Ήχος εικόνα show Athens 2018

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Reaction score
8.849
Και εγώ.... Όταν τελείωσα την ΑΒΣΠ το Τμήμα Οικονομικό, γύρω στο 1980-1981 αν θυμάμαι καλά, γράφτηκα στο β έτος του Τμήματος Διοίκησης, πέρασα τα μαθήματα του β & γ έτους και τα παράτησα στο 4ο. Έκτοτε (λογικά) είμαι φοιτητής.. ακόμη και σήμερα 62 ετών και κάτι ψηλά...

Reaction score
6.191
Και εγώ.... Όταν τελείωσα την ΑΒΣΠ το Τμήμα Οικονομικό, γύρω στο 1980-1981 αν θυμάμαι καλά, γράφτηκα στο β έτος του Τμήματος Διοίκησης, πέρασα τα μαθήματα του β & γ έτους και τα παράτησα στο 4ο. Έκτοτε (λογικά) είμαι φοιτητής.. ακόμη και σήμερα 62 ετών και κάτι ψηλά...
Καλά εντάξει και εγώ δεν είπα ότι είμαι 20 χρονων και ότι πρόκειται για το πρώτο πτυχιο ;).

P

PMC

Guest
Βλέπουμε ότι οι εκθέτες είναι αρκετοί.
Γιατί δεν γίνεται τρεις μέρες η και τέσσερις η έκθεση ?
Σε δυο μέρες θα γίνει χαμός .και μάλιστα Σαββατοκύριακο θα πάνε και πολύ άσχετοι.
Πιστεύω πως καθημερινή θα πήγαιναν αυτοι που ενδιαφέρονται πραγματικά.

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Reaction score
100.805
Γιατί 4 μέρες είναι διπλάσια η αμοιβή των δωματίων;

• Like
Reactions: PMC

P

PMC

Guest
Γιατί 4 μέρες είναι διπλάσια η αμοιβή των δωματίων;

Αν προβληματίζονται οι αντιπροσωποι του hi end για 300€? παραπάνω τότε πάω πάσο.
Αλλά αυτό σημαίνει ότι μάλλον δεν πουλάνε τίποτα από όλα αυτά τα εξωτικά προϊόντα που προφανώς και κουράζονται να κουβαλήσουν από και προς το ξενοδοχείο μέσα σε δυο μέρες.

Reaction score
139
Να κάνω μία ερώτηση που ίσως ακουστεί αφελής.
Ποιος είναι ο οδηγός σωστής συμπεριφοράς ενός επισκέπτη μίας έκθεσης εικόνας-ήχου και ποιος ενός εκθέτη? ή αλλιώς, τι δικαιώματα και τι υποχρεώσεις έχει ένας επισκέπτης και αντίστοιχα ένας εκθέτης κατά την ακρόαση ή την θέαση ενός συστήματος?

Reaction score
4.673
τι δικαιώματα και τι υποχρεώσεις έχει ένας επισκέπτης και αντίστοιχα ένας εκθέτης κατά την ακρόαση ή την θέαση ενός συστήματος?
Χρειαζεται κατι παραπανω απο ευγενεια και κοινη λογικη;

Reaction score
139