Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Μόλις επέλεξα και συνεδύασα Παυλίδου υγείας 70% με McVitie's digestive, αλλά βίντεο μην περιμένετε. Είστε ανάξιοι της υψηλής τέχνης Μου.Συμφωνώ χωρίς επιφυλάξεις..
Οπουδηποτε συνυπάρχουν η επιλογη και ο συνδιασμός στοιχείων..
Εχουμε μία μορφή τέχνης.
Υποτίθεται ότι ο ενισχυτής που χρησιμοποιείς μπορεί να οδηγήσει τα ηχεία, το phono stage έχει ρυθμιστεί για την κεφαλή, κοκ. Ναι η συνέργεια παίζει ρόλο, όπως λες, αλλά κάπου πρέπει να βάλεις το όριο και να απομονώσεις τον κρίκο της αλυσίδας.Οι διαφορές οφείλονται στην συνέργεια των τμημάτων του συστήματος μεταξύ τους, στο πως αλληλεπηδρούν τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ενός με το άλλο, κι όχι σε μεμονωμένα μια συσκευή.
Ναι. Προσπαθούμε να έχουμε την ψευδαίσθηση της μουσικής στο σπίτι μας. Αν μαζευόμασταν πέντε νοματέοι με τα όργανά μας και παίζαμε όλοι μαζί, σιγά μην ασχολούμασταν με τα στέρεα.Άρα που καταλήγουμε; Ζούμε ένα παραμυθάκι χωρίς τελειωμό;
Αυτό δεν είναι υψηλή τέχνη αλλά σκέτο πορνό!Μόλις επέλεξα και συνεδύασα Παυλίδου υγείας 70% με McVitie's digestive, αλλά βίντεο μην περιμένετε. Είστε ανάξιοι της υψηλής τέχνης Μου.
ΟΟωχωχωχ ... κουμπαρε ΑΚΑΡΛ , ακυρη η ρακη ... ηντα θα κουβεδιαζωμε μαθως ? εγω 'χω διαβασει μονο τσι περιπετειες του σερλοκ χολμς και κατι μπλεκ παλιοτερα .... μια φορα απου το ζορισα εδιαβασα και το "κεφαλαιο για αρχαριους" (μα μονο κιαμμια δεκαρα φυλλα στην αρχη ... μετα εξανοιγα τα σκιτσα...)Α) Παραήταν προβοκατόρικο για να το αγνοήσω!
Β) Συνεχίζεις να με φυτιλιάζεις, παλιοχαραχτήρα.... Καλά και σωστά τα λέει ο ΕΑΡ - απολύτως τεκμηριωμένα. Αν τον δγιαβάσεις προσεκτικά (όχι τα προβοκατόρικα και χαβαλεδιάρικα που αρέσκεται να διαλαλεί) δεν λέει κάτι δγιαφορετικό από αυτό που είπα. Αν έλεγε κάτι δγιαφορετικό αυτό θα ήταν αντίθετο στις κατά συνθήκη παραδοχές περί της ουσίας της ανθρώπινης φύσης (αν κάτι τέτοιο υπάρχει). Το ότι δεν το λέει είναι δείγμα ευφυΐας καθώς και, έτερο δείγμα αυτής, είναι το ότι δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να ανασκευάσει αυτά που θεωρεί τώρα σωστά αν διάβαζε και πείθονταν ότι κάτι άλλο είναι το "αληθινά" σωστό (π.χ. ΣΕΤ και κόρνες).
Η μόνη σοβαρή αδυναμία στο γενικότερο θεωρητικό του οικοδόμημα είναι αυτό που αναφέρει κάπου αλλού:
"Δεν πιστεύω γενικά μιλώντας και σε τίποτα.
Εκτιμώ ότι σε όλα τα θέματα υπάρχει μία αντικειμενική αλήθεια, και πολλές υποκειμενικές λάθος εκτιμήσεις, οι οποίες στην συντριπτική τους πλειοψηφία οφείλονται στην έλλειψη γνώσης, την απλή κοινή άγνοια."
Το ξεκινάει άριστα (Δεν πιστεύω γενικά μιλώντας και σε τίποτα) και αυτό διότι αυστηρή προϋπόθεση της ελεύθερης σκέψης είναι η έλλειψη πίστης, ιδεολογίας, ιδεοληψίας κλπ., κλπ.
Στη θέση "σε όλα τα θέματα υπάρχει μία αντικειμενική αλήθεια" διαφωνώ απολύτως και καθέτως. Για όποιον θέλει να το ψάξει θα δώσω κάποιες παραπομπές για ψάξιμο:
Scepticism - radical scepticism,
Metahysics of Quality versus Subject-Object Metaphysics,
Gödel's Incompleteness Theorems
και μερικά βιβλία:
"Gödel, Escher, Bach: An Eternal Golden Braid" by Douglas Hofstadter,
"Les mots et les choses: Une archéologie des sciences humaines" και "L'archéologie du savoir" του Michel Foucault,
"Τα Σταυροδρόμια του Λαβύρινθου" και "Η Φαντασιακή Θέσμιση της Κοινωνίας" του Κορνήλιου Καστοριάδη.
Καλό ψάξιμο!
Οφείλει πάντως να του αναγνωριστεί κάποια εποικοδομητική συμβολή,αφού προτείνει τουλάχιστον πλυντήρια ανήκοντα σε ενεργειακή κατηγορία Α+++...Σταμάτη μπήκες μετά απο καιρό για να τρολαρεις και δεν σε ενόχλησε κανείς.
Προσπάθησε τουλάχιστον να μην γίνεσαι εριστικός.
Κάποιος εδώ αντιδρά ανάγοντας ένα γραπτό σχόλιο σε ολόδικά του καθέκαστα......
Επειδή είπες για "ψάρεμα" ειδικά σε μένα άκου για να μαθαίνεις που και πως μιλάς:
Εκτός από direct drive turntable motor, η τεχνολογία έχει προχωρήσει και στο Direct Drive washing machine motor.
Είναι παγκόσμια καινοτομία της LG.
Πάρε λοιπόν και κανένα πλυντήριο να πλένεις τα ρούχα..
Όλο με το χέρι είναι κουραστικό...
Αμα ήθελα να κονομίσω, δε θα απευθυνόμουν σε αργόσχολους.
Καταλαβες?
Ο Crown έχει καλύτερη απόδοση,η δε σειρά Drivecore 2 -αποκλείοντας σταθερά το ασθενέστερο μέλος 1002- διαθέτει κορυφαία ευελιξία σε σύγκριση με τον Behringer A500.Λες να δώσω τον Viva και να πάρω ένα Κράουν η ένα Μπερινγκερ ?
Λες να ακούω συνολικά καλύτερα ?
Ζούμε ένα παραμυθάκι,στο οποίο έχουν πλέον απομυθοποιηθεί οι...΄΄δράκοι΄΄.Καλημέρα!
Άρα που καταλήγουμε; Ζούμε ένα παραμυθάκι χωρίς τελειωμό;
Δεν εθίγη η ύπαρξη,αλλά η μυθική τους υπόσταση.Καλημερα,
οι δρακοι ειναι παντα εδω, ολων των ειδων, απλα αλλαζουν ονομα, μορφη και ιδεοληψια.
Μετρηση μοριου δεν απαιτειται προς το παρον.
γα..τε γιατι χανομαστεεεεεε!!!Καλημέρα!
Άρα που καταλήγουμε; Ζούμε ένα παραμυθάκι χωρίς τελειωμό;
Για να σου απαντήσω, πες μου τα χαρακτηριστικά του ενισχυτή σου, τα χαρακτηριστικά του ηχείου σου, τι μουσική ακούς και από ποιες πηγές, μέγεθος χώρου ακρόασης, απόσταση ακρόασης, χρόνους αντήχησης.Λες να δώσω τον Viva και να πάρω ένα Κράουν η ένα Μπερινγκερ ?
Λες να ακούω συνολικά καλύτερα ?
Γιατί; Απαγορεύεται; Τόσοι και τόσοι λεν αρλούμπες, εγώ δηλαδή δε κάνει;Αρλούμπες αυτά που λέει ο κύριος ΕΑR ? Aπαπά
Στην αριθμητική αναφέρομαι μάστορα!Στη θέση "σε όλα τα θέματα υπάρχει μία αντικειμενική αλήθεια" διαφωνώ απολύτως και καθέτως.
Και δηλαδή γρέζι δεν υπάρχει;Η αξιολόγηση δεν έγινε ποτέ. Τούτο διότι με βάση την μεθοδολογία, σε ένα ABX blind test υπάρχουν δύο σκέλη. Το πρώτο είναι να ξεχωρίσει ο ακροατής ποιό (Α or B) παίζει κάθε φορά, ενώ το δεύτερο σκέλος είναι να γνωμοδοτήσει για το ποιό παίζει καλύτερα. Καταλαβαίνεις ότι η διαδικασία της συγκριτικής αξιολόγησης δεν μπορεί να προχωρήσει εαν ο ακροατής δεν αντιλαμβάνεται στο τυφλό test πότε παίζει το A και πότε το B.
Γιατί το "ματσαρισμα" γίνεται με χαρτί και με μολύβι, το μόνο χρήσιμο εργαλείο είναι ένα κομπιουτεράκι τσέπης.Και αφού το "ματσάρισμα" είναι τόσο σημαντικό, γιατί εναντιώνεσαι στο "ακούστε όλα τα μηχανήματα στον χώρο σας πριν τα αγοράσετε".
να δοκιμάσεις πρώτα το πιγκάλ στη λεκάνη σου μετά από ένα δυνατό χέσιμο, πριν το αγοράσεις
Ήμουν στη δουλειά, για αυτό άργησα να απαντήσω. Μην ανησυχείς, δε σε αγνόησα. Απ' ότι διάβασα κάνεις DIY και αυτό το σέβομαι και μου αρέσει, αντίθετα με κάπιους που λένε ότι πέθανε και δε συμφέρει σήμερα να το εξασκεί κανείς.Λες να δώσω τον Viva και να πάρω ένα Κράουν η ένα Μπερινγκερ ?
Λες να ακούω συνολικά καλύτερα ?
Γιατί εγώ δεν γνωρίζω τον ενισχυτή σου και τα χαρακτηριστικά του. Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιούς συμβιβασμούς έχεις κάνει, ΑΝ έχεις κάνει και ΑΝ στο παρακάτω μήνυμά σου εννοείς και τα δικά σου ηχεία. Αυτό δεν το ξέρω.Για να σου απαντήσω, πες μου τα χαρακτηριστικά του ενισχυτή σου, τα χαρακτηριστικά του ηχείου σου, τι μουσική ακούς και από ποιες πηγές, μέγεθος χώρου ακρόασης, απόσταση ακρόασης, χρόνους αντήχησης.
Επίσης ο Bhutia έχει μια εμπειρία με τους δύο υποψήφιους "μνηστήρες" των ηχείων σου. Εγώ δεν έχω, θα πρέπει να διαβάσω για να αποκτήσω μια ιδέα.Ασφαλως, τα 20 βατακια τους ειναι μια ανεπαρκεια για ορισμενα ηχεια,
αλλα μήπως η ζωή δεν είναι ένας διαρκής συμβιβασμός ?
Τώρα για περαιτέρω λεπτομέρειες, είμαι σίγουρος ότι μπορείς να αποφασίσεις μόνος σου. Εγώ ούτε το χρόνο ούτε τις πολλές γνώσεις πάνω στα συγκεκριμένα 3 προς συζήτηση ενισχυτικά έχω, χωρίς διάβασμα. Άλλωστε δεν είμαι επαγγελματίας του είδους, να σου δώσω τη γνώμη μου με αμοιβή.Ο Crown έχει καλύτερη απόδοση,η δε σειρά Drivecore 2 -αποκλείοντας σταθερά το ασθενέστερο μέλος 1002- διαθέτει κορυφαία ευελιξία σε σύγκριση με τον Behringer A500.
Φαντάσου κιόλας ότι στη ρύθμιση ευαισθησίας εισόδου 0,775 Volt rms διεγείρεται μέχρι και από την έξοδο USB stick (2 Volts) με τη στάθμη να ρυθμίζεται από τους εξασθενητές στην πρόσοψη.Υπό την υψηλότερη ευαισθησία με κατώτερο σηματοθορυβικό λόγο και διασύνδεση RCA ένα ανεπαίσθητο φύσημα από τη μονάδα υψηλών θα γίνεται αισθητό μονάχα εάν το αυτί πλησιάσει την πρόσοψη του ηχείου σε απόσταση μικρότερη από 15 εκατοστά.Ο δε ανεμιστήρας υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης δεν ενεργοποιείται.Στις στάθμες δε όπου θα ενεργοποιείτο,δεν πρόκειται να γίνει καθόλου αντιληπτός.
Αντιθέτως, δεν θεωρώ ως επιχείρημα την υποκειμενική εκτίμηση κανενός από τυχαίες ακροάσεις, σε τυχαίες συνθήκες χώρου, με τυχαίους συνδυασμούς μηχανημάτων, σε τυχαίες στάθμες ακρόασης, με τυχαίου δυναμικού εύρους πρόγραμμα, με τυχαία τοποθέτηση των ηχείων, χωρίς επιβεβαίωση με μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση χώρου.
Ταυτόχρονα δεν θεωρώ ως επιχείρημα την υποκειμενική εκτίμηση κανενός από τυχαίους συνδυασμούς μηχανημάτων, όπου με απόλυτη αυθαιρεσία αποδίδουν το οποιοδήποτε ηχητικό χαρακτηριστικό στο ένα (το υπό δοκιμή) εκ του συνόλου των προς ακρόαση μηχανημάτων.
Δηλαδή στο ίδιο ριβιού που διαβάζω τις ακουστικές εκτιμήσεις κάποιου, οι οποίες αφορούν πχ υποστηρικτές καλωδίων, μπορώ να αντιγράψω τα πάντα όλα και όπου γράφει "υποστηρικτές καλωδίων" να βάζω την κεφαλή που χρησιμοποιήθηκε, το βραχίονα που χρησιμοποιήθηκε, το πλατό που χρησιμοποιήθηκε, το καλώδιο σύνδεσης του πικάπ που χρησιμοποιήθηκε, το φόνο στειτζ που χρησιμοποιήθηκε, τον προ που χρησιμοποιήθηκε, τον τελικό που χρησιμοποιήθηκε, το ηχείο που χρησιμοποιήθηκε, διάφορα άλλα μικροαξεσουάρ που χρησιμοποιήθηκαν, το χώρο ακρόασης που χρησιμοποιήθηκε ή υλικά διάχυσης που χρησιμοποιήθηκαν στο χώρο ακρόασης, η θέση ηχείων που χρησιμοποιήθηκε, η απόσταση ακρόασης που χρησιμοποιήθηκε, το toe-in των ηχείων που χρησιμοποιήθηκε, το ταργκετ κερβ της ισοσταθμισης χώρου που χρησιμοποιήθηκε, κλπ κλπ κλπ (μπορώ να γράφω 3 βδομάδες).
Αλλά όχι. Ο ριβιουερ ξέρει ότι τα μεσαία βγαίνουν έτσι μόνο λόγω του φόνο στειτζ. Ξεκόβει από το άκουσμα όλα τα υπόλοιπα με ένα μαγικό τρόπο, και ξέρει τι λέει, και αποδίδει αυτόν τον όποιο χαρακτηρισμό αποδίδει, στο φόνο στειτζ. Αν τυχόν το ριβιού αφορά ηχείο, τότε το ίδιο χαρακτηριστικό το αποδίδει στο ηχείο. Αν το ριβιού αφορά υποστηρικτή καλωδίων, τότε ναι, ο υποστηρικτής καλωδίων βγάζει τέτοιο ήχο. Τι θες;
ΟΜΩΣ, αν υπάρχει ένας χώρος με συγκεκριμένη σωστή αναλογία των 3 διαστάσεων, φροντισμένος ΑΡΙΣΤΑ ηχητικά, με ΟΛΑ τα μηχανήματα άριστα από πλευράς μετρήσεων, μια αλλαγή στην αλυσίδα αναπαραγωγής δε θα γινόταν αντιληπτή;Δηλαδή, φαντάσου ότι έχεις ένα λαμπάτο ενισχυτή, και αλλάζεις ηχεία. Στο ηχείο οφείλεται η αλλαγή που ακούς; (Απάντηση Νο.1)
Φαντάσου άλλο σενάριο. Έχεις ένα ηχείο και αλλάζεις τελικούς, με διαφορετικά χαρακτηριστικά (εισόδου, ισχύος, ντάμπινγκ φάκτορ). Στον ενισχυτή οφείλεται η διαφορά που αλλάζεις; (Απάντηση Νο.2)
Φαντάσου άλλο σενάριο. Έχεις ένα φόνο και αλλάζεις κεφαλή. Στην κεφαλή οφείλεται η διαφορά; (Απάντηση Νο.3)
Η απάντηση είναι κοινή σε όλα τα ανωτέρω: ΟΧΙ. Οι διαφορές οφείλονται στην συνέργεια των τμημάτων του συστήματος μεταξύ τους, στο πως αλληλεπηδρούν τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ενός με το άλλο, κι όχι σε μεμονωμένα μια συσκευή.
Δεν εκπλήσσομαι. το MP3 320Kb είναι πολύ κοντά στο CD.Κοίταξε υπάρχουν πολλοί τρόποι να δει κανείς το θέμα.
Κάποτε, κάπου... έχει γίνει ένα ABX blind test, με σκοπό την αξιολόγηση του πρωτόκολλου συμπίεσης ψηφιακών αρχείων mp3. Ο σκοπός του test ήταν να δούμε πόσο χειρότερο ακουστικά γίνεται ένα ασυμπίεστο αρχείο τυπικής ανάλυσης CD ή high definition από ψηφιακό master, όταν αυτό μετατρέπεται σε ταπεινό mp3.
Προφανώς στον χώρο του audio το mp3 είναι ανάξιο λόγου...
Η δοκιμή έγινε σε ένα, με αντικειμενικά κριτήρια, κορυφαίο σύστημα αναφοράς (εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ), σε χώρο μετρημένο από επαγγελματίες, με τις απαραίτητες επεμβάσεις (δεν ήταν σπίτι). Όλα ήταν άψογα.
Η αξιολόγηση δεν έγινε ποτέ. Τούτο διότι με βάση την μεθοδολογία, σε ένα ABX blind test υπάρχουν δύο σκέλη. Το πρώτο είναι να ξεχωρίσει ο ακροατής ποιό (Α or B) παίζει κάθε φορά, ενώ το δεύτερο σκέλος είναι να γνωμοδοτήσει για το ποιό παίζει καλύτερα. Καταλαβαίνεις ότι η διαδικασία της συγκριτικής αξιολόγησης δεν μπορεί να προχωρήσει εαν ο ακροατής δεν αντιλαμβάνεται στο τυφλό test πότε παίζει το A και πότε το B.
Στο test συμμετείχαν εξαιρετικοί χομπίστες, με πραγματικά πολλά χρόνια εμπειριών, σε πολύ αξιόλογες μηχανές.
- ναι αλλά παίρνεις μία γερή δόση του χαρακτήρα της κεφαλής , γιά παράδειγμα οι grado είναι γλυκόηχες σε όλα τα set-up , και σ΄ αυτό συμφωνούν χρήστες , δοκιμαστές , ακόμα και αυτοί στους οποίους δεν αρέσουν ( και αυτοί γλυκόηχες τις βρίσκουν , αλλά προτιμούν κάτι ποιό ουδέτερο ). Έχεις ένα φόνο και αλλάζεις κεφαλή. Στην κεφαλή οφείλεται η διαφορά; (Απάντηση Νο.3)
Η απάντηση είναι κοινή σε όλα τα ανωτέρω: ΟΧΙ. Οι διαφορές οφείλονται στην συνέργεια των τμημάτων του συστήματος μεταξύ τους, στο πως αλληλεπηδρούν τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ενός με το άλλο, κι όχι σε μεμονωμένα μια συσκευή.
Μακάρι να μπορούσα. Θα ήξερα ότι το πλυντήριο ρούχων μου έχει γαριάσει και σκίσει τις πετσέτες, ότι το στεγνωτήριο δεν μπορεί να στεγνώσει σωστά τις παπλωματοθήκες...Το να ακούσεις τα μηχανήματα στο χώρο σου πριν τα αγοράσεις, είναι σα να ζητάς να πλένεις τα ρούχα σου στο χώρο σου πριν πάρεις πλυντήριο ρούχων, να ζητάς να πλένεις τα πιάτα σου και τα τηγάνια πριν πάρεις πλυντήριο πιάτων
Ήταν διάφορες ηλικίες και πάρα πολύ έμπειροι.Δεν εκπλήσσομαι. το MP3 320Kb είναι πολύ κοντά στο CD.
Αν ήταν και μεγάλοι άνθρωποι οι χομπιστες σιγά μην καταλάβουν διαφορά.
Μπορεί να μην ματσάρουν (πλυντήριο-στεγνωτήριο)Μακάρι να μπορούσα. Θα ήξερα ότι το πλυντήριο ρούχων μου έχει γαριάσει και σκίσει τις πετσέτες, ότι το στεγνωτήριο δεν μπορεί να στεγνώσει σωστά τις παπλωματοθήκες...
Χώρος χωρίς τοίχους, δεν υπάρχει. Όσο υπάρχουν τοίχοι και ταβάνι, θα έχεις συγκεκριμένους ρυθμούς. Το που "πέφτουν" αυτοί οι ρυθμοί, μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά.ΟΜΩΣ, αν υπάρχει ένας χώρος με συγκεκριμένη σωστή αναλογία των 3 διαστάσεων
Σε άριστα φροντισμένο χώρο, όλα τα ηχεία θα παίξουν άριστα. Τι συζητάμε; Ο καιρός εκεί καλός είναι;φροντισμένος ΑΡΙΣΤΑ ηχητικά
...Δε κάνεις αλλαγές σε τέτοιες περιπτώσεις, ασχολείσαι με τον καιρό. Τι λέει; Θα χιονίσει;με ΟΛΑ τα μηχανήματα άριστα από πλευράς μετρήσεων, μια αλλαγή
Το ναι, μου αρκεί.ναι αλλά παίρνεις μία γερή δόση του χαρακτήρα της κεφαλής , γιά παράδειγμα οι grado είναι γλυκόηχες σε όλα τα set-up , και σ΄ αυτό συμφωνούν χρήστες , δοκιμαστές , ακόμα και αυτοί στους οποίους δεν αρέσουν ( και αυτοί γλυκόηχες τις βρίσκουν , αλλά προτιμούν κάτι ποιό ουδέτερο )
Στο βουνό! Ή στην ταράτσα.Χώρος χωρίς τοίχους, δεν υπάρχει.
Μια χαρά, ήλιος, με 20 βαθμούς.Σε άριστα φροντισμένο χώρο, όλα τα ηχεία θα παίξουν άριστα. Τι συζητάμε; Ο καιρός εκεί καλός είναι;
ΜπααααΔε κάνεις αλλαγές σε τέτοιες περιπτώσεις, ασχολείσαι με τον καιρό. Τι λέει; Θα χιονίσει;
- τώρα ναι , συμφωνούμεΆλλωστε, είπα ότι θα ακούς τη συνέργεια των μηχανημάτων, κι όχι κάποιο μεμονωμένα. Δεν είπα ότι αν έχει κάποιο "έντονο χαρακτηριστικό" δε θα το ακούσεις.