Samsung TV, αντικατάσταση πάνελ σε εγγύηση

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Έχω μία Samsung 55JS9000 εδώ και ενάμισυ χρόνο. Σιγά σιγά άρχισε να εμφανίζεται μια λευκή σκιά στην οθόνη. Τελικά επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία, έστειλαν άμεσα τεχνικό ο οποίος διαπίστωσε βλάβη στο πάνελ.
Μου είπε ότι θα έρθουν να την πάρουν, θα αντικαταστήσουν το πάνελ και το πλαίσιο του και θα μου την επιστρέψουν εντός εγγύησης.
Με παραξένεψε ότι θέλουν να πάρουν μαζί τους και το εξωτερικό κουτί στο οποίο συνδέονται όλα τα καλώδια ,που έχει πάνω τη CPU κλπ. Τι εννοεί όταν λέει ότι θα αντικαταστήσουν το πλαίσιο;
Γίνονται τέτοιες επισκευές σε τηλεοράσεις αυτής της κατηγορίας; Θα είναι αξιόπιστη μετά η TV η θα μπλέξω σε χειρότερη περιπέτεια με δαύτη;
Τι λέτε;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.896
Reaction score
76.501
Αν θέλουν το εξωτερικό και δεν έχεις επιλογή, μη στενοχωριέσαι άδικα. :)
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.659
Reaction score
34.491
Η επισκευη πρεπει να εχει ενα χρονο εγγυηση νομιζω, αλλα ασε που θα σου φερουν καινουργια ..
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Η επισκευη πρεπει να εχει ενα χρονο εγγυηση νομιζω, αλλα ασε που θα σου φερουν καινουργια ..
Λες; Θα έχουν κρατήσει τηλεοράσεις προηγούμενο μοντέλο για να τις δίνουν αντικατάσταση;
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.072
Reaction score
3.958
Έχω μία Samsung 55JS9000 εδώ και ενάμισυ χρόνο. Σιγά σιγά άρχισε να εμφανίζεται μια λευκή σκιά στην οθόνη. Τελικά επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία, έστειλαν άμεσα τεχνικό ο οποίος διαπίστωσε βλάβη στο πάνελ.
Μου είπε ότι θα έρθουν να την πάρουν, θα αντικαταστήσουν το πάνελ και το πλαίσιο του και θα μου την επιστρέψουν εντός εγγύησης.
Με παραξένεψε ότι θέλουν να πάρουν μαζί τους και το εξωτερικό κουτί στο οποίο συνδέονται όλα τα καλώδια ,που έχει πάνω τη CPU κλπ. Τι εννοεί όταν λέει ότι θα αντικαταστήσουν το πλαίσιο;
Γίνονται τέτοιες επισκευές σε τηλεοράσεις αυτής της κατηγορίας; Θα είναι αξιόπιστη μετά η TV η θα μπλέξω σε χειρότερη περιπέτεια με δαύτη;
Τι λέτε;
Μετά την επισκευή, υποχρεωτικά βάσει νόμου ανανεώνεται η διάρκεια της εγγύησης για το εξάρτημα που επισκευάστηκε. Μέχρι να είναι εκτός εγγύησης, θα θέλεις να αλλάξεις πάλι τηλεόραση :).
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Τελικά ήρθανε, την πήρανε και μου την επέστρεψαν μετά από 10 μέρες με καινούργιο πάνελ και πλαίσιο!
Καλύτερα από καινούργια δείχνει!
Πολύ ευχαριστημένος έμεινα από τη Service One!
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Τελικά ήρθανε, την πήρανε και μου την επέστρεψαν μετά από 10 μέρες με καινούργιο πάνελ και πλαίσιο!
Καλύτερα από καινούργια δείχνει!
Πολύ ευχαριστημένος έμεινα από τη Service One!
... Δυστυχώς το νέο πάνελ δεν άντεξε ούτε μια μέρα. Πιτσικάρισε το πλαίσιο και ξεκόλλησε στο πλάι....
Φτου κι απ την αρχή. Για να δούμε τι θα πει η samsung....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.896
Reaction score
76.501
Μήπως απλώς ξεκούμπωσε απο κακή συναρμολόγηση;
 


Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Καλυτερα για να σου αλλαξουν τηλεοραση :thumbsup: Πιεσε τους λιγο.......
Έχει ένα μικρό τσάκισμα στο inox πλαίσιο που φαίνεται μόνο υπό γωνία η αν την κοιτάξεις από πίσω.
Η τη ζορίσανε στη μεταφορά, η είχε κολληθεί με ζόρι και μόλις ζεστάθηκε πιτσικάρισε και τάνυσε το inox..
Εν τω μεταξύ η τηλεόραση ζεμάταγε όταν δούλευε... Έβαλα το βατόμετρο και τη μέτρησα στα 260 βατ, ενώ πριν έκαιγε 105-110.
Είχανε ρυθμίσει τον οπίσθιο φωτισμό στο φουλ! Τον κατέβασα εκεί που τον είχα και έπεσε στα παλιά νούμερα κατανάλωσης και θερμοκρασίας.
Καινούργια ίδια αμφιβάλλω αν έχουνε να μου δώσουνε.
Αν μπω σε διαδικασία αντικατάστασης τηλεόρασης, δεν ξέρω ποιο μοντέλο θα μου προτείνουν για ισοδύναμο και φοβάμαι ότι θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες....
Θα περιμένω να δω τι θα μου πουν και ίσως μπλέξω και τον Κωτσόβολο στην ιστορία.
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Τελικά , ενάμισυ μήνα μετά που την πήραν στο σέρβις, αύριο θα μου την επιστρέψουν, επισκευασμένη υποτίθεται. Μπορεί να έχει πάλι πρόβλημα, τόσο αφερέγγυους τους θεωρώ.
Πάλι με ειδοποίησαν ότι το ανταλλακτικό έρχεται από Γερμανία, αλλά μου είπαν ότι άλλαξαν και πλακέτα, χωρίς να μου εξηγήσουν το γιατί.
Είμαι σίγουρος ότι έκαναν κακοτεχνίες και γι αυτό τους πήρε τόσο καιρό. Απαράδεκτο το σέρβις τους, απαίτησα αντικατάσταση εγγράφως και τηλεφωνικά και ούτε καν μου απάντησαν. Είναι αδύνατον να μιλήσεις με προϊστάμενο, υπόσχονται ότι θα προωθήσουν το αίτημα στον προϊστάμενο και θα μας απαντήσει σε δύο εργάσιμες, παραμύθια φούρναρη.
Είναι η τελευταία φορά που αγοράζω οποιοδήποτε προϊόν αυτής της εταιρείας, δεν παν να βγαίνει πρώτη στα τεστ, από εδώ και πέρα μόνο LG , Panasonic, Sony και BSP για τις λευκές συσκευές.
Τόσο χάλια support δεν έχω πετύχει σε κανένα προϊόν , ποτέ!!!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.837
Reaction score
27.909
Καλά μην νομίζεις ότι και οι άλλες που αναφέρεις έχουν καλύτερο support.
Είναι θέμα άποψης του αντιπροσώπου.
Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα πάνε ως γνωστόν από το κακό στο χειρότερο.
 


Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Ήρθε σήμερα η τηλεόραση. Πάλι με βλάβη.
Αυτή τη φορά δεν σβήνει από τα τηλεκοντρόλ, μόνο με τα κουμπιά στο πίσω μέρος της TV. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάρω κάτι από την Samsung.....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.896
Reaction score
76.501
>:( Πόσο άχρηστοι. Τι περιμένουν, να εγκαταλείψεις;
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.659
Reaction score
34.491
Ήρθε σήμερα η τηλεόραση. Πάλι με βλάβη.
Πολυ καλο αυτο ! Κοιτα ποιο ειναι το τρεχον ισοδυναμο μοντελο.
Κανε καταγγελια στο συνηγορο και κοινοποιησε τη στην samsung Ελλαδας!

Κοιτα πρωτα οτι πραγματικα εχει προβλημα, γιατι πανω στην τσαντιλα σου μπορει να κανεις κατι λαθος ;)

Μην ξεχνας οτι το καταστημα που την πηρες ειναι συνυπευθυνο .
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Πολυ καλο αυτο ! Κοιτα ποιο ειναι το τρεχον ισοδυναμο μοντελο.
Κανε καταγγελια στο συνηγορο και κοινοποιησε τη στην samsung Ελλαδας!

Κοιτα πρωτα οτι πραγματικα εχει προβλημα, γιατι πανω στην τσαντιλα σου μπορει να κανεις κατι λαθος ;)

Μην ξεχνας οτι το καταστημα που την πηρες ειναι συνυπευθυνο .
Πήρα τηλέφωνο στη Samsung μπας και χρειάζεται κάποιο reset για να παίξουν τα τηλεκοντρόλ και μου είπαν όχι. Τα κοντρόλ λειτουργούν ΟΚ, τα τσεκάρισα με βάση τις οδηγίες τους σημαδεύοντας τη δέσμη προς την κάμερα του κινητού.
Μου είπαν να στείλουν τεχνικό, αρνήθηκα και ζήτησα αντικατάσταση.
Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο προϊστάμενος, αλλά αυτό μου το έχουν πει δέκα φορές μέρι τώρα και δε συμβαίνει.
Μέχρι στον CEO τους έστειλα mail αλλά στου κουφού την πόρτα.....
Επικοινώνησα με Κοτσώβολο και ζήτησα αντικατάσταση με βάση το συμβόλαιο Total Support που είχα πληρώσει και περιμένω.
Μέχρι τότε, αναβοσβήνω την τηλεόραση από πίσω με το κουμπί.
[DOUBLEPOST=1501083213][/DOUBLEPOST]
>:( Πόσο άχρηστοι. Τι περιμένουν, να εγκαταλείψεις;
Δε γίνεται αυτό, έχω αρκετή υπομονή να σκάσω 40 γαϊδάρους στον ανήφορο! Ακόμη και αυτούς της Samsung! :)
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.659
Reaction score
34.491
Να την πας πισω στον Κωτσοβολο και να ζητησεις αμεσα αλλη για αντικατασταση!
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.072
Reaction score
3.958
[...]
Επικοινώνησα με Κοτσώβολο και ζήτησα αντικατάσταση με βάση το συμβόλαιο Total Support που είχα πληρώσει και περιμένω.
Μέχρι τότε, αναβοσβήνω την τηλεόραση από πίσω με το κουμπί.
Αφού είχες και το Total Support, γιατί ταλαιπωρείσαι με την αντιπροσωπεία!? Ούτως ή άλλως (βάσει νόμου) ο υπεύθυνος κάλυψης της εγγύησης είναι ο πωλητής, άσχετα ότι μας ξεφορτώνει στην αντιπροσωπεία για ευκολία.
Επίσης, εάν η συσκευή μείνει πάνω από 15 μέρες για επισκευή, δικαιούσαι συσκευή αντικατάστασης μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.
Τέλος πάντων, ελπίζω με τον Κωτσόβολο να βγάλεις άκρη.
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Αισίως φτάσαμε τις 8 εβδομάδες από τη βλάβη και ακόμη περιμένω.
Εδώ και μία εβδομάδα με ειδοποίησαν από τη Samsung ότι θα μου αντικαταστήσουν την τηλεόραση με καινούργια. Ακόμη περιμένω , ενώ δε δεσμεύεται κανένας για ημερομηνία.
Από τον Κωτσόβολο , επίσης περιμένω επικοινωνία. Κολοκύθια με τη ρίγανη...
Βράσε ρύζι Πολυχρόνη... Τελικά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να αγοράζεις προϊόντα Samsung από Ελλάδα και καλά για να έχεις εγγύηση. Καλύτερα από idealo, amazon, ebay ... έτσι για να μην παραμυθιαζομαστε δηλαδή.....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.886
Μηνύματα
2.955.007
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top