alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.847
- Reaction score
- 30.771
Τόσο η φωτογραφία με το και καλά customization, αλλά και τα specs, είναι δημιουργήματα ενός site που τα κυκλοφορίας πριν 1,5-2 βδομάδες. Τίποτα επίσημο.
Νομίζω ήμουν εξαιρετικά σαφής στην αρχή του ποστ:Τόσο η φωτογραφία με το και καλά customization, αλλά και τα specs, είναι δημιουργήματα ενός site που τα κυκλοφορίας πριν 1,5-2 βδομάδες. Τίποτα επίσημο.
Ωστόσο, αληθεύει μια διαρροή από το κινέζικο εργοστάσιο της Τέσλα, και μια από τράπεζα (Deutsche Bank).Tesla Model Q - rumors:
Δηλαδή έχουμε πιθανώς να κάνουμε με σικέ διαρροές για να βγάλουν κάποιοι υμέτεροι μεροκάματο στο χρηματιστήριο;ή έγιναν εσκεμμένα αυτές οι δηλώσεις. Διάλεξε όποια εξήγηση σε βολεύει περισσότερο, φιλ φρι!
Εγώ λέω πως είναι στυγνός εκτελεστής.
Και δεν είναι η πρώτη φορά.
Σημειώστε πως υπήρξαν προσφάτως κάτι σημαντικές ποσότητες μετοχών Tesla που άλλαξαν χέρια μετά απ' αυτές τις δηλώσεις, στα δύο peak που ακολούθησαν, μια σε χαμηλή τιμή, και μια σε λίαν υψηλή.
Κάποιες εξ'αυτών (σημαντικού όγκου), του Τραμπ.
Τυχαίο; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πάντα έτσι γίνεται με το χρηματιστήριο, χρόνια τώρα, είναι μονίμως παιχνίδια που κάνουν οι μεγάλοι παίχτες.Δηλαδή έχουμε πιθανώς να κάνουμε με σικέ διαρροές για να βγάλουν κάποιοι υμέτεροι μεροκάματο στο χρηματιστήριο;
Aυτο το τελευταιο παντως -αν ισχυει- καπως τρομακτικο ακουγεται περα απο εντελως απαξιωτικο για ολο το εγχειρημα της -εως τωρα- ηλεκτροκινησης (ισως κατι ξερει η τογιοτα που κανει πισω στο θεμα ).ΥΓ. Για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι και φόρτιση κατ'οικον κάθε μέρα σα το κινητό, πάρτε οτιδήποτε, όλα καλά είναι.
Για ταξίδια και δη για ακραίες θερμοκρασίες, η πιο ασφαλής επιλογή ανεξαρτήτως χρημάτων είναι Τέσλα model 3/Y LR.
Δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ούτε καν πλησιάζουν.
Top efficiency. Octavalve, αεροδυναμική, σοφτγουερ μπαταρίας, κλπ κλπ κλπ
Τέσλα ρουλζ.
Αρα; Συμπεραίνουμε πως η ιστορία με το μικρό είναι τουλάχιστον αμφίβολη;Πάντα έτσι γίνεται με το χρηματιστήριο, χρόνια τώρα, είναι μονίμως παιχνίδια που κάνουν οι μεγάλοι παίχτες.
Είτε με "συμβατικά" οχήματα είτε με ηλεκτρικά, η μαζική ροή επισκεπτών σε περιοχές με ειδικές/απαιτητικές συνθήκες πάντα θα δημιουργεί προβλήματα. Ανάμεσα σε πολύ κόσμο πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν καταλαβαίνουν ούτε το αυτοκίνητό τους, ούτε τι θα πει "προνοώ". Και δεν μιλάω καν για κατανόηση απλών φυσικών νόμων και των περιορισμών του βοηθητικού εξοπλισμού (αλυσίδες κλπ.).Έχω πάει (προφανώς) στα "χιόνια" πολλές φορές με το Τέσλα, έχω κοιμηθεί σε ξενοδοχείο εκεί στα "χιόνια" και το πρωί έχω βρει σκεπασμένο με χιόνια το Τέσλα, σε θερμοκρασίες έως -15 °C, και τόσο η θέρμανση της καμπίνας όσο και η λειτουργία γενικώς του αυτοκινήτου, ήταν εντελώς απροβλημάτιστη, σα να μη τρέχει κάστανο, σε αντίθεση με αρκετά ice, που σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι διόλου ασυνήθιστο να τα βρίσκουν μπαστούνια (πχ να πέφτει η 12-βολτη μπαταρία και να μη ξεκινάει, κλπ).
Η κατανάλωση ήταν (εννοείται) αυξημένη, αλλά αυτά είναι αναμενόμενα και δεν προβληματίζουν κανέναν, εφόσον δεν κάνει βλακείες και κυριαρχεί απλή κοινή λογική.
Σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι συνετό να μην αφήνεις παρκαρισμένο για τη νύχτα το αυτοκίνητο με λιγότερο από 40% μπαταρία, ώστε να έχεις άνεση για θέρμανση των στοιχείων της μπαταρίας και θέρμανση της καμπίνας, όταν είναι να ξεκινήσεις, και να έχεις κάποια σημαντική αυτονομία στην εκκίνηση.
Η αυτονομία σε τέτοιες συνθήκες μειώνεται έως 25% θα έλεγα, αλλά τέτοια μείωση αυτονομίας μπορείς εύκολα να επιτύχεις και σε ιδανικές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας, απλώς πατώντας πιο επιθετικά το γκάζι, δηλαδή δεν πρόκειται για κάνα σπουδαίο νέο, και με λίγο πιο χαλαρή οδήγηση από ότι συνήθως (που έτσι κι αλλιώς επιβάλλεται σε τέτοιες συνθήκες) δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά στην πραγματική αυτονομία. Κοινή λογική, κάνε οικονομική οδήγηση.
Σημαντική απώλεια στην αυτονομία (της τάξης του 20-25% - ναι, χωρίς υπερβολή) προκαλούν από μόνα τους τα χειμερινά ελαστικά (όπως και οι οποιουδήποτε τύπου αλυσίδες σε καλοκαιρινά), εάν τα χειμερινά δεν είναι εξειδικευμένα για EV και με Α στην κατανάλωση (τυπικά είναι D), οπότε θέλει να ξέρεις και να προσέξεις τις λεπτομέρειες στα χειμερινά ή 4-εποχων ελαστικά που θα διαλέξεις, και αν βάλεις αλυσίδες να ξέρεις τι ακολουθεί στην κατανάλωση.
Για τις συνθήκες της Ελλάδας, λίγη χρησιμότητα έχουν τα καθαρόαιμα χειμωνιάτικα ελαστικά. Κατά την εκτίμησή μου και σύμφωνα με την αρκετά "πλούσια" εμπειρία μου σε χιόνια και τέτοιες συνθήκες δρόμου, τα σύγχρονα 4-εποχών ελαστικά με σήμανση 3pmsf (για χιόνι) είναι αρκετά για το 99,9% των περιστάσεων. Υπάρχουν επιλογές τέτοιων ελαστικών με σήμανση Α/Α/Α στην καρτέλα τους, και με ένδειξη για EV. Μόνον αυτά θα διατηρήσουν σημαντική αυτονομία σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, και πάντα με τις σωστές πιέσεις (σε μαμά ζάντα και εννοείται πακέτο με τα αεροδυναμικά τάσια τους).
Κοινή λογική: η πολύ υψηλή ρύθμιση θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου (πχ πάνω από 22°C) σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες (<0°C) είναι πολύ ενεργοβόρα, και θα πρέπει να κυριαρχεί απλή κοινή λογική και στη χρήση του κλιματισμού, ώστε να κρατάει την καμπίνα στη μικρότερη το δυνατόν διαφορά θερμοκρασίας με την εξωτερική.
Τώρα αν είσαι εντελώς ηλίθιος, και έχεις βάλει μεγάλη ζάντα για ομορφιά (κακής αεροδυναμικής και αυξημένου βάρους, που έτσι κι αλλιώς μειώνει σημαντικά την αυτονομία) με χειμωνιάτικα ελαστικά χωρίς ένδειξη για EV και με δείκτη κατανάλωσης D (και λίγο ξεφούσκωτα γιατί έτσι σου είπε ο Μήτσος ο μπαρμπέρης ότι πχιάνουν καλύτερα στο χιόνι), κι αν έχεις στους 35°C τη θερμοκρασία καμπίνας (γιατί πάγωσες πριν που ήσουν έξω στον ψόφο) κι ανοίγεις κάθε λίγο τα παράθυρα να μπει φρέσκος δροσερός αέρας, και ξεκίνησες με 50-60% SOC για να πας εκδρομή για σκι (τα οποία έχεις πάνω στην οροφή σε σχάρα, χαιρέτα μας την αεροδυναμική), Ε, περίμενε να μείνεις σε λίγο από μπαταρία.
Άμα σταματήσεις για να βάλεις αλυσίδες γιατί σου'φυγε κιόλας εκεί στην ανηφόρα, άστο κει και πάρε ταξί να τελειώνεις, ειδάλλως εκεί θα τη βγάλεις.
Στα ταξίδια έχω ξαναπεί πως το efficiency είναι η σημαντικότερη παράμετρος, και στα ταξίδια σε χαμηλές θερμοκρασίες, ακόμα περισσότερη σημασία έχει το efficiency, το octavalve της Τέσλα με την εξαιρετική αντλία θερμότητας, η αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου, τα σωστά ελαστικά στη μικρότερη το δυνατόν ζάντα, κλπ.
Efficiency λέμε. Τέσλα ρουλζ.
Στη Νορβηγία δεν έχουν προβλήματα οι άνθρωποι, γιατί αλυσίδες δε βάζουν, σωστά ελαστικά έχουν στα EV τους (μαμά πωλούνται με σωστά ελαστικά και ξέρουν οι άνθρωποι από ελαστικά για τέτοια χρήση), δεν κρυώνουν σα τους μεσογειακούς λαούς να θέλουν 35°C μέσα στην καμπίνα (συνηθισμένοι στα κρύα) και ξέρουν τι εστί πρόβλημα του ΙΧ στα κρύα (και στα ice). Είναι συνηθισμένοι σε τέτοιες συνθήκες. Λειτουργούν τα σχολεία στους -20 και στους -30 βαθμούς, πάνε μόνα τους τα παιδιά στη στάση να πάρουν λεωφορείο, όχι όπως εδώ που άμα έχει λίγη πούδρα χιόνι κάτω, σα την άχνη ζάχαρης σε κουραμπιέδες, κλείνουν όλα.
ΥΓ. Για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι και φόρτιση κατ'οικον κάθε μέρα σα το κινητό, πάρτε οτιδήποτε, όλα καλά είναι.
Για ταξίδια και δη για ακραίες θερμοκρασίες, η πιο ασφαλής επιλογή ανεξαρτήτως χρημάτων είναι Τέσλα model 3/Y LR.
Δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ούτε καν πλησιάζουν.
Top efficiency. Octavalve, αεροδυναμική, σοφτγουερ μπαταρίας, κλπ κλπ κλπ
Τέσλα ρουλζ.