sterkon
Τελεοράσεις!
- Μηνύματα
- 982
- Reaction score
- 1.616
Φαίνεται ελάχιστα και μόνο από το πλάι. Έχει κλίση προς τα πίσω.Πέρα από την πλάκα τώρα, το μοναδικό μειονέκτημα είναι η φαλάκρα στην κορυφή. Αντανακλάσεις, σκόνη, δαχτυλιές.
Σεμεδάκι ή αυτοκόλλητο βινυλίου.
Έχεις 752 λεντακια απο μπροστά τα δύο από πίσω σε πείραξαν.Φαίνεται ελάχιστα και μόνο από το πλάι. Έχει κλίση προς τα πίσω.
Άλλο μειονέκτημα είναι πως έχει πολύ έντονο led λαμπάκι πίσω.
Άλλο μειονέκτημα είναι πως έχει πολύ έντονο led λαμπάκι πίσω.
Μ 'αρέσεις γιατί είσαι ρομαντικός και τρυφερός.περίπου.
Ταυτοχρόνως προσπαθούσα να αποφασίσω πόσο δυνατά να παίζει το κάθε sub τους.
Μετά Dirac.
δεν έχεις καθαρό μυαλό για τέτοιες αποφάσειςΤαυτοχρόνως προσπαθούσα να αποφασίσω πόσο δυνατά να παίζει το κάθε sub τους.
Μετά Dirac.
Αυτά στο θρεντ του αβγδ αγαπητέ....Πέρα από την πλάκα τώρα, το μοναδικό μειονέκτημα είναι η φαλάκρα στην κορυφή. Αντανακλάσεις, σκόνη, δαχτυλιές.
Σεμεδάκι ή αυτοκόλλητο βινυλίου.
ΤΙ δέκα sweep.... πάνω απο 100 χτεςΜ 'αρέσεις γιατί είσαι ρομαντικός και τρυφερός.
Με το που βρήκαν ένα σπιτικό τα Triton τα έκοψε τον τσαμπουκά κατευθείαν.
Αφήστε τις χροιές και τις γλύκες, από 10 σουίπ το καθένα για να στρώνουμε χαρακτήρα.
PB 13 ultra. Και πάνω27 τμ με 3.30 μ υψος και ανοιγμα με μπαρ στην κουζινα..... μηπως η ported version ειναι πιο επαρκης?
Η αλλη (μάλλονπιο σωστη επιλογή) είναι μικρότερα αλλά περισσότερα sub
Άστα ρε να παίξουν κανένα κουαρτέτο εγχόρδων τα κακόμοιρα...ΤΙ δέκα sweep.... πάνω απο 100 χτες
Και αυτό έχει ένα βάρος.Άστα ρε να παίξουν κανένα κουαρτέτο εγχόρδων τα κακόμοιρα...
Ακόμα και στο στρατό ,μια εβδομάδα προσαρμογής την είχαμε!
Σωστά!Και αυτό έχει ένα βάρος.
Ξεκίνα έτσι
Ποτέ - και δεν πρόκειται να σπαταληθεί χρόνος για εκ νέου εξήγησή του...27 τμ με 3.30 μ υψος και ανοιγμα με μπαρ στην κουζινα..... μηπως η ported version ειναι πιο επαρκης?
Όταν φύγανε (Μελίδης-Μαριος) τα πήγαινα μπρος πίσω δεξιά αριστερά για άλλες δυο ώρες, μέχρι τις δυο περίπου.
Ταυτοχρόνως προσπαθούσα να αποφασίσω πόσο δυνατά να παίζει το κάθε sub τους.
Μετά Dirac.
Όταν οριστικοποιηθεί η απόδοσή τους βεβαίως,κρίνεται σκόπιμο να προβείς σε εκ νέου ισοστάθμιση...Στο μεταξύ μπορείς ν'απαλλαγείς από την τετράδα των εργοστασιακών ακίδων αντικαθιστώντας την με στιβαρότερους κώνους σε στήριξη τριών σημείων (ευνοούμενη κιόλας από την κάτοψη που διακρίνει τη βάση του ηχείου).Για όποιον θέλει και πρώτες ακουστικές εντυπώσεις:
Το πρώτο άκουσμα ήταν μέτριο.
Αλλά παίζανε τελείως διαφορετικά μετα απο 6 ωρες χρήσης. Η εταιρία (και ο @Bhutia ) μιλούν για πολύ πιο εκτεταμένη διαδικασία στρωσίματος. Υπομονή.
Εχουν χρήσιμο μπάσο κάπου στους 30Hz. Πιο χαμηλά απλώς δεν . Σε κάποιους αυτό θα είναι υπεραρκετό, αλλά σε εμένα δεν φτάνει, θέλω και εως τα 20Hz, και ας ειναι και 3-4db πιο κάτω. Οχι μόνο για τις νότες, αλλά και για την πληροφορία χώρου. Αρα θα μπουν small με cross στα 40Hz στην επόμενη ρύθμιση Dirac, μετά απο μερικές μέρες, να έχουν στρώσει και λίγο.
Ισως είναι άτοπο να κάνω τόσο πρωιμές συγκρίσεις, αλλά οι κυρίως διαφορές με τα B&W ειναι:
- Το Headroom και η ευαισθησία, αν και δεν τα γκάζωσα πολύ, ήταν μετά τα μεσάνυχτα
- Η ταχύτητα (τεράστια διαφορά)
- Η καλύτερη και πιο θεαματική εικόνα.
- Το μπάσο φυσικά, εαν συγκριθούν τα δυο ηχεία χωρίς την βοήθεια sub.
- Είναι πανέμορφα.
ΕννοείταιΌταν οριστικοποιηθεί η απόδοσή τους βεβαίως,κρίνεται σκόπιμο να προβείς σε εκ νέου ισοστάθμιση
Μπα, τα άφησα να κάθονται σε κάτι όμορφα λαστιχένια ποδαράκια που έχουν. Τα Seven δεν τα έχουν;Στο μεταξύ μπορείς ν'απαλλαγείς από την τετράδα των εργοστασιακών ακίδων αντικαθιστώντας την με στιβαρότερους κώνους σε στήριξη τριών σημείων (ευνοούμενη κιόλας από την κάτοψη που διακρίνει τη βάση του ηχείου).
Ωραία, χαίρομαι που αυτό που ακούω έχει και θεωρητική βάση. Thanks . Χρειάζομαι και μερικά ncore ακόμα .Σκονάκι: Οι παθητικοί ακτινοβολητές φορτίζονται από το ενεργοποιούμενο διάφραγμα υπό ισοβαρικές συνθήκες,οπότε ο κινητήρας του δεύτερου οφείλει να δέχεται από το ενισχυτικό στάδιο αρκετή δύναμη και υψηλό έλεγχο,ώστε να προσδίδει με τη σειρά του επαρκή ενέργεια και ταχύτητα απόκρισης στο παθητικό διάφραγμα.Αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος για ν'αποκλειστεί ακόμα και η συμμετοχή των κύριων ηχείων από την πρώτη οκτάβα - παρά τη θεωρητική ικανότητα διαχείρισης εκείνης από τα ενσωματωμένα υποβαθύφωνα - ούτως ώστε να βελτιωθεί περαιτέρω η δυναμική απόδοση του συνόλου...
Τελικά κατέληξα περίπου στην θέση οπου οι άξονες διασταυρώνονται πίσω απο την θέση ακρόασης, ενώ με όσα ηχεία πέρασαν την πόρτα μου τα έβαζα πιο "κλειστά", να διασταυρώνονται στην μύτη μου. Τα GoldenEar μου έδωσαν την εντύπωση πως κρατούσαν το κέντρο τους και την ακρίβεια της εικόνας τους λίγο πιο ανοιχτά, και ακούγονταν πιο ωραία.Και ύστερα απ'όλα αυτά,θα περάσουμε και στο τέχνασμα του πώς αλφαδιάζεται ένα ηχείο σαν το Triton,το οποίο δεν διαθέτει εκ κατασκευής οριζόντιες επιφάνειες στην καμπίνα του (ούτε και απολύτως κατακόρυφες πλευρές) ως σημεία αναφοράς...
@Dimifoot: Για σωστές ακίδες/κώνους στήριξης, δεν χρειάζεται να πας μακριά. Ακίδες by Μελίδης. Εγγύηση. Δες το thread στο link και θα ξεχάσεις ότι ήξερες για εργοστασιακές ακίδες.[...]
Όταν οριστικοποιηθεί η απόδοσή τους βεβαίως,κρίνεται σκόπιμο να προβείς σε εκ νέου ισοστάθμιση...Στο μεταξύ μπορείς ν'απαλλαγείς από την τετράδα των εργοστασιακών ακίδων αντικαθιστώντας την με στιβαρότερους κώνους σε στήριξη τριών σημείων (ευνοούμενη κιόλας από την κάτοψη που διακρίνει τη βάση του ηχείου).
[...]
Με χαρά διαπιστώνω ό,τι ο συμφορουμίτης αρχίζει και μπαίνει σε καλό δρόμο. Ευτυχώς! Λαμπάδες για την εκκλησία (μπορεί να δει και να συζητήσει με τον Δρ.Άνθιμο, τώρα που τον βράβευσαν οι σοφοί πανεπιστημιακοί της Θεσσαλονίκης) και ημι-παθητικά ηχεία με ΚΡΟΣΟΒΕΡ!!!!
Με άναμμα των λαμπάδων και προσευχή θα είχες καθαρίσει σε λίγα λεπτά.Όταν φύγανε (Μελίδης-Μαριος) τα πήγαινα μπρος πίσω δεξιά αριστερά για άλλες δυο ώρες, μέχρι τις δυο περίπου.
Ταυτοχρόνως προσπαθούσα να αποφασίσω πόσο δυνατά να παίζει το κάθε sub τους.
Μετά Dirac.