Nick Arvanitakis
Audio Pro
- Μηνύματα
- 46.961
- Reaction score
- 23.744
Το ότι έλεγε την αλήθεια ήταν ο λόγος?Αυτός ήταν (κατά την εκτίμησή μου τουλάχιστον) ο λόγος που έφαγε μπαν ο ντοχερτης.
Ποιός του έριξε το ban?
Το ότι έλεγε την αλήθεια ήταν ο λόγος?Αυτός ήταν (κατά την εκτίμησή μου τουλάχιστον) ο λόγος που έφαγε μπαν ο ντοχερτης.
Λάθος κατάλαβες.οκ ...λοιπον..καταλαβα κατα επιλογη το κραξιμο...σεβαστο
περισσότερο μου κάθεται να έχω τα ηχεία στραμμένα προς τα εξω
Προς τα έξω και το λέει η κατασκευάστρια , ok.Είπες τη μαγική φράση.
Αυτό δεν είναι ''προς τα έξω''.Pmc. Προς τα εξω σε σχέση με το να κοιτούν τη θέση ακρόασης. Προτείνει να κοιτούν μισο μέτρο πίσω απο τη θέση ακρόασης.
Τότε δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να κάνεις toe in.Στο χώρο μου που οι πλα/ίνοί τοίχοι απέχουν αρκετά από τα ηχεία.
Πολύ σωστά έκανες. Έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία, να σε κοιτάνε. Αυτό σημαίνει στροφή 30 μοίρες. Μηδενικό toe in. Τέλεια.Τα ξαναγύρισα λοιπόν να κοιτάνε τα αυτιά μου και επανήλθε ο ήχος που τόσο πολύ γούσταρα.
Δεν λέω 45 μοίρες "γενικά".τις 45 μοίρες toe in που λέει ο ear
Ναι το εχουμε μπερδέψει λίγο ως προς την κλίση αναφοράς.Αυτό δεν είναι ''προς τα έξω''.
Εφόσον δεν υπάρχει κοντά στα ηχεία πλαϊνός τοίχος, το να είναι λίγο "προς τα έξω" σε σχέση με την ορθή on axis τοποθέτηση, δίνει το αποτέλεσμα ευρύτερης στερεοφωνίας, και είναι ευχάριστο.Pmc. Προς τα εξω σε σχέση με το να κοιτούν τη θέση ακρόασης. Προτείνει να κοιτούν μισο μέτρο πίσω απο τη θέση ακρόασης.
Είναι για τον EAR.Αυτό δεν είναι ''προς τα έξω''.
Τότε δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να κάνεις toe in.
Πολύ σωστά έκανες. Έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία, να σε κοιτάνε. Αυτό σημαίνει στροφή 30 μοίρες. Μηδενικό toe in. Τέλεια.
Δεν λέω 45 μοίρες "γενικά".
Βλέποντας τα χαρακτηριστικά των λοβών του kii, είπα ότι μπορούν να δεχτούν συνολική κλίση το πολύ έως 45 μοίρες, δηλαδή με 15 μοίρες toe in, διότι μετά αλλάζει σημαντικά η απόκριση εκτός άξονα.
Προφανώς είναι μειονέκτημα να ακούς με τα ηχεία σε toe in, διότι δεν ακούς on axis.
Εφόσον όμως οι πλαϊνές επιφάνειες πρώτων ανακλάσεων είναι πολύ κοντά στα ηχεία, βοηθάει το toe in.
Αυτά.
Μετά το πρόσφατο τεύχος του ΗΧΟΥ παρακαλώ όπως προστεθεί στη λίστα και το γρέζι το τρα-γα-νι-στό!Για το γρέζι;
Ποιο;
Το γνωστό γρέζι του Πάρη; το μι-κρο-σκο-πι-κό;
Ή το γρέζι το ελαφρύ, το μεσοδιαστημικό;
Ή το γρέζι το υπερηχητικό;
Μήπως το γρέζι το πολυβαττικό;
Ή το το γρέζι το καλό το ψηφιακό, το εκ του σοφτγουερ εκπορευόμενο;
Μήπως το γρέζι των μερσεριζέ;
Ή τελικά το γρέζι του συνδυασμού ortofon SPU / SME III;
Ναι ρε, εννοείται ότι δεν θα τα πετάξεις! Τα βάζεις σε ψηλές θήκες πίσω από τα ηχεία και τα χρησιμοποιείς ως διαχύτες! Σωστά;Για συναισθηματικούς λόγους, ούτε τα CD δεν έχω πετάξει, που δεν έχω καν player εδώ και 10 χρόνια, τους σκληρούς δίσκους θες εσύ να πετάξω; Χαχαχαχαχα
Headroom θελουμε, headroom. Το υπάρχον δεν μου φτάνει.Από το νήμα του Μήτσου για το κείμενου του Μπρούνο για το MQA:
"Meanwhile I'm happy to do speakers. You wouldn't believe how much impact speakers have on replay fidelity."
Έχει φτιάξει φοβερό dac, τους ακατανόμαστους ενισχυτές, δύο εξαιρετικά ηχεία. Τι άλλο θα φτιάξει μετά;
Μέχρι τώρα τα ηχεία του έχουν τέλεια απόκριση, τέλεια χρ. ευθυγράμμιση, τέλεια απόκριση φάσης και το κιι ελεγχόμενη κατευθυντικότητα(*). Τι άλλο μένει; μικρότερη παραμόρφωση ίσως; room correction; Για πείτε, τι θα θέλατε;
(*) Ποντάρω ότι στο επόμενο ηχείο του θα ελέγχει την κατευθυντικότητα κυρίως μέσω κατασκευής και τοποθέτησης και όχι με dsp: δύο κομμάτια, ένα boundary woofer για τοποθέτηση σε τοίχο και εκπομπή αναγκαστικά 2π και ένα δορυφόρο με κατάλληλη διάσταση baffle που θα εκπέμπει μόνο σε 2π. Ή ένα κομμάτι και καμπίνα αλλά Geithain.
Το headroom κοστίζει (σε μονάδες, όγκο, βάρος, μεταφορικά, κλπ.).Headroom θελουμε, headroom. Το υπάρχον δεν μου φτάνει.
Και κάποιον τροπο (χωρίς A to D/D to A) για ενσωμάτωση σε home theater