Προτάγματα Ενισχυτικών Βαθμίδων για Jazzεμένους

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.856
39FFA5A9-4EF8-4C14-9CFD-100D13971980.png

Με τα stereo sub του, τα cross του, τα home theater inputs, το ρυθμιζόμενο phono stage, balanced, εχει πολύ πράμα.
 





Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.467
Ρε ας τον αγοράσει ο akarl να μου τον πουλήσει μετά μισό αβουγουδού , μόλις πάρει ενεργα και για ντακ θα βάλω τον Άη Φάη τον Νάνο τον θαυματουργό!
Αϊ γεια σου !
Να εξελιχθουμε μιαολια κ' εμεις οι "μεταχειρισμενοι" - εγω ας πουμε ειμαι 15 χρονια πισω - τουλαχιστον ...
:drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Ο φτηνός με FM, ο ακριβός χωρίς FM, αμφότεροι με υψηλή VFM. ;)
Χαουέβα, καταθέτω, δημοσίως, υπόθεση εργασίας ότι ο συνδυασμός του φτηνού Εμοτίβα και του Κραουνάκη προδιαγράφεται να έχει UFBVFM: Un-Fuckin'-Believable Value For Money. Let's put it to the test, shall we? :whistling:
:confused::confused: WTF??? :help:
:superman:

Due to its acoustic behavior, it can cause a drop in energy in the higher octaves, or because of the off-axis response of the reverberation field is not enriched enough ... The single entity we said ...

The subject of the case ... One can ask what the noise exposure would be, if it was at a later stage of the route to restore the signal in a balanced form. These noisy components will already have become an integral part of the signal that will suffer reversing polarity during processing. This means that their phase in relation to the ground leg will have the opposite sign, while they will be homologous between the conductors themselves that will carry a signal. When the differential summation of the sub- Signals, these components not only do not mutually cancel, but will double in width ...

Much better old chap! :D
Φαινεται ότι είσαι της απωλεστικής διεργασίας...;)
Όλο αυτό το σκηνικό με τη διαχείριση σε ισορροπημένα και ανισόρροπα σήματα μου φέρνει στο νου ένα περιστατικό από την παιδική μου ηλικία,όπου κεντρίζοντας τον τότε καθηγητή μου στην αγγλική γλώσσα σε σχετική εργασία που είχε θέσει - να αναλύσουμε στίχους δημοφιλών τραγουδιών της επιλογής καθενός μας - επέμενα ότι το νόημα του "Another Brick in the Wall (Part2)" δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο όσο φαινόταν εκ πρώτης όψεως.

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall
...
Υποστήριζα συγκεκριμένα ότι τα διπλά αρνητικά μόρια στους δύο πρώτους στίχους δεν σήμαιναν υποχρεωτικώς έμφαση στην άρνηση ούτε ισοδυναμούσαν με αθέλητη de facto κατάφαση όπως εκείνος έλεγε σαρκαστικά.

Eξηγούσα πως το ΄΄no education΄΄ που απαρνιόταν ο στιχουργός δεν αντιπροσώπευε την ίδια την μόρφωση,αλλά το μη παιδαγωγικό αποτέλεσμα των εκπαιδευτικών μεθόδων που στηλιτεύονταν.
Με το ίδιο σκεπτικό το ΄΄no thought contol΄΄ δεν έθιγε τον ίδιο τον έλεγχο της σκέψης αλλά έναν...απερίσκεπτα εφηρμοσμένο έλεγχο.

Όλοι μας όμως μπορούμε να γίνουμε επιρρεπείς στο...μαύρο σαρκασμό με τον ΄΄πόνο΄΄ των άλλων.
Γι αυτό λοιπόν σκέψου νηφάλια προτού εκταμιεύσεις οποιοδήποτε ποσό και μην αφήνοντας ΄΄δασκάλους΄΄ να σε μπερδεύουν στο δρόμο για το...ARKALοχώρι.:roflmao:
 



A

AKARL

Guest
Με τι dac παίζεις τωρα ακαρλ;
Ωσάν να είμαστε δγυό άγνωστοι ... :frown:

Ειμαι σιγουρος πως κατεχει ηντα νε το ντακ μα και πως δε κατεχει ενα .... :whistling:
Κάτη! ;) :drinks:


Αν χωράει στο μπατζετ ο μεγάλος προτίμησέ τον
Ζμπρώξε να χωρέσει.
Όχι τίποτε άλλο, μα να μπορεί να μείνει, όταν πας σε ενεργά.
:drinks:
View attachment 91672
Με τα stereo sub του, τα cross του, τα home theater inputs, το ρυθμιζόμενο phono stage, balanced, εχει πολύ πράμα.
Λοιπόν, παίδες, όσο το σκέφτομαι μου προκύπτει ένας πλατύπους του ώντιο στη σχέση του ΠΤ-100 με τον ΧΣΠ-1: συνήθως δίνει κάπχοιος διπλά και τρίδιπλα λ7 για να πάρει μνιά, πες, 5% βελτίωση. Στην περίπτωση αφτών των δγυό δίνει κανείς, μεν, τριπλάσια χρήματα για τον ΧΣΠ-1 και παίρνει, δε, τουλάχιστον, πενταπλάσια βελτίωση. :thumbsup:

Άρα, σε σχετικούς όρους η επιλογή του ΧΣΠ-1 έναντι του ΠΤ-100 φαίνεται να μη στερείται νοήματος. :thumbsup:

Χαουέβα, σε απόλυτους όρους, για τον γράφοντα το έξτρα κόστος στερείται νοήματος σε τέτχοιο βαθμό που υποτεθείστο ότι θα εδύνατο, άνεφ οποιασδήποτε στερήσεως, να διαθέσει το ποσό των τριών-αβουγουδού-παρά-κάτι-ψιλά που απαιτεί ο ΧΣΠ-1 αφτός θα επέλεγε πάλι την αγορά του ΠΤ-100 και θα διέθετε, με τεράστια χαρά, τα δυο αβουγουδού για αγορές δίσκων, ΨΔ και ΣΩΨΔ! Τι δεν γίνεται πλέον αντιληπτό; :idk::idk::idk:

Η, δε, μετάβαση σε ενεργά ηχεία, αν το επιτρέψουν τα οικονομοτεχνικά δεδομένα, θα γίνει με τους ορθούς και προσήκοντες όρους ... μπαϊ δη μπούκ. :geek:

Όλοι μας όμως μπορούμε να γίνουμε επιρρεπείς στο...μαύρο σαρκασμό με τον ΄΄πόνο΄΄ των άλλων.
Γι αυτό λοιπόν σκέψου νηφάλια προτού εκταμιεύσεις οποιοδήποτε ποσό και μην αφήνοντας ΄΄δασκάλους΄΄ να σε μπερδεύουν στο δρόμο για το...ARKALοχώρι.
Alea iacta est

Ἀνερρίφθω κύβος

تم إلقاء الزهر‎

Terningen er kastet
Зарът е хвърлен
骰子已被掷下、破釜沉舟
Kocka je bačena
Kostky jsou vrženy
Terningen er kastet
De teerling is geworpen
Liisk on langenud
Arpa on heitetty, and, Noppa on heitetty
Les jeux sont faits, and, Les dés sont jetés
Der Würfel ist gefallen
נפל הפור‎
A kocka el van vetve
Il dado è tratto
賽は投げられた
주사위는 던져졌다
Kości zostały rzucone
A sorte está lançada
Zarurile au fost aruncate
Жребий брошен
Коцка је бачена
Kocky sú hodené
Kocka je padla
La suerte está echada
Tärningen är kastad
Nid oes modd troi'n ôl
 




Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
ένα περιστατικό από την παιδική μου ηλικία,όπου κεντρίζοντας τον τότε καθηγητή μου στην αγγλική γλώσσα σε σχετική εργασία που είχε θέσει - να αναλύσουμε στίχους δημοφιλών τραγουδιών της επιλογής καθενός μας -
Απο μικρὀς φαινὀσουνα....
 

A

AKARL

Guest
Περιμένουμε εντυπώσεις!
Άντε, σύντομα και με δυο πρεσονους τεμπλορ
Δε μπορώ να υποσχεθώ ... ρηβγιού αλλά, από την άλλη, σίγουρα δε θα τσιγκουνευτώ τη ... διάχυση των ... πληροφοριώνε (τσι φωτογραφίες τσι χρεώνω έξτρα). :D

Προγραμματίζω το πρώτο σαμπγούφα να ενταχθεί στην "ενιαία οντότητα" λίαν συντόμως κροσσαριζμένο χαμηλά ώστε να γίνει μνιά αρχική διερεύνηση της γνώμης του ... χώρου. Αν όλα πάνε καλά, και συμφωνεί και ο χώρος, τότε, με την άφιξη του δεφτέρου σαμπγούφα, θα γίνει και το υψηλό κροσσάριζμα. Ελπίζω και προσδοκώ εις την υψηλή εποπτεία των φίλων Γκουρού σε αμφότερες τις περιπτώσεις. :)

:smg::smg:
Στρίμινγκ λέμε βρε!
Τι δε καταλαβαίνεις;:smg:

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:

Μη στρίμινγκ, μη στρίμινγκ; ... Στρίμ γιού! :gotcha: .........:roflmao::roflmao::roflmao:

Ως κολλημένος αρχαιόσαυρος (destined for extinction) και έχοντας κόψει παρτίδες με αφτή την τύπισσα, την πωστηλέν, ... α την Εξέλιξη, μου είναι αδιανόητο το να μην έχω απτική επαφή με τον φορέα της ηχογράφησης. Δγιαταραχή είναι, το ξέρω...

Γιαφτό και δε μου περισσεύουν λ7 για δγιαφορικούς προενισχυτές και σωστά ενεργά ηχεία Κώστα μου ... :frown:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.848
Κάθε μέρα που περνάει θα την κλαίς με μαύρο δάκρυ όταν μπεις στον υπέροχο μουσικό κόσμο του στρίμινγκ.

Πέτα τον Κράουν καλύτερα, αλλά μπες στο χώρο της μουσικής.

Κρίμα είναι...
 

A

AKARL

Guest
Όλο αυτό το σκηνικό με τη διαχείριση σε ισορροπημένα και ανισόρροπα σήματα μου φέρνει στο νου ένα περιστατικό από την παιδική μου ηλικία,όπου κεντρίζοντας τον τότε καθηγητή μου στην αγγλική γλώσσα σε σχετική εργασία που είχε θέσει - να αναλύσουμε στίχους δημοφιλών τραγουδιών της επιλογής καθενός μας - επέμενα ότι το νόημα του "Another Brick in the Wall (Part2)" δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο όσο φαινόταν εκ πρώτης όψεως.

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall
...
Υποστήριζα συγκεκριμένα ότι τα διπλά αρνητικά μόρια στους δύο πρώτους στίχους δεν σήμαιναν υποχρεωτικώς έμφαση στην άρνηση ούτε ισοδυναμούσαν με αθέλητη de facto κατάφαση όπως εκείνος έλεγε σαρκαστικά.

Eξηγούσα πως το ΄΄no education΄΄ που απαρνιόταν ο στιχουργός δεν αντιπροσώπευε την ίδια την μόρφωση,αλλά το μη παιδαγωγικό αποτέλεσμα των εκπαιδευτικών μεθόδων που στηλιτεύονταν.
Με το ίδιο σκεπτικό το ΄΄no thought contol΄΄ δεν έθιγε τον ίδιο τον έλεγχο της σκέψης αλλά έναν...απερίσκεπτα εφηρμοσμένο έλεγχο.
Απο μικρὀς φαινὀσουνα....
Καταρχάς προσυπογράφω το σχόλιο του Γκέοχ! :thumbsup: :D

"Eξηγούσα πως το ΄΄no education΄΄ που απαρνιόταν ο στιχουργός δεν αντιπροσώπευε την ίδια την μόρφωση,αλλά το μη παιδαγωγικό αποτέλεσμα των εκπαιδευτικών μεθόδων που στηλιτεύονταν."

Αυτή, ακριβώς, ήτο και η προσωπική μου ερμηνεία εκεί στις αρχές της δεκαετίας του ΄80.

"Με το ίδιο σκεπτικό το ΄΄no thought contol΄΄ δεν έθιγε τον ίδιο τον έλεγχο της σκέψης αλλά έναν...απερίσκεπτα εφηρμοσμένο έλεγχο."

Σε αυτό διαφωνούμε, δεδομένου ότι οποιοσδήποτε εξωγενής ή αλλότριος έλεγχος της σκέψης κάποιου είναι, εξ ορισμού, αρνητικός διότι υπονομεύει ή, ακόμα και στερεί, τη δυνατότητα αυτόνομης και ελεύθερης σκέψης. Οι, κατά Καστοριάδη, έννοιες της ετερονομίας και αυτονομίας έχουν μια κάποια σχέση με αυτό που υποστηρίζω.

Αν, όμως, από την άλλη πλευρά αναφέρεσαι στον προσωπικό έλεγχο της συμπεριφοράς ως αποτέλεσμα της λειτουργίας της αυτόνομης/ελεύθερης σκέψης και της (Νιτσεϊκής) ηθικής τότε ... συμφωνούμε απολύτως. :drinks:

Τέλος, πολλά χρόνια μετά, και έχοντας ασκηθεί πολύ περισσότερο στη χρήση της Αγγλικής τείνω να θεωρώ ότι προκειμένου να έχει νόημα το

"We don't need no education"

ταυτόχρονα με το


"We don't need no thought control"

θα πρέπει, αναγκαστικά, να έχουν την ίδια έννοια με την απάντηση ενός κακοποιού όταν πιάνεται επ΄αυτοφόρω να αδικοπραγεί:

I didn't do nuthin'! :rofl::rofl::rofl:

 

A

AKARL

Guest
δεν κάνει να παίζεις πολύ με τα ποτενσιόμετρα του Crown και να τα μονιμοποιήσεις σε θέση μετά τη 12η ώρα,καθότι αυτά αυξομειώνουν το κέρδος της διάταξης επεμβαίνοντας εμμέσως και στο βρόχο ανάδρασης...
Η πρακτική μου είναι:

Κατά την ακρόαση δίσκων (από πικάπ) τα ρυθμιστικά τα έχω στοτερματογκάζι.

Κατά την ακρόαση ΨΔ (από ΨΔ πλέηερ) τα ρυθμιστικά τα έχω στις 3 ο κλοκ.

Αν δε βαργιέσαι να μου πεις, με τρόπο που να μπορώ να καταλάβω, τι συμβαίνει στο βρόχο ανάδρασης, και κατ΄επέκτασιν στην πχοιότητα αναπαραγωγής, στη δεύτερη περίπτωση γιου αρ μορ δαν γουέλκαμ! :smile: :drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Η πρακτική μου είναι:

Κατά την ακρόαση δίσκων (από πικάπ) τα ρυθμιστικά τα έχω στοτερματογκάζι.

Κατά την ακρόαση ΨΔ (από ΨΔ πλέηερ) τα ρυθμιστικά τα έχω στις 3 ο κλοκ.

Αν δε βαργιέσαι να μου πεις, με τρόπο που να μπορώ να καταλάβω, τι συμβαίνει στο βρόχο ανάδρασης, και κατ΄επέκτασιν στην πχοιότητα αναπαραγωγής, στη δεύτερη περίπτωση γιου αρ μορ δαν γουέλκαμ! :smile: :drinks:
Η τεχνολογία της διάταξης Drivecore όπως και του συνοδού βρόχου ανάδρασης είναι πατενταρισμένα από τη Harman...

Θυμάμαι πως είχα διαβάσει στο παρελθόν μια αναφορά σχετικά με τη βέλτιστη θέση τους μεταξύ άλλων ότι τα ποτενσιόμετρα στον XLS παρεμβάλλονται στο κύκλωμα του βρόχου γείωσης.

Θα προτιμούσα επίσης την φιξαρισμένη τιμή ευαισθησίας ορισμένη από το menu στη χαμηλότερη τιμή (1,4 V),αφού το χαμηλότερο κέρδος κλειστού βρόχου θα συνεπάγεται όχι μόνο τον δηλωμένο υψηλότερο λόγο σήματος προς θόρυβο,αλλά και ανώτερους συντελεστές απόσβεσης σε συνάρτηση προς τη συχνότητα και μικρότερα ποσοστά μη γραμμικών παραμορφώσεων στη ζώνη ωφέλιμης λειτουργίας χάρη στο ανώτερο ποσοστό εφηρμοσμένης ανάδρασης.
 

A

AKARL

Guest
Η τεχνολογία της διάταξης Drivecore όπως και του συνοδού βρόχου ανάδρασης είναι πατενταρισμένα από τη Harman...

Θυμάμαι πως είχα διαβάσει στο παρελθόν μια αναφορά σχετικά με τη βέλτιστη θέση τους μεταξύ άλλων ότι τα ποτενσιόμετρα στον XLS παρεμβάλλονται στο κύκλωμα του βρόχου γείωσης.

Θα προτιμούσα επίσης την φιξαρισμένη τιμή ευαισθησίας ορισμένη από το menu στη χαμηλότερη τιμή (1,4 V),αφού το χαμηλότερο κέρδος κλειστού βρόχου θα συνεπάγεται όχι μόνο τον δηλωμένο υψηλότερο λόγο σήματος προς θόρυβο,αλλά και ανώτερους συντελεστές απόσβεσης σε συνάρτηση προς τη συχνότητα και μικρότερα ποσοστά μη γραμμικών παραμορφώσεων στη ζώνη ωφέλιμης λειτουργίας χάρη στο ανώτερο ποσοστό εφηρμοσμένης ανάδρασης.
Στο 1,4V είναι η ευαισθησία.

Σε γενικές γραμμές με τον Perreaux SA-2 είναι μια περίπτωση match made in heaven.

Απλά η ευαισθησία εισόδου του προ για CD είναι πολύ υψηλή γι'αυτό και έχω λίγο χαμηλωμένα τα ρυθμιστικά του gain όταν χρησιμοποιώ το CDP.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.828
Μηνύματα
2.953.161
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top