Bullying (Kii Audio Three)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.883
Reaction score
136.988
οκ ...λοιπον..καταλαβα κατα επιλογη το κραξιμο...σεβαστο
Λάθος κατάλαβες.
Ή μάλλον, καταλαβαίνεις ότι θες να καταλάβεις, ασχέτως του τι λέμε...σεβαστό. ;)

Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει κράξιμο κατ'επιλογή σε κάποιας μορφής πχ γρέζι, ή σε κάποιας μορφής υποστηρικτών καλωδίων.

Ούτε κράξιμο κατ'επιλογή αναλόγως του ποιος θα μιλήσει για πχ γρέζι ή για υποστηρικτές καλωδίων.

Και νομίζω ότι δεν έχει νόημα να ξανασχοληθώ μαζί σου. Ποτέ. Έχεις μονίμως ένα καημό δήθεν αδικίας, που μάλλον σε βολεύει για να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα (ή τα δικά σου, ή του κύκλου σου). Αδυνατείς να αποδεχτείς ότι τον Κοτσίδη τον "εκραζα" όσο δεν λέγεται για τα λαμπάτα ενισχυτικά που είχε, τα οποία δεν οδηγούσαν με τίποτα ούτε τα παλιά του ηχεία, ότι τον Γκονη τον "εκραξα" εξ'αρχης για την λάθος τοποθέτηση των ηχείων και την απόσταση ακρόασης, και ότι γενικώς δεν υπάρχει καμία απολύτως επιλεκτική συμπεριφορά σε αντικειμενικά θέματα ήχου. Εμμένεις στο ίδιο συνομωσιακό σκεπτικό σου, που εξυπηρετεί μόνο τριβή και μιζέρια. Ε, λοιπόν, βαρέθηκα το σκεπτικό σου, να το χαίρεσαι. Είσαι έξυπνος άνθρωπος, αλλά αυτό το μονότονο βιολί σου καταντάει βαρετό. Η δική σου συνταγή είναι να πεις μπράβο στον Κοτσίδη ακόμα κι αν βάλει τα παλιά του OTL λαμπάτα ενισχυτικά να οδηγούν τα νέα του ηχεία, να του πεις να τα χαίρεται, ότι είναι ενισχυτάρες. Και πιθανώς (για να μη πω προφανώς) να τον δουλεύεις πίσω από την πλάτη του, τα γνωστά στους κύκλους των χαλιενταδων, που από μπροστά μόνο επιφωνήματα θαυμασμού και από πίσω θάψιμο ατελείωτο. Αντιθέτως, εγώ θα του πω με τη μία και με απόλυτη βεβαιότητα ότι έχει λάθος ενισχυτικά για τα ηχεία του και ότι το αποτέλεσμα είναι οικτρό, ασχέτως των χοντρών καβλωδίων. Φυσικά, αν του "αρέσει", με γειά του και με χαρά του, αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο εν λόγω συνδυασμός δε θα χαρακτηριστεί ως ... λάθος. (Χωρίς επιλεκτικότητα.)
 


Μηνύματα
1.687
Reaction score
1.530
Pmc. Προς τα εξω σε σχέση με το να κοιτούν τη θέση ακρόασης. Προτείνει να κοιτούν μισο μέτρο πίσω απο τη θέση ακρόασης.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.883
Reaction score
136.988
Στο χώρο μου που οι πλα/ίνοί τοίχοι απέχουν αρκετά από τα ηχεία.
Τότε δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να κάνεις toe in.

Τα ξαναγύρισα λοιπόν να κοιτάνε τα αυτιά μου και επανήλθε ο ήχος που τόσο πολύ γούσταρα.
Πολύ σωστά έκανες. Έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία, να σε κοιτάνε. Αυτό σημαίνει στροφή 30 μοίρες. Μηδενικό toe in. Τέλεια. ;)

τις 45 μοίρες toe in που λέει ο ear
Δεν λέω 45 μοίρες "γενικά".
Βλέποντας τα χαρακτηριστικά των λοβών του kii, είπα ότι μπορούν να δεχτούν συνολική κλίση το πολύ έως 45 μοίρες, δηλαδή με 15 μοίρες toe in, διότι μετά αλλάζει σημαντικά η απόκριση εκτός άξονα.
Προφανώς είναι μειονέκτημα να ακούς με τα ηχεία σε toe in, διότι δεν ακούς on axis.
Εφόσον όμως οι πλαϊνές επιφάνειες πρώτων ανακλάσεων είναι πολύ κοντά στα ηχεία, βοηθάει το toe in.

Αυτά.
 

Μηνύματα
1.687
Reaction score
1.530
Αυτό δεν είναι ''προς τα έξω''.
Ναι το εχουμε μπερδέψει λίγο ως προς την κλίση αναφοράς.
Με δεδομένο τον "ορισμο" του costas ear ως προς το απο που ξεκινάει και μετριέται το toe in, τα δικά μου κοιτάνε προς τα εξω.
Με τη διαδεδομενη ορολογία έχω toe in και μάλιστα μπόλικο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.883
Reaction score
136.988
Pmc. Προς τα εξω σε σχέση με το να κοιτούν τη θέση ακρόασης. Προτείνει να κοιτούν μισο μέτρο πίσω απο τη θέση ακρόασης.
Εφόσον δεν υπάρχει κοντά στα ηχεία πλαϊνός τοίχος, το να είναι λίγο "προς τα έξω" σε σχέση με την ορθή on axis τοποθέτηση, δίνει το αποτέλεσμα ευρύτερης στερεοφωνίας, και είναι ευχάριστο.

Η προτροπή αυτή της PMC δεν είναι λάθος για 2 λόγους: 1) θα δώσει λίγο πιο ευχάριστο άκουσμα. Και 2) αν είναι τοποθετημένα τα τουιτερ με διαφορά δεξιά αριστερά από τον κατακόρυφο άξονα του κέντρου της μπαφλας από τα μιντ, μπορεί αυτό να είναι απαραίτητο για να είναι συμφασικό το άθροισμα των 2 μεγαφώνων.

Ομοίως πχ στα μαγκνεπαν, τα ριμπον πρέπει να απέχουν λίγο περισσότερο από τα αυτιά σου από ότι το μιντ. Αν λοιπόν είναι προς τα έξω τα ριμπον, θέλει αυτό που λέει η PMC, να εστιάζει λίγο πίσω από σένα, άρα 5 μοίρες περίπου λιγότερη κλίση προς τα έσω από την απαραίτητη.

Στο εντελώς υποκειμενικό του θέματος, προσωπικά μου "αρέσει" ένα ήπιο toe in (5-10 μοιρών, ίσα ίσα να βλέπεις στην ευθεία την εξωτερική επιφάνεια του ηχείου) διότι κάνει πιο συμπαγές το κέντρο της εικόνας, το φαντομ κεντρικό κανάλι, εις βάρος βεβαίως του πλάτους της εικόνας, και γενικά διότι περιορίζει έστω και λίγο τις πλαϊνές πρώτες ανακλάσεις. Αλλά αυτά είναι "γούστα", μηδενικής αξίας. Στα δικά μου ηχεία, που λόγω τροποποίησης δεν έχουν φασικες διαφορές τα μιντ με τα ριμπον, τα έχω ως προβλέπεται, on axis στο στερεοφωνικό τρίγωνο ακρόασης, αδιαφορώντας πλήρως για την γνωστή, προσωπική μου προτίμηση. ;)
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.659
Reaction score
27.585
Τότε δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να κάνεις toe in.



Πολύ σωστά έκανες. Έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία, να σε κοιτάνε. Αυτό σημαίνει στροφή 30 μοίρες. Μηδενικό toe in. Τέλεια. ;)


Δεν λέω 45 μοίρες "γενικά".
Βλέποντας τα χαρακτηριστικά των λοβών του kii, είπα ότι μπορούν να δεχτούν συνολική κλίση το πολύ έως 45 μοίρες, δηλαδή με 15 μοίρες toe in, διότι μετά αλλάζει σημαντικά η απόκριση εκτός άξονα.
Προφανώς είναι μειονέκτημα να ακούς με τα ηχεία σε toe in, διότι δεν ακούς on axis.
Εφόσον όμως οι πλαϊνές επιφάνειες πρώτων ανακλάσεων είναι πολύ κοντά στα ηχεία, βοηθάει το toe in.

Αυτά.


:idk::headbang::punish::biggrin:
 

Μηνύματα
376
Reaction score
233
όποιος πάντως σκέφτεται να πετάξει τους σκληρούς του δίσκους για το Spotify, να με ενημερώσει για μέρος και ώρα παρακαλώ να τους μαζέψω εγώ, και με ένα αντίτιμο για το κάτοχο :imtheking:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.883
Reaction score
136.988
Για συναισθηματικούς λόγους, ούτε τα CD δεν έχω πετάξει, που δεν έχω καν player εδώ και 10 χρόνια, τους σκληρούς δίσκους θες εσύ να πετάξω; Χαχαχαχαχα
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.692
Reaction score
21.508
Για το γρέζι;
Ποιο;

Το γνωστό γρέζι του Πάρη; το μι-κρο-σκο-πι-κό;

Ή το γρέζι το ελαφρύ, το μεσοδιαστημικό;

Ή το γρέζι το υπερηχητικό;

Μήπως το γρέζι το πολυβαττικό;

Ή το το γρέζι το καλό το ψηφιακό, το εκ του σοφτγουερ εκπορευόμενο;

Μήπως το γρέζι των μερσεριζέ;

Ή τελικά το γρέζι του συνδυασμού ortofon SPU / SME III;


:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Μετά το πρόσφατο τεύχος του ΗΧΟΥ παρακαλώ όπως προστεθεί στη λίστα και το γρέζι το τρα-γα-νι-στό!:lolsign:

Για συναισθηματικούς λόγους, ούτε τα CD δεν έχω πετάξει, που δεν έχω καν player εδώ και 10 χρόνια, τους σκληρούς δίσκους θες εσύ να πετάξω; Χαχαχαχαχα
Ναι ρε, εννοείται ότι δεν θα τα πετάξεις! Τα βάζεις σε ψηλές θήκες πίσω από τα ηχεία και τα χρησιμοποιείς ως διαχύτες! Σωστά;
 



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Από το νήμα του Μήτσου για το κείμενου του Μπρούνο για το MQA:

"Meanwhile I'm happy to do speakers. You wouldn't believe how much impact speakers have on replay fidelity."

Έχει φτιάξει φοβερό dac, τους ακατανόμαστους ενισχυτές, δύο εξαιρετικά ηχεία. Τι άλλο θα φτιάξει μετά;

Μέχρι τώρα τα ηχεία του έχουν τέλεια απόκριση, τέλεια χρ. ευθυγράμμιση, τέλεια απόκριση φάσης και το κιι ελεγχόμενη κατευθυντικότητα(*). Τι άλλο μένει; μικρότερη παραμόρφωση ίσως; room correction; Για πείτε, τι θα θέλατε;

(*) Ποντάρω ότι στο επόμενο ηχείο του θα ελέγχει την κατευθυντικότητα κυρίως μέσω κατασκευής και τοποθέτησης και όχι με dsp: δύο κομμάτια, ένα boundary woofer για τοποθέτηση σε τοίχο και εκπομπή αναγκαστικά 2π και ένα δορυφόρο με κατάλληλη διάσταση baffle που θα εκπέμπει μόνο σε 2π. Ή ένα κομμάτι και καμπίνα αλλά Geithain.
 

Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Προσωπικά θα ήθελα να φτιάξει οικονομικά προσιτοτερα προϊόντα, ´οχι προϊόντα ΚΙΤ αλλα Plug and Play.

´Οχι ότι θα πουλήσουν περισσότερο απο ότι πουλάνε τα Kii η τα Mola Mola. Αλλα για να δείξει στους υπόλοιπους μεγάλους του παιχνιδιού ότι και αυτο γίνεται και χωρίς να κοστίζει όσο ενα αυτοκίνητο μας και στο σχεδιασμό όπου money is no object τα ξέρουμε τι μπορεί να κατασκευαστεί περίπου. Μπας και ξυπνήσουμε κι εμείς δηλαδή και σταματήσουμε να εκπαραθυρωνουμε χρήματα.

Και φυσικά, να φτιάξει Brand Name και να μην ειναι ο σύγχρονος Mark Levinson.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.570
Reaction score
84.133
Από το νήμα του Μήτσου για το κείμενου του Μπρούνο για το MQA:

"Meanwhile I'm happy to do speakers. You wouldn't believe how much impact speakers have on replay fidelity."

Έχει φτιάξει φοβερό dac, τους ακατανόμαστους ενισχυτές, δύο εξαιρετικά ηχεία. Τι άλλο θα φτιάξει μετά;

Μέχρι τώρα τα ηχεία του έχουν τέλεια απόκριση, τέλεια χρ. ευθυγράμμιση, τέλεια απόκριση φάσης και το κιι ελεγχόμενη κατευθυντικότητα(*). Τι άλλο μένει; μικρότερη παραμόρφωση ίσως; room correction; Για πείτε, τι θα θέλατε;

(*) Ποντάρω ότι στο επόμενο ηχείο του θα ελέγχει την κατευθυντικότητα κυρίως μέσω κατασκευής και τοποθέτησης και όχι με dsp: δύο κομμάτια, ένα boundary woofer για τοποθέτηση σε τοίχο και εκπομπή αναγκαστικά 2π και ένα δορυφόρο με κατάλληλη διάσταση baffle που θα εκπέμπει μόνο σε 2π. Ή ένα κομμάτι και καμπίνα αλλά Geithain.
Headroom θελουμε, headroom. Το υπάρχον δεν μου φτάνει.

Και κάποιον τροπο (χωρίς A to D/D to A) για ενσωμάτωση σε home theater
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Headroom θελουμε, headroom. Το υπάρχον δεν μου φτάνει.

Και κάποιον τροπο (χωρίς A to D/D to A) για ενσωμάτωση σε home theater
Το headroom κοστίζει (σε μονάδες, όγκο, βάρος, μεταφορικά, κλπ.).

Τα ψηφιακά κόλπα που ζητάς κοστίζουν μόνο λίγες εργατο-ώρες του Μπρούνο (ακριβές, φαντάζομαι).
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.607
Μηνύματα
2.946.133
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top