Μεταξυ απόψεων που αγγιζουν σχεδον τον θρησκευτικο φανατισμο
και απόλυτης σχετικοτητας (αν αρέσει σε εμενα ειναι το καλύτερο)
γενναται ή μαλλον επιβαλλεται, το ερώτημα.
Υπάρχουν σταθερές στην ακουστική πρόσληψη (οχι τεχνικές)
που θα βοηθήσουν στην επιλογή ή βελτίωση ενος συστήματος;
Αρκουν μονο τρεις δείκτες κατά την γνώμη μου.
1. Ανθρωπινη φωνη
2. Απόλυτο μπασο (έκταση) στην δυναμική κινηση του.
3. Σκηνή (soundstage)
Τα δυο πρωτα είναι σταθερές αξίες και αυτονόητα.
Το τελευταίο όμως, ίσως δεν απολαμβανει της εκτιμησης και προσοχής που του αξίζει.
Ίσως γιατί δεν υπάρχει σαν στοιχειο σε πολλές ηχογραφήσεις.
Αν ή σκηνη ακούγεται μεγάλη, χαώδης με το κατάλληλο πρόγραμμα
(live ηχογραφήσεις σε μεγάλους χωρους ή κλασσικη ορχηστρα)
ολα τα υπόλοιπα ζητηματα αποδοσης κατα ένα περιεργο τροπο βρίσκουν τη θέση τους.
Δεν δημιουργει μόνον ενα μοναδικό ρεαλισμο
αλλα αποτελει και σίγουρη ενδειξη της συνολικής ποιοτητας ενός συστήματος.
και απόλυτης σχετικοτητας (αν αρέσει σε εμενα ειναι το καλύτερο)
γενναται ή μαλλον επιβαλλεται, το ερώτημα.
Υπάρχουν σταθερές στην ακουστική πρόσληψη (οχι τεχνικές)
που θα βοηθήσουν στην επιλογή ή βελτίωση ενος συστήματος;
Αρκουν μονο τρεις δείκτες κατά την γνώμη μου.
1. Ανθρωπινη φωνη
2. Απόλυτο μπασο (έκταση) στην δυναμική κινηση του.
3. Σκηνή (soundstage)
Τα δυο πρωτα είναι σταθερές αξίες και αυτονόητα.
Το τελευταίο όμως, ίσως δεν απολαμβανει της εκτιμησης και προσοχής που του αξίζει.
Ίσως γιατί δεν υπάρχει σαν στοιχειο σε πολλές ηχογραφήσεις.
Αν ή σκηνη ακούγεται μεγάλη, χαώδης με το κατάλληλο πρόγραμμα
(live ηχογραφήσεις σε μεγάλους χωρους ή κλασσικη ορχηστρα)
ολα τα υπόλοιπα ζητηματα αποδοσης κατα ένα περιεργο τροπο βρίσκουν τη θέση τους.
Δεν δημιουργει μόνον ενα μοναδικό ρεαλισμο
αλλα αποτελει και σίγουρη ενδειξη της συνολικής ποιοτητας ενός συστήματος.