Ηχεία μέχρι 15.000€

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.654
Reaction score
58.205
Ποσό Audiophile είναι αυτά τα Ηχεια ? Γιατί δεν υπάρχουν hi end σπίτια με ADAM Ηχεια και τα προτιμούν κυρίως για studio? Μπορούν να μεταδώσουν την μαγεία της μουσικής η είναι πολύ καλά όργανα Ελέγχου?
Τι σημαίνει Audiophile?
Διότι όπως και ν'αποκαλούνται,κατά βάθος δεν ασχολούνται εκείνοι σοβαρά με την υψηλή πιστότητα.

Και για να δοθούν χαρακτηριατικά παραδείγματα,τα περίφημα LS3/5a που ξεκίνησαν την καριέρα τους ως μόνιτορ εγγύς πεδίου για το BBC μπορούσαν να μεταδώσουν τη ΄΄μαγεία της μουσικής΄΄ εντός οικιακού περιβάλλοντος;
Τα δε περίφημα Yamaha NS-10 που ξεκίνησαν την καριέρα τους ως οικιακά ηχεία κρίθηκαν πολύ δημοφιλή ΄΄όργανα ελέγχου΄΄ για επισκόπηση σε στουντιακό περιβάλλον;
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Ε ναι, το να λες εσύ ότι είσαι ΧαιΕντάς ας πούμε, δε λέει τίποτα σε μένα.
Κι εγώ μπορώ να λέω ότι είμαι καρδιο-χειρουργός ας πούμε...
Ξέρεις πόσο ξύλο θα φάω αν πλησιάσω σε χειρουργείο;;; :(:D
(λέμε τώρα...)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
Η Audiophile - High End κοινότητα πρέπει πρώτα να αποφασίσει τη θέλει, τη της αρέσει. Το 50% θέλει να είναι όσο ποιό κοντά στο "μουσικό γεγονός" και το κάνει αγοράζοντας πανάκριβα μηχανήματα παραμόρφωσης, και το άλλο 50% φτιάχνει τον ήχο όπως του αρέσει με τα ίδια ακριβά έως πανάκριβα μηχανήματα, γιατί όπως ο ίδιος λέει, δεν τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον μηχανικό ήχου που έφτιαξε τη μουσική που πλήρωσε, τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον ίδιο. Αν βγάλεις άκρη γράψε μου.

Ο πρώτος έχει φάει το παραμύθι της βιομηχανίας παραγωγής χρήματος και αδειάζει την τράπεζα του ψάχνοντας το απόλυτο με λάθος τρόπο, ενώ ο δεύτερος έχει φάει και αυτός το παραμύθι και αδειάζει και αυτός την τράπεζα του ψάχνωντας να φτιάξει αυτό που το αρέσει και να ακούει τα reference recordings του από τους μηχανικούς ήχου, που δεν τον ενδιαφέρει τη γνώμη ή γνώση έχουν για τον σωστό ήχο. Ιδικά το δεύτερο το λες και ψυχιατρείο.
Η βιομηχανία πατάει πάνω στην άγνοια του ενδιαφερόμενου και του σερβίρει ότι θελει και οπως το θέλει. Εδώ υπάρχουν άσχετοι reviewers, δεν θα υπάρχουν και ακροατές;

Η βιομηχανία έχει τεράστια δύναμη και αυτό το δείχνει με κάθε τρόπο, πατώντας βέβαια και πάνω στη ασχετοσύνη μας ως ακροατήριο.
Τον ακροατή τον πας εύκολα εκεί που θες όταν δεν ξερει και ταυτόχρονα σε πιστεύει και σε εμπιστεύεται απόλυτα. Αυτό το ξέρει καλά η βιομηχανία όπως ξέρει και ότι ο κόσμος σκέφτεται και αγοράζει με τα μάτια. Αυτό είναι χρόνια γνωστό και το λένε και οι ίδιοι οι μαρκετίσες. People think with their eyes λένε οι δάσκαλοι το marketing Αμερικάνοι.
Κάπου εδώ έρχονται οι reviewers τώρα πρόσφατα να μας λένε ότι τα blind tests είναι BS ( μια μακακία και μισή δηλαδή), γιατί λέει "Θέλω να βλέπω τη παίζει γιατί είναι μέσα στην όλη audiophile εμπειρία". Δηλαδή μας λέει ότι η μουσική απόλαυση περνάει μέσα από τα μάτια. Που σημαίνει ότι it's all about the gear, όπως κάποιος audiophile reviewer είπε επίσης πρόσφατα. Ας το παραδεχθούμε είπε, προς τιμή του, τα μηχανήματα που ακούμε θέλουμε να τα βλέπουμε και να γουστάρουμε, να είναι όμορφα, γυαλιστερά, μεγάλα. Και εδώ επιστρέφουμε σε αυτό που έχει ανακαλυφθεί πριν χρόνια από το marketing. People think with their eyes.
Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που δεν υπάρχουν active monitors στα σαλόνια των audiophile φίλων μας. Μπορεί να μην τα βλέπει, να τα βάλει στον τοίχο πίσω απο μια κουρτίνα θα πει ίσως κάποιος. Μα είσαι καλά; Και τη θα βλέπω όταν κάθομαι να ακούσω μουσική; Τίποτα; Πως θα πάρω την "εμπειρία"; (μετάφραση: Πως θα ευχαριστηθεί το μάτι; - People think with their eyes).

Η συνεχής τροφοδοσία του μυαλού με συγκεκριμένη πληροφορία οδηγεί να είναι η πληροφορία κολλημένη σε αυτό (ότι γίνεται τόσα χρόνια στα περιοδικά). Η εμπειρία, το βίωμα μιας κατάστασης που δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί δεν ξέρεις, που ταυτόχρονα σε ευχαριστεί, είναι ο ορισμός του να δημιουργηθεί μια πεποίθηση. Και αυτή η πεποίθηση, επειδή δημιουργείτε με αυτό τον τρόπο, πολύ μα πολύ δύσκολα αλλάζει. Όλα τα παραπάνω μας οδηγούν στο φαινόμενο να μην θέλουμε να καταλάβουμε το προφανές. Αυτό έχει εφαρμογή σε κάθε πτυχή της ζωής. Στη περίπτωση μας στα καλώδια, τα ηχεία, τα μηχανάκια που έχουν χαρακτήρα, στα καλώδια με μπάσα, στις ζέστες νότες της λάμπας και πολλά άλλα ακόμα.

Όλα αυτά τα χρόνια και εγώ σε αυτή την κατηγορία ήμουν. Ήμουν ίσως απο τους λίγους που είπαν ξεκάθαρα ότι αν μια συσκευή δεν μου αρέσει εμφανισιακά δεν με ενδιαφέρει πως παίζει. Η ενημερώσει και η εκπαίδευση όμως από τα γραπτά εδώ στο Φόρουμ, σε συνδυασμό με άλλα πράγματα που μου αρέσει να διαβάζω όπως το marketing και η νευροψυχολογία πίσω από την δύναμη του ελέγχου της μάζας, μου άλλαξαν τις πεποιθήσεις. Αυτό είναι δύσκολο και έρχεται μόνο μέσα από την εκπαίδευση και μόνο αν υπάρχει θέληση.

Καταλήγοντας, αν δεν υπάρχει πραγματική γνώση πίσω από αυτό που κάνουμε ή αναφέρομαστε, τότε είναι 100% σίγουρο ότι χωρίς καν να το έχουμε καταλάβει κάνουμε αυτό που μας λένε γιατί αυτό εχουν συμφερον να μας μάθουν ως σωστό.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.778
Reaction score
21.628
Η Audiophile - High End κοινότητα πρέπει πρώτα να αποφασίσει τη θέλει, τη της αρέσει. Το 50% θέλει να είναι όσο ποιό κοντά στο "μουσικό γεγονός" και το κάνει αγοράζοντας πανάκριβα μηχανήματα παραμόρφωσης, και το άλλο 50% φτιάχνει τον ήχο όπως του αρέσει με τα ίδια ακριβά έως πανάκριβα μηχανήματα, γιατί όπως ο ίδιος λέει, δεν τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον μηχανικό ήχου που έφτιαξε τη μουσική που πλήρωσε, τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον ίδιο. Αν βγάλεις άκρη γράψε μου.

Ο πρώτος έχει φάει το παραμύθι της βιομηχανίας παραγωγής χρήματος και αδειάζει την τράπεζα του ψάχνοντας το απόλυτο με λάθος τρόπο, ενώ ο δεύτερος έχει φάει και αυτός το παραμύθι και αδειάζει και αυτός την τράπεζα του ψάχνωντας να φτιάξει αυτό που το αρέσει και να ακούει τα reference recordings του από τους μηχανικούς ήχου, που δεν τον ενδιαφέρει τη γνώμη ή γνώση έχουν για τον σωστό ήχο. Ιδικά το δεύτερο το λες και ψυχιατρείο.
Η βιομηχανία πατάει πάνω στην άγνοια του ενδιαφερόμενου και του σερβίρει ότι θελει και οπως το θέλει. Εδώ υπάρχουν άσχετοι reviewers, δεν θα υπάρχουν και ακροατές;

Η βιομηχανία έχει τεράστια δύναμη και αυτό το δείχνει με κάθε τρόπο, πατώντας βέβαια και πάνω στη ασχετοσύνη μας ως ακροατήριο.
Τον ακροατή τον πας εύκολα εκεί που θες όταν δεν ξερει και ταυτόχρονα σε πιστεύει και σε εμπιστεύεται απόλυτα. Αυτό το ξέρει καλά η βιομηχανία όπως ξέρει και ότι ο κόσμος σκέφτεται και αγοράζει με τα μάτια. Αυτό είναι χρόνια γνωστό και το λένε και οι ίδιοι οι μαρκετίσες. People think with their eyes λένε οι δάσκαλοι το marketing Αμερικάνοι.
Κάπου εδώ έρχονται οι reviewers τώρα πρόσφατα να μας λένε ότι τα blind tests είναι BS ( μια μακακία και μισή δηλαδή), γιατί λέει "Θέλω να βλέπω τη παίζει γιατί είναι μέσα στην όλη audiophile εμπειρία". Δηλαδή μας λέει ότι η μουσική απόλαυση περνάει μέσα από τα μάτια. Που σημαίνει ότι it's all about the gear, όπως κάποιος audiophile reviewer είπε επίσης πρόσφατα. Ας το παραδεχθούμε είπε, προς τιμή του, τα μηχανήματα που ακούμε θέλουμε να τα βλέπουμε και να γουστάρουμε, να είναι όμορφα, γυαλιστερά, μεγάλα. Και εδώ επιστρέφουμε σε αυτό που έχει ανακαλυφθεί πριν χρόνια από το marketing. People think with their eyes.
Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που δεν υπάρχουν active monitors στα σαλόνια των audiophile φίλων μας. Μπορεί να μην τα βλέπει, να τα βάλει στον τοίχο πίσω απο μια κουρτίνα θα πει ίσως κάποιος. Μα είσαι καλά; Και τη θα βλέπω όταν κάθομαι να ακούσω μουσική; Τίποτα; Πως θα πάρω την "εμπειρία"; (μετάφραση: Πως θα ευχαριστηθεί το μάτι; - People think with their eyes).

Η συνεχής τροφοδοσία του μυαλού με συγκεκριμένη πληροφορία οδηγεί να είναι η πληροφορία κολλημένη σε αυτό (ότι γίνεται τόσα χρόνια στα περιοδικά). Η εμπειρία, το βίωμα μιας κατάστασης που δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί δεν ξέρεις, που ταυτόχρονα σε ευχαριστεί, είναι ο ορισμός του να δημιουργηθεί μια πεποίθηση. Και αυτή η πεποίθηση, επειδή δημιουργείτε με αυτό τον τρόπο, πολύ μα πολύ δύσκολα αλλάζει. Όλα τα παραπάνω μας οδηγούν στο φαινόμενο να μην θέλουμε να καταλάβουμε το προφανές. Αυτό έχει εφαρμογή σε κάθε πτυχή της ζωής. Στη περίπτωση μας στα καλώδια, τα ηχεία, τα μηχανάκια που έχουν χαρακτήρα, στα καλώδια με μπάσα, στις ζέστες νότες της λάμπας και πολλά άλλα ακόμα.

Όλα αυτά τα χρόνια και εγώ σε αυτή την κατηγορία ήμουν. Ήμουν ίσως απο τους λίγους που είπαν ξεκάθαρα ότι αν μια συσκευή δεν μου αρέσει εμφανισιακά δεν με ενδιαφέρει πως παίζει. Η ενημερώσει και η εκπαίδευση όμως από τα γραπτά εδώ στο Φόρουμ, σε συνδυασμό με άλλα πράγματα που μου αρέσει να διαβάζω όπως το marketing και η νευροψυχολογία πίσω από την δύναμη του ελέγχου της μάζας, μου άλλαξαν τις πεποιθήσεις. Αυτό είναι δύσκολο και έρχεται μόνο μέσα από την εκπαίδευση και μόνο αν υπάρχει θέληση.

Καταλήγοντας, αν δεν υπάρχει πραγματική γνώση πίσω από αυτό που κάνουμε ή αναφέρομαστε, τότε είναι 100% σίγουρο ότι χωρίς καν να το έχουμε καταλάβει κάνουμε αυτό που μας λένε γιατί αυτό εχουν συμφερον να μας μάθουν ως σωστό.
Quotes for truth and for emphasis.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση προερχόμενη από το συγκεκριμένο μέλος αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα. Θα πρότεινα σε όλους (μας) να τη διαβάσουν πολύ προσεκτικά κι ας μην γνωρίζετε πολλά για τον @alexis.
 

A

AKARL

Guest
3 Οριζόντια μπροστά, και 2 Βέρτικαλ πίσω...! :party:
Μπορείς και με ενεργά ( :roflmao: ) ATC 150, αλλά θα παίζουν πολύ πιο σιγά...:(
ΟΛΟΙ οι άλλοι ήχοι είναι ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΙ. (Toy Sounds...)

Αυτός είναι ο μόνος που ΔΕΝ είναι κουραστικός...
Κι εγώ μπορώ να λέω ότι είμαι καρδιο-χειρουργός ας πούμε...
Ξέρεις πόσο ξύλο θα φάω αν πλησιάσω σε χειρουργείο;;; :(:D
Σα να λέμε δε φακτς οφ λάϊφ, ε; :laugh::laugh::laugh::laugh:








Μα ούτε τα προσχήματα πχιά; Που είναι η Τούρτα όταν τη χρειάζεσαι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.060
Η Audiophile - High End κοινότητα πρέπει πρώτα να αποφασίσει τη θέλει
Της ψ@λης της, το χαβά.

Το 50% θέλει να είναι όσο ποιό κοντά στο "μουσικό γεγονός" και το κάνει αγοράζοντας πανάκριβα μηχανήματα παραμόρφωσης
Αυτόν το χαβά, της ψ@λής.
το άλλο 50% φτιάχνει τον ήχο όπως του αρέσει με τα ίδια ακριβά έως πανάκριβα μηχανήματα, γιατί όπως ο ίδιος λέει, δεν τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον μηχανικό ήχου που έφτιαξε τη μουσική που πλήρωσε, τον ενδιαφέρει τη αρέσει στον ίδιο
Της δικής του ψ@λής το χαβά.
Ξεκάθαρα πράγματα.

Από την άλλη πλευρά του χαβά της ψ@λής του καθενός χατζηπαπάρα, υπάρχει πλήρως καθορισμένο με σαφείς κι αδιαμφισβήτητες τεχνικές προδιαγραφές το ποίημα του ήχου.

Φιλ φρι να επιλέξετε ποιας ψ@λής το χαβά θέλετε, της δικής σας ή καποιανού άλλου διάσημου ψ@λαρά, ή βασιστείτε στην υπάρχουσα αδιαμφισβήτητη γνώση να στήσετε ήχο.

Δηλαδή, ψ@λή ή γνώση.

Αυτά. Και κάπως έτσι ψόφησε το πράμα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.060
Μια καλή ιδέα για τους αρχάριους, κι αυτούς γενικά με απορίες, είναι να μετρήσουν τις ψ@λές εμάς των παλιότερων, κι οποιουνού βγεί μακρύτερη, αυτηνής το χαβά να προτιμήσουν και εν συνεχεία αυτή να προτείνουν, καθότι ικανοποιημένοι και προσωπικώς εκ του μεγέθους.

Εμείς οι παλιότεροι, όταν θέλουμε να δείξουμε στο πλήθος ποιός είναι μικροτσούτσουνος, του θάβουμε το στέρεο, κι αυτός φυσικά κοκκινίζει από ντροπή, θέλει ν'ανοίξει η γη να τον καταπιεί, θυμώνει και γίνονται τέτοια.

Γιατί; Γιατί κανείς μετά δε θα ακολουθήσει της δικής του (μικρής) ψ@λής το χαβά. Μόνος του θα μείνει να την τραβάει μπας και μακρύνει.

Κι αυτή είναι η ιστορία των audiophile. Μη του θάψεις το στέρεο. Κλέψτον, πάρτου τη γκόμενα, ότι θες κάνε, όλα επιτρέπονται, μόνο μη του θίξεις το στέρεο, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μήκος του μορίου του. (αλλά και με τα δημοκρατικά ήθη κι έθιμα των φορουμς, που όλοι δικαιούνται άποψης, όλοι έχουν κ@λοτρυπιδα κι έτσι..)

Έτσι λέγαν και στον Κόγια, αυτόν τον ηλεκτρολόγο που δεν είχε καλό στέρεο και τέτοια, κατάλαβες; Του έθιγαν το μόριο. Άμα έχεις μόρια μέσα στο κεφάλι σου, έτσι θίγεις τον Κόγια...

Κι αυτή είναι η ιστορία των audiophile φορουμς.

Ψ@λές παντού. :fuckyou:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.060
Ένα Ζαπάντη θέλει το ζήτημα, αλλά που να τον βρείς, αυτός αλλάζει πάνες...

Τώρα, κι επί του θέματος, το πιο μικρό το οριζόντιο, εμένα προσωπικά μου υπεραρκεί. 5 ή 7 τέτοια σε ένα δωμάτιο, και μπόλικα χαζοκουτα για το .1 σε γωνιές και σε πλατείες, οργανώνουν ένα 5.1 ή 7.1 που γ@μεί ο,τι κινείται, σε λογικό κόστος. Άμα θες και ταβανιού, έχει ο μπαχτσές.

Αυτά, με προϋπόθεση ο χώρος να έχει εντός προδιαγραφών χρόνους αντήχησης. Αν δεν έχει καλούς χρόνους ο χώρος, πάρε ακουστικά φίλε μου, αλλαγή χόμπι, αλλαγή φύλου, ή κυνηγάς την ψ@λή του καθενός, πράγμα που είναι κι αυτό ένα σοβαρό χόμπι, προσφέρει πολύ χαρά η ψ@λή, σε παγκόσμιο επίπεδο. Άσε που κάθε τόσο μπορείς να αλλάζεις ψ@λή. Αναβάθμιση το λένε. Παίζει και σε καβλώδιο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
Της ψ@λης της, το χαβά.


Αυτόν το χαβά, της ψ@λής.

Της δικής του ψ@λής το χαβά.
Ξεκάθαρα πράγματα.

Από την άλλη πλευρά του χαβά της ψ@λής του καθενός χατζηπαπάρα, υπάρχει πλήρως καθορισμένο με σαφείς κι αδιαμφισβήτητες τεχνικές προδιαγραφές το ποίημα του ήχου.

Φιλ φρι να επιλέξετε ποιας ψ@λής το χαβά θέλετε, της δικής σας ή καποιανού άλλου διάσημου ψ@λαρά, ή βασιστείτε στην υπάρχουσα αδιαμφισβήτητη γνώση να στήσετε ήχο.

Δηλαδή, ψ@λή ή γνώση.

Αυτά. Και κάπως έτσι ψόφησε το πράμα.
Δώσεεεεεε :party::party::party:

:welcome::welcome: από τα ξένα.
 

A

AKARL

Guest
Ua fame xylo sou lew...:banned::O_o:

(Τον είδα, κάπου εδώ γυρίζει...)




:roflmao::D:cool: :drinks:

Γεια σου Costas ;):spiteful:

Σα να ζωντάνεψε μιαν ολιά το αβσάϊτ ή είναι η ιδέα μου; :whistling:

Μιλάμε :cry::cry::cry::cry::cry: από τα :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:.



Βρε που έχω μπλέξει στην ηλικία μου, κάθομαι να διαβάσω αφτά που γράφουν οι πιτσιρικάδες και δεν καταλαβαίνω τι λένε ... άσε που γράφουν όχι μόνο με γράμματα αλλά και με χαρακτήρες. :idk::idk::idk:

Για παράδειγμα, διαβάζω κάπου στο φόρουμ κάτι σοβαρό αλλά έχω άγνωστες λέξεις, όπως π.χ. ψατλή (οι πιτσιρικάδες την γράφουν και ως ψ@λή - sic -).

Ανατρέχοντας στα βιβλιογραφικά γραφόμενα εντοπίζω την πρώτη χρήση του όρου ως όνομα στις σελίδες 52 και 96 της "Synoptike pragmateia ... (Tractatus synopticus de causis morborum, etc. Accessit Synopsis physiologiae, continens quoque tractatum de magnetismo)" του 1822.

Αυτό, φεύ, ουδόλως διεκολύνει την κατανόηση των γραφομένων.

Αφού δεν είναι όνομα θα πρέπει να είναι κάποιος εξειδικευμένος όρος που χρήζει διερεύνησης από τα συμφραζόμενα.

Ας δούμε, λοιπόν, τι μπορούμε να εντοπίσουμε στο κείμενο:

Ψατλή, η: λέξη γένους θηλυκού.

Η ψατλή διαθέτει χαβά, ήτοι ατομική, μεμονωμένη προσκόλληση σε συγκεκριμένη άποψη ή συμπεριφορά ενώ η πλειοψηφία μεταβάλλει γνώμη πάνω σε ένα ζήτημα.

Το ότι η ψατλή έχει χαβά εγείρει βάσιμες υποψίες ότι ενδέχεται να έχει και .... κεφάλι (όμως, η υπόθεση αυτή, ελλείψει τεκμηρίωσης, χρήζει περαιτέρω διερεύνησης).

Η ψατλή αντιδιαστέλλεται διαζευκτικώς προς την γνώση (το σημείο αυτό πρέπει να μελετηθεί ενδελεχώς τόσο από την πλευρά της γνωσιολογίας όσο της επιστημολογίας αλλά και της φαινομενολογίας).

Η ψατλή δύναται να κατατάσσεται σε τάξεις μεγέθους: μικρά, μεσαία και μεγάλη. Αποτελεί, δε, δισδιάστατο μετρήσιμο μέγεθος.

Το μέγεθος, μήκος για την ακρίβεια, εκάστου ψατλής δεν είναι σταθερό αλλά δύναται να μεταβάλλεται δια της (παλινδρομικής) έλξεως.

Ψατλή διαθέτουν άπαντες (μετά ή άνευ χαβά).

Η ψατλή είναι πανταχού παρούσα.

Η ψατλή ενίοτε αποτελεί θήραμα, ήτοι αντικείμενο κυνηγετικής δραστηριότητας.

Η ψατλή προσφέρει πολύ χαρά, ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τέλος, η ψατλή επιδέχεται αλλαγής ασκούσα ούτως βελτιωτικήν επίδρασην.


Δυστυχώς, όμως, ειλικρινά αδυνατώ να προσδιορίσω την έννοια που έχει τα παραπάνω διακριτικά χαρακτηριστικά. :idk::idk: :help::help:




Που να ασχοληθούμε και με το νόημα της λέξεως κατλοτρυπίδα ... :o:o:o











ΥΓ: :welcome:
 

P

PMC

Guest
Αγαπητέ φίλε Κώστα ,δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο τσαντίζεσαι ...
Δεν χρειάζεται να μιλάμε έτσι...Το να μιλάς έτσι δεν σε κάνει να έχεις και δίκιο σε ότι γράφεις.
Αν είχες δίκιο θα υπήρχαν μόνο ADAM και atc ( ενεργά).
Δεν είναι έτσι όμως.... υπάρχουν και άλλες μάρκες που έχουν προσφέρει πολλά.
Στο κάτω κάτω το σημαντικό είναι να ακούμε τη μουσική.
Πως και ποσο μουσική να ακούσεις αν δεν σου αρέσει ?
Θες να ακούς από Ηχεια που έχουν φτιαχτεί για να παίζουν στα δυο μέτρα και για μια μόνο θέση?(αυτή του ηχολήπτη )?καλα κανείς .ζησε με αυτά τα Ηχεια ... ασε όμως τους άλλους να μπορούν να ακούν όπως τους αρέσει στο σπιτάκι τους.
Ευχαριστώ και συγνώμη για το ύφος .
 


sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Θες να ακούς από Ηχεια που έχουν φτιαχτεί για να παίζουν στα δυο μέτρα και για μια μόνο θέση?(αυτή του ηχολήπτη )?
Κάνεις λάθος φίλε Τζιοβάνι.
Τα ανωτέρω ηχεία παίζουν και από τα δύο μέτρα.
Παίζουν και από τα έξι.
Τα Β&W 800, Μεγάλες Ουτοπίες (αν και οι ουτοπίες θένε 6 800άρια στην καθησιά τους), και άλλα είναι που παίζουν καλύτερα μόνο σε μικρό φάσμα αποστάσεων (3-4, 5...), και σίγουρα όχι στο 1,5 - 2 μέτρα...
Παίζουν και πολύ πιο σιγά από τα ΑΔΑΜ...

Ο λόγος που δεν υπάρχουν πολλά χάι-έντ σπίτια με ADAM
και ενεργά ATC150, δεν είναι θέμα ελεύθερου γούστου
και υψηλής καλλιτεχνικής ευαισθησίας!
Είναι θέμα πορτοφολιού.
Είναι ακριβά.
Από 10 ως 50-60 χιλιάρικα.
Παίζουν για τα ΔΙΠΛΑ όμως.

Η δικιά μας αγορά, δεν διαφέρει πια και πολύ
απ' την αγορά της Σομαλίας η της Γης του Πυρός...

Γι' αυτό, όταν πουλιέται ένα (1) ζευγάρι από τα Triton Reference
του παρόντος θέματος (αξίας 10κ), το γράφουν όλα τα περιοδικά, σάιτ,
και ραδιόφωνα του χώρου...
Τα γυρίζουνε παντού και κάποια στιγμή,
τα παίρνει κι ο αγοραστής...
Είναι σπουδαίο νέο, δίνει φως, χαρά και ελπίδα στο χώρο!
Στον Κορυδαλλό κάνουν ολονυχτίες με τα φώτα αναμμένα,
πίνοντας ότι πίνουν, μέχρι να μάθουν,
ποιός ήταν ο αγοραστής... :sneaky:
Όπως θα κάνουν κι αύριο μέχρι να δουν ποιός κέρδισε το τζόκερ...

Όσα λοιπόν JBL Everest και Φανταστικές Γκουμούτσες B&O,
πουλιούνται στον τόπο μας,
άλλα τόσα ακριβά "επαγγελματικά" πουλιούνται...

ΔΕΝ είναι επειδή οι Έλληνες ψηφοφόροι απέκτησαν
Γνώσιν και Καλαισθησίαν!
Την τύφλα τους απέκτησαν!

Περί ορέξεως βέβαια...
Όπως και στα φόρουμ, έτσι και στο σπιτάκι του
ο καθείς μπορεί να ακούει όπως του αρέσει.
Στη Ζωή όμως ΔΕΝ υπάρχει Δημοκρατία.
Για να βρεις το δίκιο σου, πρέπει να το αποδείξεις.
Και στα Φόρουμ.
Από αρχαίων χρόνων.

Αυτό το φόρουμ, απ' όσα διαβάζω τόσα χρόνια,
την κουβέντα περί "γούστου" και περί "ορθής υψηλής αναπαραγωγής"
την έχει εξαντλήσει άπειρες φορές.

Το γούστο σας δεν μας πολυ-ενδιαφέρει,
αν θέλετε δε, κάποιαν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΝ και μόνον
βοήθειαν περί της υψηλής πιστότητος,
είναι όλα γραμμένα κάπου εδώ μέσα,
και ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...
(για να μην ακούμε όλοι μόνο "μεσαίες"
και να τις λέμε και "γλυκές" από πάνω...)

Μετά τιμής,

Στέργιος Κοντονίκος.

*** Διότι εις την Κρήτην, υφέρπει μία σύγχυσις,
μεταξύ εμού και του αξιοτίμου κυρίου Κωνσταντίνου Αυτιά!

:drinks:
 

P

PMC

Guest
Από προσωπική εμπειρία το παράδειγμα ....
Όταν είσαι στο Μέγαρο μουσικής και ακούς μεγάλη ορχήστρα και κάθεσαι δεξιά από την σκηνή έχεις την δυνατότητα να ακούς με άνεση ήχους που προέρχονται από αριστερά .
Αυτό το έχω ακούσει μόνο από πάνελ ηχείο και μάλιστα από αυτά που έχουν καμπύλη στο πάνελ τους.
Δηλ ενώ είσαι δεξιότερα του δεξιού ηχείου να ακούς ξεκάθαρα το αριστερό.
Αυτό δεν το έχω ακούσει ποτέ σε μόνιτορ .(όσο ακριβό και αν είναι) .ακους το ηχείο που είναι πιο κοντά στην μεριά σου.και οφείλεται στην περιορισμένη διασπορά που έχουν τα μόνιτορ εξαιτίας της μόνιτορ χρήσης τους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.008
Αγαπητέ φίλε Κώστα ,δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο τσαντίζεσαι ...
Δεν χρειάζεται να μιλάμε έτσι...Το να μιλάς έτσι δεν σε κάνει να έχεις και δίκιο σε ότι γράφεις.
Αν είχες δίκιο θα υπήρχαν μόνο ADAM και atc ( ενεργά).
Δεν είναι έτσι όμως.... υπάρχουν και άλλες μάρκες που έχουν προσφέρει πολλά.
Στο κάτω κάτω το σημαντικό είναι να ακούμε τη μουσική.
Πως και ποσο μουσική να ακούσεις αν δεν σου αρέσει ?
Θες να ακούς από Ηχεια που έχουν φτιαχτεί για να παίζουν στα δυο μέτρα και για μια μόνο θέση?(αυτή του ηχολήπτη )?καλα κανείς .ζησε με αυτά τα Ηχεια ... ασε όμως τους άλλους να μπορούν να ακούν όπως τους αρέσει στο σπιτάκι τους.
Ευχαριστώ και συγνώμη για το ύφος .
Από προσωπική εμπειρία το παράδειγμα ....
Όταν είσαι στο Μέγαρο μουσικής και ακούς μεγάλη ορχήστρα και κάθεσαι δεξιά από την σκηνή έχεις την δυνατότητα να ακούς με άνεση ήχους που προέρχονται από αριστερά .
Αυτό το έχω ακούσει μόνο από πάνελ ηχείο και μάλιστα από αυτά που έχουν καμπύλη στο πάνελ τους.
Δηλ ενώ είσαι δεξιότερα του δεξιού ηχείου να ακούς ξεκάθαρα το αριστερό.
Αυτό δεν το έχω ακούσει ποτέ σε μόνιτορ .(όσο ακριβό και αν είναι) .ακους το ηχείο που είναι πιο κοντά στην μεριά σου.και οφείλεται στην περιορισμένη διασπορά που έχουν τα μόνιτορ εξαιτίας της μόνιτορ χρήσης τους.
Δεν τσαντίζεται, το φυσιολογικό του είναι αυτό :lolsign:

Κατα τα αλλα, αυτα τα περί μιας θέσης και τα του Μεγάρου δεν ισχύουν. Δεν ξέρω που και ποια ηχεία σου δώσανε αυτήν την εντύπωση (δώσε λεπτομέρειες αν θελεις) αλλα δεν ειναι αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας.
Τα Adam , τα ATC και τα άλλα αντί-παθητικά ηχεία θα σε καλύψουν απολύτως αν εχεις ανοιχτό μυαλό, και ακόμα περισσότερο αν αποκτήσεις και κατάλληλο χώρο. Αλλά και τα GoldenEar Reference του θεματος θα σε ικανοποιήσουν απολύτως, με την κατάλληλη ενίσχυση. Οπως και πολλα αλλα ηχεία των 100000-20000€ απο Focal, Wilson, B&W, κ.ά

Φρόντισε την σωστή και επαρκή οδήγηση τους, και κυρίως τον χώρο σου και ολα καλά θα πάνε. Και μακρυά απο το snake oil.
Μόλις ακούς γλαφυρές περιγραφές τρέχα μακρυά.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.857
Reaction score
10.755
Όταν κάποιος λογικός άνθρωπος (σαν και εμένα :gotcha:) προτείνει κάποια ηχεία δεν πιστεύει ότι όλα τα υπόλοιπα είναι σκουπίδια. Προφανώς και τα υπόλοιπα, ιδιαίτερα σε αυτή την κατηγορία, είναι άριστα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.875
Μηνύματα
2.954.892
Members
38.253
Νεότερο μέλος
Socky
Top