Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.026
Reaction score
43.395
τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων κακάσχημα
τα touch controls δεν είναι καθόλου βολικά για τον οδηγό
κατά τ' άλλα rapanakia για την όρεξη
 










Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491


Κοίτα σε αργή κίνηση πόσο ύπουλο και "γλυκό" είναι το low side. Σαν να κόβεσαι με χαρτί.
Αντιθέτως με το βίαιο high siding που μόλις ξαναβρεί πρόσφυση ο πίσω, είναι σα να σε κλώτσησε στις μπάλες ταύρος!

:tongue:
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.355
Reaction score
102.838
Κόλλα δεν χρειάζεται;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.820
Reaction score
52.692
Κόλλα δεν χρειάζεται;
- εγώ θα έβαζα πάντως βενζινόκολλα . . . επί 9 μήνες κυκλοφορούσα με φρεζάτη ( ευτυχώς ) βίδα που την είχα περάσει με τεφλόν και βενζινόκολα χωρίς απώλειες . . . μέχρι το πολύ τα 140-150 όμως
 

Μηνύματα
31.174
Reaction score
25.927
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.

ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΑ (ΥΓΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ) ΠΟΥ

ΔΙΕΙΣΔΥΕΙ ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ.

Ο ΒΛΑΞ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ....

ΟΤΑΝ ΧΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΟΥΧΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΕΤΟ ΤΟ ΓΥΡΝΑΣ 2-3 ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΚΟΜΠΟΣ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ.

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.
[DOUBLEPOST=1500302590][/DOUBLEPOST]https://www.amazon.com/Tire-Repair-Kits/b?ie=UTF8&node=15706711
 
Last edited:

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.038
Reaction score
76.931
ΟΤΑΝ ΧΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΟΥΧΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΕΤΟ ΤΟ ΓΥΡΝΑΣ 2-3 ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΚΟΜΠΟΣ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ.

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.
Είναι βουλκανισμένο και μόλις θερμανθεί κολλάει για πάντα αν καθαριστεί καλά. Τα έστριβαν οι βουλκανιζατεράδες για σιγουριά, αφού μπορεί να μην κοβόταν εύκολα απο το σουβλί, αλλά απ' όσο γνωρίζω δε χρειάζεται αν κοπεί σωστά.
Σήμερα οι περισσότεροι βάζουν μπάλωμα απο μέσα.
 

Μηνύματα
31.174
Reaction score
25.927
Είναι βουλκανισμένο και μόλις θερμανθεί κολλάει για πάντα αν καθαριστεί καλά. Τα έστριβαν οι βουλκανιζατεράδες για σιγουριά, αφού μπορεί να μην κοβόταν εύκολα απο το σουβλί, αλλά απ' όσο γνωρίζω δε χρειάζεται αν κοπεί σωστά.
Σήμερα οι περισσότεροι βάζουν μπάλωμα απο μέσα.

ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΩΣΤΑ.

ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΠΑΛΩΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ.



ΥΓ.ΤΑ ΚΙΤ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΤΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΕΛΟΦΑΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΚΙΤ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΥΓΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ Τ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ.
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.820
Reaction score
52.692
- απόσπασμα από το lost highway του Lynch . . . ένα διδακτικό video που θα μπορούσε να προβάλλεται στίς σχολές οδηγών . . .

Lost Highway Driver Education

 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.820
Reaction score
52.692
Αναχώρησε για την Ιταλία ο “Δαίδαλος 76”



Μία ολοκαίνουργια φόρμουλα από το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας φιλοδοξεί να κατακτήσει μια από τις πρώτες θέσεις στον διεθνή αγώνα μονοθέσιων, που ξεκινά σήμερα στην πίστα του Βαράνο της Ιταλίας, με τη συμμετοχή δεκάδων φοιτητικών ομάδων από πανεπιστήμια όλης της Ευρώπης (Formula Student), και θα ολοκληρωθεί στις 23 Ιουλίου.


Η ομάδα “Formula Student ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας”, με τη συμμετοχή 20 φοιτητών από το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού του ΤΕΙ… “πάτησε γκάζι” για να προλάβει να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό και την κατασκευή της μονοθέσιας φόρμουλας και έτσι θα τρέξει με πλήρες όχημα σε μία από τις κατηγορίες του αγώνα ταχύτητας, δοκιμάζοντας στην πράξη τις δυνατότητες, αλλά και τις αδυναμίες του πρώτου οχήματος της ιστορίας του ακαδημαϊκού ιδρύματος.

Ο “Δαίδαλος 76”, όπως ονόμασαν οι φοιτητές το όχημά τους (ο αριθμός αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης του ΤΕΙ) κατασκευάστηκε με σκληρή δουλειά και αρκετές στερήσεις σε υλικά και υποδομές, υπό την επίβλεψη του επίκουρου καθηγητή του τμήματος Σάββα Δουβαρτιζίδη.



Σύμφωνα με τον πρόεδρο του τμήματος Στέλιο Μαρόγλου, ο σχεδιασμός της φόρμουλα έγινε με ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική και την αντοχή του οχήματος και άρα στα υλικά, ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι παρ’ όλο που είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει ΤΕΙ στον διεθνή αγώνα μονοθέσιων, θα καταλάβει μία καλή θέση.

Η παράδοση θα συνεχιστεί και τις επόμενες χρονιές -εφόσον έγινε η αρχή- με τη συμπλήρωση της ομάδας από νέους φοιτητές και με τροποποιήσεις στο όχημα” δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μαρόγλου.

Στα “σκαριά” το πρώτο ηλεκτροκίνητο με μετατροπή συμβατικού ΙΧ από το ΤΕΙ
Ο κ. Μαρόγλου ανέφερε επίσης ότι το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας ολοκληρώνει και θα παρουσιάσει, το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους, το πρώτο ηλεκτροκίνητο ΙΧ που προέκυψε ύστερα από μετατροπή ενός συμβατικού Ford Fiesta.

Γνωρίζουμε το know-how και ελπίζουμε, ότι σε λίγους μήνες θα μπορούμε να πιστοποιούμε μηχανικούς για τροποποιήσεις οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα, όπως γίνεται σήμερα με τις μετατροπές κινητήρων φυσικού αερίου” είπε χαρακτηριστικά.

Τα ηλεκτροκίνητα συμβατικά αυτοκίνητα θα μπορούν να “φορτίζουν” σε σταθμούς της Κοζάνης και θα έχουν αυτονομία ανάλογα με την μπαταρία τους, ενώ θα έχουν μηδενική επιβάρυνση σε ρύπους για το περιβάλλον και σχεδόν μηδενικό κόστος κίνησης.

http://parallaximag.gr/epikairotita/ellada/anachorise-gia-tin-italia-daidalos-76
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.278
Μηνύματα
2.969.972
Members
38.295
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top