Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Τόσο η φωτογραφία με το και καλά customization, αλλά και τα specs, είναι δημιουργήματα ενός site που τα κυκλοφορίας πριν 1,5-2 βδομάδες. Τίποτα επίσημο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Ή δεν αποφασίζει μόνος του για την Τέσλα (ίσως για τον Εδεσσαϊκό), ή έγιναν εσκεμμένα αυτές οι δηλώσεις. Διάλεξε όποια εξήγηση σε βολεύει περισσότερο, φιλ φρι! 😎

Εγώ λέω πως είναι στυγνός εκτελεστής. 😋

Και δεν είναι η πρώτη φορά. 🤣😂

Σημειώστε πως υπήρξαν προσφάτως κάτι σημαντικές ποσότητες μετοχών Tesla που άλλαξαν χέρια μετά απ' αυτές τις δηλώσεις, στα δύο peak που ακολούθησαν, μια σε χαμηλή τιμή, και μια σε λίαν υψηλή.

Κάποιες εξ'αυτών (σημαντικού όγκου), του Τραμπ. 😁🤣😂

Τυχαίο; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα



ΥΓ.
Τόσο η φωτογραφία με το και καλά customization, αλλά και τα specs, είναι δημιουργήματα ενός site που τα κυκλοφορίας πριν 1,5-2 βδομάδες. Τίποτα επίσημο.
Νομίζω ήμουν εξαιρετικά σαφής στην αρχή του ποστ:

Tesla Model Q - rumors:
Ωστόσο, αληθεύει μια διαρροή από το κινέζικο εργοστάσιο της Τέσλα, και μια από τράπεζα (Deutsche Bank). 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.015
ή έγιναν εσκεμμένα αυτές οι δηλώσεις. Διάλεξε όποια εξήγηση σε βολεύει περισσότερο, φιλ φρι! 😎

Εγώ λέω πως είναι στυγνός εκτελεστής. 😋

Και δεν είναι η πρώτη φορά. 🤣😂

Σημειώστε πως υπήρξαν προσφάτως κάτι σημαντικές ποσότητες μετοχών Tesla που άλλαξαν χέρια μετά απ' αυτές τις δηλώσεις, στα δύο peak που ακολούθησαν, μια σε χαμηλή τιμή, και μια σε λίαν υψηλή.

Κάποιες εξ'αυτών (σημαντικού όγκου), του Τραμπ. 😁🤣😂

Τυχαίο; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δηλαδή έχουμε πιθανώς να κάνουμε με σικέ διαρροές για να βγάλουν κάποιοι υμέτεροι μεροκάματο στο χρηματιστήριο;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Δηλαδή έχουμε πιθανώς να κάνουμε με σικέ διαρροές για να βγάλουν κάποιοι υμέτεροι μεροκάματο στο χρηματιστήριο;
Πάντα έτσι γίνεται με το χρηματιστήριο, χρόνια τώρα, είναι μονίμως παιχνίδια που κάνουν οι μεγάλοι παίχτες.
 

Μηνύματα
1.634
Reaction score
122
ΥΓ. Για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι και φόρτιση κατ'οικον κάθε μέρα σα το κινητό, πάρτε οτιδήποτε, όλα καλά είναι.
Για ταξίδια και δη για ακραίες θερμοκρασίες, η πιο ασφαλής επιλογή ανεξαρτήτως χρημάτων είναι Τέσλα model 3/Y LR.
Δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ούτε καν πλησιάζουν.
Top efficiency. Octavalve, αεροδυναμική, σοφτγουερ μπαταρίας, κλπ κλπ κλπ

Τέσλα ρουλζ.
Aυτο το τελευταιο παντως -αν ισχυει- καπως τρομακτικο ακουγεται περα απο εντελως απαξιωτικο για ολο το εγχειρημα της -εως τωρα- ηλεκτροκινησης (ισως κατι ξερει η τογιοτα που κανει πισω στο θεμα 8-)).

Ολα -μα ολα- τα ηλεκτροκινητα απο πορσε και φεραρι μεχρι την τελευταια κινεζια που κυκλοφορουν τοσα χρονια, περαν του προαναφερομενου τεσλα.... ειναι παιχνιδακια για σουπερ μαρκετ και πισω ? Σαν τριτοτεταρτα ας πουμε ?

Εγω συμφωνω βεβαια.... δεν εχω πειστει ακομα για την ωριμοτητα του εξηλεκτρισμου στην αυτοκινηση, αλλα δεν ξερω οι κατοχοι αλλων ηλεκτρικων τι γνωμη εχουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Καλώς ή κακώς, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα γνωρίζω, ισχύει.

Η Τέσλα είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό σε αυτά που πραγματικά έχουν αξία στα EV (μπαταρίες, κινητήρες, θέρμανση και ψύξη, efficiency, software κτλ), προφανώς λόγω εμπειρίας και σοβαρής υπεροχής στο σοφτγουερ και την έρευνα. Έχει σοβαρό τιμ μηχανικών, γίνεται πολύ δουλειά.

Ωστόσο, όσο πιο πλούσιες γίνονται οι υποδομές φόρτισης, τόσο λιγότερο ρόλο θα παίζει αυτή η υπεροχή, (και αναλόγως χρήσης), έως ότου θα πάψει να αποτελεί αξιόλογο "προτέρημα", άξιο αναφοράς για την επιλογή αυτοκινήτου.

Η έλλειψη άφθονων υποδομών φόρτισης σε κάθε "γωνιά", κάνει τα προτερήματα της Τέσλα σημαντικά, εάν θες να πηγαίνεις σε αυτές τις "γωνιές" (για ταξίδια μιλάμε, όπου το efficiency ενδιαφέρει).

Διότι στην ουσία, το αν θα καίει 15 ή 25 kWh στα 100 χιλιόμετρα, δεν σε ενδιαφέρει διόλου, όσον αφορά το κόστος μετακίνησης.

Δηλαδή το efficiency ενδιαφέρει, μόνον για ταξίδια, και μόνον εξ'αιτιας της έλλειψης σοβαρών υποδομών. Οτιδήποτε από αυτά τα δύο εάν φύγει απ'την εξίσωση (ταξίδια ή έλλειψη υποδομών) παύει να έχει νόημα για εμάς το efficiency.

Οι ιστορίες στα χιόνια, εμπεριέχουν αμφότερες αυτές τις παραμέτρους (ταξίδια συν έλλειψη υποδομών) και προστίθεται μια ακόμη, αυτή των χαμηλών θερμοκρασιών, οπότε συνολικά, το efficiency αποτελεί crucial παράμετρο.



ΥΓ. Παράδειγμα προηγμένης χώρας:

Προσπαθώ να οργανώσω ένα road trip στη Νορβηγία, και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι τι θα δω, και που θα μείνω.

Διότι για φορτιστές, το πράγμα είναι ανέκδοτο.

Δείτε 43 σουπερτσάρτζερς σε μια θέση, στη νότια πλευρά της χώρας:

1000014638.png


Δείτε τι χαμός γίνεται

1000014640.png


Δεν πρόκειται να ασχοληθώ καθόλου με το θέμα της φόρτισης.

Έχει χιλιάδες 250-αρηδες οπουδήποτε.

Παύει να έχει ενδιαφέρον και το efficiency και τα πάντα όλα.
 
Last edited:

Μηνύματα
546
Reaction score
2.435
Δεν ξέρω γιατί το μπλέκουμε.

Τo TESLA είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για μέση χρήση χωρίς ανταγωνισμό.

Ουσιαστικά είναι ένας δρόμος χωρίς επιστροφή , όποιος το έχει και μάλιστα παρατεταμένα ως χρήστης , παρά το ότι υπάρχουν κάποια θέματα όπως σε κάθε όχημα (έχω αναφερθεί και εδώ μέσα ).

Το μόνο θέμα που υπάρχει ΔΕΝ είναι η αυτονομία , είναι η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ανεφοδιασμού (=φόρτιση) στην Ελλάδα ,που είναι προβληματική δηλαδή ανύπαρκτη , και ειδικά σε απομονωμένα μέρη (νησιά-ορεινοί δρόμοι-χωματόδρομοι-χιόνια κλπ).

Από την άλλη ΔΕΝ μπορεί ποτέ να νοιώθεις σε χιονισμένη ορεινή διαδρομή την «ηρεμία» που έχεις με ένα LAND CRUISER με 100 λίτρα ρεζερβουαρ και 2 μπετόνια καυσίμου με 60 επιπλέον λίτρα.



Χρόνια πολλά σε όλους μας.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.015
Πάντα έτσι γίνεται με το χρηματιστήριο, χρόνια τώρα, είναι μονίμως παιχνίδια που κάνουν οι μεγάλοι παίχτες.
Αρα; Συμπεραίνουμε πως η ιστορία με το μικρό είναι τουλάχιστον αμφίβολη;
 

Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Αυτό εδώ αναφέρθηκε τις προηγούμενες ημέρες; Δεν το πρόσεξα κάπου στο νήμα... Δεν είναι σημαντικό ή επικίνδυνο per se, εκτός για όσους εμπιστεύονται τυφλά το αν θα δουν ή όχι κάποια προειδοποίηση στο σύστημα του αυτοκινήτου, για να κάνουν την ανάλογη ενέργεια...

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Εν τω μεταξύ, στη Σουηδία: (μια που μιλάμε για κρύα και χιόνια και τέτοια)

Tesla Model 3 is the winner of its 2024 Car of the Year award.

Τhe new Model 3 is such a refined and well-rounded vehicle that it completely blows the competition out of the water.

Tesla Model Y may very well become Sweden’s best-selling car model this 2024 once again.

Teknikens Värld tested the BYD Seal against the new Model 3. As per the publication, the Seal “fell short of the Tesla on pretty much every point—but almost all cars do.”



ΥΓ.
Τhe Shanghai Megafactory will start Megapack production in Q1 2025.

Up to 10,000 Megapack units annually, equating to nearly 40 GWh of energy storage, are expected to be produced at the Shanghai Megafactory.

 

head-stef

Headphones
Μηνύματα
646
Reaction score
2.255
Έχω πάει (προφανώς) στα "χιόνια" πολλές φορές με το Τέσλα, έχω κοιμηθεί σε ξενοδοχείο εκεί στα "χιόνια" και το πρωί έχω βρει σκεπασμένο με χιόνια το Τέσλα, σε θερμοκρασίες έως -15 °C, και τόσο η θέρμανση της καμπίνας όσο και η λειτουργία γενικώς του αυτοκινήτου, ήταν εντελώς απροβλημάτιστη, σα να μη τρέχει κάστανο, σε αντίθεση με αρκετά ice, που σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι διόλου ασυνήθιστο να τα βρίσκουν μπαστούνια (πχ να πέφτει η 12-βολτη μπαταρία και να μη ξεκινάει, κλπ).

Η κατανάλωση ήταν (εννοείται) αυξημένη, αλλά αυτά είναι αναμενόμενα και δεν προβληματίζουν κανέναν, εφόσον δεν κάνει βλακείες και κυριαρχεί απλή κοινή λογική.

Σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι συνετό να μην αφήνεις παρκαρισμένο για τη νύχτα το αυτοκίνητο με λιγότερο από 40% μπαταρία, ώστε να έχεις άνεση για θέρμανση των στοιχείων της μπαταρίας και θέρμανση της καμπίνας, όταν είναι να ξεκινήσεις, και να έχεις κάποια σημαντική αυτονομία στην εκκίνηση.

Η αυτονομία σε τέτοιες συνθήκες μειώνεται έως 25% θα έλεγα, αλλά τέτοια μείωση αυτονομίας μπορείς εύκολα να επιτύχεις και σε ιδανικές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας, απλώς πατώντας πιο επιθετικά το γκάζι, δηλαδή δεν πρόκειται για κάνα σπουδαίο νέο, και με λίγο πιο χαλαρή οδήγηση από ότι συνήθως (που έτσι κι αλλιώς επιβάλλεται σε τέτοιες συνθήκες) δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά στην πραγματική αυτονομία. Κοινή λογική, κάνε οικονομική οδήγηση.

Σημαντική απώλεια στην αυτονομία (της τάξης του 20-25% - ναι, χωρίς υπερβολή) προκαλούν από μόνα τους τα χειμερινά ελαστικά (όπως και οι οποιουδήποτε τύπου αλυσίδες σε καλοκαιρινά), εάν τα χειμερινά δεν είναι εξειδικευμένα για EV και με Α στην κατανάλωση (τυπικά είναι D), οπότε θέλει να ξέρεις και να προσέξεις τις λεπτομέρειες στα χειμερινά ή 4-εποχων ελαστικά που θα διαλέξεις, και αν βάλεις αλυσίδες να ξέρεις τι ακολουθεί στην κατανάλωση.

Για τις συνθήκες της Ελλάδας, λίγη χρησιμότητα έχουν τα καθαρόαιμα χειμωνιάτικα ελαστικά. Κατά την εκτίμησή μου και σύμφωνα με την αρκετά "πλούσια" εμπειρία μου σε χιόνια και τέτοιες συνθήκες δρόμου, τα σύγχρονα 4-εποχών ελαστικά με σήμανση 3pmsf (για χιόνι) είναι αρκετά για το 99,9% των περιστάσεων. Υπάρχουν επιλογές τέτοιων ελαστικών με σήμανση Α/Α/Α στην καρτέλα τους, και με ένδειξη για EV. Μόνον αυτά θα διατηρήσουν σημαντική αυτονομία σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, και πάντα με τις σωστές πιέσεις (σε μαμά ζάντα και εννοείται πακέτο με τα αεροδυναμικά τάσια τους).

Κοινή λογική: η πολύ υψηλή ρύθμιση θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου (πχ πάνω από 22°C) σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες (<0°C) είναι πολύ ενεργοβόρα, και θα πρέπει να κυριαρχεί απλή κοινή λογική και στη χρήση του κλιματισμού, ώστε να κρατάει την καμπίνα στη μικρότερη το δυνατόν διαφορά θερμοκρασίας με την εξωτερική.

Τώρα αν είσαι εντελώς ηλίθιος, και έχεις βάλει μεγάλη ζάντα για ομορφιά (κακής αεροδυναμικής και αυξημένου βάρους, που έτσι κι αλλιώς μειώνει σημαντικά την αυτονομία) με χειμωνιάτικα ελαστικά χωρίς ένδειξη για EV και με δείκτη κατανάλωσης D (και λίγο ξεφούσκωτα γιατί έτσι σου είπε ο Μήτσος ο μπαρμπέρης ότι πχιάνουν καλύτερα στο χιόνι), κι αν έχεις στους 35°C τη θερμοκρασία καμπίνας (γιατί πάγωσες πριν που ήσουν έξω στον ψόφο) κι ανοίγεις κάθε λίγο τα παράθυρα να μπει φρέσκος δροσερός αέρας, και ξεκίνησες με 50-60% SOC για να πας εκδρομή για σκι (τα οποία έχεις πάνω στην οροφή σε σχάρα, χαιρέτα μας την αεροδυναμική), Ε, περίμενε να μείνεις σε λίγο από μπαταρία. 😁😂🤣

Άμα σταματήσεις για να βάλεις αλυσίδες γιατί σου'φυγε κιόλας εκεί στην ανηφόρα, άστο κει και πάρε ταξί να τελειώνεις, ειδάλλως εκεί θα τη βγάλεις. 😁😂🤣

Στα ταξίδια έχω ξαναπεί πως το efficiency είναι η σημαντικότερη παράμετρος, και στα ταξίδια σε χαμηλές θερμοκρασίες, ακόμα περισσότερη σημασία έχει το efficiency, το octavalve της Τέσλα με την εξαιρετική αντλία θερμότητας, η αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου, τα σωστά ελαστικά στη μικρότερη το δυνατόν ζάντα, κλπ.

Efficiency λέμε. Τέσλα ρουλζ.

Στη Νορβηγία δεν έχουν προβλήματα οι άνθρωποι, γιατί αλυσίδες δε βάζουν, σωστά ελαστικά έχουν στα EV τους (μαμά πωλούνται με σωστά ελαστικά και ξέρουν οι άνθρωποι από ελαστικά για τέτοια χρήση), δεν κρυώνουν σα τους μεσογειακούς λαούς να θέλουν 35°C μέσα στην καμπίνα (συνηθισμένοι στα κρύα) και ξέρουν τι εστί πρόβλημα του ΙΧ στα κρύα (και στα ice). Είναι συνηθισμένοι σε τέτοιες συνθήκες. Λειτουργούν τα σχολεία στους -20 και στους -30 βαθμούς, πάνε μόνα τους τα παιδιά στη στάση να πάρουν λεωφορείο, όχι όπως εδώ που άμα έχει λίγη πούδρα χιόνι κάτω, σα την άχνη ζάχαρης σε κουραμπιέδες, κλείνουν όλα. 😂😁🤣


ΥΓ. Για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι και φόρτιση κατ'οικον κάθε μέρα σα το κινητό, πάρτε οτιδήποτε, όλα καλά είναι.
Για ταξίδια και δη για ακραίες θερμοκρασίες, η πιο ασφαλής επιλογή ανεξαρτήτως χρημάτων είναι Τέσλα model 3/Y LR.
Δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ούτε καν πλησιάζουν.
Top efficiency. Octavalve, αεροδυναμική, σοφτγουερ μπαταρίας, κλπ κλπ κλπ

Τέσλα ρουλζ.
Είτε με "συμβατικά" οχήματα είτε με ηλεκτρικά, η μαζική ροή επισκεπτών σε περιοχές με ειδικές/απαιτητικές συνθήκες πάντα θα δημιουργεί προβλήματα. Ανάμεσα σε πολύ κόσμο πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν καταλαβαίνουν ούτε το αυτοκίνητό τους, ούτε τι θα πει "προνοώ". Και δεν μιλάω καν για κατανόηση απλών φυσικών νόμων και των περιορισμών του βοηθητικού εξοπλισμού (αλυσίδες κλπ.).
Λόγω καταγωγής από την Αράχωβα είχα την ευκαιρία (ή σωστότερα την ανάγκη) να μάθω να οδηγώ στα χιόνια από νεαρή ηλικία. Έχω κάνει τη διαδρομή Αράχωβα - χιονοδρομικό με όλες τις συνθήκες. Από τα χειρότερα είναι να χιονίσει όσο κάνεις σκι, μέρα με πολύ κόσμο. Κατεβαίνεις μεν με αλυσίδες αλλά σε ένα δρόμο κατηφορικό με στροφές όπου οι μισοί θα τρακάρουν τους άλλους μισούς και πολλά 4x4 θα φύγουν σε κάποια στροφή ή κάποιο σταμάτημα γιατί νομίζουν πως δεν χρειάζονται αλυσίδες. Αρκούν πάντα έστω πέντε-δέκα απροετοίμαστοι ή άσχετοι για να ταλαιπωρηθούν και να κινδυνέψουν εκατοντάδες...
Έτσι λοιπόν αποφεύγω πια το χωριό - και το χιόνι - τις μέρες που θέλουν να πάνε όλοι και δη στις γιορτές. Κι ας λυπάμαι για αυτό. Αν κάποτε μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι αντί για ξερόλες, ίσως η πολυκοσμία να αποτελεί μικρότερο πρόβλημα. Αλλά χλωμό...
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.885
Μηνύματα
2.954.997
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top