και άλλα τέτοια όμορφα.
 
Last edited:

Μηνύματα
64
Reaction score
46
Να πάρεις λάμπες με 5W και βινύλιο . Να αφήσεις κατά μέρος τα ασυμπίεστα ψηφιακά αρχεία των studio, αυτά είναι του διαβόλου !!
Μετά να δεις τι καλά θα σου ακούγονται οι ηχογραφήσεις.

Χιούμορ κάνω ;)
Μου έδωσες ιδέα. Θα συνδέσω το rega στο παλιό telefunken ράδιο της γιαγιάς μου (που έχει είσοδο για πικαπ ή γραμμόφωνο ή ότι είχαν τότε) και θα παίζω μόνο την συλλογή μου από βινύλια glam rock και metal από τα 80's.
Εννοείται το telefunken είναι λάμπες, καλώδια χωρίς πλακέτες, και εννοείται το κρατάω για να παίζω κιθάρα όταν (μπορώ)....με μπόλικο compression από πετάλι πρώτα για να σιγουρεύω πως ότι μπαίνει στην είσοδο θα κλιπάρει....είναι χάρμα ακοής! (και έχει και χάρτινο οβαλ ηχείο!)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Πάρε μια ψηφιακή πεταλιέρα που έχει περασμένες όλες τις παραμορφώσεις που θέλεις ;)
 

Μηνύματα
64
Reaction score
46
Ελάτε ρε παιδιά, το κομπρεσσάρισμα και τα τεχνουργήματα και ό,τι άλλο είναι απλώς προφάσεις. Παραδεχτείτε το, δεν μπορείτε χωρίς βαρβάρους. Αυτό είναι όλο. Οι βάρβαροι είναι μια λύσις - πάντοτε ήταν.
Οκ, το παραδέχομαι.:newrussian: Όλοι κάπου μέσα μας το κρύβουμε (καλή ώρα οι 2cellos...)
[DOUBLEPOST=1489756037][/DOUBLEPOST]
Πάρε μια ψηφιακή πεταλιέρα που έχει περασμένες όλες τις παραμορφώσεις που θέλεις ;)
Χαχα, από πού νομίζεις βάζω την συμπίεση;;;;; !!!
Άλλη όμως η παραμόρφωση που βγάζει το telefunken όταν ζοριστεί! Λάμπα βλέπεις. Σε κάποια πράγματα είναι καλύτερη!
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
  1. Γιατι δεν χρησιμοποιείς eq στις ηχογραφήσεις που σε ενοχλούν;
  2. RT60 στον χώρο σου μέτρησες;
Ωραια.
Τοτε γιατι να μη φτιαξεις ενα υψηλης πιστοτητας συστημα, που ρυθμιζομενο (dsp, eq κλπ) να παιζει τα παντα, αντι να τα κανει ολα μια γκρι πηχτη σουπα?
To dsp ήταν στο πλάνο αλλά αναχώρησα για εξωτερικό αφήνοντας το σύστημα πίσω μέχρις ότου ο μικρός να μεγαλώσει λίγο ( θα τα φέρω το καλοκαίρι).
Έχω κάνει μέτρηση, είναι στο +-3 αν εξαιρέσεις ένα βύθισμα και ένα φούσκωμα που πάει στο +-5 λόγω χώρου.

Παρόλαυτα, με έχει στοιχειώσει ο ήχος της λάμπας και δεν θα τον άλλαζα. Απλώς κάποιες φορές με την αλλαγή ενός διακόπτη μετατρέπω τον λαμπατο προενισχυτή σε παθητικό, αν θέλω να ακούσω michael jackson πχ.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
(Ειναι αυτονοητο νομιζω, αλλα ετσι για επιβεβαιωση...)
Καταλαβαινεις οτι ενα συστημα που"συγχωρει" τις κακες ηχογραφησεις, χαντακωνει τις καλες ηχογραφησεις?
Δηλαδη δε γινεται αλλιως...
Γινεται.Προσωπικα εχω 3 πικαπ και 7-8 κεφαλες.Αναλογα με την μουσικη η την ποιοτητα της ηχογραφισης η την διαθεση μου την δεδομενη στιγμη επιλεγω τι απ'ολα θα ακουσω.Καπως ετσι τα απολαμβανω σχεδον παντα.Ξερω ποια ειναι τα καλυτερα,οπως ξερω και ποιες ηχογραφισεις ειναι καλυτερες.Χομπυ δεν ειπαμε οτι λεγεται?
 

Y

Yiannis_B

Guest
Τζάμπα καίει η λάμπα. :rolleyes:

Τόση ενέργεια που έχει καταναλώσει ο Ear, θα μπορούσε να σας έχει μαζέψει όλους, σε μια δήθεν ακρόαση -ή έναν πρωϊνιάτικο καφέ, και να σας τουλουμιάσει στο ξύλο....8-)

:roflmao: :laugh: :lol:
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.353
Reaction score
8.006
Γινεται.Προσωπικα εχω 3 πικαπ και 7-8 κεφαλες.Αναλογα με την μουσικη η την ποιοτητα της ηχογραφισης η την διαθεση μου την δεδομενη στιγμη επιλεγω τι απ'ολα θα ακουσω.Καπως ετσι τα απολαμβανω σχεδον παντα.Ξερω ποια ειναι τα καλυτερα,οπως ξερω και ποιες ηχογραφισεις ειναι καλυτερες.Χομπυ δεν ειπαμε οτι λεγεται?
Ναι, αλλα ειπαμε ενα συστημα.
Με 3 πικαπ και 8 κεφαλες, εχεις 24 συνδυασμους.

(Με μια Metric παλι ή ενα minidsp, εχεις απειρους. Και χωρις κατσαβιδια. Μονο κλικ, κλικ)
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.491
Το μόνο ορθό είναι τα μηχανήματα να μην προσθέτουν παραμορφώσεις και τονικές αλλοιώσεις και το δικό τους "χαρακτήρα" στα όργανα, ώστε να ακούσεις τα όργανα αυτά, όπως τα άκουσες στο λάιβ στο μαλ έξω από το παμπλικ και σου σηκώθηκε η τρίχα.
- και ποιά μηχανήματα είναι αυτά ;

- άκουσα κάποτε σε πολύ κοντινό διάστημα μεταξύ τους τρία από τα υποτιθέμενα χωρίς συγκεκριμένο χαρακτήρα ηχεία : b&w 805 , lipinski και atc 19 . . . διακριτικά μεν , αλλά είχαν χαρακτήρα , ποιό από αυτά ήταν το σωστό ;
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Τζάμπα καίει η λάμπα. :rolleyes:

Τόση ενέργεια που έχει καταναλώσει ο Ear, θα μπορούσε να σας έχει μαζέψει όλους, σε μια δήθεν ακρόαση -ή έναν πρωϊνιάτικο καφέ, και να σας τουλουμιάσει στο ξύλο....8-)

:roflmao: :laugh: :lol:
Τις δικες μου λαμπες παντως τις ακουω οταν καινε :D
[DOUBLEPOST=1489758370][/DOUBLEPOST]
Με 3 πικαπ και 8 κεφαλες, εχεις 24 συνδυασμους.
Αυτο λεω και γι αυτο λεω οτι γινεται με διαφορετικους τροπους :)
Εχω και τα ψηφιακα μου αλλα οχι τοσο εξελιγμενα βεβαια οσο μερικων.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.640
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top