ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Μηνύματα
738
Reaction score
295
Μακριά απά Γερμανικά αυτοκίνητα φίλε μου.Κατοχος bmw(η χειροτερη επιλογη που εκανα ποτε σε αγορα μου)εχω αλλαξει 3 φορες πολλ/στες Την πρώτη το κάλυψε η εταιρεία τις άλλες δύο έδωσα απο 360 κ 360 αν θυμάμαι καλά.Μετά αλλαγή μπεκ κλασικό πρόβλημα 1300,φίλτρο knox κοντά στα 600 αν θυμάμαι και ενα καμένο flash 225E.Eιδικά τα μπεκ το βγάζουν ολες οι bmw 99,9% που ειναι άμεσου ψεκασμού αλλα η εταιρεία στα @ρχιδι@ της δεν κανει ανάκληση αφου μας τα παίρνει με τσαμπουκά.Ο τεχνικός μου εκμυστηρεύτηκε οτι θα ξαναβγάλει μπεκ και η δικαιολογία για το φιλτρο κνοχ ηταν γιατι δεν το χρησιμοποιώ πολύ με αποτέλεσμα παραλίγο να αρπαχτούμε.
Ολα τα παραπάνω τα έγραψα για τους υποψήφιους αγοραστες bmw.Πριν προχωρήσουν σε αγορά ας ρίξουν πρώτα μια ματιά στο φορουμ της bmw.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.Α! το ξεχασα τωρα φαγώθηκε απο τον ήλιο το λαστιχο του παμπριζ που κανει 15Ε και για να το περασω πρεπει να βγει το παμπριζ πραγμα που σημαινει 80Ε.ΓΑΜΑΤΟ.......
Τα ίδια στην 120 cabrio του ανηψιού μου (κινητήρας φτωχού μίγματος). Στην αρχη πολλαπλασιαστές μετα μπεκ και εγκέφαλο, διαρροή aircontition. Το είχα αναφέρει το θέμα και παλιοτερα εδώ.
 

Μηνύματα
2.303
Reaction score
5.359
Είναι πολλά τα χρόνια που βουίζει η αγορά με τον VW group και την αξιοπιστία των περισσότερων μοντέλων.
Η octavia παντως κλεινει 17 χρονια και 260.000 χλμ απροβληματιστα... α! Τωρα αλλαξα ταπετσαρια ουρανου...:p:p
 

Μηνύματα
78
Reaction score
15
καποτε θεωρουσα τα vw τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα. δεν μπορω να καταλαβω τι αλλαξε....για θεμα κοστους χαλασε η εταιρεια την ποιοτητα;;;ειναι ολα τα συγχρονα αυτοκινητα οπως ακουγεται με ημερομηνια ληξης;τι να πω παντως ειναι το δευτερο tiguan που ακουω οτι εχει πολλα και σοβαρα προβληματα...ο συναδελφος μου το επεστρεψε μετα απο προβλημα στο μοτερ (επισκευαστηκε εντος εγγυησης)με πολυ λιγα χιλιομετρα και μετα το ανταλλαξε με το passat station και ειναι ευχαριστημενος...πιστευω αυτο με τα μικρα κυβικΑ αρκετα αλογα κτλ πολυ καλο για να ειναι αληθινο.....παντως 14 χρονια με alfa romeo 147 το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο 3 χρονων τωρα ειναι 17 χρονων πλεον εχω να πω τα καλυτερα και κανω 60 χιλιομετρα καθε μερα για την δουλεια μου και τα τελευταια 30000 με υγραεριο ισως ειναι και θεμα τυχης.καλα ξεμπερδεματα φιλε.....
 

Μηνύματα
776
Reaction score
818
Οι δικές μου εμπειρίες της τελευταίας δεκαετίας με τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW ήταν οι ακόλουθες:
  1. Audi A4 1.6 (2007). Προβληματικό CD player - αλλάχθηκε στην εγγύηση. Κατά τα λοιπά, τίποτε. Μηδέν. Επεστράφη το 2011 με 118.000 χλμ. και ήταν σαν καινούριο. Αντικαταστάθηκε με το
  2. Skoda Octavia 1.4 TSi (2011). Kαι αυτό απολύτως τίποτε. Μα τίποτε όμως. Ούτε λάμπα. Επεστράφη το 2015 με 135.000 χλμ. και αυτό σαν καινούριο. Αντικαταστάθηκε με το
  3. VW Golf 1.6 TDi DSG. (τέλη 2015). Αλλάχθηκε η μίζα στα 21.000 χλμ. γιατί έκανε ένα θόρυβο (εγγύηση). Κατά τα λοιπά μέχρι σήμερα (43.000 χλμ.) δεν έχει ζητήσει κάτι, δεν καίει σταγόνα λάδι, δεν τρίζει, γενικώς δεν.
Για να μη νιώθετε όμως μόνοι εσείς με τα γερμανικά, το Qashqai της συζύγου (1.6 Dci 4x4, μοντέλο 6/2015, 92.000 χλμ.) έχει βγάλει μέχρι τώρα τα ακόλουθα:
  1. Σετ δίσκο πλατό με το καλημέρα (έπρεπε να πατάς το συμπλέκτη και με τα δύο πόδια για να καταφέρεις να αλλάξεις σχέση).
  2. Κιβώτιο (πετούσε 2η και όπισθεν)
  3. Ντίζες κιβωτίου
  4. Top mount στα εμπρός αμορτισέρ (δεν έχει πατήσει χώμα)
  5. Διακόπτες τιμονιού (αλλάχθηκαν όλοι)
  6. Τρόμπα πετρελαίου
  7. Αντικαταστάθηκαν όλα τα προστατευτικά πλαστικά εξάτμισης/κινητήρα διότι έφευγαν στο δρόμο (ξαναλέω: δεν έχει πατήσει σε χώμα)
  8. Βάψιμο εμπρός προφυλακτήρα διότι ξέβαψε στο πλύσιμο (!)
  9. Φρύδι εμπρός αριστερού φτερού (κι αυτό το χάσαμε ένα μεσημέρι στην Αττική Οδό).
  10. Μπαταρία διότι σταμάτησε να λειτουργεί το start/stop. Εξακολουθεί να λειτουργεί μία στις 10.
  11. Επίσης συντονίζει και τρίζει όλο το σύμπαν, τόσο στην καμπίνα όσο και στο χώρο του κινητήρα.
  12. Και κάτι τελευταίο που ξέχασα: το πιο άχρηστο και κακοσχεδιασμένο bluetooth του σύμπαντος. Για να καταφέρεις να σε ακούει ο συνομιλητής πρέπει είτε να κλείσεις εντελώς τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ (!!!) είτε να στρέψεις τον αέρα στα πόδια με τον ανεμιστήρα σε χαμηλή ταχύτητα.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.111
Reaction score
24.444
ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ

ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.......

Η SAAB ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΙ

ΕΔΙΝΕ 300,000 ΧΛΜ!!!!!! ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.428
Η octavia παντως κλεινει 17 χρονια και 260.000 χλμ απροβληματιστα... α! Τωρα αλλαξα ταπετσαρια ουρανου...:p:p
Η πρωτη γενια του γκρουπ VAG δεν εχει σχεση με τα σημερινα.
Τα παρατραγουδα ξεκινησαν απο το 2006-2007 και μετα.
Octavia 1,8 tsi φιλου του 2011 με ουτε 70000χλμ,μεχρι στιγμης 3 πολλαπλασιαστες,2 αντλιες νερου,2 δοχεια νερου,τσιμπαει λαδια απο τις 40000χλμ(κι οταν λεω τσιμπαει εννοω πινει),ηλεκτρομαγνητικες δουλευουν οποτε θελουν,τα ηλεκτρικα παραθυρα το ιδιο (τα εχει ηδη επισκευασει 2 φορες) και γενικα η ποιοτητα ειδικα στο εσωτερικο εμενα μου δινει την αισθηση φτηνιας (ηδη οι πλαινες ταπετσαριες στις πορτες ειναι χαλι)
 

Μηνύματα
28.143
Reaction score
26.573
Honda civic type s. Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2014 με 310000 χλμ. Το μόνο που ήθελε ήταν δυο σινεμπλόκ μπρος ψαλιδιών, και ένα service ηλιοροφής , αλμυρό στα 180e.
Τώρα στα 120000 χλμ , ένα σετ εμπρός αμορτισέρ μαζί με Top mounts προληπτικά. Α! και δύο πίσω ρουλεμάν τροχού . Το ένα είχε φάει τράκο το άλλο δεν ξέρω. είναι Οι μόνες ζημιές που έχω αντιμετωπίσει. Τα ρουλεμάν εννοώ.
[DOUBLEPOST=1520553184][/DOUBLEPOST]Παρεμπιπτόντως φίλος με c4 του 2016? έχει αλλάξει το μισό αυτοκίνητο , από ψυγείο , κρεμαγιέρα, σαζμάν - δίσκο-πλατώ , ηλεκτρικές κλειδαριές , γρύλους παραθύρων , φανάρια, BSI .
Αλλος φίλος με Peygeot 207 , αυτό με το μοτέρ της BMW πειραγμενο και 295hp δεν έχει αλλάξει τ'ιποτα , πέρα από έναν εξάφτερο δίσκο που τον τρώει για πρωινό ούτως ή αλλως . Ούτε κάν ημιαξόνια ή καμιά φούσκα ημιαξονίων ο πο΄@στης. Ούτε κάν ένα σαζμάν ολόκληρο- έκανε επισκευή στα 30000 χλμ μετά από το άγριο πείραγμα που έκανε στο μοτέρ. Είπαμε 295hp από 1600cc. Τουρμπάτα.
 
Last edited:

Μηνύματα
455
Reaction score
572
Golf εταιρικό πετρέλαιο 6 τεμάχια ολα έχουν πρόβλημα με φλάτζα κεφαλής το πολύ μέχρι τα 17000χιλ ,audi Α4 1800t 4 τεμάχια 120hp αλλαγή εκκεντροφόρων στα 60.000-80.000χιλ mercedes 3500ccV6 πολυμορφικό 95000€ στα 3 χρόνια 6μήνες στο συνεργείο για διάφορες βλάβες,ολα εταιρικά και λέω μήπως είναι Β-Γ-Δ επιλογής που έρχονται στην Ελλάδα?
Lada 2101-Skoda 120GLS-Datsun 120Y τα ποιό αξιόπιστα αυτοκίνητα που είχα ποτέ
 

Μηνύματα
102
Reaction score
95
Καλημέρα.
Δυστυχώς ισχύει αυτό με τα VW. Εγώ έκανα το βήμα και αγόρασα αυτοκίνητο από τη Skoda (Yeti 1.6TDI) και αυτό μετά από παρότρυνση φίλου που μου είπε μην τολμήσω αγορά άλλου αυτοκινήτου από το group εκτός από Skoda. Μέχρι στιγμής όλα καλά (70000 χλμ). Δεν ξέρω αν διαβάσατε ότι η VW έβαλε "χέρι" στη Skoda τελευταία λόγω αυξημένων πωλήσεών της έναντι αυτής... Είναι και το dieselgate στη μέση.
 


Μηνύματα
9.806
Reaction score
1.900
καποτε θεωρουσα τα vw τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα. δεν μπορω να καταλαβω τι αλλαξε....για θεμα κοστους χαλασε η εταιρεια την ποιοτητα;;;ειναι ολα τα συγχρονα αυτοκινητα οπως ακουγεται με ημερομηνια ληξης;τι να πω παντως ειναι το δευτερο tiguan που ακουω οτι εχει πολλα και σοβαρα προβληματα...ο συναδελφος μου το επεστρεψε μετα απο προβλημα στο μοτερ (επισκευαστηκε εντος εγγυησης)με πολυ λιγα χιλιομετρα και μετα το ανταλλαξε με το passat station και ειναι ευχαριστημενος...πιστευω αυτο με τα μικρα κυβικΑ αρκετα αλογα κτλ πολυ καλο για να ειναι αληθινο.....παντως 14 χρονια με alfa romeo 147 το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο 3 χρονων τωρα ειναι 17 χρονων πλεον εχω να πω τα καλυτερα και κανω 60 χιλιομετρα καθε μερα για την δουλεια μου και τα τελευταια 30000 με υγραεριο ισως ειναι και θεμα τυχης.καλα ξεμπερδεματα φιλε.....
Και εγώ είχα 10 χρόνια την 147, δεν μου εβγαλε απολύτως τίποτα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
Όσους φίλους έχω με group VAG όλοι έχουν θεματα, μέχρι και να βρίζουν κάποιοι. Από AUDI θες, από VW, από Seat; 2 Seat Cupra 1.8 φίλων. Και τα 2 κάθε 5000χλμ ήθελαν περίπου 800ml extra λάδι. Στο ένα φτιάχτηκε μετά από 3 αλλαγές κινητήρων, εντός εγγύησης. Στον άλλο τον άτυχο φτιάχτηκε αλλά του κόστισε 850. Εκτός εγγύησης.
Προσωπικά τα VAG τα θεωρώ υπερτιμημένα και υπερεκτιμημένα, δεν δίνω ούτε €.
Έχω Nissan Almera N16 2005. Δεν ζητάει τίποτα, τα service του είναι αστεία πραγματικά, και όλοι οι μηχανικοί που ξέρω προσωπικά μου έχουν πει ότι λίγο να το προσέξω τα 500.000χλμ τα έχω εύκολα. Έχει 110.000χλμ.
Το προηγούμενο ηταν Megane. Τα προβλήματα άρχισαν μετά τα 250.000χλμ, παρέδωσε πνεύμα στα 325.000χλμ. Οσες φορές φώναζα οδική ενα πράγμα μου έλεγαν. Μόνο Ευρωπαϊκά κουβαλάμε, Κορεάτικα & Γιαπωνέζικα σπάνια.
Δεν νομίζω ότι θα ξαναπάω σε Ευρωπαϊκό ποτέ. Όσο καλό και να είναι το "λούσο", αν τα άλλα είναι χάλια τη να το κάνεις.
Πρόσφατα είδα στο FB στο group για Nissan Golf 5ετιας με κινητήρα Νissan 1.8 από Almera. Ο τύπος ειχε βαρεθεί να πληρώνει μέχρι που στα 150.000χλμ νομίζω τον πέταξε ή παρέδωσε πνεύμα και αυτός και έβαλε τον Νissan και ηρέμησε λέει. :lolsign:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.708
Reaction score
12.421
Φίλος μου με Tiguan, δεν λειτουργεί το ηχοσύστημα, θέματα με τα παράθυρα και πριν λίγους μήνες έσπασε η καδένα.
Ευτυχώς που έμεινε επιτόπου και δεν διέλυσε ο κινητήρας, του είπαν στο συνεργείο.

Προσωπικά δεν με απασχολούν καν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα, πλέον.
Της συζύγου το Hyundai σε 12,5 χρόνια έχουν αλλαχτεί μία λάμπα και δύο φούσκες ημιαξονίων, με κόστος συνολικό 20 ευρώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
Φίλος μου με Tiguan, δεν λειτουργεί το ηχοσύστημα, θέματα με τα παράθυρα και πριν λίγους μήνες έσπασε η καδένα.
Ευτυχώς που έμεινε επιτόπου και δεν διέλυσε ο κινητήρας, του είπαν στο συνεργείο.

Προσωπικά δεν με απασχολούν καν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα, πλέον.
Της συζύγου το Hyundai σε 12,5 χρόνια έχουν αλλαχτεί μία λάμπα και δύο φούσκες ημιαξονίων, με κόστος συνολικό 20 ευρώ.
Και εμένα. Θα ασχοληθώ πάλι με Ευρωπαϊκά μοντέλα όταν αποκτήσω χρήματα για Mercedes. Μέχρι τότε Japan & Korea. Δεν ήμουν "hater" των Ευρωπαϊκών οχημάτων. Έγινα, ή καλύτερα με έκαναν.
Μετά από 22 χρόνια επιτέλους πάω για service και γελάω.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.912
Reaction score
2.107
Προσωπικά τα VAG τα θεωρώ υπερτιμημένα και υπερεκτιμημένα, δεν δίνω ούτε €.
Έχω Nissan Almera N16 2005.
Εκτός από την αξιοπιστία που ισχυρίζεστε ότι είναι γεγονός,που αλλού μπορεί να συγκριθεί ένα almera με ένα golf 5 ας πούμε?
Πού αλλού μπορεί να συγκριθεί ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο από ένα γιαπωνέζικο ή κορεάτικο?Και για τα γιαπωνέζικα τελευταίας κοπής δεν είναι και τόσο σίγουρη η αξιοπιστία τους!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
Εκτός από την αξιοπιστία που ισχυρίζεστε ότι είναι γεγονός,που αλλού μπορεί να συγκριθεί ένα almera με ένα golf 5 ας πούμε?
Πού αλλού μπορεί να συγκριθεί ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο από ένα γιαπωνέζικο ή κορεάτικο?Και για τα γιαπωνέζικα τελευταίας κοπής δεν είναι και τόσο σίγουρη η αξιοπιστία τους!
Μόνο και μόνο η αξιοπιστία του κινητήρα μου φτάνει. Δεν έχει καμία σχέση ένας κινητήρας Νissan με έναν VW και αυτά δεν είναι λόγια δικά μου αλλά μηχανικών με 20 και 30 χρόνια στη πλάτη. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν με προβλήματα στο Γιαπωνέζικο όχημα του σε αντίθεση με τα Γερμανικά κυρίως που γνωρίζω πολλούς.
Να μιλήσω για ανταλλακτικά; Νομίζω από τα ακριβότερα η VW. Service; Ληστεία.
Ακόμα και τη Renault την έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση απο την VAG.
Να μιλήσω για την Subaru; Απίστευτη αυτοκινητοβιομηχανία και εξαιρετικά υποτιμημένη στην Ελληνική αγορά.
Όλα αυτά βέβαια, βγάζοντας εκτός τους μηχανικούς, είναι προσωπική άποψη, δεν χρειάζεται να συμφωνούν όλοι.
[DOUBLEPOST=1520581553][/DOUBLEPOST]Seat ibiza Cupra αλλαγή λαδιών 135€. 135€.
Γιατί ρε φίλε τόσα λεφτά μια απλή αλλαγή λαδιών λέω στο δικό μου;
- Ε, θέλει και ενα μικρο service, λένε.

Γιατί να θέλει service σε τόσα λίγα χλμ; Τη σκ@τ@ έχεις κάνει μέσα VW που θέλει service; To έκανες εσκεμμένα για να τα παιρνεις; Το έκανες έτσι γιατί δεν ξέρεις; Γιατί οι άλλοι δεν κάνουν service κάθε 8000χλμ;
Απαράδεκτοι.

Όταν και οι 2 φίλοι μου με τα Cupra αγόραζαν λάδι για το σπίτι αγόραζαν και για το αμαξι. Έλεος.
Μετά από 3 αλλαγές κινητήρων με προβλήματα, ένας μάγκας μηχανικός όπως φαίνεται στην Seat Μακρής στο Γαλάτσι βρήκε ότι τα ελατήρια μέσα στον κινητήρα δεν είναι αυτα που πρέπει με αποτέλεσμα να περνάει λάδι στο θάλαμο καύσης. Μόλις έβαλε αυτά που πίστευε ότι πρέπει να έχει όλα κομπλέ. Το ίδιο έκανε και στο άλλο Cupra που του πήγαμε. Ενημέρωσε και το εργοστάσιο.
Και εγώ τώρα πρέπει να εμπιστευτώ αυτό το εργοστάσιο και να του δώσω 15.000€, 25.000€, 35.000€ για αυτό που έφτιαξε; Ούτε για αστείο.
 

Μηνύματα
78
Reaction score
15
Απο φιλο που δουλευει μεσα στην toyota παντως σαν μηχανικος μου λεει οτι τα καινουρια ιαπωνικα μοντελα ειναι πλεον ανταξια σαν κρατηματα συστηματα κτλ με τα ευρωπαικα αλλα απο θεμα αξιοπιστιας μηδεν μεχρι περιπτωσεις που το paraflu το εργοστασιακο καταστρεφει τον κορμο της μηχανης σε corolla.απο οτι μου ειπε ολα πλεον τα αυτοκινητα ειναι μπα...ρδεμενα και η toyota πλεον δινει και παιρνει κινητηρες κτλ..η αδερφη μου αγορασε το ford ka του 2010 και μολις το πηγα στον μηχανικο μου γελαγε γιατι το ψευτοκαπακο λεει duratec και απο κατω εχει κινητηρα fiat 500...τι να πω απο οτι μου ειπε πολλες μαρκες περνουν μοτερ σασι και αλλα εξαρτηματα για να μειωσουν το κοστος κατασκευης...οπως η 159 με τα μοτερ opel...πιστευω οτι εαν ο φιλος ειχε παρει το ιδιο αυτοκινητο με πιο μεγαλο μοτερ ισως ηταν και πιο αξιοπιστο.....γιατι τα καινουρια μου φαινονται πολυ ζορισμενα για μειωση καταναλωσης και κοστους...
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.912
Reaction score
2.107
Όταν και οι 2 φίλοι μου με τα Cupra αγόραζαν λάδι για το σπίτι αγόραζαν και για το αμαξι. Έλεος.
Oι φίλοι σου με τα cupra όμως πέρναγαν σουβλάκι όλα τα γιαπωνέζικα μέχρι 2000cc.Και στα στροφιλίκια!Γι'αυτό και τα πήρανε άλλωστε!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
Oι φίλοι σου με τα cupra όμως πέρναγαν σουβλάκι όλα τα γιαπωνέζικα μέχρι 2000cc.Και στα στροφιλίκια!Γι'αυτό και τα πήρανε άλλωστε!
Δεν είναι σουβλγκαζίδες. Νορμάλ πόδι έχουν αλλά θέλουν το κάτι παραπάνω όταν και όποτε. Δεν κάνουν κόντρες. Συγγνώμη αν πάτησα νεύρο που πονάει. Όπως κατάλαβα ανεβάσατε στροφές, χωρίς λόγο. Δεν είμαι τέτοιος ούτε θα συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις. Καλημέρα.
 

Μηνύματα
30.111
Reaction score
24.444
οπως η 159 με τα μοτερ opel
ΓΙΑ ΝΤΗΖΕΛ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΜΙΛΑΣ....

ΤΑ ΣΑΑΜΠ 9-3 ΝΤΗΖΕΛ ΦΟΡΑΓΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1,9 ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΣΕ 3 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ.

ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΤID ΜΕ 2 ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ 190 ΑΛΟΓΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΤΑΝ

ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΕ 350,000 ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ

ΚΙΧ.......
[DOUBLEPOST=1520583313][/DOUBLEPOST]ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΞΟΚΩΛΙΕΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ

ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.422
Μηνύματα
2.902.982
Members
38.043
Νεότερο μέλος
ADRONIS
Top