Το 2024 η Τέσλα είχε θέσει ως στόχο το rump up της παραγωγής μπαταριών, και αυτό έκανε επιτυχώς.
Μετά την μείωση παραγωγής του μοντελ 3 εξαιτίας των αλλαγών στη γραμμή παραγωγής του πρώτου τριμήνου (για το ανανεωμένο μοντέλο), δεν κατάφερε να καλύψει καν τον αριθμό παραγωγής που είχε το 2023, και έστω κατά 1% έχει λιγότερες πωλήσεις.
(Αν και οι πωλήσεις είναι περισσότερες από την παραγωγή του έτους, κατά 16.000 αυτοκίνητα)
Εν ολίγοις, τόσα αυτοκίνητα μπορεί να φτιάξει η Τέσλα στην παρούσα φάση, και αυτά πουλιούνται, δεν κάθονται να τα βλέπει (σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ονόματα δε λέμε).
Εάν δεν φτιάξει νέα εργοστάσια ή νέα τμήματα στα υπάρχοντα εργοστάσια, δεν μπορεί να αυξήσει την παραγωγή της παραπάνω, και προφανώς ούτε τις πωλήσεις της.
Οι δυνατότητες μέγιστης παραγωγής παραμένουν ~2 μύρια αυτοκίνητα το έτος.
Δεν άλλαξε τίποτα με πέρσι σε αυτά.
Η χρονιά που πέρασε, όπως είχαμε εξηγήσει, ήταν χρονιά εξέλιξης και rump up της παραγωγής των μπαταριών.
Και αυτό, κάνει μπαμ με τις 11 GWh στο τελευταίο τρίμηνο, δηλαδή έχει φτάσει δυνατότητες μέγιστης ονομαστικής παραγωγής τις 44 GWh/Y.