Samsung TV, αντικατάσταση πάνελ σε εγγύηση

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.845
Reaction score
30.769
Φίλε μου μακάρι να ξεμπλέξεις γρήγορα.
Για την ιστορία γιατί διάβασα διάφορα να αναφέρω ότι υποχρέωση αντικατάστασης συσκευής λόγο βλάβης από τον πωλητή ή τον αντιπρόσωπο δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει ειναι επισκευή, και αν κριθεί ότι συμφέρει αυτούς, αντικατάσταση.

Την φωτογραφία με ενα βανάκι από το service της Samsung που ξεφορτώνει στον πελάτη μια SONY της έχεις δει;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.845
Reaction score
30.769
Αισίως φτάσαμε τις 8 εβδομάδες από τη βλάβη και ακόμη περιμένω.
Εδώ και μία εβδομάδα με ειδοποίησαν από τη Samsung ότι θα μου αντικαταστήσουν την τηλεόραση με καινούργια. Ακόμη περιμένω , ενώ δε δεσμεύεται κανένας για ημερομηνία.
Από τον Κωτσόβολο , επίσης περιμένω επικοινωνία. Κολοκύθια με τη ρίγανη...
Βράσε ρύζι Πολυχρόνη... Τελικά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να αγοράζεις προϊόντα Samsung από Ελλάδα και καλά για να έχεις εγγύηση. Καλύτερα από idealo, amazon, ebay ... έτσι για να μην παραμυθιαζομαστε δηλαδή.....
Για να μην σου πω ότι απο Ebay, Amazon είσαι καλύτερα εξασφαλισμένος από ότι στην Ελλαδα. Έχεις 1 μήνα return εξασφαλισμένο, το Amazon πιέζει για να γίνουν 2 οι μήνες, και αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος είναι ότι το PayPal προσφέρει 180 ημέρες return case.
Και γενικά σε eBay και πολύ πολύ περισσότερο στο Amazon είναι πολύ αυστηροί με τους πωλητές. Αν το ποσοστό στα feedbacks του πωλητή στο ebay είναι πάνω απο 2% αρνητικά έχει θέμα. Αν ο πελάτης ανοίξει case ο πωλητής έχει 10 μέρες να το τελειώσει αλλιώς τον τελείωσαν αυτοί. Αν ο πελάτης εντός μήνα ανοίξει return request και ο πωλητής δεν δεχθεί την μάμισε. Στο Amazon ακόμα χειρότερα. Κλείνει λογαριασμούς για πλάκα. Οπότε όλοι εκεί προσέχουν.
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Φίλε μου μακάρι να ξεμπλέξεις γρήγορα.
Για την ιστορία γιατί διάβασα διάφορα να αναφέρω ότι υποχρέωση αντικατάστασης συσκευής λόγο βλάβης από τον πωλητή ή τον αντιπρόσωπο δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει ειναι επισκευή, και αν κριθεί ότι συμφέρει αυτούς, αντικατάσταση.

Την φωτογραφία με ενα βανάκι από το service της Samsung που ξεφορτώνει στον πελάτη μια SONY της έχεις δει;
Οι όροι της 5ετούς εγγύησης Total Support του Κωτσόβολου αναφέρουν ότι αν η συσκευή δεν επισκευασθεί σε 14 ημερολογιακές ημέρες , αντικαθίσταται με μία ίδια καινούργια. Αν δεν υπάρχει το μοντέλο , αντικαθίσταται με μία συσκευή με ίδια χαρακτηριστικά και αν δεν υπάρχει ακριβώς με τα ίδια , αντικαθίσταται με συσκευή με καλύτερα. Επίσης αν η ασφαλισμένη συσκευή χρειαστεί επισκευή δεύτερη φορά , πάλι αντικαθίσταται.
430 ευρώ κοστίζει αυτή η υπηρεσία. Τα πλήρωσα και με κοροϊδεύουνε εδώ και δύο μήνες...
Μόλις επιστρέψω από διακοπές θα προχωρήσω σε καταγγελία. Μου πρήξανε το συκώτι οι ανίκανοι....
 

Μηνύματα
677
Reaction score
1.220
Τελικά μου την αντικατέστησαν με μία καινούργια Samsung 55mu9002.

http://www.public.gr/product/tileor...h-55-curved-smart-led-ultra-hd/prod8543312pp/

Επιβεβαιώνεται ότι αν δε βαρεθείς να τους πιέζεις, τελικά όσο μεγάλο και να είναι το μαγαζί, στο τέλος πετυχαίνεις το στόχο σου!
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
blugosi ευχαριστουμε για τη συνεπεια σου στην ενημερωση της εξελιξης της υποθεσης σου. Βοηθαει ολους μας να γνωριζουμε τις συμπεριφορες των εν Ελλαδι εταιριων, και πως πρεπει να ενεργουμε σε αναλογες περιπτωσεις...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.872
Μηνύματα
2.954.817
Members
38.252
Νεότερο μέλος
Der Pharao
Top