ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Timaras

*****
Μηνύματα
2.912
Reaction score
2.107
Δεν είναι σουβλγκαζίδες. Νορμάλ πόδι έχουν αλλά θέλουν το κάτι παραπάνω όταν και όποτε. Δεν κάνουν κόντρες. Συγγνώμη αν πάτησα νεύρο που πονάει. Όπως κατάλαβα ανεβάσατε στροφές, χωρίς λόγο. Δεν είμαι τέτοιος ούτε θα συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις. Καλημέρα.
Όχι.Παρανόησες.Ούτε εγώ είμαι τέτοιος.Απλά η άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να αφορίζουμε μια εταιρία ή κάποιες τελοσπάντων.
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις.Η μία εταιρία έχει κάτι καλό ή άλλη έχει κάτι άλλο.
[DOUBLEPOST=1520583667][/DOUBLEPOST]Προσωπικά έχω περάσει και από ευρωπαϊκά και από γιαπωνέζικα.Είχα focus,picanto και τώρα έχω citroen και aygo.
Έχω περάσει και από nissan sunny β11 και από passat του 99.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
ΓΙΑ ΝΤΗΖΕΛ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΜΙΛΑΣ....

ΤΑ ΣΑΑΜΠ 9-3 ΝΤΗΖΕΛ ΦΟΡΑΓΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1,9 ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΣΕ 3 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ.

ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΤID ΜΕ 2 ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ 190 ΑΛΟΓΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΤΑΝ

ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΕ 350,000 ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ

ΚΙΧ.......
[DOUBLEPOST=1520583313][/DOUBLEPOST]ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΞΟΚΩΛΙΕΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ

ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
Να δούμε πως θα πάει και η Mercedes με τον diesel της Renault.
[DOUBLEPOST=1520584018][/DOUBLEPOST]
Όχι.Παρανόησες.Ούτε εγώ είμαι τέτοιος.Απλά η άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να αφορίζουμε μια εταιρία ή κάποιες τελοσπάντων.
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις.Η μία εταιρία έχει κάτι καλό ή άλλη έχει κάτι άλλο.
[DOUBLEPOST=1520583667][/DOUBLEPOST]Προσωπικά έχω περάσει και από ευρωπαϊκά και από γιαπωνέζικα.Είχα focus,picanto και τώρα έχω citroen και aygo.
Έχω περάσει και από passat του 99.
Golf λοιπόν με κινητήρα γιαπωνέζικο, όπως και ο άλλος στο video. :)

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο το "γύρο γύρο", όσο με ενδιαφέρει η αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.
Ποιό θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο για μένα; Γαλλικό κρατημα, Γιαπωνέζικο μοτέρ και τα άλλα Γερμανία.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.912
Reaction score
2.107
Προσωπικά θεωρώ τα ford πολύ τίμια αυτοκίνητα.Ειδικά τώρα με τους κινητήρες ecoboost!
 

Μηνύματα
432
Reaction score
381
Καλημέρα ,
Είμαι κάτοχος απο το 2008 vw tiguan 1.4 TSI.
Έχω διανύσει 45000 χλμ,λόγω ύπαρξης και δεύτερου αυτοκινήτου .
Άλλαξα πρόσφατα τους 4 πολλαπλασιαστες και μου εχει κρεμασει σε ορισμένα σημεία η οροφή .
Επιπλέον λίαν προσφατως,έχει αρχίσει να μη μου ξεκλειδωνει η ταπα του ρεζερβουαρ βενζίνης.
Κατά τα άλλα μια χαρά.
Ευτυχώς που δεν παθαμε και τίποτα ,όπως λέει και η γνωστή ρήση .
 

Μηνύματα
2.065
Reaction score
1.468
Ολα τα αυτοκίνητα ολων των εταιρειών έχουν προβλήματα

Εγω εχω ιστορικό πολλών προβληματων πχ με Toyota carina e του πατέρα μου πριν αρκετά χρόνια αγορασμένο καινούργιο
Ενα απλο αυτοκίνητο χωρίς πολλα ηλεκρονικα πχ

Εχω καλη εμπειρία απο rx8 για παράδειγμα που βοουσε ο τόπος για κακη αξιοπιστία
Απο vw golf tsi μιτερ δυο αυτοκίνητα αναμεικτη εμπειρία
Απι bmw m3 κ 316 e46 επίσης καλη εμπειρία
Απο Peugeot citroen κ καλή κ κακη σε διαφορετικα μοντέλα
Απο opel εταιρικα πολυ καλη κ απο τα δυο corsa k insignia

Βέβαια ειναι κ πολυπαραγοντικο το θεμα
Εξαρτάται απι την χρήση την συντήρηση τα καύσιμα κ πολλα αλλα
 

Μηνύματα
600
Reaction score
674
Golf TSI 1.4 2008 140PS τρόμπα νερού, αλλαγή χθες 280€ το ανταλλακτικό + 100€ εργασία και παραφλού.
Αύριο πάω για αλλαγή ταπετσαρία ουρανού, άλλα 120€.
Με τις υγείες μας με την Γερμανική αξιοπιστία (μη χέσω).
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.912
Reaction score
2.107
Όλοι εσείς που αλλάξατε ταπετσαρία ουρανού,μήπως κάνατε βιολογικό καθαρισμό στον ουρανό?
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.374
Reaction score
34.049
Ακούς εκεί να σπάσει καδένα... υποτίθεται ότι για αυτό την προτιμάνε από τον ιμάντα χρονισμού, γιατί θεωρείται περίπου αθάνατη.... βέβαια άλλο καδένα άλλο αλυσιδίτσα για το χεράκι.

Από την άλλη... μπορεί να μου εξηγήσει κανείς πώς αυτό το αυτοκίνητο έχει βγάλει πέντε εκατομμύρια (5.000.0000 !!!!) χιλιόμετρα?



Volvo P1800 μοντέλο '66 (ίδιο με του "Αγίου").
Μηχανή Β18 της Volvo, 1.778 κ.εκ.. 4κύλινδρη σε σειρά, διπλά καρμπυρατέρ, 100 αλόγατα.


Δεν μιλάμε για αλλαγές κινητήρα, μετάδοσης κλπ, μιλάμε για ορίτζιναλ μπλοκ, κυλινδροκεφαλή, κιβώτιο, διαφορικόκλπ.
Μόνο δύο ρεκτιφιέ έχει κάνει ο άνθρωπος (νισάφι κι αυτά).
3.000.000 μίλια (4.827.000 χιλιόμετρα) μέχρι το 2013, μηδένισε το οδόμετρο ...30 φορές.

https://www.hemmings.com/magazine/hsx/2011/11/Driven---1966-Volvo-1800S/3704971.html
 
Last edited:

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.877
ολιγες μεταφορες πονου
Μελος με slk εχει γραψει 195 βλαβες.....και οχι απο υπαιτιοτητα του οδηγου...
Γνωστος φιλος γκολφακιας (πρωην)
αλλαζε αμαξια οταν βαραγανε εγκεφαλους - κιβωτια......
Μετα πηρε ενα γιαπωνεζικο (μεγαλο και δεν κανει κιχ)
Αν πληρωνεις ενα αμαξι ακριβα (απο οπου και αν ειναι ) και δεν εχει αξιοπιστια.....
ή κανεις οτι δεν σε νοιαζει νταξ δικαιωμα σου...
...μπορει να θες να γινεις κουμπαρος με το μαστορα που στο σαχνει.
Τα πολακια 90 χ.χλ βαρανε αντλια βενζινης.....μια σκαρτη 300ρου το κουστουμι.....
Ακομα ενα φιλαρακι που δουλευει σε σερβις μερσεντες ΒΠ....μου ειπε επι λεξη....
Μια χαρα παει η δουλεια ..απο βλαβες αλλο τιποτα
Δεν λεω οτι θελει καθενας κανει τα λεφτα του.....
Προσωπικα δεν συμπαθω οσους φορανε γυαλια με προστατευομενη ονομασια προελευσης......
 

Μηνύματα
15.774
Reaction score
22.094
οποιος νομιζει οτι εχει προβληματικο αυτοκινητο απλα διαβαζει καμια ωρα vw club και αναβει λαμπαδα
τι να λεμε τωρα, δηλαδη σε ποιο σημειο μπορει ενα vw να κατσει διπλα σε ενα ιαπωνεζικο ειδικα οταν παιζεις με τις πιθανοτητες να σου συμβουν τα πιο απιθανα;

το μαζντακι του 08 - το οποιο κατηγορηματικα ειναι ανταξιο/ανωτερο q5/xc60 , στο συνολο και ειδικα στα "οδηγικα χαρακτηριστηκα" - μεχρι το 2015 απο αποφασισα να το κανω 500 αλογα δεν ειχε επαφες με συνεργεια. αφου το μπασταρδεψα ολο μηχανικα "για να γουσταρω" εφτασα να πεσω σε αξιοπιστια εργοστασιακου vw και επειδη δεν μου αρεσε το ξανακανα μανουλα.

ωραιες ιδεες εχουν οι γερμανοι δεν λεω και σε μερικα θεματα εχουν καλυτερη αντιμετωπιση (σε θεματα αισθητικης και πρακτικοτητας) αλλα τι να το κανεις αν θες να κρατησεις το οχημα 10 χρονια και δεν σου βγαινει; και οχι μονο δε σου βγαινει αλλα το πληρωνεις και χρυσο και στην ελλαδα ειδικα εχεις και μλκ εισαγωγεα.

πασσατ του 00 , στο 3 μηνο πανω κιβωτιο στην εγγυηση, καθε σερβις 350+ χωρια τα εξτραδακια και σιγα το αυγο δηλαδη που θελει τετοια περιποιηση.

το cx7 08 πρωτο σερβις 75 ευρω (περιμενα να ακουσω την συνεχεια αλλα δεν ειχε, ηταν μονο 75) , και ολα τα υπολοιπα απο 110 μεχρι 140 - τι να συγκρινω δηλαδη.

μονο η φορνταρα το σωζει, 14 χρονια το φιεστακι αλλα με λιγα χλμ καθοτι δευτερο για τον περισσοτερο καιρο παει καλα με λιγες ζημιτσες (φυσιολογικες τις λες) και το βασικο φθηνα αυθεντικα ανταλλακτικα.

πηρα 3ο χερι hrv με 225000 χλμ - το πρωτο που βγηκε του 99 μοντελο. μακαρι να μπορουσε να κινειται ετσι ευρωπαικο 20000 χλμ (απο θεματα τριγμων, θορυβων, αξιοπιστιας)

επισης καλο ειναι οταν βαζετε μπροστα mercedes/bmw/audi να θυμομαστε οτι η αντιστοιχια ειναι lexus/infinity/genesis και εκει οι συγκρισεις ειναι επιπονες.

και μια που ειπαμε mercedes , w211 του 08 αλλαγη καλωδιωση μοτερ (EUR2000) γιατι απο τον αισθητηρα εκκεντροφορου περασε λεει λαδι απο το πριζακι στο καλωδιο και εφτασε λεει μεχρι εγκεφαλο - και αντι να πανε ολοι να αυτοκτονησουν το χρεωσανε κανονικα και με την εκπτωση.

κατα τα αλλα καλα, τωρα ζαχαρωνω ενα vitara για δευτερο αντι του φιεστακιου που εχει καβατζαρει την εφηβεια (με 95000 χλμ) αλλα δυστυχως μοντελα 15-16 δεν τα πουλαει κανεις (μονο diesel και λιγα) . αντιθετα vw αγγελιες στο χρονο πανω αμετρητες - τυχαιο;
 

Μηνύματα
28.143
Reaction score
26.573
Αυτό με τα mercedes είναι κλασσική βλάβη, περνάει το λάδι στην πλεξούδα φτάνει στον εγκέφαλο και πάπαλα ο εγκέφαλος.
Μου το λέει ο μηχανικός μου εδώ και 10 χρόνια, που του τυχαίνει συνεχώς.
Ford, απίστευτα ακριβά ανταλακτικά. Golf και λοιπά μονίμως στο συνεργείο , τρόμπες , μεταβλητοί χρονισμοί , τρόμπες υψηλές πίεσης του άμμεσου ψεκασμού, και πολλά άλλα.
Audi παρεμφερείς βλάβες λίγο πιο αραιά. Γρύλοι παραθύρων all the time.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.611
Reaction score
129.443
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το νοικιαρικο,leasing στα ξένα:D
Συμφωνώ 1000%.
Προσωπικά, μόνο leasing.

Το Yaris το ντιζελάκι, μέσω leasing, στα 3 χρόνια με 80.000χλμ μου έβγαλε ένα λαμπάκι.

Πλάκα κάνω, δε καίγονται ούτε τα λαμπάκια του.:p

Οδηγικά όμως, είναι γτπκ σε σχέση με ένα Α3. Δι φακτς οφ λαιφ..8-)
 



T

Tadakis

Guest
VW Golf V, VW Golf VI, Tiguan 2.0 TDI τώρα - πάνω από 10 χρόνια χρήστης VW σε σκληρή καθημερινή χρήση (βλέπεις είναι και leasing) και δεν εχουν πάθει τίποτα, ποτέ και κανένα. Άλλων συναδέλφων μου διάφορα πολλά σαν αυτά που βλέπω εδώ. Επίσης, BMW Z4 E89 - κανένα πρόβλημα. Mazda RX-8, νομίζω ακόμα το ακούω να τρίζει και ας το έχω αποχωριστεί 5-6 χρόνια τώρα.

Το απόσταγμα: Τα γερμανικά καλά αυτοκίνητα αντέχουν, αντέχουν πολύ, έχουν άριστη ποιότητα κύλισης, φοβερή ασφάλεια και τα ευχαριστιέσαι καθημερινά. Κάνε τα πρέποντα (σωστά σερβις, σωστό χειρισμό κινητήρα/κιβώτιο) και δεν θα πάθουν τίποτα. highly maintentance dependant. Αν δεν μπορείς/θες να το συντηρήσεις πάρε Ιαπωνικό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.639
Reaction score
29.339
VW Golf V, VW Golf VI, Tiguan 2.0 TDI τώρα - πάνω από 10 χρόνια χρήστης VW σε σκληρή καθημερινή χρήση (βλέπεις είναι και leasing) και δεν εχουν πάθει τίποτα, ποτέ και κανένα. Άλλων συναδέλφων μου διάφορα πολλά σαν αυτά που βλέπω εδώ. Επίσης, BMW Z4 E89 - κανένα πρόβλημα. Mazda RX-8, νομίζω ακόμα το ακούω να τρίζει και ας το έχω αποχωριστεί 5-6 χρόνια τώρα.

Το απόσταγμα: Τα γερμανικά καλά αυτοκίνητα αντέχουν, αντέχουν πολύ, έχουν άριστη ποιότητα κύλισης, φοβερή ασφάλεια και τα ευχαριστιέσαι καθημερινά. Κάνε τα πρέποντα (σωστά σερβις, σωστό χειρισμό κινητήρα/κιβώτιο) και δεν θα πάθουν τίποτα. highly maintentance dependant. Αν δεν μπορείς/θες να το συντηρήσεις πάρε Ιαπωνικό.
Sorry κιόλας αλλά επειδή ένα οποιοδήποτε όχημα ανεξαρτήτου προελεύσεως δεν έβγαλε βλάβη στην 5ετια δεν το κάνει και αξιόπιστο. Τη θα έπρεπε δηλαδή να κάνει;
Σοβαρή επαφή μέσα από το εργοστάσιο της VW (δεν ξέρω πια ακριβώς είναι η θέση του, αυτό που ξέρω είναι ότι κάθε χρόνο του δίνουν καινούργιο Tuareg, οπότε κάτι κάνει εκεί μέσα, Έλληνας), έχει πει στον ανιψιό του και γνωστό μου ότι "σχεδιάζουμε κινητήρες για 100.000 απροβλημάτιστα χλμ". Και μόλις άκουσα αυτό θυμήθηκα κάτι άλλο που μου ειχε πει Γερμανός "Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα, απλά κάθε 5 χρόνια πρέπει να τα αλλάζεις".
Δεν το ήξερα, να δουλεύω για σένα Γερμανέ. Ακόμα και Polo να παίρνω να θέλω 5000€ - 7000€ κάθε 5ετια.
Το Νissan πάει στα 13 τώρα και δεν έχει κάνει κιχ. Αυτό είναι ενα όνειρο για οποιοδήποτε Γερμανικό όχημα, δυστυχώς.
[DOUBLEPOST=1520601279][/DOUBLEPOST]
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το νοικιαρικο,leasing στα ξένα:D
Πολύ σωστό, μόνο που δεν μπορούν όλοι να το εκμεταλλευτούν.
 


Μηνύματα
2.065
Reaction score
1.468
Sorry κιόλας αλλά επειδή ένα οποιοδήποτε όχημα ανεξαρτήτου προελεύσεως δεν έβγαλε βλάβη στην 5ετια δεν το κάνει και αξιόπιστο. Τη θα έπρεπε δηλαδή να κάνει;
Σοβαρή επαφή μέσα από το εργοστάσιο της VW (δεν ξέρω πια ακριβώς είναι η θέση του, αυτό που ξέρω είναι ότι κάθε χρόνο του δίνουν καινούργιο Tuareg, οπότε κάτι κάνει εκεί μέσα, Έλληνας), έχει πει στον ανιψιό του και γνωστό μου ότι "σχεδιάζουμε κινητήρες για 100.000 απροβλημάτιστα χλμ". Και μόλις άκουσα αυτό θυμήθηκα κάτι άλλο που μου ειχε πει Γερμανός "Τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα, απλά κάθε 5 χρόνια πρέπει να τα αλλάζεις".
Δεν το ήξερα, να δουλεύω για σένα Γερμανέ. Ακόμα και Polo να παίρνω να θέλω 5000€ - 7000€ κάθε 5ετια.
Το Νissan πάει στα 13 τώρα και δεν έχει κάνει κιχ. Αυτό είναι ενα όνειρο για οποιοδήποτε Γερμανικό όχημα, δυστυχώς.
[DOUBLEPOST=1520601279][/DOUBLEPOST]
Πολύ σωστό, μόνο που δεν μπορούν όλοι να το εκμεταλλευτούν.
Εκ των πραγμάτων Δεν γίνεται αυτο που σου είπε
δηλ καθε 4 η 5 χρόνια καινούργιο

Νεο μοντέλο πχ μιας 3αρας bmw βγαίνει καθε 5- 6 χρόνια Νομίζω οπότε δεν μπορεί να ισχύει αυτό έτσι δεν είναι?
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.422
Μηνύματα
2.902.912
Members
38.043
Νεότερο μέλος
ADRONIS
Top