Μουσικά κομμάτια για testing

Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
Εμενα παιδια αυτο το μουσικο κομματι μου βγαζει πολυ μπασο...εσας;

 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- μιάς και πιάσαμε τις κατεδαφίσεις . . .

Beastie Boys - Sabotage


. . . εάν ακούγεται καλά , τότε το σύστημά σας παραείναι ευγενικό
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
Εμενα παιδια αυτο το μουσικο κομματι μου βγαζει πολυ μπασο...εσας;

- όντως δείχνει να έχει αρκετό , αλλά συνηγορεί και το γεγονός ότι έχει υποτονισμένη πληροφορία μεσο-υψηλά
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- διπλό τεστ . . . το κάτωθι μπουμάρει επίτηδες μιμούμενο την ''καφρίλα'' κάποιων underground μαγαζιών , έχει υπερβολική ενέργεια στους 65-80 κύκλους , όμως αυτό το μπουμάρισμα καθ΄ ότι φτιαχτό έχει αρχή και τέλος . Ακούστε το πρώτα με ακουστικά και μετά δοκιμάστε το στο σύστημά σας . . . επίσης είναι θολό μουντό και ξερό μεσο-υψηλά , εάν δεν ακουστεί έτσι . . . έχετε μηχανήματα προς την ευφωνικότητα


Stereo MC's - On 33


. . . . προσοχή τα ''σκρατς'' στο ψηφιακό είναι ψεύτικα

ΥΓ : επειδή ακούμε χώρους που φορτίζονται από ηχητικά συστήματα , τι θα λέγατε να άλλαζε ο τίτλος του νήματος σε . . . Μουσικά κομμάτια για testing . . . εάν φυσικά συμφωνεί και ο νηματοθέτης
 

Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
- διπλό τεστ . . . το κάτωθι μπουμάρει επίτηδες μιμούμενο την ''καφρίλα'' κάποιων underground μαγαζιών , έχει υπερβολική ενέργεια στους 65-80 κύκλους , όμως αυτό το μπουμάρισμα καθ΄ ότι φτιαχτό έχει αρχή και τέλος . Ακούστε το πρώτα με ακουστικά και μετά δοκιμάστε το στο σύστημά σας . . . επίσης είναι θολό μουντό και ξερό μεσο-υψηλά , εάν δεν ακουστεί έτσι . . . έχετε μηχανήματα προς την ευφωνικότητα


Stereo MC's - On 33


. . . . προσοχή τα ''σκρατς'' στο ψηφιακό είναι ψεύτικα

ΥΓ : επειδή ακούμε χώρους που φορτίζονται από ηχητικά συστήματα , τι θα λέγατε να άλλαζε ο τίτλος του νήματος σε . . . Μουσικά κομμάτια για testing . . . εάν φυσικά συμφωνεί και ο νηματοθέτης
Ναι φυσικα :) .
Ακουσα σε ακουστικα το κομματι!!
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές για τα δέοντα . . . ( τι θα λέγατε να άλλαζε ο τίτλος του νήματος σε . . . Μουσικά κομμάτια για testing )
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- σήμερα έχουμε πολλαπλό τεστ με το κάτωθι . . . ο Al Jourgensen σε διαβολική διάθεση . . .

Ministry - ΚΕΦΑΛΗΞΘ (Psalm 69) [Full Album]



1. τεστάρουμε τις αντοχές μας αλλά και των γειτόνων μας

2. τεστάρουμε κατά πόσο επεμβαίνει εγκαίρως το safe - mode στον ενισχυτή μας ( συμπίεση )

3. τεστάρουμε την συμπεριφορά των μεγαφώνων πρίν παραδώσουν το πνεύμα τους ( συμπίεση στην ήδη συμπίεση )

4. τεστάρουμε τον χώρο μας πως φορτίζεται σε ακραίες και υπερκορεσμένες καταστάσεις κάνοντας a to b με ακουστικά και μετά με το στέρεο σε πλήρη δράση











5. σοβαρά τώρα . . . προσοχή στην ένταση , έχουν καεί ηχεία και στάδια εξόδου με τέτοια ακούσματα . . . μόνον για μέλη
 

Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
Δυνατό κομμάτι!!
- σήμερα έχουμε πολλαπλό τεστ με το κάτωθι . . . ο Al Jourgensen σε διαβολική διάθεση . . .

Ministry - ΚΕΦΑΛΗΞΘ (Psalm 69) [Full Album]



1. τεστάρουμε τις αντοχές μας αλλά και των γειτόνων μας

2. τεστάρουμε κατά πόσο επεμβαίνει εγκαίρως το safe - mode στον ενισχυτή μας ( συμπίεση )

3. τεστάρουμε την συμπεριφορά των μεγαφώνων πρίν παραδώσουν το πνεύμα τους ( συμπίεση στην ήδη συμπίεση )

4. τεστάρουμε τον χώρο μας πως φορτίζεται σε ακραίες και υπερκορεσμένες καταστάσεις κάνοντας a to b με ακουστικά και μετά με το στέρεο σε πλήρη δράση











5. σοβαρά τώρα . . . προσοχή στην ένταση , έχουν καεί ηχεία και στάδια εξόδου με τέτοια ακούσματα . . . μόνον για μέλη
 

Μηνύματα
23
Reaction score
44
Επίσης γιατί τα όργανα είναι φυσικά, αν και το πόσοι έχουν ακούσει τον φυσικό ήχο των οργάνων είναι μεγάλη κουβεντα. Πάει ο άλλος στο Μέγαρο ακούει τα όργανα σε μια τεράστια αίθουσα, από τα 50 μέτρα τουλάχιστον, και σου λέει ''εγώ ξέρω πως ακούγονται, έχω σημείο αναφοράς''. Τρίχες.
Ξεκινώντας την περίοδο της διαμόρφωσης της σύνθεσης των οργάνων της ορχιστικής μουσικής υπήρξε εξέλιξη και δημιουργία πολλών μουσικών οργάνων , η οποία έγινε με γνώμονα (όχι μοναδικό) το πως ακούγονται τα όργανα όταν παίζουν σε χώρους συγκεκριμένων ακουστικών ιδιοτήτων . Τις αίθουσες δηλαδή στις οποίες έπαιζαν τα έργα. Όταν κατασκευάζονται αίθουσες σαν του μεγάρου λοιπόν δεν είναι τυχαίο οτι λαμβάνουν υπ'οψη τις ίδιες ακουστικές ιδιότητες .
Οπότε το σημείο αναφοράς για το πως κούγεται μια ορχήστρα σαφώς και είναι το μέγαρο . Όσο για το "sweet spot' αν πάς στην αίθουσα λαμπράκη θα δείς οτι είναι τεράστιο , έχει γίνει τρομερή δουλειά απο άποψη ακουστικής .
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- ωραία φανκιά , αλλά πές μας και εσύ κάποια σημεία ιδιαίτερα που παρατήρησες για να δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή , ή οτιδήποτε άλλο θα εκθείαζες
 

Μηνύματα
1.639
Reaction score
2.297
Γενικα δεν θελω να μπαινω στον ψυχαναγκασμο να ακουω μονο αυτά που παιζουν ωραια (όχι ότι δε με νοιαζει).Το συγκεκριμενο νομιζω ότι είναι και ωραιο σαν τραγουδι και τσεκαρεις και τα μπασα σου.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.787
Reaction score
21.634
Θέλω να δω τον πρώτο "μάγκα" αντιπρόσωπο ο οποίος θα "δοκιμάσει" τα ηχεία του μπροστά στο κοινό με κάτι άλλο, εκτός από γυναικείες φωνές. Π.χ. Kodo σε υψηλές εντάσεις.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- υπήρχε ένας στις παρυφές εξαρχείων - κολωνακιου που τα παρουσίαζε με stevie ray vaughan και γενικά blues & rock ( αλλά προσεγμένες εγγραφές ) , το audium ή κάπως έτσι
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533

The Who -Tommy (Special Edition)

Polydor/Universal Music 9861011 (Hybrid Stereo/Multichannel SA-CD)
DISK 1:
Overture, It's a Boy, 1921, Amazing Journey, Sparks, Eyesight to the Blind, Christmas, Cousin Kevin, Acid Queen, Underture, Do You Think It's Alright?, Fiddle About, Pinball Wizard, There's a Doctor, Go to the Mirror!, Tommy Can You Hear Me, Smash the Mirror, Sensation, Miracle Cure, Sally Simpson, I'm Free, Welcome, Tommy's Holiday Camp, We're Not Gonna Take It, See Me Feel Me/Listening to you
DISK 2:
I Was, Christmas (out-take 3), Cousin Kevin model Child, Young Man Blues (version 1), Tommy Can You Hear Me? (alternate version), Trying to Get Through, Sally Simpson (out-takes), Miss Simpson, Welcome (take 2), Tommy's Holliday Camp (Band's version), We're not gonna take it (alternate version), Dogs (part 2), It's a Boy, Amazing Journey, Christmas, Do You Think It's Alright?, Pinball Wizard
IΝFO:
Ηχογράφηση (1969): Kit Lambert, Damon Lyon-Shaw, IBC Studios
Remix 5.1: Pete Townshend
Mastering: Jon Astley, Close to The Edge


Η ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ TOMMY, της πρώτης -ίσως- ενσάρκωσης του όρου "rock όπερα" αποτελεί μία πρώτης τάξης ευκαιρία να ανακαλύψει κανείς τον πραγματικό ήχο των γκρούπ των 60s. Καί εννοώ τον ήχο από τεχνικής κυρίως πλευράς αφού είναι δεδομένο, στις περισσότερες των περιπτώσεων, ότι το τελικό προιόν είχε μικρή σχέση με την αρχική ηχογράφηση όσον αφορά τις παραμέτρους της ποιότητας. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης στερεί από τον σοβαρό audiophile την ευκαιρία να αποκτήσει την ακουστική εμπειρία μίας εποχής ιδιαίτερα σημαντικής και είναι πράγματι δύσκολο να αποδιώξεις σκέψεις του στύλ "χάθηκε ο κόσμος να το γράψουν είκοσι χρόνια μετά;" Η περίπτωση των The Who είναι ενδεικτική κατά τον υπογράφοντα: Ο ήχος της μπάντας μέσα από τους δίσκους του βινυλίου, αρχικά, και από κάποια cd αργότερα, βρισκόταν πάντοτε στα όρια του απλώς ανεκτού υπό την έννοια ότι μετά βίας μπορούσες να εκτιμήσεις την ποιότητα της μουσικής μέσα από ένα εκνευριστικό συνονθύλευμα ήχων φρικτά συμπιεσμένων σε διαστάσεις και αίσθηση. Το ότι τα κρουστά του Keith Moon ήταν ξεχωριστά, για παράδειγμα, λίγο το άκουγες και περισσότερο το πίστευες.
Χρειάστηκε να περάσουν δέκα χρόνια από την πρώτη έκδοση του "Tommy" (το 1969) για να ακουστεί το Pinball Wizard με κάποιες προδιαγραφές ποιότητας ως track στο Highlights 18 του Stereoplay, βινύλιο της Sonopress με κοπή DMM σε μισή ταχύτητα (και μηχανικούς τους Harald Kuppek και Klaus Latzel) , όπου παρεμπιπτόντως η κιθάρα της εισαγωγής είναι hard panned αριστερά ενώ στο SA-CD βρίσκεται δεξιά.
Αυτή η τελευταία παρατήρηση φέρνει στην επιφάνεια τις πολλές εκδοχές του "Tommy" και εξηγεί εν μέρει τις διάφορες φήμες που συνόδευαν τις ταινίες, το mixing και γενικότερα την παραγωγή του έργου, φήμες που δικαιολογούνται επίσης από την δύσκολη φάση του συγκροτήματος την εποχή που μπήκαν στο IBC για να το ηχογραφήσουν. Η ιδέα μίας rock όπερας είχε ήδη αρχίσει να παίρνει σάρκα και όστα για τον Pete Townshend από την εποχή του "Α Quick One While He's Away" (o τίτλος μιλά από μόνος του...) αλλά βεβαίως με το Tommy την ανέπτυξε στο έπακρο και για πολλούς αυτό υπήρξε το έργο που έδωσε στους Who την θέση που κατείχαν ως συγκρότημα. Το έργο έγινε παράσταση στο Broadway και κινηματογραφική ταινία (με την Τina Turner στον ρόλο της Acid Queen). Ως κλασσικό, πλέον, έργο, είδε αρκετές επανεκδόσεις σε cd, διπλό και μονό με διάφορους βαθμούς επιτυχίας ως προς την τεχνική ποιότητα.
H ανά χείρας ειδική έκδοση περιλαμβάνει δύο δίσκους με πολυκαναλική και στέρεο μείξη DSD καθώς και CD layer. To πολυκαναλικό ρεμίξ έγινε από τον ίδιο τον Townshend και το mastering έγινε από τον Jon Astley.
Παρά την αντίθετη αίσθηση που προκαλεί ο όρος "όπερα", το Tommy είναι ένα κατά κύριο λόγο ηλεκτρικό έργο με τα βασικά όργανα του είδους (κιθάρες, μπάσο, πλήκτρα και ντράμς) να παίζουν μαζί με τα φωνητικά τον κύριο ρόλο. Εχει ακουστεί ότι ο Townshend είχε την φιλοδοξία να ενορχηστρώσει το Tommy για μεγάλη ορχήστρα, αλλά η απήχηση που είχαν τότε οι ζωντανές εμφανίσεις του γκρούπ επέβαλλαν τελικά μία πιο απλή γραφή προσαρμοσμένη στο live, η οποία όμως περιέλαβε μερικά ακουστικά όργανα όπως το γαλλικό κόρνο, η τρομπέτα και το flugelhorn). To αποτέλεσμα αυτού του Special Edition SA-CD προβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το Tommy και κατά πάσα πιθανότητα θα επιτύχει τον διπλό στόχο να ικανοποιήσει τους φανατικούς του γκρούπ ή/και του συγκεκριμένου δίσκου και ταυτόχρονα να συστήσει ένα αρχετυπικό έργο σε ένα νεώτερο κοινό που το έχει, χωρίς αμφιβολία, ανάγκη. Οφείλει να αναγνωρίσει κανείς στους ανθρώπους που ανέλαβαν την παραγωγή ότιδεν προσπάθησαν να εκμοντερνίσουν το άκουσμα αφήνοντας τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της εποχής σχεδόν άθικτα. Τα κρουστά του Keith Moon έχουν πλησιάσει το πρώτο πλάνο, η εικόνα του γκρούπ έχει αποκτήσει έναν σχετικό αέρα και οι συνιστώσες της κάθε σύνθεσης (ρυθμικό μέρος, φωνητικά, σόλο) είναι πλέον περισσότερο ευδιάκριτες. Είναι, βεβαίως, δύσκολο να πείς αν όλα αυτά έχουν γίνει επειδή άλλαξαν κάποιες παράμετροι στην μείξη ή απλώς επειδή χρησιμοποιήθηκαν οι σωστές και σε καλή κατάσταση ταινίες. Σε κάθε περίπτωση, το Tommy ακούγεται, τώρα σαφώς πιο καθαρό, και κυρίως ξεκούραστο. Αυτή η τελευταία παρατήρηση δεν είναι άνευ σημασίας: Εργο concept καθώς υποτείθεται ότι είναι, το Tommy θα έπρεπε να ακούγεται σε ένα session (καθιστός και με τα lyrics ανα χείρας) αλλά, με το χέρι στην καρδιά, πόσοι θα μπορούσαν να ανεχτούν και τα 25 τράκς στις πρώτες εκδόσεις (σε cd κυρίως) χωρίς να μειώσουν την στάθμη;
Το σύνολο του έργου περιλαμβάνεται στον πρώτο δίσκο με τον δεύτερο να προσφέρει μία σειρά από 13 bonus tracks που δικαιολογούν -άλλωστε- και τον όρο Special Edition που φιγουράρει στο εξώφυλλο. Στα τρακς αυτά έχουν περιληφθεί out takes που προσφέρουν μία εικόνα του κλίματος που επικρατούσε στο στούντιο την εποχή της ηχογράφησης, demos που δεν έχουν περιληφθεί στο τελικό έργο καθώς επίσης και εναλλακτικές εκδοχές κάποιων κομματιών, ορισμένα από αυτά μόνο σε στερεοφωνική εκδοχή. Το συνολικό πακέτο θα ήταν άψογο αν περιελάμβανε και το λιμπρέτο, μία έλλειψη που είναι πραγματικά ακατανόητη τόσο για το είδος του έργου όσο και για την συνολικά πολύ υψηλή ποιότητα της υπόλοιπης δουλειάς.

http://avmentor.gr/refrecs/the_who_tommy.htm
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533




Το χαμηλό υπερισχύει ελαφρώς του υπολοίπου φάσματος που έχει αρκετές διακυμάνσεις και χαρακτηρίζεται από αρκετή χρήση ισοσταθμιστή Η εικόνα του Weather Storm χαρακτηρίζεται από έντονη αίσθηση χώρου.


Το ιδιόρυθμο ηλεκτρονικό κρουστό στο 0:58 στο ρυθμικό υπόβαθρο και το πιάνο του Craig Armstrong στην μελωδική γραμμή.

CRAIG ARMSTRONG:
"THE SPACE BETWEEN US"

Εταιρία:EMI-VIRGIN/7243-8-44980-2-3
Ετος Παραγωγής:1997
Ηχολήπτης:Richard Noris
Μηχανικός Mastering:Kevin Metcalfe
To τράκ της δοκιμής:Weather Storm


O ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ακουστικών και ηλεκτρονικών οργάνων έχει και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ο πλούτος στα ηχοχρώματα και η ποικιλία στα ακούσματα είναι, βέβαια, το πλεονέκτημα ενώ οι δυσκολίες στο συνολικό δέσιμο του δίσκου ώστε να μην ακούγεται σαν κοντσέρτο για γεννήτριες ήχου και σόλο βιολί, είναι το μειονέκτημα. Από αυτή την άποψη το The Space Between Us αποτελεί μια άψογη παραγωγή όπου η ατμφόσφαιρα δένει με την ποικιλία και την πολυμορφία.
Το φάσμα του Weather Storm θυμίζει σε αρκετά σημεία τον κινηματογραφικό Τιτανικό, με τονισμένη τη χαμηλή περιοχή και ομαλή σχετικώς κλίση, πάνω από το 1kHz, ωστόσο είναι καθαρά ορατές οι επεμβάσεις με τον ισοσταθμιστή που αλλοιώνουν κάπως την ομοιογένεια. Η εικόνα είναι ευρύτατη (από τις καλύτερες που συαντήσαμε) και περιλαμβάνει τεράστια ποσά πληροφορίας χώρου, κάτι που γίνεται άνετα αντιληπτό στο άκουσμα που πραγματικά είναι ιδιαίτερα επιβλητικό και ατμοσφαιρικό.Το τρισδιάστατο διάγραμμα αντιστοιχεί με το τέλος της εισαγωγής (0:58) όπου ένα ηλετρονικά δημιουργημένο "κρουστό" αποτελεί την ρυθμική βάση επάνω στην οποία ο Armstrong ακουμπά την μελωδική γραμμή του πιάνου του.
Η ρυθμική βάση του πρώτου τράκ, ακόυγεται αρκετά βίαιη έως και σκληρή στον αυστηρό χώρο του στούντιο,μαλακώνει όμως και γίνεται περισσότερο ευχάριστη στον οικιακό χώρο. Συνολικά, η ακρόαση του The Space Between Us σε συνεπαίρνει με την άμπιεντ αίσθηση και την πληρότητα του και σε ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση μέσα στις συνθέσεις του Craig Armstrong αποτελώντας ένα τυπικό παράδειγμα σύγχρονης μουσικής παραγωγής και ταυτόχρονα την απόδειξη ότι, αν αυτό είναι επιθυμητό, η τεχνολογία μπορεί να δράσει πρός όφελος της δημιουργίας.

http://avmentor.gr/refrecs/armstrong.htm
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.787
Reaction score
52.533
- το αντιγράφω αυτούσιο , καθ΄ ότι γενικά συμφωνώ . . . ξεκινήστε από χαμηλές εντάσεις

Grinderman: "No Pussy Blues". Nick Cave’s more raucous side project might be no more but this track, the centrepiece of Grinderman’s debut, represents all that Cave continues to deliver live when long-time backing band The Bad Seeds play at full tilt: the typewriter key-strike cymbal and drum work, Cave’s closely mic-d vocal forced high in the mix, the churning guitar. Then comes the ear-shredding guitar squall of the ‘chorus’. Just how much of a peaky midrange can be heard from your loudspeakers? Play this and find out. Run it through an average pair of Fostex FE2034 boxes and you’ll see heads cut clean off. Not for the faint-hearted. Seek out the Adam Freeland remix for an even more balls-to-the-wall version

http://www.6moons.com/musicreviews/2015_april/1.html


Grinderman - No Pussy Blues

 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.893
Μηνύματα
2.955.323
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top