LPG - Αξίζει;

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Καλησπέρα σας,

έχω ένα VW polo 9n3 BUD κωδικός κινητήρα του 2008.

Μετά απο αρκετές κουβέντες με φίλους και γνωστούς, σκέφτηκα και εγώ την λύση του lpg στο αυτοκίνητο. Απο κουβέντες που είχα η εξοικονόμηση είναι περίπου στο 40%. Έκανα μία γύρα μερικά μαγαζιά που εγκαθιστούν τέτοια συστήματα. Πάνω που είχα αποφασίσει - καταλήξει σε κάτι Ιταλικό γύρω στα 750 ευρώ σε μεγάλη πολυ - διαφημιζόμενη αλυσίδα η οποία βεβαιώνει και με μεγάλες εγγυήσεις, διαβάζω σε φόρα οτι είναι ότι ο χειρότερος εγκαταστάτης. Τα βάζει τσαπατσούλικα και δέν έχει after market support, ή σε χρεώνει βαρβάτα, βρίσκει αλλού προβλήματα κτλ.

Γύρισα λοιπόν και άλλα 5-6 μαγαζιά που διάβασα εκεί, πήρα τιμές. Μου φάνηκαν σχετικά μικρά συνεργεία, αρκετά με καλούς πωλητές - εγκαταστάτες, ευγενικούς θα έλεγα αρκετά.

Πήγα μετά σε ένα δύο συνεργεία που πηγαίνω για να ρωτήσω. Αυτοί μου είπαν να μήν βάλω κάτι, κινδυνεύω με βλάβες μου είπαν.

Θα ήθελα να ρωτήσω απο τη δικιά σας εμπειρία.
1) Αξίζει να βάλω ή θα πάρω τον κινητήρα στο χέρι σε 3 χρόνια?
2) Αν βάλω, τί σύστημα να βάλω? Γενικά μου πρότειναν Ολλανδικό Prins γύρω στα 1.100 ευρώ. Υπάρχει και Ιταλικό γύρω στα 800. Αξίζει το "καλό" ή τσάμπα λεφτά?
3) Έχετε γνώμη για εγκαταστάτες?

Αλήθεια, έχω χαωθεί. Πιο πολύ χαώνομαι να διαβάζω φόρουμ που δέν τα ξέρω και δέν ξέρω τον κόσμο που συμμετέχει σε αυτά.

Ευχαριστώ πολύ.
 


Μηνύματα
2.806
Reaction score
6.081
Βάλε γεννήτρια υδρογόνου http://www.hho-plus.com/hho-en
http://hydrogenesis.gr/
Για τα κιτ υδρογόνου δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που υπόσχονται!
Πάντως με την τοποθέτηση LPG, την ευθύνη τελικά θα την πάρεις εσύ! Μπορεί να πάθεις ζημιά μετά από 20.000Km ή να μην πάθεις ποτέ (έχει σχέση, εκτός από την ποιότητα του κιτ και την τεχνική εγκατάστασης και και με τον τρόπο οδήγησης - π.χ χαμηλές στροφές όταν δουλεύει LPG).
Δεν θα βγάλεις άκρη ρωτώντας. Θα ακούσεις και τα καλά και τα άσχημα, οπότε εσύ θα πάρεις το όποιο ρίσκο...
 

Μηνύματα
2.031
Reaction score
941
Εχω βάλει zavoli σε Hyundai sonata 2000cc και έχω κάνει 100.000 χλμ και δεν έχω αντιμετοπίσει το παραμικρό.

Μόνο που έχω αλλάξει δυο φορές τρόμπα βενζίνης.

Να βρεις σωστό εγκαταστάτη είναι σημαντικό προφανώς θα υπάρχουν και καλύτερα κιτ πλέον.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Zavoli σε opel insignia 1.6T(urbo) 180hp: 75000χμ ανευ προβληματων με οικονομια και τελεια αποδοση σαν βενζινη. Σε ανωφερη στροφιλικια ομως γυριζω βενζινη γιατι ζοριζεται (2 τονους φορτωμενο, θεοβαρο!) Μερικοι με αλλα κιτ ειχαν θεματα μα νομιζω οτι ειναι ΚΑΙ θεμα εγκαταστατη
[DOUBLEPOST=1535522885][/DOUBLEPOST]Νομιζω οτι οι κινητηρες tsi fsi ειχαν θεμα με lpg, αλλα μαλλον βγηκαν καταλληλα κιτ
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.220
Reaction score
6.128
έχω βάλει εδώ και 4 χρόνια σε skoda roomster 1.4 του 2007 (επομένως περίπου σαν το δικό σου) σύστημα της omvl τοποθετημένο από τη viagas έχοντας κάνει ως τώρα 100.000km+ με lpg χωρίς κανένα πρόβλημα, έχοντας εξοικονομοίσει περίπου 5.000€ από τη διαφορά καυσίμου συμπεριλαμβανομένου και του κόστους εγκατάστασης! Αξίζει αν κάνεις χιλιόμετρα.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
37
Καλημέρα και από εμενα.απο την μικρη μου εμπειρία σε αυτα τα συστηματα αυτό που έχω καταλάβει ειναι ότι μεγάλο ρόλο παίζει ο εγκαταστατης.προτιμησε καποιο σύγχρονο σύστημα (εγώ στη θέση σου θα κοίταζα μόνο το prins-αν κατάλαβα δεν είναι tsi ο κινητηρας σου) με την προϋπόθεση ότι αυτος που θα σου το βαλει θα ξέρει που του παν τα 4.εγω με αέριο για 1,5 χρόνο και έχοντας κάνει περιπου 55000χλμ το μόνο που χρειάστηκε ήταν ο καθαρισμος της αντλίας του αερίου, κλασσικά λόγω της καλής ποιότητας lpg που πωλειται στην ελληνική αγορά
 

Μηνύματα
324
Reaction score
460
Φίλε teachertza,

Το υδρογόνο το χα δοκιμάσει σε οπελ κόρσα μοντέλο 2006 με αμφίβολα αποτελέσματα. Από την μία μεν είχα καθαρότερους ρύπους αλλά στο θέμα οικονομίας δεν είδα καμία βελτίωση...Το κιτ κόστισε κανα 500αρι με τα παρελκόμενα και το εγκατέστησα μαζί με έναν φίλο που γνωρίζει από αυτά. Μη το σκέφτεσαι καν να βάλεις. Εκεί που βλέπεις θεαματική μείωση κατανάλωσης είναι σε αυτοκίνητα παμπάλαια όπου ο κινητήρας δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά μέρη να επεμβαίνουν (βλέπε εγκέφαλο όπου όλα από κει περνάνε πλέον). Ξεχασέ το.

Τώρα για αέριο δυστυχώς δεν έχω κάποιον εγκαταστάτη να προτείνω αλλά ξέρω από πολλούς φίλους μου ότι έχουν κάνει πάνω από 100,000 χιλιόμετρα έκαστος απροβλημάτιστα. Γενικά τα ιταλικά έχω ακούσει ότι είναι τοπ. Σίγουρα παίζει ρόλο ο εγκαταστάτης, να μην είναι κατσαπλιάς, αλλά με σωστή εγκατάσταση δε θα χεις κανένα θέμα. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τότε go for it.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Φίλε teachertza,

Το υδρογόνο το χα δοκιμάσει σε οπελ κόρσα μοντέλο 2006 με αμφίβολα αποτελέσματα. Από την μία μεν είχα καθαρότερους ρύπους αλλά στο θέμα οικονομίας δεν είδα καμία βελτίωση...Το κιτ κόστισε κανα 500αρι με τα παρελκόμενα και το εγκατέστησα μαζί με έναν φίλο που γνωρίζει από αυτά. Μη το σκέφτεσαι καν να βάλεις. Εκεί που βλέπεις θεαματική μείωση κατανάλωσης είναι σε αυτοκίνητα παμπάλαια όπου ο κινητήρας δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά μέρη να επεμβαίνουν (βλέπε εγκέφαλο όπου όλα από κει περνάνε πλέον). Ξεχασέ το.

Τώρα για αέριο δυστυχώς δεν έχω κάποιον εγκαταστάτη να προτείνω αλλά ξέρω από πολλούς φίλους μου ότι έχουν κάνει πάνω από 100,000 χιλιόμετρα έκαστος απροβλημάτιστα. Γενικά τα ιταλικά έχω ακούσει ότι είναι τοπ. Σίγουρα παίζει ρόλο ο εγκαταστάτης, να μην είναι κατσαπλιάς, αλλά με σωστή εγκατάσταση δε θα χεις κανένα θέμα. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τότε go for it.
Οχι οικονομια; Οταν για Αθηνα 800χλμ πηγαινε-ελα ηθελα περι τα 130€ βενζινη και τωρα ΜΟΝΟ ...60€ αεριο (μεχρι 140χαω) δεν ειναι αυτο οικονομια; Στα μικροτερου κυβισμου ομως και μη τουρμπο ισως να ειναι πολυ μικροτερη
 


Μηνύματα
324
Reaction score
460
Οχι οικονομια; Οταν για Αθηνα 800χλμ πηγαινε-ελα ηθελα περι τα 130€ βενζινη και τωρα ΜΟΝΟ ...60€ αεριο (μεχρι 140χαω) δεν ειναι αυτο οικονομια; Στα μικροτερου κυβισμου ομως και μη τουρμπο ισως να ειναι πολυ μικροτερη
Μάλλον μπερδεύτηκες :)

Για υδρογόνο είπα ότι δεν είδα αποτελέσματα στην οικονομία.

Για το lpg απλά είπα ότι αξίζει με την προυπόθεση σωστού εγκαταστάτη.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Μάλλον μπερδεύτηκες :)

Για υδρογόνο είπα ότι δεν είδα αποτελέσματα στην οικονομία.

Για το lpg απλά είπα ότι αξίζει με την προυπόθεση σωστού εγκαταστάτη.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Απο την περιπετεια ενος φιλου με Τεριος που το ειχε τοποθετησει στην γνωστη αλυσιδα Τ.........ς θυμαμαι οτι το ειχαν ρυθμισει να δουλευει σε πολλη ψηλή θερμοκρασια με αποτελεσμα να ραγισει ο κορμος. Βρηκε ενα συνεργειο στην Λ. Αθηνων και εκτοτε δεν εχει προβληματα. Γενικα εχω καταλαβει οτι η ρυθμιση ειναι πιο σημαντικη απο το κιτ. Ρωτα και την αντιπροσωπεία. Μπορει το μεγαλυτερο αρχικο κοστος τελικα να ειναι μικροτερο. Εγω στο Tsi 1400 cc δεν το τολμαω.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
37
Απο την περιπετεια ενος φιλου με Τεριος που το ειχε τοποθετησει στην γνωστη αλυσιδα Τ.........ς θυμαμαι οτι το ειχαν ρυθμισει να δουλευει σε πολλη ψηλή θερμοκρασια με αποτελεσμα να ραγισει ο κορμος. Βρηκε ενα συνεργειο στην Λ. Αθηνων και εκτοτε δεν εχει προβληματα. Γενικα εχω καταλαβει οτι η ρυθμιση ειναι πιο σημαντικη απο το κιτ. Ρωτα και την αντιπροσωπεία. Μπορει το μεγαλυτερο αρχικο κοστος τελικα να ειναι μικροτερο. Εγω στο Tsi 1400 cc δεν το τολμαω.
Ειδικά επειδη εχεις το tsi (και με την προϋπόθεση ότι κανεις αρκετά χιλιόμετρα) αξίζει να το τολμήσεις
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,

έχω βάλει εδώ και 4 χρόνια σε skoda roomster 1.4 του 2007 (επομένως περίπου σαν το δικό σου) σύστημα της omvl τοποθετημένο από τη viagas έχοντας κάνει ως τώρα 100.000km+ με lpg χωρίς κανένα πρόβλημα, έχοντας εξοικονομοίσει περίπου 5.000€ από τη διαφορά καυσίμου συμπεριλαμβανομένου και του κόστους εγκατάστασης! Αξίζει αν κάνεις χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ. Θα το κοιτάξω, φαντάζομαι έμεινες ευχαριστημένος απο το κατάστημα.

Καλημέρα και από εμενα.απο την μικρη μου εμπειρία σε αυτα τα συστηματα αυτό που έχω καταλάβει ειναι ότι μεγάλο ρόλο παίζει ο εγκαταστατης.προτιμησε καποιο σύγχρονο σύστημα (εγώ στη θέση σου θα κοίταζα μόνο το prins-αν κατάλαβα δεν είναι tsi ο κινητηρας σου) με την προϋπόθεση ότι αυτος που θα σου το βαλει θα ξέρει που του παν τα 4.εγω με αέριο για 1,5 χρόνο και έχοντας κάνει περιπου 55000χλμ το μόνο που χρειάστηκε ήταν ο καθαρισμος της αντλίας του αερίου, κλασσικά λόγω της καλής ποιότητας lpg που πωλειται στην ελληνική αγορά
Πράγματι, το πρινς δείχνει καλό, αλλα είναι και ακριβό. Δηλαδή 1100 ευρώ σε αμάξι που έχει 4000, δεκαετίας. Μάλλον εκεί θα πάω αλλα το σκέφτομαι.


Απο την περιπετεια ενος φιλου με Τεριος που το ειχε τοποθετησει στην γνωστη αλυσιδα Τ.........ς θυμαμαι οτι το ειχαν ρυθμισει να δουλευει σε πολλη ψηλή θερμοκρασια με αποτελεσμα να ραγισει ο κορμος. Βρηκε ενα συνεργειο στην Λ. Αθηνων και εκτοτε δεν εχει προβληματα. Γενικα εχω καταλαβει οτι η ρυθμιση ειναι πιο σημαντικη απο το κιτ. Ρωτα και την αντιπροσωπεία. Μπορει το μεγαλυτερο αρχικο κοστος τελικα να ειναι μικροτερο. Εγω στο Tsi 1400 cc δεν το τολμαω.
Ήμουν έτοιμος να πάω εκεί. Ωραίος χώρος, καλός πωλητής, συνεργάσιμος και τίμιος. Καλή τιμή, καλές εγγυήσεις, εγγύηση κινητήρα (!) σε περίπτωση βλάβης. Αισθάνεσαι μία σιγουριά, πώς να το κάνουμε.
Μπαίνω στα φόρουμ, διαβάζω απόψεις σαν την παραπάνω, και όχι σε ένα, ε και είπα να τον αποφύγω και εγώ.
[DOUBLEPOST=1535545380][/DOUBLEPOST]Επίσης το αυτοκίνητο είναι απλό ατμοσφαιρικό, όχι TSI ή FSI.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
37
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,



Ευχαριστώ. Θα το κοιτάξω, φαντάζομαι έμεινες ευχαριστημένος απο το κατάστημα.



Πράγματι, το πρινς δείχνει καλό, αλλα είναι και ακριβό. Δηλαδή 1100 ευρώ σε αμάξι που έχει 4000, δεκαετίας. Μάλλον εκεί θα πάω αλλα το σκέφτομαι.




Ήμουν έτοιμος να πάω εκεί. Ωραίος χώρος, καλός πωλητής, συνεργάσιμος και τίμιος. Καλή τιμή, καλές εγγυήσεις, εγγύηση κινητήρα (!) σε περίπτωση βλάβης. Αισθάνεσαι μία σιγουριά, πώς να το κάνουμε.
Μπαίνω στα φόρουμ, διαβάζω απόψεις σαν την παραπάνω, και όχι σε ένα, ε και είπα να τον αποφύγω και εγώ.
[DOUBLEPOST=1535545380][/DOUBLEPOST]Επίσης το αυτοκίνητο είναι απλό ατμοσφαιρικό, όχι TSI ή FSI.
Τα πάντα όπως εγραψα παραπάνω,εξαρτώνται από τα χιλιόμετρα που κάνεις και την κατανάλωση που έχεις.ειχα και εγώ αυτό το δίλημμα αν έπρεπε να δώσω €2300 για ένα αμάξι που είχε τρέχουσα αξία €6000. τα απόσβεση σε ένα χρόνο (χωρίς να είμαι καθόλου υπερβολικός).αν πας στο prins και είσαι από Αθήνα,λογικά θα έχεις και ήσυχο το κεφάλι σου από θεμα αξιοπιστίας
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.407
Reaction score
37.511
Μεγαλη κουβεντα.. σε γενικες γραμμες αξιζει, δυο πραγματα θα ελεγα να προσεξεις.

Σε τι αυτοκινητο θα μπει τι, να δεις δηλαδη στο συγκεκριμενο μοτερ αν καθεται καλα το συστημα αεριου η δεν υποστηριζεται σωστα, για να μην εχεις βλαβες και σοβαρα προβληματα υστερα απο αρκετα χλμ και τον εγκαταστατη σε συνδυασμο με το σωστο προγγραματισμο του εγκεφαλου.

Αν αυτα τα δυο γινουν σωστα ελπιζω να μην εχεις σοβαρα προβλΗματα.

Επισης υπολογισε το κοστος εγκαταστασης και αποσβεσης σε βαθος χρονου.
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
Καλησπέρα και από μένα.Εβαλα lovato σε hyundai matrix με 1000 ευρώ.συνεργειο αξιόπιστο με πιστοποίηση.
Το πρώτο χρόνο πήρα τα λεφτά μου πίσω.Τα επόμενα 3 χρόνια έχω εξοικονομήσει 3000 ευρώ σε καύσιμα με μηδέν προβλήματα.
Κάθε 15 χιλιάδες χλμ ένα σέρβις κόστους 40 ευρώ.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.407
Reaction score
37.511
Υπ οψιν ειχα σε δυο αυτοκινητα αεριο, το πρωην δικο μου Audi a4 κι ενα micra της γυναικας μου.

Απειροι κοντινοι μου εβαλαν αεριο, αναλογως εγκαταστατη και ρυθμισης εγκεφαλου, απο 0 σχετικα προβληματα και βλαβες εως καψιμο βαλβιδων , μοτερ και διαφορων αλλων σοβαρων προβληματων.

Αναλογως, τ παντα παιζουν λοιπον.
Προσωπικα την εβγαλα σχετικα ανωδυνα, ειδικα στο audi μετα απο αλλαγη του μισου συστηματος και επαναρυθμιση απο εναν καλο μαστορα της χαρτογραφησης του εγκεφαλου, ειδα θεαματικη διαφορα στην αποδοση και λειτουργια του κινητηρα, εως που ειπα τι στο καλο οδηγουσα τοσα χρονια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.819
Reaction score
146.232
Δηλαδή 1100 ευρώ σε αμάξι που έχει 4000, δεκαετίας.
Μόνο αν είσαι σουπερ ικανοποιημένος από το όχημα και βγάζεις και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, και θες να το κρατήσεις άλλα 3-4 χρόνια, μόνο τοτε ναι, βάλε.

Ειδάλλως, άστο ήσυχο. Πάρε ενεργά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.860
Μηνύματα
3.065.355
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top