- Μηνύματα
- 4.419
- Reaction score
- 14.360
Παιδιά μην ξεχνάτε δεν μιλάμε για JAWA 350..
Αλλά για ZX12!!
Το μηχανάκι αυτό εντελώς μαμά τα πρώτα μοντέλα πριν την θέσπιση του ορίου των 299 κατέβαζε τα 330 με 340 χαλαρά!!
Κ όσοι το είχαν κ έχουν μπορούν να μιλήσουν..
Οπότε με βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση το μηχανάκι δεν κάθεται κάτω..
Μιλάμε ότι με καλή τρίτη από τα 170 έως τα 240+ ξεριζώνει την άσφαλτο..
Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει το μοντέλο το ανοικτό χωρίς κόφτη..
Εχω οδηγήσει πολλά γκάζια, αλλά το συγκεκριμένο το φοβήθηκα.
Δεν είναι εύκολο να πηγαίνεις με 150 κ να ρίχνεις μία ξερή με τρίτη κ να αρχίζει η ουρά τα δικά της..
Κ μόλις βρεί πρόσφυση ο πίσω τροχός να σηκώνει τροχό με παρατεταμένη σούζα ισχύος..
Πολύ δύσκολη η οδήγηση του κ απαιτεί σεβασμό, γνώση, κ Big Balls.. Really Big Balls..
Το ταχύμετρο ανεβαίνει πιό γρήγορα από το στροφόμετρο ανεξάρτητα τι ταχύτητα έχεις κουμπώσει..
Οπότε τα 200 είναι μισή γκαζιά για ένα βελτιωμένο ΖΧ12..
Μάλιστα τα πρώτης γενιάς ήταν μαμά 15 άλογα λιγότερα στον τροχό, αλλά κατέβαζαν όλο το ταχύμετρο άνετα..
Τα επόμενης γενιάς στις μεσαίες στροφές ήταν 20 άλογα περισσότερα, κ αυτό εξηγεί την κτηνώδη δύναμη με τρίτη κλπ.
Πιό ψηλά λαχάνιαζαν γιατί ήταν μπουκωμένα εργοστασιακά για να λειτουργεί πιό ομαλά ο κόφτης των 299.
Ξεκινάς να προσπεράσεις ένα αμάξι στα 200 μέτρα μπροστά κ πρίν το καταλάβεις το έχεις αφήσει πίσω σου ένα χιλιόμετρο..
Οσοι το έχουν οδηγήσει "γνωρίζουν"!!
Φυσικά αυτό ισχύει κ για άλλα μηχανάκια (ιδιαίτερα Hayabusa η πρώτη, k ZX10 κ GSXR1000 K3) αντίστοιχης δύναμης κ χωρίς κόφτες φυσικά των 299.
Δείτε ενα ΖΧ12 πρώτης γενιάς χωρίς κόφτες κ με ΦΠΕ πόσο γρήγορα τερματίζει τα 350 στο κοντέρ..
Αλλά για ZX12!!
Το μηχανάκι αυτό εντελώς μαμά τα πρώτα μοντέλα πριν την θέσπιση του ορίου των 299 κατέβαζε τα 330 με 340 χαλαρά!!
Κ όσοι το είχαν κ έχουν μπορούν να μιλήσουν..
Οπότε με βελτίωση πρώτου σταδίου (ΦΠΕ) Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση το μηχανάκι δεν κάθεται κάτω..
Μιλάμε ότι με καλή τρίτη από τα 170 έως τα 240+ ξεριζώνει την άσφαλτο..
Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει το μοντέλο το ανοικτό χωρίς κόφτη..
Εχω οδηγήσει πολλά γκάζια, αλλά το συγκεκριμένο το φοβήθηκα.
Δεν είναι εύκολο να πηγαίνεις με 150 κ να ρίχνεις μία ξερή με τρίτη κ να αρχίζει η ουρά τα δικά της..
Κ μόλις βρεί πρόσφυση ο πίσω τροχός να σηκώνει τροχό με παρατεταμένη σούζα ισχύος..
Πολύ δύσκολη η οδήγηση του κ απαιτεί σεβασμό, γνώση, κ Big Balls.. Really Big Balls..
Το ταχύμετρο ανεβαίνει πιό γρήγορα από το στροφόμετρο ανεξάρτητα τι ταχύτητα έχεις κουμπώσει..
Οπότε τα 200 είναι μισή γκαζιά για ένα βελτιωμένο ΖΧ12..
Μάλιστα τα πρώτης γενιάς ήταν μαμά 15 άλογα λιγότερα στον τροχό, αλλά κατέβαζαν όλο το ταχύμετρο άνετα..
Τα επόμενης γενιάς στις μεσαίες στροφές ήταν 20 άλογα περισσότερα, κ αυτό εξηγεί την κτηνώδη δύναμη με τρίτη κλπ.
Πιό ψηλά λαχάνιαζαν γιατί ήταν μπουκωμένα εργοστασιακά για να λειτουργεί πιό ομαλά ο κόφτης των 299.
Ξεκινάς να προσπεράσεις ένα αμάξι στα 200 μέτρα μπροστά κ πρίν το καταλάβεις το έχεις αφήσει πίσω σου ένα χιλιόμετρο..
Οσοι το έχουν οδηγήσει "γνωρίζουν"!!
Φυσικά αυτό ισχύει κ για άλλα μηχανάκια (ιδιαίτερα Hayabusa η πρώτη, k ZX10 κ GSXR1000 K3) αντίστοιχης δύναμης κ χωρίς κόφτες φυσικά των 299.
Δείτε ενα ΖΧ12 πρώτης γενιάς χωρίς κόφτες κ με ΦΠΕ πόσο γρήγορα τερματίζει τα 350 στο κοντέρ..